Stran 1 od 1
Kako je c mas avto na ...
Objavljeno: Ne jan 09, 2005 8:38 pm
Napisal/-a accent lover
Zanima me kako je s avtom ce je na lising ali se lahko kaj rihta prav tako me zanima ce mam predelan avto a ga bojo vseen popravljal na orginalnem servisu al navjo hotl
Hvala in oprvicujem se ce to ni prava tema
Objavljeno: Ne jan 09, 2005 8:43 pm
Napisal/-a vesolc
@accent lover: mal offtopic...a si se ti dons odlocu nabijat teme in poste, al mas prevec cajta???

Objavljeno: Ne jan 09, 2005 8:46 pm
Napisal/-a accent lover
Zakaj pa to
Kaj pa sm naredu
Objavljeno: Ne jan 09, 2005 9:00 pm
Napisal/-a acom
Avto ti bi vsak popravil, saj ti bo tudi zakasiral, ti pa nekateri servisi (uvozniki) ne priznajo garancije, če se greš kakšne predelave - vem da Peugeot ne prizna garancije, če imaš skrajšane vzmeti (čeprav so s TÜV-om ..., v Nemčiji ti jo pa priznajo).
Objavljeno: Ne jan 09, 2005 9:54 pm
Napisal/-a INFINITI
Glede predelav je odvisno od tega kako je uvoznik ali uradni servis "strog" ker praviloma nebi smel ničesar spreminjati. Leasing hiše pa ti prav gotovo ne bodo dovolile nekih sprememb, oziroma , bi se moral dogovoriti o tem z njimi, ampak težka bo.
Objavljeno: Po jan 10, 2005 6:48 pm
Napisal/-a Van
Če imaš avto na leasing, je last prodajalca dokler avto ni izplačan, torej le on lahko kaj spreminja na avtomobilu.
Objavljeno: Po jan 10, 2005 6:50 pm
Napisal/-a vepar
Objavljeno: To jan 11, 2005 9:57 am
Napisal/-a Van
vepar je napisal/-a::EE

pol bi mene že mogl zaprt.
pa še katerga druzga tud.

To so pa že pravne zadeve.
Mislim, da zato ravno ne zapirajo, lahko pa razderejo pogodbo
njim v prid.
Objavljeno: To jan 11, 2005 10:36 am
Napisal/-a lublancan
odvisn kakšen lizing
če je operativni, potem so proti predelavam
če ga na konc odkupiš se pa da zment
je pa dobr met vsako stvar pismo, ker če pride do razdrtja pogodbe, ti lahk zaračunajo škodo na autu
btw: preberte svojo lizing pogodbo oz. se obrnte na lizingo dajalca, ker je to zelo različno
Objavljeno: To jan 11, 2005 2:37 pm
Napisal/-a vision
Nekaj let nazaj sem imel avto na operativni lizing, pa jih predelave niso prav veliko motile.
Danes je to že pravni problem, predvsem pa homologacija, avto ki sem ga imel registriran v nemčiji ALFA ROMEO 164Q4 z vsemi možnimi Zender spojlerji in Engstler
predelavami motorja in podvozja, je bila prometna dolga kakšna pol metra, saj moraš homologirati skoraj vsak vijak.
Pri nas še ni tako ostrih zakonov glede tuninga, vendar se bo tudi Slovenija prilagodila zahtevam v EU.
Prijatelji, tuning bo postal drag hobby...
Lp.D.
Objavljeno: To jan 11, 2005 3:23 pm
Napisal/-a s3c
Van je napisal/-a:Če imaš avto na leasing, je last prodajalca dokler avto ni izplačan, torej le on lahko kaj spreminja na avtomobilu.
Ne vem, če je ravno tko... Pol je tudi leazing hiša dolžna avto servisirat in vzdrevat v času pogodbe? Oba avta, ki jih imam v podpisu sta na leasing in zaenkrat ni bilo problemov zaradi dodatne opreme in niti ne vidim razlogov zakaj bi bili!?
Mal drugače je pri operativnem leazingu...
Objavljeno: To jan 11, 2005 5:43 pm
Napisal/-a Van
Vse je odvisno, kako je pogodba sestavljena. V večini primerov ko je
lizingojemalec fizična oseba je točno navedeno kdo je odgovoren za
izpravno stanje avtomomobila, za njegovo vzdrževanje oz. servis.To je
običajno lizingojemalec, ki se tudi zavezuje, da bo avto ostal v takem
stanju dokler ne bo on sam postal njegov lastnik.
Mogoče je, da pri kakšnem prodajalcu odstopajo od teh normativov,
je pa v interesu prodajalca, da avto ostane tak kot je, če bi ga slučajno
moral kupec zaradi nespoštovanja obligacijskih razmer, moral vrniti
prodajalcu.
Objavljeno: To jan 11, 2005 5:49 pm
Napisal/-a guly
načeloma ni problemov z leasing hišami.
js mam recimo tud avto na leasing, pa mi je toča sesula celga. škode je blo za okroglih 950 čukov. pa leasing firma ni nič komplicirala. je pa res če ti avta ne morš več odplačevat, pridejo ponjga in vse ka je na avtu je njihova last. lahk sicer dol vzameš prej , sam morš tak odstranit da ni posledic na avtu, drugač maš lahk velke probleme. al pa da lepo pustiš vse gor pa je.
js mam tud spojlerje pa temne šajbe gor pa vse, pa je leasing firma vidla avto, pa niso nič komplicirali. še celo njihov direktor mi je rek, da je lepo zrihtan.
tk da js nimam slabih izkušen.
je pa res da ena lastovka še ne prinese pomladi

Objavljeno: To jan 11, 2005 6:21 pm
Napisal/-a vision
konec koncu, če avto ob koncu lzing pogodbe ostane lizing hiši, potem so lahko zelo veseli, ker tiste denarje katere ste vložili v vaš avto nikoli ne boste dobili nazaj.
lizing hiša je sicer zainteresirana da je avto vzdrževan, vendar so te mesečne anuitete že tako visoke + zavarovanje, ki mora biti full kasko, kar pomeni za avto kot je A210 skoraj 500.000 SIT, kaj njih potem briga za avto. Pogodba je vezana tudi na število prevoženih kilometrov, vse se plača.
Objavljeno: To jan 11, 2005 6:44 pm
Napisal/-a Kaktus
off... s3c... trafic v podpisu je tvoj?