BojanI je napisal/-a:Zanimivo je brat teme zadnjih dni, recimo o parkiranih butcih pa o prehitrih voznikih..., potem pa naletiš na tole. Vsi bi radi vedel kje so radarji oziroma kje boste lahko neomejeno pritiskal na gas in nič plačal za kršitev zakona.
Ste kaj drugačni od onih čez katere sicer tako radi pljuvate ??
Lp, Bojan
Tega modela bi rd vidu kva ma za en avto!
fičo z dodatno blokado.
Svaka ćast prvi ki upošteva prom. pred. Ne rečem, men se tut zdi budalasto k folk tiste scene z invalidi gor daje, k jst ravn tko parkiram na njihovih parkplacih, to pa zato, ker so popoldan samo ta parkirna mesta frj, k je tok teh parkiraš okol trg. centrov kt da bi blo 3000 invalidov u šopingu. Eni so pa žal res kreteni in imajo kot kaže štirioglat volan za parkiranje in zaradi njih nastane kaos na parkirišču. Glede upošt. hitrostnih omejitev: Posamezna vozila so narejena tako, da se lahko pri določeni hitrosti ustavijo veliko hitreje, so varnejša za voznika in ostale udeležence v prometu, ker imajo poleg boljših osnovnih varnostnih sisdtemov še dodatne izboljšave, kot so: ESP,ECS... Zdi se mi namreč brezveze to, da pri 200 kilometrih na uro uradne osebe enako tretirajo vozilo, kot je npr. nek zgonjeni suzuki swift GTI in npr. mercedez-benz razred S po možnosti z dodatno opremo brabus, za katerega pomeni 200kmh enako kakor pri prej omenjeni gajbci 60kmh in se vozilo takrat komaj začne vrtet. Osebno vozim escorta l.93 in priznam da vozilo ni primerno za vožnjo pri taki hitrosti, ki jo motor razvija (210 kmh) in ga zato ne peljem nikoli hitreje, kot 190 kmh, saj se pri tej hitrosti še da varno zavirati. Mislim, da bi morali v sklopu teh. pregleda, ki je itak predrag narediti neki test varnosti in poleg upoštevati karakteristike vozila (NCAP), saj vozilo tudi z leti postane nevarnejše, ter na tak način določiti klasifikacijo vozila glede plačevanja hitrostnih kazni, saj se nekatera vozila ustavijo enako hitro pri 100kmh, kakor druga pri 50kmh. Prav tako pa bi morali klasificirati voznike glede na vir dohodkov, saj se mi zdi da so danes kazni takšne, da nekomu za majhen prakršek zaplenijo vozilo, in ga domala izženejo iz stanovanja, drugim pa kazen pomeni kot tistemu prvemu zavoj cigaret. Ob aktualnem zvcp se mi zdi tudi brezvezna gradnja ne vem kako sodobnih in dragih avtocest, če jih ne smeš niti uporabljati, saj so na avtocestah za nova, varna vozila, omejitve nerealne. Imaš pa seveda tudi nedelske voznike, ki se ravnajo striktno po omejitvah in to z nekimi novimi francozarji, ki imajo vso možno opremo, ampak se vseeno bojijo pritisniti na stopalko za plin, saj takoj pomislijo na vse tiste kredite in fafinge, ki jih morajo odplačati, da bo avto sploh njihov. In zaradi njih nastanejo kolone dolge nekaj kilometrov. Obstajajo pa seveda žal tudi nesposobneži.
Glede hitrih voznikov: Če je človek sposoben za hitro vožnjo in zna reagirati v določenih situacijah in ima vozilo primerno temu, je trezen in ni pod vplivom prepovedanih drog, po mojem mišljenju lahko vozilo uporablja v svoj namen.
Glede merjenja hitrosti: Mislim da je glede tega napačna policijska praksa kriva za veliko število nezgod, saj namreč hitrost merijo na odsekih, ki so popolnoma varni in 10, 20, tudi 30kmh preveč ne pomeni ničesar hudega. Nesreče se dogajajo na vijugasti cesti, v odročnih krajih, tam, kjer vozniki vedo, da policisti ne bodo ustavljali in tako pritisnejo na plin. To kar počnejo policisti, pa je po moje izpolnjevanje dnevne norme, ki jim jo določi uprava in eden največjih kraj davkoplačevalcem, saj s tem ko varujejo varne ceste, za varnost v prometu ne naredijo nič drugega, kakor pobirajo denar. S tem pa ne leti nič slabega na policiste. Dejstvo je, da je državni sistem v osnovi gnil in je pobiranje denarja vedno bolj v modi.
Glede zemljevida: Bolj enostavno: Kupite kvaliteten radar detektor, ki zaznava vse vrste radarjev, je bolj učinkovito, verjemite mi, sicer pa kao ni homologirano sam ga daš lahko kot akustičen dodatek v avto. Moraš kupiti takega da radarja ne moti ampak samo zaznava pa ti ne bojo moril. Pač se isprsiš in daš enkrat 40-60.000.
Zmeraj zahtevajte od policista a test in uporabno dovoljenje katerekoli naprave, ki jo uporabi v vašem primeru, to je vaša pravica.