Stran 1 od 1

Odstranitev turbine

Objavljeno: So jan 01, 2005 1:05 pm
Napisal/-a {Grega}
Zanima me, če je možno po odstranitvi turbine (Saab 900 turbo) avto registrirati kot avto z manj konji - in s tem plačati manjše zavarovanje. A kdo ve, kako poteka ta postopek?

Re: Odstranitev turbine

Objavljeno: So jan 01, 2005 1:16 pm
Napisal/-a lublancan
{Grega} je napisal/-a:Zanima me, če je možno po odstranitvi turbine (Saab 900 turbo) avto registrirati kot avto z manj konji - in s tem plačati manjše zavarovanje. A kdo ve, kako poteka ta postopek?


ne
razn če menjaš motor za neturbo
fora je, da bi jo lahk snel, pelu registrirat, bi dubu nižjo premijo in jo čez pou ure dau nazaj

btw: večina folka tuki razmišla, kako bojo namontiral turbo in ne kako ga bojo snel

Objavljeno: So jan 01, 2005 1:22 pm
Napisal/-a MacAudio
Zakaj hočeš avto zamoriti? Nej gre, pust gor turbino! :o

Objavljeno: So jan 01, 2005 1:41 pm
Napisal/-a _Jerry_
Jaz sem pa tudi en model, sem sele zdaj pogruntal, da se poznava... :bonk Jasno, kdo drug pa se kupuje SAABa... :mrgreen:

Glede odstranitve turbine je tako, da bi ti morda celo priznali predelavo, bi pa imel ogromno dela z birokracijo, moral bi delat Atest, pa izmerit moc motorja na valjih, pa... Poleg tega tak motor ne bi vec normalno delal, ker ima turbas cisto drugacne nastavitve kot atmosferski motor (od nizje kompresije naprej, kar pomeni najmanj druge bate, glavo motorja, itd.) in bi ga moral se dodatno predelovat :roll: Raje POZABI ;) Ce hoces nizjo registracijo, si kupi navadnega, brez turbine, ali pa oldtimerja. Se najboljsa varijanta je pa pomojem da pac das tistih 100.000 vec na leto in te ne boli glava. Ali pa si priskrbi kaksne kupone s 50% bonusa pri registraciji 8)

Re: Odstranitev turbine

Objavljeno: So jan 01, 2005 1:42 pm
Napisal/-a _Jerry_
lublancan je napisal/-a:btw: večina folka tuki razmišla, kako bojo namontiral turbo in ne kako ga bojo snel


:EE

Re: Odstranitev turbine

Objavljeno: So jan 01, 2005 2:11 pm
Napisal/-a darkdog24
{Grega} je napisal/-a:Zanima me, če je možno po odstranitvi turbine (Saab 900 turbo) avto registrirati kot avto z manj konji - in s tem plačati manjše zavarovanje. A kdo ve, kako poteka ta postopek?


ejga ni važna turbina v tvojem autu ampak papirji!!!!!!!V prometnem dovoljenju ti piše za kaj moraš plačat toliko in toliko.
Če hočeš plačati manj odstrani številke iz prometnega dovoljenja ali pa si kupi 1.2 motor auto. :D

Objavljeno: So jan 01, 2005 2:21 pm
Napisal/-a {Grega}
_Jerry_ je napisal/-a:Jaz sem pa tudi en model, sem sele zdaj pogruntal, da se poznava... :bonk Jasno, kdo drug pa se kupuje SAABa... :mrgreen:


:D

Objavljeno: So jan 01, 2005 2:37 pm
Napisal/-a _Jerry_
{Grega} je napisal/-a:
_Jerry_ je napisal/-a:Jaz sem pa tudi en model, sem sele zdaj pogruntal, da se poznava... :bonk Jasno, kdo drug pa se kupuje SAABa... :mrgreen:


:D


:hi :hi :hi

Objavljeno: So jan 01, 2005 4:11 pm
Napisal/-a PiLLLe
Kar se tice same izvedbe je predrago.
Pol obstajala bi resitev da gres na dyno z zamasenim auspuhom kar posledicno pokaze manj konjev al pa ker kol drugo predelavo v smislu negative.
Sam fora nastane pr paperjih. Ta nasa pofukana drzava je obsedena s paperji in bi ti na konc rekl dj a testo od osebe k ti je zbila konje pa take.
Sam sm razmislju tut v tej smeri k mam avto z 81kw to je pa ze razred z reg. 200k tko da un fakin 1kw bi ze zgubu z zamasenim foltrom.
Sam kokr sm ze reku paperji igrajo vlogo.

LP PiLLLe

Objavljeno: So jan 01, 2005 4:17 pm
Napisal/-a monster_d
Pomoje ni variante, niti z meritvijo na valjih.
Ti samo stiskaj pa placaj par jurjev drazje pa je to to :lol:

lp

Objavljeno: So jan 01, 2005 5:47 pm
Napisal/-a PiLLLe
monster_d je napisal/-a:Pomoje ni variante, niti z meritvijo na valjih.
Ti samo stiskaj pa placaj par jurjev drazje pa je to to :lol:

lp


Ja sj to ti je nasa drzava :/ ce pa das notr sportn filtr pa ze joka da si na 1.0 motorju dubu 200km in da je to treba homolomo plus vec placat na tehnicnm

LP PiLLLe