Stran 1 od 2

od kod toliko moci na 1x pri dizlih.....?!...

Objavljeno: To feb 08, 2005 11:22 pm
Napisal/-a Dariooo
Zivjo....
mene interesira kko je prislo do tega da lahko en dizel motor....ker kot vemo so bili nekoc zelo svoh.....so lahko zdaj tko mocni...pa tud tej motorji...1.9 TDI do 160 konjev.....men se to zdi ogromno.......in me zanima kaj so pobolsali in kaj sporemenili pri teh novih dizel motorjih da so tko naviti.....
LP....... Dario...

Objavljeno: To feb 08, 2005 11:28 pm
Napisal/-a De_Tomaso
Common rail. Pri vseh ostalih dizlih razen VW.

Pri VW, navijanje, večji tlaki goriva, boljše šobe, 16V...

Objavljeno: To feb 08, 2005 11:29 pm
Napisal/-a andrej777
Čarobna beseda: TURBINA :!: :!:

Sami motoji se pomoje sploh tolk ne izbolšujejo ampak se sama elektronika in turbina s pomočjo katerih dobijo večjo moč.

In tut vzrok da majo dizelni tolk več navora kot bencinarji po večini ni zarad tega ker so dizlni ampak zato ker so turboti. Ker če pogledaš turbo bencinarje so tudi po navoru primerljivi z isto kobitažo turbo dizelni.

Objavljeno: To feb 08, 2005 11:31 pm
Napisal/-a mevden
glih pred kakim letom sm bral en članek, k je pisal da so se dizli zelo razvil v zadnjih letih, pri bencinskih motorjih pa kot da bi obstal razvoj.

Objavljeno: To feb 08, 2005 11:49 pm
Napisal/-a Misak
Pri dizlih je tok vec navora zato, ker zgorevajo pocasneje in posledicno pride glavnina izgorevanja v trenutku, ko je bat na polovici poti, oz v trenutku, ko je rocica glede na pogonsko gred najdalsa in je zato navor toliko vecji... Zal je toliko bolj problem to, da se dizel pac ne bo nikoli zavrtel cez 7000 obratov, ker je sam proces gorenja (in ne eksplozije, kot je to pri bencinarjih) tako pocasen.

Narast moci je dosezen s tem, da se kapljice napte zaradi visokega tlaka (common rail oz. sistem crpalka - soba, kjre tlaki dosegajo tudi 1600 barov) se bolj razprsijo in je zato lahko izgorevanje temeljitejse in hitrejse. S turbino itak dosegajo samo vecjo kompresijo - vec zraka, vec nafte, vec opravljenega dela v enem taktu bata.

Na kratko. Lahko se pa se razpisem.

LP :hi

Objavljeno: Sr feb 09, 2005 1:20 pm
Napisal/-a Nu-NRG
Misak :bow

Super napisano.

LP, Klemen

Objavljeno: Sr feb 09, 2005 1:35 pm
Napisal/-a twingo16v
Misak je napisal/-a: . . . ker je sam proces gorenja (in ne eksplozije, kot je to pri bencinarjih) tako pocasen.
LP :hi


S temle, da je pri bencinarju eksplozija se glih ne strinjam, namreč želja je, da zgori zmes goriva in zraka postopno, torej začni pri svečki in se nato širi naprej, širjenje zgorevanja pa danes usmerjajo tudi z različnimi oblikami bata, različnimi sistemi vbrizga! V primeru, da pride do zgorenja celotne zmesi v trenutku oz. eksplozije pa govorimo o t.i. klenkanju, kar pa ni zaželjeno! Dizel pa deluje na t.i. klenkanje!

Objavljeno: Sr feb 09, 2005 1:40 pm
Napisal/-a TheCjen
Misak je napisal/-a:Narast moci je dosezen s tem, da se kapljice napte zaradi visokega tlaka (common rail oz. sistem crpalka - soba, kjre tlaki dosegajo tudi 1600 barov) se bolj razprsijo in je zato lahko izgorevanje temeljitejse in hitrejse.


Zanimiva debata ni kej. Me pa vseeno zanima tole. Misak ti si omenil, da tlaki dosegajo 1600 barov. Ne vem ali mam jast napacno informacijo ali ti, vendar mislim, da je ze pri common rail tehniki dosezenih 2000 barov, pri pumpe-duse sistemu pa celo 3000 barov. Zato so common raili tudi cistejsi, ker pri tako "nizkem" pritisku ne izgorijo vsi delci, zato ni dušikovih izpuhov. Nisem pa preprican v to, me pa vsekakor zanima kaj je res.

Lp. TheCjen

Objavljeno: Sr feb 09, 2005 2:43 pm
Napisal/-a music_man
Odvisno od generacije common rail sistema
Vsaka generacija ma vecji pritisk. 1600 barov pomoje velja za drugo generacijo sistema.
2000 pa za tretjo, ki je tudi najnovejsa.
Ne more pa commonrail sistem dosegat takih tlakov kot crpalka soba .

Objavljeno: Sr feb 09, 2005 2:47 pm
Napisal/-a McLaren
Enostavno. S trubino :P

Objavljeno: Sr feb 09, 2005 2:47 pm
Napisal/-a music_man
Aja se to vecji je pritisk bolsi je izkoristek in vecja je moc. Ampak se veca tudi onesnazevanje, ker pri visjih tlakih v cilindru in visji temeperaturi (oboje je posledica prej napisange) Se tvorijo zelo strupene NOx spojine. To so razlicni dusikovi oksidi, ki so rakotvorni. Isti problem se pojavlja pri bencinarjih z neposrednim vbrizgom kot sta micubišijev GDI alfin JTS pa tudi VW FSI.

Objavljeno: Sr feb 09, 2005 5:45 pm
Napisal/-a Mick Jerry
pri zadnji generaciji TDI-ja ni več črpalka-šoba ampak tlačilka-šoba kolkr jsr vem. Tlačilka je gnana z odmično gredjo in deluje samo mehansko se mi zdi. Tlaki nad 2000 bar tuki niso več problem. Grejo do 2050 se mi zdi.

Re: od kod toliko moci na 1x pri dizlih.....?!...

Objavljeno: Sr feb 09, 2005 7:17 pm
Napisal/-a WhiteCell
Dariooo je napisal/-a:Zivjo....
mene interesira kko je prislo do tega da lahko en dizel motor....ker kot vemo so bili nekoc zelo svoh.....so lahko zdaj tko mocni...pa tud tej motorji...1.9 TDI do 160 konjev.....men se to zdi ogromno.......in me zanima kaj so pobolsali in kaj sporemenili pri teh novih dizel motorjih da so tko naviti.....
LP....... Dario...

turbina.....poglej bencinarje s turbinam...dosegajo velik vecje moči

1.9TDI pravš 160km

kaj pa recimo cosword 20.T --220-300km....

Re: od kod toliko moci na 1x pri dizlih.....?!...

Objavljeno: Sr feb 09, 2005 9:24 pm
Napisal/-a Dariooo
TechnoBoy je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:Zivjo....
mene interesira kko je prislo do tega da lahko en dizel motor....ker kot vemo so bili nekoc zelo svoh.....so lahko zdaj tko mocni...pa tud tej motorji...1.9 TDI do 160 konjev.....men se to zdi ogromno.......in me zanima kaj so pobolsali in kaj sporemenili pri teh novih dizel motorjih da so tko naviti.....
LP....... Dario...

turbina.....poglej bencinarje s turbinam...dosegajo velik vecje moči

1.9TDI pravš 160km

kaj pa recimo cosword 20.T --220-300km....


ja ja vem da je velika razlkika....samo tud kot js vem cosword jih nima tolko...kaj jih nima 200?

no...sm hotu rect....da glede na to da 1x so dizli meli ful manj konjev kot pa zdaj recimo....
aja...pa ze ki si cosworda........ki je starejsi avto.....poglej recimo kakega novega wv...al skodo...al audija....1.8 T......imajo od 15-180 konjev....poglej to razliko...ene verzije majo celo manj konjev..........to primerjavo sm js mislu...
aja.....cosword ima res 220 konjev ja.........300 pa je ze kaka hujsa predelava...poleg filtra in auspuha :P
LP

Re: od kod toliko moci na 1x pri dizlih.....?!...

Objavljeno: Sr feb 09, 2005 9:36 pm
Napisal/-a Slide
Dariooo je napisal/-a:
TechnoBoy je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:Zivjo....
mene interesira kko je prislo do tega da lahko en dizel motor....ker kot vemo so bili nekoc zelo svoh.....so lahko zdaj tko mocni...pa tud tej motorji...1.9 TDI do 160 konjev.....men se to zdi ogromno.......in me zanima kaj so pobolsali in kaj sporemenili pri teh novih dizel motorjih da so tko naviti.....
LP....... Dario...

turbina.....poglej bencinarje s turbinam...dosegajo velik vecje moči

1.9TDI pravš 160km

kaj pa recimo cosword 20.T --220-300km....


ja ja vem da je velika razlkika....samo tud kot js vem cosword jih nima tolko...kaj jih nima 200?

no...sm hotu rect....da glede na to da 1x so dizli meli ful manj konjev kot pa zdaj recimo....
aja...pa ze ki si cosworda........ki je starejsi avto.....poglej recimo kakega novega wv...al skodo...al audija....1.8 T......imajo od 15-180 konjev....poglej to razliko...ene verzije majo celo manj konjev..........to primerjavo sm js mislu...
aja.....cosword ima res 220 konjev ja.........300 pa je ze kaka hujsa predelava...poleg filtra in auspuha :P
LP


Evo 7, 2.0 turbo, serijsko 280 konjev...recimo...turbina dela čudeže ;)

Re: od kod toliko moci na 1x pri dizlih.....?!...

Objavljeno: Sr feb 09, 2005 9:56 pm
Napisal/-a Dariooo
Slide je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:
TechnoBoy je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:Zivjo....
mene interesira kko je prislo do tega da lahko en dizel motor....ker kot vemo so bili nekoc zelo svoh.....so lahko zdaj tko mocni...pa tud tej motorji...1.9 TDI do 160 konjev.....men se to zdi ogromno.......in me zanima kaj so pobolsali in kaj sporemenili pri teh novih dizel motorjih da so tko naviti.....
LP....... Dario...

turbina.....poglej bencinarje s turbinam...dosegajo velik vecje moči

1.9TDI pravš 160km

kaj pa recimo cosword 20.T --220-300km....


ja ja vem da je velika razlkika....samo tud kot js vem cosword jih nima tolko...kaj jih nima 200?

no...sm hotu rect....da glede na to da 1x so dizli meli ful manj konjev kot pa zdaj recimo....
aja...pa ze ki si cosworda........ki je starejsi avto.....poglej recimo kakega novega wv...al skodo...al audija....1.8 T......imajo od 15-180 konjev....poglej to razliko...ene verzije majo celo manj konjev..........to primerjavo sm js mislu...
aja.....cosword ima res 220 konjev ja.........300 pa je ze kaka hujsa predelava...poleg filtra in auspuha :P
LP


Evo 7, 2.0 turbo, serijsko 280 konjev...recimo...turbina dela čudeže ;)


he he.....cuj ti njega...mi da evo 7...dober primer ;) hehe......to je ze hud avto dej........pol pa lahko tui skylina gledas......ki je 2.8 biturbo....1000konjev...he he...
glej navadne avte....ne une special :vrum

Re: od kod toliko moci na 1x pri dizlih.....?!...

Objavljeno: Sr feb 09, 2005 9:58 pm
Napisal/-a Slide
Dariooo je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:
TechnoBoy je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:Zivjo....
mene interesira kko je prislo do tega da lahko en dizel motor....ker kot vemo so bili nekoc zelo svoh.....so lahko zdaj tko mocni...pa tud tej motorji...1.9 TDI do 160 konjev.....men se to zdi ogromno.......in me zanima kaj so pobolsali in kaj sporemenili pri teh novih dizel motorjih da so tko naviti.....
LP....... Dario...

turbina.....poglej bencinarje s turbinam...dosegajo velik vecje moči

1.9TDI pravš 160km

kaj pa recimo cosword 20.T --220-300km....


ja ja vem da je velika razlkika....samo tud kot js vem cosword jih nima tolko...kaj jih nima 200?

no...sm hotu rect....da glede na to da 1x so dizli meli ful manj konjev kot pa zdaj recimo....
aja...pa ze ki si cosworda........ki je starejsi avto.....poglej recimo kakega novega wv...al skodo...al audija....1.8 T......imajo od 15-180 konjev....poglej to razliko...ene verzije majo celo manj konjev..........to primerjavo sm js mislu...
aja.....cosword ima res 220 konjev ja.........300 pa je ze kaka hujsa predelava...poleg filtra in auspuha :P
LP


Evo 7, 2.0 turbo, serijsko 280 konjev...recimo...turbina dela čudeže ;)


he he.....cuj ti njega...mi da evo 7...dober primer ;) hehe......to je ze hud avto dej........pol pa lahko tui skylina gledas......ki je 2.8 biturbo....1000konjev...he he...
glej navadne avte....ne une special :vrum


Sem ti napisal serijsko...to je čisto serijsko...skyline pa serijsko nima 1000konjev, tudi Evo ima lahko krepko prek 500konjev...govoril sem ti o serijskem...
Enako ima Impreza WRX STi 265KM, pa še kakšen bi se našel ;)

Objavljeno: Sr feb 09, 2005 10:03 pm
Napisal/-a kljukec
ni glih 280 km je pa kr
Oplov 1.9 CDTI Twin-Turbo dizelski motor z 212 KM

Objavljeno: Sr feb 09, 2005 10:21 pm
Napisal/-a Dariooo
ja ja....sorry......serijsko ja...samo tui cosword jih nima 300 serijsko...hehe :P