Stran 1 od 1

Hidravljično krmiljenje ventilov UNIAIR

Objavljeno: To feb 08, 2005 11:41 pm
Napisal/-a De_Tomaso
Sedaj se bo lahko nadziralo polnjenje vsakega valja posebej in dosegalo tudi pri bencinskih motorjih velike navore v spodnjem delu vrtljajev.

http://www.italiaspeed.com/2005/cars/other/technology/02/05_02.html

12-15% prirastek moči, ob tehnologiji JTS še nekaj več
8-10% manjša poraba


Prvi serijski avtomobil. Predvideno Oktober 2006, Alfa 148 1.6 UNIAIR JTS, 150Ps

Objavljeno: To feb 08, 2005 11:44 pm
Napisal/-a salesky
Zanimivo, če bo to res delovalo kot mora in zarad tega nebo neke večje obrabe motorja bo super!

Objavljeno: To feb 08, 2005 11:47 pm
Napisal/-a Spyker
Če bo delovalo tako kot more: odlična stvar! Se bo pa verjetno kar poznalo na ceni....ali pa tudi ne :?:

Objavljeno: Sr feb 09, 2005 12:20 am
Napisal/-a andrej777
Bral sem že kakšni dve leti nazaj o enem sistemu ki ga je razvijal BMW kjer bi odstranili vse odmične gredi in standardne mahanizme za ventili in bi ventile krmilili z elektromagneti ki bi jih krmilil računalnik. S tem bi odpravili vse izgube ki se pojavijo pri "vodenju" ventilov in ker bi lahko natančno nastavili dolžino odprtja ventilov in taktov so se omenjale podobne izbolšave v procentih kot pri tem sistemu. Po tem članku nisem zasledil več nič o tem.

je pa tut tole zanimiv sistem samo nevem kaj je na njemu tako posebnega. Obstaja že kar nekaj sistemov za spreminjanje časa odprtja ventilov. Koikor sem zatopu je to to. Al je še kakšna druga fora?

Objavljeno: Sr feb 09, 2005 4:44 am
Napisal/-a Voith
kul :D
UNIAIR uses an electronically controlled hydraulic system to allow for variable operation of the inlet valves.

fora je da je umes med ventilom pa odmicno gredjo elektromagnetno kontrolirana hidravlika ki uravnava razmik med odmicno in ventilom.

Slika

On the high performance side of the range, Alfa Romeo have been developing a 3.2 litre twin-turbo V6 UNIAIR JTS, with a power output of approximately 400 bhp. In this application, the benefits of the UNIAIR system are clearly evident, with the air-flow of the engine being far more substantial, and influential. The first application of UNIAIR for the Ferrari range of cars is expected to be with the 6.0 V12 direct injection engine, with an impressive 630 bhp. :D :twisted:

Objavljeno: Sr feb 09, 2005 5:02 pm
Napisal/-a Mick Jerry
Zgleda da motorji na fosilna goriva še niso rekl čist zadnje besede, zgleda da je še daleč od tega. Ko bojo to priredil na dizlu za serijsko vgradnjo bo poraba smešno majhna, kot zgleda tole vse skupi.

Ampak neki je čudn: Fiat ima precej tehničnih novosti, ampak zdele je pa najbol z denarjem v dreku. Prvi je razvil skupno platformo, dodelal so skupni vod zdaj pa še to.

Objavljeno: Sr feb 09, 2005 8:43 pm
Napisal/-a Spyker
Hmm......ampak bolj ko gledam tiste slike bolj si mislim da je tole bolj ali manj preveč nezanesljivo da bi lahko delovalo tako dolgo kot motorji z navadnim odpiranjem ventilov. Do sedaj je za to da se ventil odpre bil dovolj le en premik odmične gredi sedaj pa bo poleg tega premika prisotna še elektronika....nevem sej mogoče pa deluje res tako kot mora...glede življenske dobe nisem ravno prepričan....se mi zdi pa da je to še ena možnost več za tuning avtomobila, sedaj ne bo potrebno širiti kanalov ampak samo v ECU vpišeš večjo količino zmesi ki jo bo spustilo prek ventila v valj....