Stran 1 od 2
Accord - kurilno olje
Objavljeno: To dec 21, 2004 1:34 am
Napisal/-a Bunny
Informativno me zanima, kakšne posledice so možne na Hondi Accord i-CTDI in po kakšnem času se pokažejo?
Objavljeno: To dec 21, 2004 1:41 am
Napisal/-a super98
Ta avto ma zelo sodoben dizelski motor s common rail tehnologijo. Ta sistem vbrizga zahteva zelo kvalitetno in čisto dizelsko gorivo. Sam skupni vod je narjen s filigransko natančnostjo in ne dopušča odstopanj.
Jaz ti odsvetujem upaorabo kurilca v tem avtu, možna je okvara samega voda, pumpe...
Objavljeno: To dec 21, 2004 1:41 am
Napisal/-a Voith
kurilno olje pa nafta je eno te isto gorivo. sam v kurilca dodajajo barvo.
najbolsa varianta ti je da zamasis spodi ceu za tankat pa not nafto natocis, nekje na tanku pa se en zamasek, dosegljiv v prtlazniku, ker edine posledice bojo pomoje ce te dobijo cariniki da mas v tanku rdece

Objavljeno: To dec 21, 2004 1:43 am
Napisal/-a _VeNoM_
super98 je napisal/-a:Ta avto ma zelo sodoben dizelski motor s common rail tehnologijo. Ta sistem vbrizga zahteva zelo kvalitetno in čisto dizelsko gorivo. Sam skupni vod je narjen s filigransko natančnostjo in ne dopušča odstopanj.
Jaz ti odsvetujem upaorabo kurilca v tem avtu, možna je okvara samega voda, pumpe...
majku kradeš besede!
se pa podpišem!
lp venom
Objavljeno: To dec 21, 2004 1:43 am
Napisal/-a Voith
super98 je napisal/-a:Ta avto ma zelo sodoben dizelski motor s common rail tehnologijo. Ta sistem vbrizga zahteva zelo kvalitetno in čisto dizelsko gorivo. Sam skupni vod je narjen s filigransko natančnostjo in ne dopušča odstopanj.
Jaz ti odsvetujem upaorabo kurilca v tem avtu, možna je okvara samega voda, pumpe...
na kurilca laufajo nekatere zlo sofisticirane masine brez problema, sam ce ni vode not.
Objavljeno: To dec 21, 2004 1:46 am
Napisal/-a _VeNoM_
sam koliko cajta laufajo!voda je pa kr prisotna vrjem,no saj na pumpi k sm delu je bila pa na drugih tud!voda je prisotna takrat ko je cisterna od kurilca prazna,No voda je pristna v vsaki cisterni kokr vem!
Objavljeno: To dec 21, 2004 1:47 am
Napisal/-a Bunny
OK, sej vem, da mam "glup" nick, sam če bi mela Accorda 100% nebi kurilca niti od daleč vidu - tko da jz (na žalost) nimam Accorda.
Moje mnjenje je, da če maš tak avto, maš denar vsaj za DIZLA.

Objavljeno: To dec 21, 2004 1:54 am
Napisal/-a super98
Voith je napisal/-a:kurilno olje pa nafta je eno te isto gorivo. sam v kurilca dodajajo barvo.
No vidš pol pa že ni isto če mu dodajo barvo... Lih barvilo je največji problem. Razlika ni velka ampak je. Barvilo se s časom začne nabirat na bosh pumpi, vodih itd. Common rail sistem pa ne dopušča teh oblog in avto ne dela več kot bi mogu.
Jst mam TDIja pa si kdaj pa kdaj privoščim kurilca, sam tm ni take panike...
Objavljeno: To dec 21, 2004 2:05 am
Napisal/-a Voith
pomoje da so pr izbiri barve za kurilca, racunal na to da bi se ta kurilc znau pretakat po kksnih tankih cevkah, in se pod pritiskom vbrizgavat km. misls da ne?
v koncni fazi je se tako zakompliciran dovod goriva do izgorevalnega prostora samo cevcica, ventil ali vec njih, pumpa in soba.
Objavljeno: To dec 21, 2004 2:14 am
Napisal/-a super98
Voith je napisal/-a:pomoje da so pr izbiri barve za kurilca, racunal na to da bi se ta kurilc znau pretakat po kksnih tankih cevkah, in se pod pritiskom vbrizgavat km. misls da ne?
v koncni fazi je se tako zakompliciran dovod goriva do izgorevalnega prostora samo cevcica, ventil ali vec njih, pumpa in soba.
Ne niso ker je namenjen za ogrevanje in v pečeh za kurjavo ni tkih delov...daleč od tega.
Pozabljaš da je v modernih dizlih veliko senzorjev in ostalih gluposti.
Za TDIja ti bom reku k vem: v sami bosch pumpi maš senzor gostote goriva, senzor temperature goriva... Na teh delih se sčasoma naredi obloga (od barvila) in pumpa je zrela za obnovo. Sicer tam ni take panike ker morš res enga kurilca pretankat da se ti to nardi.
Objavljeno: To dec 21, 2004 3:33 am
Napisal/-a INFINITI
Dej ne seritega - kakega kurilca v komonrejl dizle

Objavljeno: To dec 21, 2004 8:16 am
Napisal/-a dejvi
menjekul je napisal/-a:zakaj zapravljat denar za avto in potem šparat na gorivu?

če šparaš šparaj an celi črti. kupiš a8 da potem tankaš kurilca? joj koje jadne fore

. ne poznam primera, ki bi prišparal vsaj tolar na račun "goriva, ki se bolj splača".
Se popolnoma strinjam!
Matr mate eni ideje.
Objavljeno: To dec 21, 2004 8:47 am
Napisal/-a kalbo
A A8 bi nabavu, pol bi bil pa tak revček, da bi kurilca not tanku
Ajde zastopu bi Liskota, da bi v svojo petko kurilca tanku, al pa kšn čika u starga golfa, ne pa u nov avto. Če maš za A8 keš, pol bi te mogl zapret, ker šparaš na nafti!!!
Objavljeno: To dec 21, 2004 11:06 am
Napisal/-a RR
Jao folk, ne se zajebavat z sodobnimi motorji, kupte si golfa II pa tankajte kurilca...

(enkrat vmes med servisi še zamenjaš filter, pa mu ne bo nič)
V vednost: Honda Accord je bila na spisku avtomobilov takrat, ko je bila piz....... na hrvaških pumpah........
Pa ne bit tok prepričani, da TDI pa vse to prenese... :P
Pamet v glavo, če maš keš za Accorda mu privošči vsaj pravo gorivo.....
Lp

Objavljeno: To dec 21, 2004 11:11 am
Napisal/-a s_mande
RR je napisal/-a:Jao folk, ne se zajebavat z sodobnimi motorji, kupte si golfa II pa tankajte kurilca...

(enkrat vmes med servisi še zamenjaš filter, pa mu ne bo nič)
V vednost: Honda Accord je bila na spisku avtomobilov takrat, ko je bila piz....... na hrvaških pumpah........
Pa ne bit tok prepričani, da TDI pa vse to prenese... :P
Pamet v glavo, če maš keš za Accorda mu privošči vsaj pravo gorivo.....
Lp

PODOBNEGA MISLJENJA!!!
Podpis!s_mande
Objavljeno: To dec 21, 2004 11:48 am
Napisal/-a lublancan
Voith je napisal/-a:kurilno olje pa nafta je eno te isto gorivo. sam v kurilca dodajajo barvo.
najbolsa varianta ti je da zamasis spodi ceu za tankat pa not nafto natocis, nekje na tanku pa se en zamasek, dosegljiv v prtlazniku, ker edine posledice bojo pomoje ce te dobijo cariniki da mas v tanku rdece

kurilc ni enak dizlu
v kurilcu je barva ki maši filtre in ostalo
kurilc ma nižjo cetansko vrednost kot dizl
rezultat je da ti auto ne gre nikamr, ga zamori...
to je lih tko k če bi namest 98 oktanskega benza tanku 89 oktanskega
model, če maš dnar za hondo, boš meu tud tistih 200 sit za dizla
Objavljeno: To dec 21, 2004 12:02 pm
Napisal/-a Slide
A je tle kak kemik???...vam lahko strokovno obrazloži, da NAFTA oziroma dizelsko gorivo NI ENAKO kurilnemu olju, v srednji šoli sem to znal, zdaj se žal ne spomnim več, je pa tak nekako, da pri pridobivanju goriva iz surove nafte, najprej pridobijo (od NAJMANJ do NAJBOLJ kvalitetnega) odpadne snovi--->maziva--->nevemkajševsevmes-->kurilno olje--->nafta--->bencin--->itd...skratka tud brez tistega barvila pravo kurilno olje ni isto dizelskemu gorivu! Je manj kvalitetno...
Zanimivost...kerozin je manj kvaliteten kot bencin...pa ne se stepst

Objavljeno: To dec 21, 2004 12:08 pm
Napisal/-a Voith
lublancan je napisal/-a:kurilc ni enak dizlu
v kurilcu je barva ki maši filtre in ostalo
kurilc ma nižjo cetansko vrednost kot dizl
rezultat je da ti auto ne gre nikamr, ga zamori...
to je lih tko k če bi namest 98 oktanskega benza tanku 89 oktanskega
model, če maš dnar za hondo, boš meu tud tistih 200 sit za dizla
cetanska vrednost je enaka, in se vrti od 45-55 cetanov, tako pri dizlu kot kurilcu.
Kakovost KO EL določa standard SIS 1011, dieselskega goriva pa SIST EN 590.
Praktično pa je razlika v naslednjem:
- nizkotemeperaturne lastnosti diesla so boljše in se prilagajajo letnemu času (zimsko obdobje in dve prehodni obdobji). Pri KO EL so te zahteve (lastnosti) enake preko celega leta (strdišče min. -9 st.C.) Razlog: vozila so bolj izpostavljena vremenskim vplivom, KO EL pa se skladišči v stacionarnih rezervoarjih, ki morajo biti po gradbenih zahtevah za njihovo postavitev zaščiteni pred neposrednim vplivom nizkih temperatur.
- vsebnost žvepla:
diesel: max.350 ppm (od 1.1.05 max 50 ppm),
KO EL: max.2000 ppm
- KO EL je zaradi trošarinske zakonodaje dodatno označen in obarvan s posebnim markerjem, ki omogoča kontrolo uporabnikov v primeru zlorabe (KO EL se namreč ne sme uporabljati za pogon motorjev).
To so glavne razlike med tema gorivoma, ki izhajajo iz obstoječih slovenskih oz. evropskih standardov. Seveda pa obstajajo tudi razlike med kakovostjo teh goriv pri različnih dobaviteljev oz. prodajlcih. Svetujemo vam, da se za nakupe goriv odločate le pri priznanih in zanesljivih prodajalcih, ki vam zagotavljajo garantirano in stalno kakovost goriv poleg tega pa tudi ustrezno tehnično podporo pri njihovi uporabi.
Sektor kakovost, okolje in varnost
Silvan Simčič, pomočnik direktorja druzbe Petrol
Objavljeno: To dec 21, 2004 12:16 pm
Napisal/-a Slide
Voith je napisal/-a:lublancan je napisal/-a:kurilc ni enak dizlu
v kurilcu je barva ki maši filtre in ostalo
kurilc ma nižjo cetansko vrednost kot dizl
rezultat je da ti auto ne gre nikamr, ga zamori...
to je lih tko k če bi namest 98 oktanskega benza tanku 89 oktanskega
model, če maš dnar za hondo, boš meu tud tistih 200 sit za dizla
cetanska vrednost je enaka, in se vrti od 45-55 cetanov, tako pri dizlu kot kurilcu.
Kakovost KO EL določa standard SIS 1011, dieselskega goriva pa SIST EN 590.
Praktično pa je razlika v naslednjem:
- nizkotemeperaturne lastnosti diesla so boljše in se prilagajajo letnemu času (zimsko obdobje in dve prehodni obdobji). Pri KO EL so te zahteve (lastnosti) enake preko celega leta (strdišče min. -9 st.C.) Razlog: vozila so bolj izpostavljena vremenskim vplivom, KO EL pa se skladišči v stacionarnih rezervoarjih, ki morajo biti po gradbenih zahtevah za njihovo postavitev zaščiteni pred neposrednim vplivom nizkih temperatur.
- vsebnost žvepla:
diesel: max.350 ppm (od 1.1.05 max 50 ppm),
KO EL: max.2000 ppm
- KO EL je zaradi trošarinske zakonodaje dodatno označen in obarvan s posebnim markerjem, ki omogoča kontrolo uporabnikov v primeru zlorabe (KO EL se namreč ne sme uporabljati za pogon motorjev).
To so glavne razlike med tema gorivoma, ki izhajajo iz obstoječih slovenskih oz. evropskih standardov. Seveda pa obstajajo tudi razlike med kakovostjo teh goriv pri različnih dobaviteljev oz. prodajlcih. Svetujemo vam, da se za nakupe goriv odločate le pri priznanih in zanesljivih prodajalcih, ki vam zagotavljajo garantirano in stalno kakovost goriv poleg tega pa tudi ustrezno tehnično podporo pri njihovi uporabi.
Sektor kakovost, okolje in varnost
Silvan Simčič, pomočnik direktorja druzbe Petrol
Torej ni isto...ista je cetanska vrednost, kaj pa sama kakovost? Sej pravim...srednješolski učbenik govori tako kot sem napisal, če se je pa zmotil(dvomim) nek Dr.Kemik, ki je pisal ta učbenik...

Bog ve

Objavljeno: To dec 21, 2004 12:33 pm
Napisal/-a dejan84
menjekul je napisal/-a:ne poznam človeka, ki bi po 4-ih letih prihranil 1.600.000 izključno zato, ker je prešaltal na diesla. ta denar vmes gre za druge neumnosti tko da govorjenje o tem koliko prišparaš je bolj tako tako.
Maš prav! :P
Jst sm tud trahtar nabavu, da bom kao šparu, sam se je izkazal, da se zdej precej več vozm (porabm isto al pa še več denarja), tko da sm še na slabšm, ker se je dizl tolk podražu
