Stran 1 od 1

Kako vidš če so gume nalite?

Objavljeno: Pe feb 25, 2005 10:23 am
Napisal/-a Golden eye
:roll:

Objavljeno: Pe feb 25, 2005 10:27 am
Napisal/-a PiLLLe
So v kozarcu in tekocina zgleda crne barve :D :D :D :bonk

LP PiLLLe
p.s mislm jao jao

Objavljeno: Pe feb 25, 2005 10:29 am
Napisal/-a s_mande
:EE :jao: Pise OBNOVLJEN PROFIL in OKOLJU PRIJAZNO,sploh se pa vidi po strni profila. :jao: :EE

Objavljeno: Pe feb 25, 2005 10:48 am
Napisal/-a Gricko
sejne vem če se sploh še prodajajo :roll: ???
nekje sem slišal da ne več!
da so zdej samo še obnovljene, nalitih pa ni več.
Samo nisem ziher!!

Glede nalite--iz strani se vidi "rob" oz profil, ki je na novo nalit-nalepljen na prejšno gumo! Pri večjih hitrostih se to rado odlepi...........Lahko ratajo zelo drage gume!!!

Objavljeno: Pe feb 25, 2005 12:36 pm
Napisal/-a Stuhec
kasna je razlika med obnovljenimi in nalitimi gumami :?:

Objavljeno: Pe feb 25, 2005 1:04 pm
Napisal/-a monster_d
Stuhec je napisal/-a:kasna je razlika med obnovljenimi in nalitimi gumami :?:

Nalite naj bi mele sam novo povrsino po kateri se vozi (mislim da se ji rece tekalna), obnovljene pa naj bi ble cele

Objavljeno: Pe feb 25, 2005 1:16 pm
Napisal/-a Golden eye
sam če so gume nalite so čisat v kur*u,. ane?!!

Objavljeno: Pe feb 25, 2005 1:22 pm
Napisal/-a Voith
gume obnavljajo v protekt ljubljana se zmer, in obnovljene al pa nalite gume to je eno te isto.

postopek je pa tak, da stari gumi ce ma karkaso se uredu, odbrusjo tekalno povrsino dol, gor dajo nov profil, gumo pa pol skuhajo in vulkanizirajo, in gor vtisnejo svoj simbol. guma je potem kot nova.

ce je guma dobr narjena je tud popolnoma varna, problem je samo v tem, da nov profil ma na povrsini ki se lepi na karkaso folijo, in ce mal te folije ostane umes med profilom in gumo, pol se zna zgodit da ti na avtocesti odtrga profil z gume.

Objavljeno: Pe feb 25, 2005 1:22 pm
Napisal/-a monster_d
Tako kot je ze nekdo omeno, se nalitih skor vec ne dobi pac pa obnovljene.
Moje obnovljene mam zdaj ze huh 3tje leto, vozo sem jih skor tri zime pa eno sezono cez poletje.
Dobo komad za 4500sit 8)
Skratka glede na ceno sem zadovoljen. profila so mele vec kot centi, za sneg so bomba za posuhem pa drek, ce si umirjeni voznik ti bojo odgovarjale.
Mene osebno je edino zelo motilo da ko sem mal hitreje se peljal v ovinek so se zvile ko elastika, avto pa je se zamajal ko sajtrga.
Mogoce se je tudi tolko bolj poznalo ker so fedre pa amortizerji sportno naravnani :-P

Objavljeno: Pe feb 25, 2005 1:36 pm
Napisal/-a MALIJOHN
:vc :vc :vc :vc

Objavljeno: Pe feb 25, 2005 1:49 pm
Napisal/-a Gricko
Voith je napisal/-a:gume obnavljajo v protekt ljubljana se zmer, in obnovljene al pa nalite gume to je eno te isto.
postopek je pa tak, da stari gumi ce ma karkaso se uredu, odbrusjo tekalno povrsino dol, gor dajo nov profil, gumo pa pol skuhajo in vulkanizirajo, in gor vtisnejo svoj simbol. guma je potem kot nova.

ce je guma dobr narjena je tud popolnoma varna, problem je samo v tem, da nov profil ma na povrsini ki se lepi na karkaso folijo, in ce mal te folije ostane umes med profilom in gumo, pol se zna zgodit da ti na avtocesti odtrga profil z gume.

nikakor NE !!!

nalite-- to je to kar si povedal, da je TEKALNA površina na novo gor dana-prilepljena!!
če je dobro narjeno je dokaj vredu, če pa je slabše, se lahko odlepi!!

obnovljene-- Je pa cela zunanjost gume do kletke "spucana " in na novo nalita!!
Tudi bok gume je nov!!!
In na pogled sploh ne vidiš, da bi bilo kaj delano na gumi, razen po napisih!!!

pri nalitih, pa bok ostane isti, zato vidiš vse mogoče napise na boku (michelin, sava, pireli...., profil je pa povsod isti!!

seveda so gume pred obnovo pregledane, da ni kletka poškodovana!!Poškodovane se zavrže!

lp

Objavljeno: Pe feb 25, 2005 1:56 pm
Napisal/-a Japan tuning
Voith je napisal/-a:gume obnavljajo v protekt ljubljana se zmer, in obnovljene al pa nalite gume to je eno te isto.

postopek je pa tak, da stari gumi ce ma karkaso se uredu, odbrusjo tekalno povrsino dol, gor dajo nov profil, gumo pa pol skuhajo in vulkanizirajo, in gor vtisnejo svoj simbol. guma je potem kot nova.

ce je guma dobr narjena je tud popolnoma varna, problem je samo v tem, da nov profil ma na povrsini ki se lepi na karkaso folijo, in ce mal te folije ostane umes med profilom in gumo, pol se zna zgodit da ti na avtocesti odtrga profil z gume.


:D Ocitno je da obvladas zadevo v marsikateri debati, svaka cast, ampak se tu ne strinjsm popolnoma s teboj glede nalite in obnovljene gume, ker so o tej ocitni razliki pisali tudi v enem od izvodov Avto magazina!! Tako da se strinjam z komentarjem Gricka !!" Konishua" :D

Objavljeno: Pe feb 25, 2005 2:07 pm
Napisal/-a sinke
Gricko je napisal/-a:
Voith je napisal/-a:gume obnavljajo v protekt ljubljana se zmer, in obnovljene al pa nalite gume to je eno te isto.
postopek je pa tak, da stari gumi ce ma karkaso se uredu, odbrusjo tekalno povrsino dol, gor dajo nov profil, gumo pa pol skuhajo in vulkanizirajo, in gor vtisnejo svoj simbol. guma je potem kot nova.

ce je guma dobr narjena je tud popolnoma varna, problem je samo v tem, da nov profil ma na povrsini ki se lepi na karkaso folijo, in ce mal te folije ostane umes med profilom in gumo, pol se zna zgodit da ti na avtocesti odtrga profil z gume.

nikakor NE !!!

nalite-- to je to kar si povedal, da je TEKALNA površina na novo gor dana-prilepljena!!
če je dobro narjeno je dokaj vredu, če pa je slabše, se lahko odlepi!!

obnovljene-- Je pa cela zunanjost gume do kletke "spucana " in na novo nalita!!
Tudi bok gume je nov!!!
In na pogled sploh ne vidiš, da bi bilo kaj delano na gumi, razen po napisih!!!

pri nalitih, pa bok ostane isti, zato vidiš vse mogoče napise na boku (michelin, sava, pireli...., profil je pa povsod isti!!

seveda so gume pred obnovo pregledane, da ni kletka poškodovana!!Poškodovane se zavrže!

lp


O, tukaj se pa motiš :P
Pa še kako vidiš, in ne samo po napisih ampak ma vsaka obnovljena guma nekje na svoji tekalni površini zelo dobro viden rob kjer se obnavljanje zaključi :-P

Objavljeno: Pe feb 25, 2005 2:11 pm
Napisal/-a Gricko
sinke je napisal/-a:
Gricko je napisal/-a:
Voith je napisal/-a:gume obnavljajo v protekt ljubljana se zmer, in obnovljene al pa nalite gume to je eno te isto.
postopek je pa tak, da stari gumi ce ma karkaso se uredu, odbrusjo tekalno povrsino dol, gor dajo nov profil, gumo pa pol skuhajo in vulkanizirajo, in gor vtisnejo svoj simbol. guma je potem kot nova.

ce je guma dobr narjena je tud popolnoma varna, problem je samo v tem, da nov profil ma na povrsini ki se lepi na karkaso folijo, in ce mal te folije ostane umes med profilom in gumo, pol se zna zgodit da ti na avtocesti odtrga profil z gume.

nikakor NE !!!

nalite-- to je to kar si povedal, da je TEKALNA površina na novo gor dana-prilepljena!!
če je dobro narjeno je dokaj vredu, če pa je slabše, se lahko odlepi!!

obnovljene-- Je pa cela zunanjost gume do kletke "spucana " in na novo nalita!!
Tudi bok gume je nov!!!
In na pogled sploh ne vidiš, da bi bilo kaj delano na gumi, razen po napisih!!!

pri nalitih, pa bok ostane isti, zato vidiš vse mogoče napise na boku (michelin, sava, pireli...., profil je pa povsod isti!!

seveda so gume pred obnovo pregledane, da ni kletka poškodovana!!Poškodovane se zavrže!

lp


O, tukaj se pa motiš :P
Pa še kako vidiš, in ne samo po napisih ampak ma vsaka obnovljena guma nekje na svoji tekalni površini zelo dobro viden rob kjer se obnavljanje zaključi :-P

NE NE VIDIŠ!!!!
to kjer se vidi je NALITA!!! /tekalna površina)

OBNOVLJENA pnevamtika pa kot sem reku je sela "spucana" do kletke (tekalna in bok!!!) in nato je nova plast POVSOD (na boku in na tekalni površini) zato se ti obnovljena NE MORE odlepit!!!
pri obnovljeni ostane staro le na notranji strani gumiran del in celotna žičnata kletka!!Pol pa pride čez na novo cela guma!!!

Objavljeno: Pe feb 25, 2005 2:17 pm
Napisal/-a sinke
Gricko je napisal/-a:NE NE VIDIŠ!!!!
to kjer se vidi je NALITA!!! /tekalna površina)

OBNOVLJENA pnevamtika pa kot sem reku je sela "spucana" do kletke (tekalna in bok!!!) in nato je nova plast POVSOD (na boku in na tekalni površini) zato se ti obnovljena NE MORE odlepit!!!
pri obnovljeni ostane staro le na notranji strani gumiran del in celotna žičnata kletka!!Pol pa pride čez na novo cela guma!!!


Žal, bi ti dal za prav pa ne morem :P
Oče in sestra mata oba obnovljene gume in se vidi črta
So pa čisto obnovljene od roba do roba in kokr sem se pelu z njimi moram priznat da
se kar dobr držijo ;)
Pa zgleda da si me narobe razumel
črta ki se vidi gre od roba do roba ne pa ob tekalni površini

Objavljeno: Pe feb 25, 2005 2:21 pm
Napisal/-a Gricko
sinke je napisal/-a:obnovljene gume in se vidi črta

kje se vidi črta???

Res se vidi črta oz kako je limano na robu gume, kjer se notranji del gume zlije z zunanjim!Ampak ta del je pod robom feltne, tako da če imaš gumo na feltni se ne vidi nobenga roba!

nevem kakšno črto ti misliš??
Če misliš tiste ostanke gume po celi gumi, je to normalno, saj morajo gumo nekako naliti na kletko!Ampak to imajo tudi nove gume!

Objavljeno: Pe feb 25, 2005 2:25 pm
Napisal/-a Lesane Parish Crooks
jst bi pa sam povedu da nalite gume tut tistih pet jurjev niso vredne.
še za po suhem niso dobre,žvižgajo k s..... če se pa peleš mal hitrej pa mislš da se reaktivc za tabo poja,kaj šele na mokri cesti,da o ledu in snegu sploh ne govorim.(pa ne da žvižgajo ;) )
LP

Objavljeno: Pe feb 25, 2005 2:42 pm
Napisal/-a EdgE
Strinjam se z Grickom.

Slika
To je nalita guma, katera ima obnovljeno samo tekalno površino in se vidi rob.

Obnovljena guma pa je cela ponovno toplotno in pod pritiskom obdelana, tako da ima
obnovljeno tekalno površino in tudi bočnico.

LP

Objavljeno: Pe feb 25, 2005 2:57 pm
Napisal/-a Gricko
no tuki je pa še OBNOVLJENA gume, kjer ni nobenega leplenja!!
Slika

Objavljeno: So feb 26, 2005 12:08 am
Napisal/-a bsmuk31
obnovljene ali nalite gume so za en k****, kdor pravi da so uredu se verjetno še nikoli ni peljal s kvalitetnimi gumami!