Stran 1 od 2
Britanci ljubijo športne cliote
Objavljeno: To dec 14, 2004 12:48 pm
Napisal/-a ice
Objavljeno: To dec 14, 2004 1:12 pm
Napisal/-a Voith
brez zamere, sam men se zdijo clioti crap ze od nekdaj
prevec pade v povprecje.
ok un v6 je kul, sam to je pa tud vse od kliota kar bi js osebno povohu kdaj.
Objavljeno: To dec 14, 2004 1:57 pm
Napisal/-a JohnyR
Pa še ena zanimivost:
BB Performance Tuning ima po novem v ponudbi Turbo kit za Clio 172, 182, Cup.
Moč po vgradnji
250 KM
http://www.bbperformancetuning.co.uk/
Objavljeno: To dec 14, 2004 8:35 pm
Napisal/-a Sportivo
A niso mal čudno to,da so ob bok postavili cliota, imezo, golfa, mx-5,... To nekak ne paše skupaj?
Objavljeno: To dec 14, 2004 8:44 pm
Napisal/-a M3
jah tam piše budget performance car to pomeni da so izbirali najboljši avto glede na
ceno in to kar dobiš za njega in seveda je tle clio zmagal v svoji kategoriji, ne pomeni pa da je boljši od zraven naštetih. sej tudi meni je v tem smislu tudi dobr avto, ampak da je boljši od bmw 120 pa golf gti to pa sigurno ne.
Objavljeno: To dec 14, 2004 8:48 pm
Napisal/-a killah bee
M3 je napisal/-a: ampak da je boljši od bmw 120 pa golf gti to pa sigurno ne.
dej mal tole razlož,zakaj ni
kaj ma BMW120 al pa GTI,sej nimam nč proti njima sta mi uredu avta samo za moje pojme predraga(nista vredna svojga denarja,sploh BMW1)
sploh pa BMW1 ne spada v kategorijo Sport in GTI :P
Objavljeno: To dec 14, 2004 8:59 pm
Napisal/-a rok46
killah bee je napisal/-a:M3 je napisal/-a: ampak da je boljši od bmw 120 pa golf gti to pa sigurno ne.
dej mal tole razlož,zakaj ni
kaj ma BMW120 al pa GTI,sej nimam nč proti njima sta mi uredu avta samo za moje pojme predraga(nista vredna svojga denarja,sploh BMW1)
sploh pa BMW1 ne spada v kategorijo Sport in GTI :P
me re zanima u čem je clio slabš od gti-ja pa bmw-ja 1ke

pihne tko al tko oba,lego ma zlo dobro...bmw je pa spet en precenjen bavarc,like usi
LP
Objavljeno: To dec 14, 2004 9:00 pm
Napisal/-a M3
1, tehnologija, 2 kvaliteta izdelave, 3 kvaliteta materijalov (na slošno), .....
sej ne rečem niti jaz da sta vredna svojega denarja, mogoče meni osebno se najbolj približa golf gti, bmw 1 pa je sigurno predraga, o tem bi lahko v prazno mleli ure in ure,
ampak bmw ima ime in si pač to dovoli.
Objavljeno: To dec 14, 2004 9:02 pm
Napisal/-a M3
ne mislim se tle kregat kaj je boljše kaj pa ne jaz sem podal moje osebno mnenje, zame je tako pa nobeden me ne bo drugače prepričal

Objavljeno: To dec 14, 2004 9:03 pm
Napisal/-a killah bee
M3 je napisal/-a:1, tehnologija, 2 kvaliteta izdelave, 3 kvaliteta materijalov (na slošno), .....
sej ne rečem niti jaz da sta vredna svojega denarja, mogoče meni osebno se najbolj približa golf gti, bmw 1 pa je sigurno predraga, o tem bi lahko v prazno mleli ure in ure,
ampak bmw ima ime in si pač to dovoli.
sam ne morš trdit da reno nima tehnologije

,o kvaliteti izdelave nebi govoru,je neki povprečnega,OK materjali pa kak minus dobijo, sam tale Clio definitivno ponuja največ za svoj denar in je zato trenutno best buy (pa še lep je povrh)

Objavljeno: To dec 14, 2004 9:05 pm
Napisal/-a M3
ah pa sej nisem reku nikjer da ni best budget buy no. glede tega se strinjam.
Objavljeno: To dec 14, 2004 9:09 pm
Napisal/-a rok46
killah bee je napisal/-a:M3 je napisal/-a:1, tehnologija, 2 kvaliteta izdelave, 3 kvaliteta materijalov (na slošno), .....
sej ne rečem niti jaz da sta vredna svojega denarja, mogoče meni osebno se najbolj približa golf gti, bmw 1 pa je sigurno predraga, o tem bi lahko v prazno mleli ure in ure,
ampak bmw ima ime in si pač to dovoli.
sam ne morš trdit da reno nima tehnologije

,o kvaliteti izdelave nebi govoru,je neki povprečnega,OK materjali pa kak minus dobijo, sam tale Clio definitivno ponuja največ za svoj denar in je zato trenutno best buy (pa še lep je povrh)

one more time
LP

Objavljeno: To dec 14, 2004 9:12 pm
Napisal/-a speedfight
jah!!! fantje zdej pa ne vem al ste vi vsi tko pametni ali pa so angleški novinarji tako neumni ter neuki da ne znajo ločiti dobrega od slabega!!! če sodijo med najboljše v europi potem imajo najbrž res oni prav in so utemeljeno postavili Clia na sam europski vrh med malimi športnimi avtomobili in med nekaterimi posmazniki!!!!! tako da vam čisto nič ne vrjamem!!! ter še to da gledate na ceno in znamko sploh ne govorim!!!
jah slovenska zavist
LP miha
Objavljeno: To dec 14, 2004 10:13 pm
Napisal/-a jaka-z
clio je res kul avtoček, zmagovalec je pa zato ker niso zraven testirali civic type R ki ponavadi zmaguje takšne primerjalne teste v angliji in drugod, je pa tudi cena nekoliko višja pri civicu
torej best price/performance je RS

Objavljeno: To dec 14, 2004 10:22 pm
Napisal/-a speedfight
jaka-z je napisal/-a:clio je res kul avtoček, zmegovalec je pa zato ker niso zraven testirali civic type R ki ponavadi zmaguje takšne primerjalne teste v angliji in drugod, je pa tudi cena nekoliko višja pri civicu
torej best price/performance je RS

mislm da tud type R nebi dosegu tega vrha ker seveda tudi on ne izstopa z nevemkako veliko zmogljivostjo ter nizko ceno!!

ali pač.... probat ni greh!!
če pa gledamo na to kako ceno ima GTI potem bi tudi težko njega prehitel!! samo ni vse odvisno od cene!! še zmogljivosti ter vozne lastnosti!!
LP miha

Objavljeno: To dec 14, 2004 11:06 pm
Napisal/-a darwin
portal je napisal/-a:BMW 120d
Amm, temo bom komentiral enkrat drugi, zdele bi pa sam prašov, al gre za napako, al ...
d je ozanka za dizla, pa a ta sploh paše v konkurenco
I'm a little bit confused.
Objavljeno: Sr dec 15, 2004 4:02 am
Napisal/-a Voith
mal offtopic, sam useen, kaksn se vm kej zdi interior novejsih cliotov?
men se zdi da je to slabsa stran renaulta ze kr neki cajta.
drgac motorno so pa dost ok, to pa.
Objavljeno: Sr dec 15, 2004 8:05 am
Napisal/-a Bidba
speedfight je napisal/-a:jah!!! fantje zdej pa ne vem al ste vi vsi tko pametni ali pa so angleški novinarji tako neumni ter neuki da ne znajo ločiti dobrega od slabega!!! če sodijo med najboljše v europi potem imajo najbrž res oni prav in so utemeljeno postavili Clia na sam europski vrh med malimi športnimi avtomobili in med nekaterimi posmazniki!!!!! tako da vam čisto nič ne vrjamem!!! ter še to da gledate na ceno in znamko sploh ne govorim!!!
jah slovenska zavist
LP miha
Jast pa menim, da so Renaultovci Angleškim novinarjem ponudili kakšen WEEKEND paket v Franciji in še kakšno poslovno večerjo in pol Angleži preprosto niso mogli iz vljudnostnih razlogov seveda napisat nič slabega o Cliecu oz. ker so se imeli tako fino za weekend, so ga uvrstili kr na prvo mesto.
Vzrok takšnega početja Renaultekov je seveda dvig prodaje Cliotov na angleškem trgu, kjer je bil do sedaj njihov delež nizek.
Nič proti Cliotu, super avto. Bi ga verjetno meu če nebi rabu nekaj večjega
Lp Biba
Objavljeno: Sr dec 15, 2004 8:29 am
Napisal/-a vR5GTT
quote "Jast pa menim, da so Renaultovci Angleškim novinarjem ponudili kakšen WEEKEND paket v Franciji in še kakšno poslovno večerjo in pol Angleži preprosto niso mogli iz vljudnostnih razlogov seveda napisat nič slabega o Cliecu oz. ker so se imeli tako fino za weekend, so ga uvrstili kr na prvo mesto.
Vzrok takšnega početja Renaultekov je seveda dvig prodaje Cliotov na angleškem trgu, kjer je bil do sedaj njihov delež nizek.
Nič proti Cliotu, super avto. Bi ga verjetno meu če nebi rabu nekaj večjega"
Bidba Nisi napisal prou ker lih angleži se spravljajo delat tuninge na cliotih cup in 172, mislm da jih ni tolk mal kot si misliš!!
Objavljeno: Sr dec 15, 2004 8:38 am
Napisal/-a JohnyR
http://www.bbperformancetuning.co.uk/
The Conversion consists of :
One off cast high Nickel content exhaust manifold
Hybrid Turbo charger
Enlarged stainless steel turbo downpipe with heat wrap
High flow fuel injectors
Turbo Map sensor
Fastchip ECU re-flash for Turbo programme
Turbo grade spark plugs
Silicon boost / idle valve hosing
Hi-flow induction kit with stainless steel intake pipe
Charge cooler
Charge cooler / ECU repositioning brackets
Braided Turbo oil feed pipe with fittings
Turbo drain pipe with engine block fittings
Battery relocation kit including all terminals and fittings
Dump valve kit (options available)
One way valves for breather system and brake servo
Seperate breather system with remote filter
Sculptured Turbo / bulkhead heat shield
Various amounts of heat wrap for brake lines etc
Low compression Forged pistons
Full turbo spec head gasket set with new bolts
High volume fuel pump
Uprated clutch
To fully supply and fit the conversion we will require your car for around 3-4 weeks and the cost is :
£6100+vat




