Pugi je napisal/-a:Preveč ne morš dat, brez skrbi. Precej važen je akumulator - kle ni treba šparat denarja. Alternatorji so precej dragi, če se odločiš za kakega hudega. Mislim, da ni potrebe - dj povej ker avto, pa kero mašino maš, bomo kej več pogruntal...
Freelancer je napisal/-a:Če misliš met neke 10000W porabnike, potem te glede preveč amperov lahko začne skrbet takrat, ko se ti bodo začeli drati topiti
Akumulator pa menjaš takrat, ko ti luči začnejo utripat v skladu z ritmom :P
No drugače je pa Pugi vse lepo povedal.
Golden eye je napisal/-a:drati = žice,kabli
Alternator pa le kup močnej, če so finance. Drgač pa ne rabš...
Josephe je napisal/-a:Glej- moč je tok*napetost.
Torej večji je tok ( več amperski je alternator ) močnejši je. Alternator, če ni problema s prostorom in hlajenjem ( pazi alternator se pri polni obremenitvi lahko zelo segreje )je lahko ful močen. Tako da daj čim večji alternator not in ne skrbi nič ne bo narobe.
če boš pa imel močan acc. potem pa zna pregoreti alternator, če si ti speljal z popolnoma praznim acc. in da imaš med vožnjo prižgane vse mogoče porabnike, takrat zna pregoreti. Tako da se z večjim alternatorjem tega delno zavaruješ.
Žice oz. napeljava pa načeloma nebi smela kar tako pregoret.
PS: Ponavadi je alternator za 10%" močnejši" od acc. Tako da če imaš acc. 55Ah je priporočeno imeti alternator tm 65A ni pa muz
LP Joseph
Dariooo je napisal/-a:hmm...glede tega kdaj morem menjat alternator ze vem, ker se mi je zgodilo da je sel u ful....in sm kr ostal na cesti...ni blo iskre na sveckah....in ni blo druge kot da je sel alternator he he.....
kaj pa so drati?!?...buu.....
LP
Dariooo je napisal/-a:Josephe je napisal/-a:Glej- moč je tok*napetost.
Torej večji je tok ( več amperski je alternator ) močnejši je. Alternator, če ni problema s prostorom in hlajenjem ( pazi alternator se pri polni obremenitvi lahko zelo segreje )je lahko ful močen. Tako da daj čim večji alternator not in ne skrbi nič ne bo narobe.
če boš pa imel močan acc. potem pa zna pregoreti alternator, če si ti speljal z popolnoma praznim acc. in da imaš med vožnjo prižgane vse mogoče porabnike, takrat zna pregoreti. Tako da se z večjim alternatorjem tega delno zavaruješ.
Žice oz. napeljava pa načeloma nebi smela kar tako pregoret.
PS: Ponavadi je alternator za 10%" močnejši" od acc. Tako da če imaš acc. 55Ah je priporočeno imeti alternator tm 65A ni pa muz
LP Joseph
josephe....to mi je vsec.....ena strokovna razlaga....svaka ti cast....hvala za pomoc...
hmm....samo neki pa ne razumem...maybe sm js trd ki ne stekam...ampak vseeno te uprasam.......zakaj bi pregorel alternator, ce mam mocen akumulator?....ker mi ga nebi uspel do konca napolnit?..in bi cel cas v bistvu ustvarjal energijo in ga polnil...in se bi pregrel....in pregorel?...bo tko?...ja ja se mi zdi da sm prav sklepal...zato more kao bit alternator mocnejsi a ne?
he he...pa se 1x hvala ti za info......
LP Dario
lenivec je napisal/-a:ej najprej tole
akumulator ni nikol bol švoh ad alternatorja al pa bol močn od alternatorja
akumulato je pač en z večko kapaciteto en z majnšo. fora pa je da recimo alternator 50a bol dolgo polni aku kot pa alternator z 90a. nesmeš pa dat prešvoh alternatorja, ker potem bo avto potrablal več toka kot ga proizvede.
torej recimo da so vsi porabniki skup 60a, ti pa maš 50A alternator, bo poraba večja kot je alternator možn ustvarit. in tak bo počasi začelo akku praznit.
uglavnem alternator more dat več toka od sebe kot ga je avto možn spit pri največji porabi
Po forumu brska: Google [Bot] in 51 gostov