Stran 1 od 1

SEAT LEON 1.8T OR AUDI A3 1.8T?

Objavljeno: So jan 29, 2005 7:20 pm
Napisal/-a bridgestone
sedaj imam leončka 1.6 pa razmišljam o nakupu drugega rabljenega avta letnik 2000+. leon mi je glede oblike in kvalitete še kar vredu mal me sam mot ker je seat! sej notranjost je podobna tako pri a3 kot pri leonu, razlika je le da ima seat 5 vrat, audijev je pa večina s tremi. motorja sta enaka razen turbine ki je pri leonu K&O3-sport, pri audiju pa navadna, torej razlika v moči med 150 in 180KM. cena audija pa je za okol dobrih 300 ksit višja. problem je še da je audijev a3 1.8t v slo kot listja in trave, leona bi pa moral jit iskat v avstrijo ali nemčijo, tako da je kle še stroškov za okol 100 ksit.

na avtu bom obvezno takoj ko ga kupim gor dal jemčev izpuh od kolektorja naprej z premerom 70 downpipe, ter custom čip ob menjavi pop off ventila in tlačnega regulatorja pri RSR. nameravam tudi nižat podvozje (eibach vzmeti in tršanje amortizerjev), ter vsaj menjava sprednjih zavornih ploščic + diskov. tako nekako bi moralo pri leonu nanest 240 HP, medtem ko bi blo pri audiju to manj, čeprav se da dobit sport turbino, rabljeno in obnovljeno za 300 eurov, kar ni veliko, samo ne vem ali paše na original kolektor ali ne?...

sedaj pa vprašanje sem v hudi dilemi kaj kupit po eni strani bi mel raj leona (močnejši, 5 vrat, 6 prestav), po drugi pa audija zaradi znamke in lepšega zunanjega videza (predvsem je a3 kar atraktiven z original odbijači, medtem ko pri leonu bi moral obvezno menjat odbijače z onimi od cupre ki pa rabljenih ne dobiš, novi so pa po 100 ksit).
tako torej če mi loh mal poveste kaj v PRAKSI (tisti ki ste omenjena avta res vozili) pomeni razlika 6/5 prestav ob omenjeni moči, ker se bolje obnese na cesti, ter kakšne, (če so) razlike v ojačitvah podvozja, vzmetenju, zavorah pri obeh avtih.
hvala za odgovore.

Objavljeno: So jan 29, 2005 7:31 pm
Napisal/-a ThARippA
Leona še nisem vozil, tako da ne vem kakšen ima volan, menjalnik, pedala, ...
Če so tudi ti taki kot v audiju (armaturka je že), potem je leon čisto v redu, sploh ker ima 30 konj več in 6 prestav.

BTW, kje lahko dobiš K03 sport za 300 eur? Na zs prosim.

Objavljeno: So jan 29, 2005 7:32 pm
Napisal/-a kobreti
Jaz sem mel a3 1,8T je ql avtek ampak sem tud vozil 180km leona!!!
Osebno bi si rajši leona izbral mi je tud lepši!!! ;)
Aja pa še servisi so cenejši in ostale stvari!!!
Srečen nakup!! ;)

Objavljeno: So jan 29, 2005 7:50 pm
Napisal/-a Kennman
hmm zanimiva tema!

a lahko kdo se kej napise o voznih lastnostih obeh?


zate, bridgestone, pa: Seat leon 1.8T z 240 KM!!!! je to sam cvek, al se res da spravit ven 240 konjev? z relativno malo stroski?

Objavljeno: So jan 29, 2005 7:52 pm
Napisal/-a _VeNoM_
kobreti je napisal/-a:Jaz sem mel a3 1,8T je ql avtek ampak sem tud vozil 180km leona!!!
Osebno bi si rajši leona izbral mi je tud lepši!!! ;)
Aja pa še servisi so cenejši in ostale stvari!!!
Srečen nakup!! ;)



probi furat 1.9TDI leona z 180KM huh,jst sm bil to presenečen nad perfonansam! :shock: :shock: :shock:

Objavljeno: So jan 29, 2005 8:03 pm
Napisal/-a ThARippA
Kennman je napisal/-a:hmm zanimiva tema!

a lahko kdo se kej napise o voznih lastnostih obeh?


zate, bridgestone, pa: Seat leon 1.8T z 240 KM!!!! je to sam cvek, al se res da spravit ven 240 konjev? z relativno malo stroski?


Vprašaj cicera, on jih ima čez 300.
Samo z čipom, injektorji pa izpuhom se da priti čez 200.

Objavljeno: So jan 29, 2005 8:05 pm
Napisal/-a bridgestone
kobreti je napisal/-a:Jaz sem mel a3 1,8T je ql avtek ampak sem tud vozil 180km leona!!!
Osebno bi si rajši leona izbral mi je tud lepši!!! ;)
Aja pa še servisi so cenejši in ostale stvari!!!
Srečen nakup!! ;)


ja leon je kul samo je pa jeba ker mamo v slo tako butaste registracijske razrede tako da leon z 132 kW pade v najvišji cenovni razred in mene bi prišla pol sam registracija 350 ksit.
no sej leon je zunaj lep samo ne z original odbijači, (dodatki mu ne pašejo saj men se ne zdi estetsko), odbijače za cupro r rabljene sm pa že iskal pa jih nikjer ne dobiš, tudi ponaredkov ne, novi so pa 90.000 zadnji in 100.000 sprednji.

tko je da jest osebno mislim da 6 prestav niti ni tako bistvenih sej tista šesta prestava je bolj za avtocesto mišljena da ma avto nižjo porabo, ne vem pa kolk se to kej pri pospeševanju in bolj dinamični vožnji pozna? kar se pa tiče moči pa sej pravim tisto sport turbino za 300 eurov jest loh dobim (samo ne morem jo pa drugim rihtat, pač poznam enega kleparja ki mi jo je spravu za pol leta je pa iz razsutega leona), tako da če mi loh poveste a ta turbina paše na audijev original kolektor ker še kolektorja pa niti pod razno ne grem menat preveč $$$.

predvsem me zanima podvozje in zavore, a so enake ali ima leon večje diske in nižje težišče, sicer to ob menjavi ni bistveno ampak me vseeno zanima.

sej po vsej verjetnosti bom vzel audija, zaradi znamke in nižje registracije, ter nakupa v slo, zanima me pa če bo pasala sport turbina gor al ne.

kar se pa servisov tiče je pa približno enako cvenka ne, saj je enaka mašina?
drugače kdo pa sploh vozi avto starejši od 4 leta na pooblaščeni servis.

Objavljeno: So jan 29, 2005 8:09 pm
Napisal/-a bridgestone
ThARippA je napisal/-a:Vprašaj cicera, on jih ima čez 300.
Samo z čipom, injektorji pa izpuhom se da priti čez 200.


pri leonu ne rabiš menjat injektorjev do 240km je čist zadost tlačni regulator 4 bar, pop off ventil, zračni filter, downpipe 70 ter ostal del izpuha, ter seveda custom nastavitev motornega ecuja. to je okol 400 ksit. vse kar je več potegne pa za sabo tolk stvari in $$$ da glava boli

Objavljeno: So jan 29, 2005 8:12 pm
Napisal/-a ThARippA
Potem vzemi audija pa ga pelji k RSR čipat. Potem boš imel 190KM, 285 Nm navora, plačeval boš pa še vedno registracijo za 150KM. Drugega pri tem ni treba menjati.

Glede sport turbine v leonu pa tole z vw-audi foruma:
Blue GTI je napisal/-a:K03, K03s, K04-001 imajo enako ceno. Če menjaš turbine, moraš menjati tudi koleno na sesalni del turbine ter gumi koleno iz tlačnega ven, ker so različna pri teh turbinah. Načeloma pa vse paše pri menjavah.

K03s gre je zmožna z vsemi izpuhi in priveski tja do 230KM. Najnovejši Leoni imajo zoprno elektroniko in se preko 200KM s to turbino in (pre)majhnimi injektorji ne pustijo. Je treba vsaj kupil 4bar tlačni regualtor bencina, da se pretok injektorjev poveča za 15%.

Obstaja tudi nadgradnja od KKK tovarne, to je K04-015 turbina, ki paše direkt gor je do dobra do 250KM, če je z avto vse v redu.

Objavljeno: So jan 29, 2005 9:12 pm
Napisal/-a _VeNoM_
ThARippA je napisal/-a:
Kennman je napisal/-a:hmm zanimiva tema!

a lahko kdo se kej napise o voznih lastnostih obeh?


zate, bridgestone, pa: Seat leon 1.8T z 240 KM!!!! je to sam cvek, al se res da spravit ven 240 konjev? z relativno malo stroski?


Vprašaj cicera, on jih ima čez 300.
Samo z čipom, injektorji pa izpuhom se da priti čez 200.



velik z več zadevami ne samo z injektorji pa čipom!z z 2mil tolarji 8) al pa ne no naj vpraša cicera 8)

Objavljeno: Ne jan 30, 2005 1:05 am
Napisal/-a CupraR
Glede tuninga Leona za cca 300.000 si na cca 230-240 ps, odvisno kolk sreče maš (2 se ne da glih natunat).
Prve 2000 letnike se da lažje navit, ker majo manj eko elektronko in sam eno sondo. Torej menjaš: pop off ventil za 38.000, 4 bar pumpo za 15.000,komplet izpuh od Jemca za cca 120.000 in dyno tuning 100.000 (če maš veze pr RSR-u).
Primer: čipan avto (senica)+odstranjem samo katalizator (in remus uzad) ima 210 ps, s tem da pop off zihr pušča, da premajhnega serijskega downpipa ne omenjam :P Ob priliki se bo vse zamenjalo.

Če boš menjal turbino bo kolektor treba tut menjat, logično ker turbina je drugačna!! Torej se ti ne splača kupt K03S, bolš vsaj K04 uzet.

Edini minus ki ima Leon: una dva KW!!!
Men osebno avto bolj športno, agresivno deluje, izdelava in notranjost je podobna kot pr A3, rajš boljša (kasnej prišel na trg!!!). Odbijače pač na kasko varjanto zamenjaš (parkirišče :P ) in maš pol res zverinco za dost solidn denar :D

Motor je itak od Audija (tako 150 ps kot 180 ps) podvozje je pr obeh od Golfa GTI, Audi a3 150 ps ma bolj švoh zavore (in malce slabš ojačan podvozje), na Audija gredo min 15 col feltne , na Leona pa 16 col!!! zavore so pr Leonu res odlične, če maš fajn gume gor res suvereno bremza. Če ti je premal lahko "poceni" (ker je tovarniški nadomestni del) za cca 350.000 uzameš 4-batni Brembo komplet od R serije. Drgač te tak komplet pride najmanj 400.000 (brembo) oz precej več (movit), sam pol pa spet rabš min 17 col.


Na kratko glede 6-te avto vleča ko prs. in niti slučajno ni varčna prestava. Treba probat, te zelo presenet. Prožnost je odlična, btw v 6-ti vleče konkretno od 80 kmh do konca!!
Eibache ti zelo priporočam, lega je zelo fajn, amortizerjev sploh ne rabš tršat ker zelo dobr upravljajo svojo vlogo. Te morm opozorit da je pa da avto pride zelo nizek, sicer se ne opazi samo pr motorju in zadnjem loncu je kr kriza.

Jst osebno sm za Leona, je pa res da ga težje prodaš (če kupuješ tok boljš :P ) ker vsak rajš uzame A3 oz Golfa ker misl da je bolš kupu, ubistvu je pa 90% delov identičnih!!! prav tako izdelava. Sm si na ne enem avto sejmu res cajt uzel in vse tri v nulo preštudiral in je isti k.. :lol: pač samo značka druga.

Objavljeno: Ne jan 30, 2005 1:26 am
Napisal/-a rok46
vidm da se da leona za relativno mali dnar dost stunat...za navadnga 1.8 audija vem da orng vleče, 1.8T mora pa še tolk bol sekat...če maš pa na leonu cupra odbijače si pa itak zmagu...

LP

Objavljeno: Ne jan 30, 2005 2:06 am
Napisal/-a cardynal
jz bom tak reku sm meu leono 1.8t in je kr makina sam problem je ko zacneji stvari crkvat takrat pa bols da prodas ce nimas res lepega kupcka denarja parajt se pa kr pogosto in rado zgodi da zacne crkvat usaj pr men je blo tak men je zacel od zglobov do pumpe za abs crkvat tak da sem res razocaran mal nad njim
skratka
moje mnenje je da turbasa ne bom nikoli vec uzeu rablenga ker so skoraj usi zjebani in preterani

lp,pa brez zamire

Objavljeno: Ne jan 30, 2005 11:09 am
Napisal/-a bridgestone
leon
-
višja registracija (2KW)
grdi serijski odbijači
seat (znamka nima cene)
nakup v tujini
+
večja turbina ko3s
6 prestav
boljše zavore

audi
-
manjša turbina ko3
slabše zavore
5 prestav
+
audi (znamka drži ceno)
lepi serijski odbijači
nakup v slo
nižja registracija

Objavljeno: Ne jan 30, 2005 11:12 am
Napisal/-a CupraR
Dobr no serijski odbijači tut od A3 niso ne vem kaj :D so lih tko obični kot pr Seatu. Je pa res da je razlika da ma en tri (dor tut z 5 so) vrata drug pa 5. Kar je lahko za nekatere tut ključni dejavnik pr izbiri. BTW Leonov maš tut dost v slo, mal avto.net poglej :P Un črn je baje ful ohranjen (od kolega kolega ga ima :lol: )

Objavljeno: Ne jan 30, 2005 11:13 am
Napisal/-a kljukec
če te mot ker je seat kup audija
jst osebno ne bi kupu isti avto, ker se ga tolk hitrej naveličaš
je pa motor velik močnejši, sam tut poraba
lp

Objavljeno: Ne jan 30, 2005 11:40 am
Napisal/-a CupraR
Poraba je za konje nizka: Pri sami mestni vožnji pije 11-11,5l.
Moj predlog: pač glej mal oglase, pol boš pa vidu kaj se da bolj ohranjenega, lepšga dobit.