Stran 1 od 1

Ropot v motroju

Objavljeno: To mar 04, 2003 5:14 pm
Napisal/-a stone
Mam naslednji problem, ko je avto zutrej mrzel oziroma, če je dalj časa stal , ko ga vžgem mi ropota kot dizel oz. kot bi poslušov traktor. Po nekaj čaasa se stvar umiri rab vsaj toliko časa, da se mašina vsaj malo segreje, ta ropot z obrati narašča z obrati. To se mi je začel pojavlat, ko so mi menjali jermen na srevisu pri 150000km. Slučajno veste kej bi to bilo?
lp.

Objavljeno: To mar 04, 2003 5:42 pm
Napisal/-a din
A je ta ropot nekaj takšnega, kot da bi imel en ventil preveč zračnosti :?: tak koviski zvok tk-tk-tk. Potem en dročnik zeza, se najbolj opazi pri zelo nizkih temparaturah. Včasih pomaga menjava oja z bolj redkim.

kater avto že :?:

Objavljeno: To mar 04, 2003 6:05 pm
Napisal/-a stone
JA ropot je tak kot bi melo nekaj v mašini fult oz. se oglaša kot si napisal tok tok in najbolj izrazito je če je fest mrzlo. Kadar se manja olje se vlije vedno enako to je Castrol TXT 5-40W. Avto pa je Bmw 316 letnik 92. Kok se je sploh pametno vozit z avtom sedaj, da ne bo ratal še več škode?

Objavljeno: To mar 04, 2003 6:07 pm
Napisal/-a gerchy
tudi jaz sumim, da so drocniki. Ponavadi pri nizjih temperatiurah rozlja, slisi se tak kovinski zvok, ko da bi nekaj udarajalo ob nekaj. Ob ignoriranju problema gre lahk o k vragu precej vitalnih delov motorja ... :!:

Objavljeno: To mar 04, 2003 6:17 pm
Napisal/-a din
Če je to to in se ti pojavlja le občasno in samo pozimi pol še ni take krize, če se ti pa to pojavlja vsako jutro in prav tako poleti, pol pa bo treba žal na servis.

PS. zdaj pa mene nekaj zanima. A BMW 4cyl. motorji ´92 več nimajo verige :?: , samo tisto bi tak naj bil čisto drugačen zvok.

Objavljeno: To mar 04, 2003 6:19 pm
Napisal/-a gerchy
Kadar se slisi samo obcasno, oz. je slisati samo ob pozornem poslusanju, res ne tece voda v grlo. Ampak glede na to, da si primerjal z dizlom, ne kaze dobro ... :(

Objavljeno: To mar 04, 2003 6:31 pm
Napisal/-a stone
Ne nima več verige ma že jermen. Da so menjal jermen sm omenil če bi imel to kej zveze s tem. V mrzlih jutrih je rožlanje kr intenzivno sam se ne pojav vedno enako intenzivno. To mi je začel delat pozimi, poleti mi tega ni počel, itak bo pa šel pol takoj na servis, pa upal na najboljše. Hvala vam za pomoč.
LP.

Objavljeno: To mar 04, 2003 6:34 pm
Napisal/-a Jesus
Bmwji so imeli dolga leta verige, moj naprimer ima verigo, je pa 318i letnik 87, od leta 91 pa do mislim da 94so notri zaceli dajati jermene, POTEM pa so zopet presaltali na verige, ker so se bolje obnesle!
Sedaj mislim da imajo vsi verige!

lp

Objavljeno: To mar 04, 2003 6:36 pm
Napisal/-a keylone
gledemotorja mislim tud jaz da je drocnik drgac bi lahko bil tud lezaj gredi no sej ce je drocnik lahk sam probas odstranis pokrov pa pogledas keri ima zracnost

Objavljeno: So mar 08, 2003 2:50 pm
Napisal/-a Mitsu
Hm, sem ugotovil da mam jest čisto enak problem. Zdej me pa samo zanima kaj naj bi bla to za ena zadeva dročnik? V nobeni knjigi ne najdem tega izraza, jest pa tud ne poznam. A kdo ve kako se reče temu v angleščini?

Objavljeno: So mar 08, 2003 3:36 pm
Napisal/-a stone
Če se ne motim so dročniki vodilo ventilov oz. posredujejo gibanje odmične gredi na ventile. Če se motim me nej kdo poprav.
Lp.

Objavljeno: So mar 08, 2003 4:59 pm
Napisal/-a din
stone je napisal/-a:Če se ne motim so dročniki vodilo ventilov oz. posredujejo gibanje odmične gredi na ventile. Če se motim me nej kdo poprav.
Lp.


Ne ni vodilo ventila, si pa mislo na pravo stvar :) . Dročnik je med odmično gredjo in steblom ventila (vrh stebla ventila). Hidravlični dročnik ˝poje˝ , ker ne dobi dovolj pritiska olja, da bi se napolnil z njim ter z tem ˝napolnil˝ zračnost med ventilom in odmično gredjo, lahko pa da dobiva dovolj pritiska le, da je sam zablokiran in rabi določen čas, da se odblokira.

Hidravlični dročniki - Lifter
Slika

Starejši ˝navadni˝ dročniki pa so imeli različne debeline ploščic, z katerimi se nastavlja zračnost(predpisana od proizvajalca motorjev). Najboljši primer takšnega motorja za nas bi lahko bil motor od Fiata 128 oz Z101-Yugo 55/60/65

Objavljeno: So mar 08, 2003 5:17 pm
Napisal/-a Mitsu
Hvala lepa za pojasnilo.

Objavljeno: To mar 11, 2003 1:00 pm
Napisal/-a stone
No če kerga zanimakj je bilo, dons sm dobu avto s servisa. Menjali pa so mi naslednje stvari: hidravlični dročnik ventil, nihajne ročice ventilov, drog-dročnika ventilov.
Lp.

Objavljeno: To mar 11, 2003 4:42 pm
Napisal/-a din
A so te hudo po denarnici vdarli :idea: Samo ne vem, kaj so ti vse nihajne ročice menjali :idea: in malo me bega drog-dročnika ventilov - mogoče mislijo os nihajnih ročic ???

Objavljeno: To mar 11, 2003 9:07 pm
Napisal/-a mmiki
Hmm.. Mislim da je vsem jasno kako gre to... Fotru so menjali pol mašine na avtu, ker mu je mrknil termostat na bloku motorja, pa niso mogli ugotovit, kaj je bilo. Ce pa ze ugotovijo, pa menjajo se nekaj delov zraven. Ja, nekje pa se more zasluzit.

Objavljeno: Sr mar 12, 2003 8:39 am
Napisal/-a stone
JA no glih pocen ni blo 94.000 me je vse skupej prslo. Ko sm reku če mi pokažejo kar so menjali so mi pokazali hidravlični dročnik ventilov, pa nihajne ročice ventilov, ostalo ne. Je pa res da sm šel doma porajtov da so mi menjali tri stvari pokazali pa dve no jst upam da me niso nategnil. Za nihajne ročice so bile pa res zrabljene se jim je pozanlo.
Lp.