Stran 1 od 3

FSI ?!

Objavljeno: Po feb 21, 2005 10:01 am
Napisal/-a -tomi-
A ste tale fsi že kej predebatiral? nisem nobene pametne debate o njem našel z iskanjem - sam pluvanje pa hvaljenje.

Kako je ta tehnolohija drugačna od navadnega bencinca? recimo 1.6FSI 115KM in 1.6 102KM

Kako je z performansami, vzdržljivostjo, vzdrževanjem in ekonomičnostjo?

lp t :)

Objavljeno: Po feb 21, 2005 10:24 am
Napisal/-a M3
mene bi tudi to zanimal :oops: še posebej podroben opis o 2.0 fsi.

Objavljeno: Po feb 21, 2005 10:26 am
Napisal/-a Slide
FSI ima direktni vbrizg goriva, pomen pa če se ne motim Fuel Stratified Injection...
Fora je da deluje v dveh režimih, v varčnem in zmogljivostnem...Zato NAJ BI bil varčnejši pri počasni vožnji in zmogljivejši pri hitri...O tehniki pa naj kaj več strojniki povejo.
Resnica je da varčnejši ravno niso, saj ko ga tiščiš požre več, prihranek pa je možen le z zares nežno desno nogo, pa še to zelo malo...Ima pa nekoliko boljše zmogljivosti, kar je vidno že iz golih številk...

Objavljeno: Po feb 21, 2005 10:33 am
Napisal/-a M3
a si ga pa kdo lasti od naših članov? zanimajo me vozne lastnosti.



(mah sej če ne grem lahko na test drive :oops: )

Re: FSI ?!

Objavljeno: Po feb 21, 2005 10:40 am
Napisal/-a -tomi-
-tomi- je napisal/-a:recimo 1.6FSI 115KM in 1.6 102KM

a kdo ve a je tale "navaden" vw bencinc 1.6 102KM 16 ali 8 ventilc ?

Re: FSI ?!

Objavljeno: Po feb 21, 2005 10:45 am
Napisal/-a twingo16v
-tomi- je napisal/-a:
-tomi- je napisal/-a:recimo 1.6FSI 115KM in 1.6 102KM

a kdo ve a je tale "navaden" vw bencinc 1.6 102KM 16 ali 8 ventilc ?


1.6 102KM je 8 ventilc!

Objavljeno: Po feb 21, 2005 10:46 am
Napisal/-a Mihc

Objavljeno: Po feb 21, 2005 12:00 pm
Napisal/-a Caterham
Pa ce se ne motm je treba v FSI motorje tankat bencin s cimvec oktani pa da je cimbolj bolj cist...torej al 98-oktanskega al pa 99-oktanskega. V Italiji majo tut 100-oktanskega, sam pomoje se ne bo folk glih tja pelu tankat... ;)

Drgac pa so nardil test med dvega golfoma....1.6, 1.6 FSI in niso odkril neke posebne razlike...razn tko k slide prau...mors bit res nezn z gasom za mn porabe....Je pa boljse izgorevanje, ce je kej okoljevarstvenika v teb...;)

LP

Objavljeno: Po feb 21, 2005 12:05 pm
Napisal/-a ban
Drgac pa so nardil test med dvega golfoma....1.6, 1.6 FSI in niso odkril neke posebne razlike...razn tko k slide prau...mors bit res nezn z gasom za mn porabe....

A je ta test kje na netu objavljen'?

Objavljeno: Po feb 21, 2005 12:27 pm
Napisal/-a RedBaron
Caterham je napisal/-a:Pa ce se ne motm je treba v FSI motorje tankat bencin s cimvec oktani pa da je cimbolj bolj cist...torej al 98-oktanskega al pa 99-oktanskega. V Italiji majo tut 100-oktanskega, sam pomoje se ne bo folk glih tja pelu tankat... ;)

Drgac pa so nardil test med dvega golfoma....1.6, 1.6 FSI in niso odkril neke posebne razlike...razn tko k slide prau...mors bit res nezn z gasom za mn porabe....Je pa boljse izgorevanje, ce je kej okoljevarstvenika v teb...;)

LP


Hja glede varstva okolja je tako, da sam motor niti ni tako zelo čist, sploh kadar deluje v področju revne zmesi (presežek zraka - nastajajo zelo strupeni izpuhi, ki jih navaden katalizator ne "prebavi", zato imajo FSI, JTS, GDI... dva katalizatorja), takrat se gorivo vbrizga v kompresijskem taktu (tako kot pri dizlu) z ozkim curkom v posebno vdolbino v batu, da je tik pred svečko dovolj bogata mešanica goriva in zraka, da jo lahko svečka vžge.

Pri večjih obremenitvah pa motor deluje "normalno", gorivo se vbrizga v sesalnem taktu in se čimbolj razprši, da ohladi zrak v cilindru.

Je pa (pri golfu) ralika med 1.6 102KM in 1.6 FSI 115KM okoli 500 kSIT :shock: , med 1.4 75KM in 1.4 FSI 90KM pa okoli 200 kSIT.

Objavljeno: Po feb 21, 2005 12:33 pm
Napisal/-a M3
Mihc je napisal/-a:1.6 je 16v

opis tehnologije fsi http://193.77.159.138/Lucas22/car/fsi.htm
opis 2.0 fsi http://193.77.159.138/Lucas22/car/20fsi.htm


hvala za link! :tomidelej:

samo vseeno bom šel na test drive preden ga kupim ker v revijah sem bral
da je ubčutek med vožnjo tak kot da bi mašina bila podhranjenam,
ne vem no. v nasprotnem primeru pride 2.0 tdi :D

Objavljeno: Po feb 21, 2005 1:21 pm
Napisal/-a Caterham
RedBaron je napisal/-a:
Caterham je napisal/-a:Pa ce se ne motm je treba v FSI motorje tankat bencin s cimvec oktani pa da je cimbolj bolj cist...torej al 98-oktanskega al pa 99-oktanskega. V Italiji majo tut 100-oktanskega, sam pomoje se ne bo folk glih tja pelu tankat... ;)

Drgac pa so nardil test med dvega golfoma....1.6, 1.6 FSI in niso odkril neke posebne razlike...razn tko k slide prau...mors bit res nezn z gasom za mn porabe....Je pa boljse izgorevanje, ce je kej okoljevarstvenika v teb...;)

LP


Hja glede varstva okolja je tako, da sam motor niti ni tako zelo čist, sploh kadar deluje v področju revne zmesi (presežek zraka - nastajajo zelo strupeni izpuhi, ki jih navaden katalizator ne "prebavi", zato imajo FSI, JTS, GDI... dva katalizatorja), takrat se gorivo vbrizga v kompresijskem taktu (tako kot pri dizlu) z ozkim curkom v posebno vdolbino v batu, da je tik pred svečko dovolj bogata mešanica goriva in zraka, da jo lahko svečka vžge.

Pri večjih obremenitvah pa motor deluje "normalno", gorivo se vbrizga v sesalnem taktu in se čimbolj razprši, da ohladi zrak v cilindru.

Je pa (pri golfu) ralika med 1.6 102KM in 1.6 FSI 115KM okoli 500 kSIT :shock: , med 1.4 75KM in 1.4 FSI 90KM pa okoli 200 kSIT.


Se strinjam...zato so dal 2 katalizatorja...drgac je pa v "normalnem" izgorevnju bolj cist, saj se bencin vbrizga pod visokim tlakom in bolje razprsi, ter posledicno boljse izgorevanje, cistejsi izpuh...je pa res, da v primeru revne zmesi je veliko vec monoksida, dioksida, itd..zato potrebuje 2 katalizatorja.....

LP

Objavljeno: Po feb 21, 2005 3:44 pm
Napisal/-a Spyker
M3 je napisal/-a:
Mihc je napisal/-a:1.6 je 16v

opis tehnologije fsi http://193.77.159.138/Lucas22/car/fsi.htm
opis 2.0 fsi http://193.77.159.138/Lucas22/car/20fsi.htm


hvala za link! :tomidelej:

samo vseeno bom šel na test drive preden ga kupim ker v revijah sem bral
da je ubčutek med vožnjo tak kot da bi mašina bila podhranjenam,
ne vem no. v nasprotnem primeru pride 2.0 tdi :D


Podhranjena mašina? Če bi bila naprimer 2.0 FSI mašina podhranjena potem je nebi vgrajevali v Golf GTI-je ki nikakor ne smejo biti "podhranjeni"!

Sklepam :)

Objavljeno: Po feb 21, 2005 3:49 pm
Napisal/-a -tomi-
...zato pa je v golfu gti TFSI motor.

Objavljeno: Po feb 21, 2005 3:53 pm
Napisal/-a INFINITI
M3 je napisal/-a:
Mihc je napisal/-a:1.6 je 16v

opis tehnologije fsi http://193.77.159.138/Lucas22/car/fsi.htm
opis 2.0 fsi http://193.77.159.138/Lucas22/car/20fsi.htm


hvala za link! :tomidelej:

samo vseeno bom šel na test drive preden ga kupim ker v revijah sem bral
da je ubčutek med vožnjo tak kot da bi mašina bila podhranjenam,
ne vem no. v nasprotnem primeru pride 2.0 tdi :D


To je res ja, v primerjavi z navadno različico so ugotovili, da fsi res deluje podhranjeno in nevoljno. To piše tudi v Autobildu. I guess you can`t have it all

Objavljeno: Po feb 21, 2005 3:56 pm
Napisal/-a Templar
FSI je nemška verzija že dobro poznanega Mitsubishijevega GDI ki je na trgu že precej dlje kot FSI sistem.

Za kaj gre pa so že napisali.

Očitno se je VW odločil kopirat ideje vse konkurence! DSG od porša, FSI od mitsubišija... :roll:

Objavljeno: Po feb 21, 2005 4:03 pm
Napisal/-a ale10
Templar je napisal:
[quote]FSI je nemška verzija že dobro poznanega Mitsubishijevega GDI ki je na trgu že precej dlje kot FSI sistem. [/quote]

Naj ti bo :lol:

Objavljeno: Po feb 21, 2005 4:09 pm
Napisal/-a -tomi-
res je fsi je micubišijeva tehnika samo micubiši je svoje gdi motorje ze nekaj casa nazaj potegnu iz prodaje ker so se kvarili in so bili nezanesljivi - bomo vidl ce je vw zadevo kaj izboljšal.

Objavljeno: Po feb 21, 2005 4:16 pm
Napisal/-a Mojster Miha
Naj na kratko razložim razliko med motorji.
Verjetno delovanje 4 taktnega bencinskega motorja poznate, zato preskočimo podrobnosti in se posvetimo razlikam; pri »navadnem« motorju se v valje skozi sesalni ventil napolni mešanica zraka in goriva, mešanica pa se pripravi pred samim vbrizgom. Pri neposrednem vbrizgu v tem »času« vstopi le zrak, gorivo pa se prek vbrizgalnih šob dovaja pred tretjim delovnim taktom.
V praksi pomeni naslednje; »klasični« vbrizg ima naslednjo »logiko« pri manjši obremenitvi dovaja v valje manjšo količino mešanice zraka in goriva, pri večjih večjo. »Problem« nastane pri ohranjanju določene konstantne hitrosti – stopalka za plin je delno pohojena, vbrizg je konstanten, »dihanje« motorja skoraj prekinjeno, motor pa v takem »režimu« porabi veliko energije za vsesavanje mešanice (dotok le delno odprt).
Neposredni vbrizg to nadomesti z omenjenim načinom vbrizga.
Pri vsakdanji uporabi to pomeni, da pri neki konstantni hitrosti in manjših obremenitvah (približno tretjina plina) motor z neposrednim vbrizgom porabi manj goriva, ima pa tudi večjo moč in navor. Pri večjih obremenitvah pa se vsa prednost izniči ali celo »popije« več kot njegov »klasični kolega«.

LP

Objavljeno: Po feb 21, 2005 4:25 pm
Napisal/-a Spyker
-tomi- je napisal/-a:...zato pa je v golfu gti TFSI motor.


Ja TFSI ima 200KM, FSI pa 150KM (oba s prostornino 2.0) pa kljub temu mislim da tistih 150KM nebi smelo biti "podhranjenih".