Stran 1 od 6

Objavljeno: To dec 07, 2004 2:16 pm
Napisal/-a PiLLLe
Pri zaviranju ti je zaviralna pot daljsa za kak % pri legi se pa pozna full.

LP PiLLLe

Objavljeno: To dec 07, 2004 2:46 pm
Napisal/-a CupraR
Eh poraba bo ista, zanemarljivo odstopanje, lega bo bolša. Pa btw 195/50 uzem, je dost cenejša dimenzija.

Objavljeno: To dec 07, 2004 2:52 pm
Napisal/-a HORSE
PiLLLe je napisal/-a:Pri zaviranju ti je zaviralna pot daljsa za kak % pri legi se pa pozna full.

LP PiLLLe


S tem se pa še zdaleč ne bi strinjal!

Objavljeno: To dec 07, 2004 2:56 pm
Napisal/-a -tomi-
...zaviralna pot se skrajša :vrum

Objavljeno: To dec 07, 2004 2:58 pm
Napisal/-a Spyker
Jest pa mislm da se končna hitrost ne zmanjša ampak poveča, popravte me če se motm... :?:

Objavljeno: To dec 07, 2004 3:00 pm
Napisal/-a HORSE
lenivec je napisal/-a:
HORSE je napisal/-a:
PiLLLe je napisal/-a:Pri zaviranju ti je zaviralna pot daljsa za kak % pri legi se pa pozna full.

LP PiLLLe


S tem se pa še zdaleč ne bi strinjal!

no pa povej s čem bi se strinjal :)

zato sn temo odpr da zvem čimveč


:oops:

Kar se tiče lege ima PiLLLe prav, zavorna pot je pa krajša... Že če pogledaš na zadevo samo s stališče navora (sila x ročica) opaziš, da bo pri 15" kolo kasneje zablokiralo, med tem ko bo zavorna slika enaka... Pa tudi tekalna površina je večja in s tem še potencira oprijemljivost s cestiščem...

Objavljeno: To dec 07, 2004 3:02 pm
Napisal/-a HORSE
Demo je napisal/-a:Jest pa mislm da se končna hitrost ne zmanjša ampak poveča, popravte me če se motm... :?:


Če gledaš samo obseg, potem je povsem logično, da se pospešek zmanjša, končna hitrost pa poveča, samo ukaj pa ima spet širina svoj koeficient pri zaviranju... Zmanljša se tudi na števcu...

Objavljeno: To dec 07, 2004 3:06 pm
Napisal/-a TITan
Končna se ponavadi zmanša zaradi večjega trenja pri večji površini (širini) gum. Obnašanje avta se bo izbolšalo samo zaradi nižje profilnih gum (če bi dal gori na avto 195/45 r14 se bi bolš obnašu kot z 195/45 r15 recimo), zaviralna pot je pa mal bol zapletena. Avto ima več oprijema, samo so platišča težja, čeprav je ročiča dalša kot pri original...

Objavljeno: To dec 07, 2004 3:20 pm
Napisal/-a der_Alte
HORSE je napisal/-a:Že če pogledaš na zadevo samo s stališče navora (sila x ročica) opaziš, da bo pri 15" kolo kasneje zablokiralo


Pa kakšne bučke valite no. Obseg kolesa mora bit enak. Ne glede na dimenzijo platišč. Je pa res, da so večja platišča težja in jih je težje ustavljat in pospeševat. Širina gume pa na oprijem cestišča prav nič ne vpliva. Edino kar vpliva je to, da se nižja guma manj deformira (zvije) v ovinkih.

Objavljeno: To dec 07, 2004 3:25 pm
Napisal/-a Slide
TITan je napisal/-a:Končna se ponavadi zmanša zaradi večjega trenja pri večji površini (širini) gum. Obnašanje avta se bo izbolšalo samo zaradi nižje profilnih gum (če bi dal gori na avto 195/45 r14 se bi bolš obnašu kot z 195/45 r15 recimo), zaviralna pot je pa mal bol zapletena. Avto ima več oprijema, samo so platišča težja, čeprav je ročiča dalša kot pri original...


Gumi ki si jih napisal imata povsem enako višino PRESEKA kakor bi blo bolj pravilno ali pa profila, da boš razumel kaj hočm povedat...obe gumi imata 9cm višine od felge do "tekalne površine" kljub temu da je ena 15 colska in ena 14 ;)

Moral bi napisat recimo 205/55/16 in pa 205/60/15 da bi držalo kaj si napisal

Pri končni hitrosti pa mislim da večjo vlogo igra kotalni upor oziroma večja masa na obodu (večjega) platišča, kot pa "limanje gume na podlago" tako kot pri pospeških ;)
Pa dokler guma/stvar ne drsi po podlagi govorimo kvečjemu o lepenju in ne trenju, kolikor se jaz spomnim fizike ;)

Objavljeno: To dec 07, 2004 3:26 pm
Napisal/-a jst
Žijo!
Avto bo sigurno bolje ležal na cesti. pospeški so slabši, koliko je odvisno kako močen motor imaš. poraba ni veliko večja pri normalni vožnji, se pa pozna pri malo bolj grobi. zaviralna pot pa je daljša, zaradi večje vztrajnosti koles. je pa tudi bolj obremenjeno povozje ne toliko zaradi koles, ampak zaradi vožnje z njimi.

imam punto II 60km: pozna se na pospeških, na črpalki cca 05 l (normalna vožnja), malo pri zaviranju in pa v ovinkih ;) .

daj gor pa boš videl

LP

Objavljeno: To dec 07, 2004 3:28 pm
Napisal/-a STENTOR
Demo je napisal/-a:Jest pa mislm da se končna hitrost ne zmanjša ampak poveča, popravte me če se motm... :?:

popravljam te :P drugače pa boš pridobil ful na športnem izgledu avtomobila, ker je razlika med 13 ali a15 col kr velika, pa še predrage niso 15 colske nove z odličnimi gumami za 180k

Objavljeno: To dec 07, 2004 3:28 pm
Napisal/-a Slide
jst je napisal/-a:Žijo!
Avto bo sigurno bolje ležal na cesti. pospeški so slabši, koliko je odvisno kako močen motor imaš. poraba ni veliko večja pri normalni vožnji, se pa pozna pri malo bolj grobi. zaviralna pot pa je daljša, zaradi večje vztrajnosti koles. je pa tudi bolj obremenjeno povozje ne toliko zaradi koles, ampak zaradi vožnje z njimi.

imam punto II 60km: pozna se na pospeških, na črpalki cca 05 l (normalna vožnja), malo pri zaviranju in pa v ovinkih ;) .

daj gor pa boš videl

LP


Seveda je obremenjeno tudi zaradi koles...guma z višjim presekom bolje asorbira udarce in sile s ceste, pri nižji gumi pa se to direkt na podvozje prenaša ;)

Objavljeno: To dec 07, 2004 3:32 pm
Napisal/-a HORSE
der_Alte je napisal/-a:
HORSE je napisal/-a:Že če pogledaš na zadevo samo s stališče navora (sila x ročica) opaziš, da bo pri 15" kolo kasneje zablokiralo


Pa kakšne bučke valite no. Obseg kolesa mora bit enak. Ne glede na dimenzijo platišč. Je pa res, da so večja platišča težja in jih je težje ustavljat in pospeševat. Širina gume pa na oprijem cestišča prav nič ne vpliva. Edino kar vpliva je to, da se nižja guma manj deformira (zvije) v ovinkih.


Zakaj si pa potem pri formuli ne omislijo čist ozkih gum? Sam res... Te so res moroni... Aja, mogoče je "eklston" reku, da morjo bit tok šroke, da bolj atraktivno zgleda... :roll:

Objavljeno: To dec 07, 2004 3:33 pm
Napisal/-a jst
Slide je napisal/-a:
jst je napisal/-a:Žijo!
Avto bo sigurno bolje ležal na cesti. pospeški so slabši, koliko je odvisno kako močen motor imaš. poraba ni veliko večja pri normalni vožnji, se pa pozna pri malo bolj grobi. zaviralna pot pa je daljša, zaradi večje vztrajnosti koles. je pa tudi bolj obremenjeno povozje ne toliko zaradi koles, ampak zaradi vožnje z njimi.

imam punto II 60km: pozna se na pospeških, na črpalki cca 05 l (normalna vožnja), malo pri zaviranju in pa v ovinkih ;) .

daj gor pa boš videl

LP


Seveda je obremenjeno tudi zaradi koles...guma z višjim presekom bolje asorbira udarce in sile s ceste, pri nižji gumi pa se to direkt na podvozje prenaša ;)


sej se strinjam, tudi večji pritisk naj bi bil v njej.

Objavljeno: To dec 07, 2004 3:50 pm
Napisal/-a TITan
Slide je napisal/-a:Gumi ki si jih napisal imata povsem enako višino PRESEKA kakor bi blo bolj pravilno ali pa profila, da boš razumel kaj hočm povedat...obe gumi imata 9cm višine od felge do "tekalne površine" kljub temu da je ena 15 colska in ena 14 ;)

Moral bi napisat recimo 205/55/16 in pa 205/60/15 da bi držalo kaj si napisal



Malo narobe sem se mogoče izrazil. Če bi imel gume z enako višino preseka, enak tip felten, enak tip gum... Samo da so ene 14" druge 15" bi se 14" bolše obnašale kot 15" zaradi teže (unsprung weight). Tisto kar si ti povedal pa tudi drži.