Stran 1 od 4
bmw - turbine
Objavljeno: To mar 08, 2005 10:32 pm
Napisal/-a Spyker
Upam da se še o tem (vsaj obširno) še ni govorilo pa da ni preveč neumno vprašanje ampak zato pa je forum da če se kaj ne ve da se vpraša oz. izve ane
No zanima zakaj BMW-jeva vozila z bencinskim motorjem nimajo turbopuhala (za razliko od dizelskih...)? Dobro vem da se tud najdejo BMW-ji s turbinami in da v nekatere primerke modelov so jih tudi vgrajevali ampak v veliki večini pa turbin v bencinskih bmwjevih motorjih ne vidiš (ali slišiš

).
Je to pri njih tradicija in posledično to edini razlog za ne vgrajevanje turbin v bencinske motorje?
P.S.: še enkrat se opravičujem če smetim s temo ampak vprašanje me tare že kar nekaj časa in moral sem vprašati

Hvala za odgovore!
Objavljeno: To mar 08, 2005 10:46 pm
Napisal/-a krt206
Neki se govori, da že prpravljajo motorje tud s turbinami

Objavljeno: To mar 08, 2005 10:48 pm
Napisal/-a s_mande
ZAKAJ jih ne vgrajujeo???
KRATEK IN JEDRNAT ODGOVOR:
Ker gre ze brez nje ze dovolj hitro!!!
Salo na stran,tudi mene to zanima,mogoce pa le bo kaj v bliznji prihodnosti?Komentarji in odgovori.PROSIM LEPO!
Objavljeno: To mar 08, 2005 10:49 pm
Napisal/-a PiLLLe
Ce bi ti bmw serijsko ponuju turbinco ob takih kubikazah k jih mas vrjem da ti neb uspel narest 100km neda bi se ustavu na benzi
Lp PiLLLe
Objavljeno: To mar 08, 2005 10:53 pm
Napisal/-a Spyker
PiLLLe je napisal/-a:Ce bi ti bmw serijsko ponuju turbinco ob takih kubikazah k jih mas vrjem da ti neb uspel narest 100km neda bi se ustavu na benzi
Lp PiLLLe
Jaz pa dvomim da je to razlog....misliš da ne znajo naredit avtomobila z bencinskim motorjem ki nebi pil v mejah normale? Torej NE ZNA delat tako varčnih motorjev kot ostalih proizvajalci? Ne ne, to ni razlog, sem prepričan, torej.....iščemo razlog dalje

Objavljeno: To mar 08, 2005 11:09 pm
Napisal/-a Voith
zato ker bmw misli da je sprednji pogon in turbina delo satana
in prou je tko. atmosferske masine rox. turbo je za zivcno voznjo, bmw pa hoce da so njihovi avtomobili lahko totalno lezerni, al pa totalno na steroidih, in to vse v enem avtu.
pomoje da ce bo kdaj turbina v bmwju, bo to takrat ko bojo nardil avto na spredn pogon.(upam da nikol)

Objavljeno: To mar 08, 2005 11:10 pm
Napisal/-a iKst
Motorji brez turbino so praviloma veliko bolj odzivni kot turbači, kar pripomore k občutku pri vožnji.
Poleg tega, zakaj bi dajal turbino gor, če so sposobni iz NA motorja iztisniti dovolj. Po moči so zelo konkurenčni, pa proizvodnja motorjev je tako kar precej cenejša, kot če bi imeli še turbino. Tudi zanesljivost je verjetno večja če ni turbine.
V dizle je pa logično da vgrajujejo turbine. Dizli so že tko al tko počasni, brez turbine bi pa težko premaknili 1500kg težkega BMWja

Objavljeno: To mar 08, 2005 11:52 pm
Napisal/-a Pugi
Je res da je turbina svojevrsten užitek ko zašvasa, a se v praksi pokaže, da če ti hočeš eno natančno vožnjo, potem ti najbolje koristi surova moč na šestih ognih pa basta.
Jes jim dam prov, čeprov js hočem na naslednmu avtu turbota pa najmn 6 ognov pa rwd.. Kaj mi še ostane

Objavljeno: Sr mar 09, 2005 10:17 am
Napisal/-a Slide
BMW je že imel motorje s turbino...samo v vednost
In spet se šušlja o modelu 330ti(300KM) ki bi zapolnil vrzel med 330i in prihajajočim M3...obstoj pa (žal) še ni potrjen...
Objavljeno: Sr mar 09, 2005 10:26 am
Napisal/-a andrej777
Slide je napisal/-a:BMW je že imel motorje s turbino...samo v vednost
In spet se šušlja o modelu 330ti(300KM) ki bi zapolnil vrzel med 330i in prihajajočim M3...obstoj pa (žal) še ni potrjen...
Govori se celo o 330KM, kar je če bo pršu ven čist možno saj jih ma že 3.0 navaden 260KM. Bmw pa tut če bo tal turbota ven sigurno ne bo naredil tako izrazitega kot je pri nekaterih znamkah. Tut pri dizlih je BMW velik bolj umirjen čutit in ne zdivja kr naenkrat čeprav je med najmočnejšimi ali trenutno kr najmočnejši v razredu. Tako da če ga bojo nardil upam da ga bojo tako da se turbina ne bo preveč čutila, pa da so bo čutila.

Če me zastopte.
Objavljeno: Sr mar 09, 2005 10:27 am
Napisal/-a Pugi
andrej777 je napisal/-a:Slide je napisal/-a:BMW je že imel motorje s turbino...samo v vednost
In spet se šušlja o modelu 330ti(300KM) ki bi zapolnil vrzel med 330i in prihajajočim M3...obstoj pa (žal) še ni potrjen...
Govori se celo o 330KM, kar je če bo pršu ven čist možno saj jih ma že 3.0 navaden 260KM. Bmw pa tut če bo tal turbota ven sigurno ne bo naredil tako izrazitega kot je pri nekaterih znamkah. Tut pri dizlih je BMW velik bolj umirjen čutit in ne zdivja kr naenkrat čeprav je med najmočnejšimi ali trenutno kr najmočnejši v razredu. Tako da če ga bojo nardil upam da ga bojo tako da se turbina ne bo preveč čutila, pa da so bo čutila.

Če me zastopte.
To bo tuning raj potem..
Objavljeno: Sr mar 09, 2005 10:30 am
Napisal/-a Slide
andrej777 je napisal/-a:Slide je napisal/-a:BMW je že imel motorje s turbino...samo v vednost
In spet se šušlja o modelu 330ti(300KM) ki bi zapolnil vrzel med 330i in prihajajočim M3...obstoj pa (žal) še ni potrjen...
Govori se celo o 330KM, kar je če bo pršu ven čist možno saj jih ma že 3.0 navaden 260KM. Bmw pa tut če bo tal turbota ven sigurno ne bo naredil tako izrazitega kot je pri nekaterih znamkah. Tut pri dizlih je BMW velik bolj umirjen čutit in ne zdivja kr naenkrat čeprav je med najmočnejšimi ali trenutno kr najmočnejši v razredu. Tako da če ga bojo nardil upam da ga bojo tako da se turbina ne bo preveč čutila, pa da so bo čutila.

Če me zastopte.
Ja, to bo verjetno "soft-turbo" ki bo ravno toliko pomagal motorju da bo, ker pri BMW-ju vedno poudarjajo da hočejo maksimalno vozen avtomobil...
Objavljeno: Sr mar 09, 2005 11:08 am
Napisal/-a andrej777
Slide je napisal/-a:andrej777 je napisal/-a:Slide je napisal/-a:BMW je že imel motorje s turbino...samo v vednost
In spet se šušlja o modelu 330ti(300KM) ki bi zapolnil vrzel med 330i in prihajajočim M3...obstoj pa (žal) še ni potrjen...
Govori se celo o 330KM, kar je če bo pršu ven čist možno saj jih ma že 3.0 navaden 260KM. Bmw pa tut če bo tal turbota ven sigurno ne bo naredil tako izrazitega kot je pri nekaterih znamkah. Tut pri dizlih je BMW velik bolj umirjen čutit in ne zdivja kr naenkrat čeprav je med najmočnejšimi ali trenutno kr najmočnejši v razredu. Tako da če ga bojo nardil upam da ga bojo tako da se turbina ne bo preveč čutila, pa da so bo čutila.

Če me zastopte.
Ja, to bo verjetno "soft-turbo" ki bo ravno toliko pomagal motorju da bo, ker pri BMW-ju vedno poudarjajo da hočejo maksimalno vozen avtomobil...
Ja predvsem za povečanje navora pa mal moči ne pa za neko hudo navijanje. Golf GTI ma recimo tut bol tako "soft" varianto. Tako se poveča voznost, brez izrazite turbo luknje.
Objavljeno: Sr mar 09, 2005 3:01 pm
Napisal/-a dobek
Slide je napisal/-a:BMW je že imel motorje s turbino...samo v vednost
In spet se šušlja o modelu 330ti(300KM) ki bi zapolnil vrzel med 330i in prihajajočim M3...obstoj pa (žal) še ni potrjen...
hja, zadnji in edini je bil 2002turbo (moje mokre sanje se vedno)
o 330ti so govorice razsirli pri nemskem autobildu, ampak so zaenkrat samo govorice
turboti so pripravljeni, vprasanje edini, v kolikor se bodo sploh pojavli v bmjih, do zdaj je namrec samo potrjeno za novega minija. bodo pa isti motorji prej kot slej tudi v pizojih in citroenih (skupen razvoj) in sicer v dhev verzijah. oba motorja 1.6, en okrog 143km, mocnejsi pa okrog 170km
Objavljeno: Sr mar 09, 2005 3:06 pm
Napisal/-a Slide
dobek je napisal/-a:Slide je napisal/-a:BMW je že imel motorje s turbino...samo v vednost
In spet se šušlja o modelu 330ti(300KM) ki bi zapolnil vrzel med 330i in prihajajočim M3...obstoj pa (žal) še ni potrjen...
hja, zadnji in edini je bil 2002turbo (moje mokre sanje se vedno)
o 330ti so govorice razsirli pri nemskem autobildu, ampak so zaenkrat samo govorice
turboti so pripravljeni, vprasanje edini, v kolikor se bodo sploh pojavli v bmjih, do zdaj je namrec samo potrjeno za novega minija. bodo pa isti motorji prej kot slej tudi v pizojih in citroenih (skupen razvoj) in sicer v dhev verzijah. oba motorja 1.6, en okrog 143km, mocnejsi pa okrog 170km
Ni bil edini, je bil tudi v sedmici (1980) in sicer v modelu 745i, ki je imel 3,2 litrski motor s turbinskim polnilnikom in je zmogel 252 konjskih moči...top model sedmice takrat

Objavljeno: Sr mar 09, 2005 5:58 pm
Napisal/-a dobek
Slide je napisal/-a:Ni bil edini, je bil tudi v sedmici (1980) in sicer v modelu 745i, ki je imel 3,2 litrski motor s turbinskim polnilnikom in je zmogel 252 konjskih moči...top model sedmice takrat

tega se pa res ne spomnim

ops:
Objavljeno: Sr mar 09, 2005 6:10 pm
Napisal/-a krofl
Jz mislem, da je brez turbine čist OK. Vsaj odzivnost in to je ql. Kr se pri Turbo dizlu (Bmw) tudi dokaj dosti pozna turbo luknja....ampak od 1800 obratov/minuto pa trga.
Jz sm za to, da ostanejo bencinarji pri Bmwjih še vedno NA. Za turbače se bomo pa mal na Vzhod obrnili

Objavljeno: Če mar 24, 2005 7:34 pm
Napisal/-a andrej777
Sem iz prospektov od nove trojke skeniral eno lepo sliko.
Pomoje dost lepo pokaže zakaj BMW na uporablja turbine. To so karakteristike od 6celinderkega vrstnega 3.0 motorja z 258KM in 300Nm navora.
Krivulja navora in moči pove vse. Če ne veste kaj mislm s tem povedat poglejte karakteristiko kakšnega turbo motorja. Bi sam nalimal kaj od konkurence za primerjavo pa sem doma na Dial-up pa je škoda keša.
Objavljeno: Če mar 24, 2005 7:41 pm
Napisal/-a KREMENKO
dobek je napisal/-a:Slide je napisal/-a:BMW je že imel motorje s turbino...samo v vednost
In spet se šušlja o modelu 330ti(300KM) ki bi zapolnil vrzel med 330i in prihajajočim M3...obstoj pa (žal) še ni potrjen...
hja, zadnji in edini je bil 2002turbo (moje mokre sanje se vedno)
o 330ti so govorice razsirli pri nemskem autobildu, ampak so zaenkrat samo govorice
turboti so pripravljeni, vprasanje edini, v kolikor se bodo sploh pojavli v bmjih, do zdaj je namrec samo potrjeno za novega minija. bodo pa isti motorji prej kot slej tudi v pizojih in citroenih (skupen razvoj) in sicer v dhev verzijah. oba motorja 1.6, en okrog 143km, mocnejsi pa okrog 170km
Ta močnejši motor koncernov BMW in PSA naj bi imel 143 KM ( 1.6), Ta švohnejši brez turbine pa okoli 120.
Objavljeno: Če mar 24, 2005 7:48 pm
Napisal/-a Slide
andrej777 je napisal/-a:Sem iz prospektov od nove trojke skeniral eno lepo sliko.
Pomoje dost lepo pokaže zakaj BMW na uporablja turbine. To so karakteristike od 6celinderkega vrstnega 3.0 motorja z 258KM in 300Nm navora.

Krivulja navora in moči pove vse. Če ne veste kaj mislm s tem povedat poglejte karakteristiko kakšnega turbo motorja. Bi sam nalimal kaj od konkurence za primerjavo pa sem doma na Dial-up pa je škoda keša.
Žal ima takšna krivulja tudi slabo stran...no kakor za koga seveda, avto je zelo prijazen do uporabnika, moč ima praktično povsod in je posledično odlično vozen, le sunka nikakor ni občutiti

, le nori ples merilnikov pove, kako močno avto praktično vleče...kdor se je vozil že s kakim ornk turbakom, ve o kakšnem sunku govorim...kaaaaaabum u hrbet

Če ti je to všeč seveda, je pa tudi druga stran te zgodbe, da dandanes večina proizvajalcev uporablja male turbine ki le malo pomagajo motorju da laže diha in ogromno razvoja gre ravno v linearnost, v nekaterih VAG motorjih praktično ni občutiti da ima turbino, saj ni ne brce, ne turbo luknje, ampak ravno tako linearno razvijanje moči od praktično prostega teka do rdečega polja...(jz pravim kur* pa tak turbo

)...no, zvoka R6 pa le ne morejo simulirat
