Stran 1 od 1

"Tuljenje" pri rikvercu

Objavljeno: Sr dec 22, 2004 4:38 pm
Napisal/-a zlabon
Živjo!
No, mogoče se bo komu zdelo mal bedasto vprašanje, pa vseeno :D

No, vglavnem, danes sva s frendom ugotavljala zakaj vsi, ampak mislim da res čisto vsi avti "tulijo" ko se pelješ v rikverc :D
Sej to vem da je fora nekaj z menjalnikom saj drugje ne more bit.
Zanima me predvsem mehanska razlaga :P

Lp, zlabo

Objavljeno: Sr dec 22, 2004 4:59 pm
Napisal/-a Voith
zobniki za naprej majo naklon, za rikverc so pa ravni. od tu tuljenje, ker zobnik k ma zobe pod dolocenim kotom, se, ce das 2 taka zobnika skp, zmer dotika vec kot samo en zob, zato bol smooth delovanje. tm k so zobi na ravnost, se pa skos en pa po en zob prjema pa spusca, to pa povzroc take zvoke. so pa ravni zobniki bolsi za prenasat velike sile, ker ne rinejo vstran, kot zobniki pod kotom. sam to pr avtu nima veze.

Slika

no teli na slikci so vsi za naprej, za rikverc bi bli ravni ;) :)

Objavljeno: Sr dec 22, 2004 5:03 pm
Napisal/-a zlabon
Eej hvala ti!
Dons sem si razbiju glavo s tem, pa nism pogruntu nič :D