Stran 86 od 131

Objavljeno: So maj 10, 2008 10:42 am
Napisal/-a martin_krpan
Đeneral motors je res strokovnjak v beđ inžiniringu.
Daewoo je prikazal Winstorm Maxx, kar je samo preimenovana Opel Antara. Ponovili so potezo Holdena (str. 44), ki prav tako ponuja Captivo (Chevrolet Captiva) in Captivo Maxx (Antara). Poleg tega pa imamo še Saturn Vue in GMC Terrain...

Čakamo še Chevrolet Captivo Maxx in Opel Antaro Minii...

Slika

Objavljeno: Po maj 12, 2008 6:28 pm
Napisal/-a martin_krpan
martin_krpan na strani 51 je napisal/-a:Pri HSV je zanimivo, da imajo njihovi izdelki lasten logo in drugačno ime, kot pa Holdeni, ki so služili kot osnova za tuning. Kot primer navajam HSV Grange na osnovi novega Commodoreja.

Slika
Slika


Tudi njihov konkurent Ford Performance Vehicles je z novim Falconom pričel z enako politiko. Tako FPV V6 in GT ne nosita več modrega ovala, ampak FPV-jev logo:

Slika
Slika

Objavljeno: To maj 13, 2008 6:22 pm
Napisal/-a martin_krpan
Bodoči Nanjing Iveco (Naveco) Power Daily za 2009:

Slika
Slika

aktualni model:
Slika

Firma tudi še naprej proizvaja drugo generacijo tega dostavnika originalnega videza pod imenom Turbo Daily:
Slika

Objavljeno: So maj 17, 2008 2:32 pm
Napisal/-a martin_krpan
GM je konec prejšnjega stoletja imel JV še z enim kitajskim partnerjem - Jinbei Automobile. Skupno podjetje je proizvajalo Chevroleta S-10 in Blazer. Po začetnih uspehih je prodaja kmalu začela strmo padati, 2004 pa so zaradi izgub ustavili prozvodnjo. Tovarno je prevzel SAIC-GM in v njej sedaj sestavlja Buicke.

Kitajski Blazer je imel sprednji del oblikovan po Isuzujih tedanjega časa.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Tole pa je kitajska verzija prejšnje generacije Forda Transita, ki jo proizvaja JMC in se prodaja vzporedno z aktualnim.

Slika
Slika
Slika

Objavljeno: Ne maj 18, 2008 8:00 pm
Napisal/-a martin_krpan
Z enako hitrostjo, kot v ZDA raste cena bencina, nastajajo tudi nova podjetja, ki se ukvarjajo s predelavo kitajskih vozil v električna.

Po Miles in Tiger Trucks se je seznamu pridružil še DYMAC Vehicle Group, ki predeluje kitajske Dongfenge (kot pick-up, van ali kombi):
Slika
Slika

Zanimivo je, da vsi prikrivajo državo izvoza, kakor da se je sramujejo. Poudarjajo samo visoko kakovost in ostale kvalitete svojih proizvodov.

Še zanimivejši pa je ZeroTruck podjetja Electrorides, Inc. Tukaj pa gre za predelani Isuzujev Elf (v ZDA N-series). Tovornjak je še prototip, predelava pa naj bi stala 100.000 USD.

Slika
Slika

The ZeroTruck is a 2008 Isuzu N Series chassis converted to run on batteries. The vehicles uses a lithium polymer battery pack that offers a 100-mile range. The 14-foot truck offers very flexible options for the bed and, since Isuzu chassis makes up around 78 percent of the market, fleet operators are very familiar with what these options are, how the vehicle operates, and how it holds up in the field.

All of this does not come cheap. Abramson said that the ZeroTruck will have a cost premium of just over $100,000 a compared to the standard diesel version. All those cost savings, Abramson said, mean that the premium should be recouped in five years.


P.S. Ali še kdo poleg Joia in mene spremlja to temo? Slika

Objavljeno: Ne maj 18, 2008 8:46 pm
Napisal/-a ijuvan
Jaz spremljam redno, slikic in podobnega pa ne lepim, ker ne vem, kje dobiti ;)

Objavljeno: Po maj 19, 2008 8:21 pm
Napisal/-a vazman
FIAT 124 so licenčno izdelovali kot VAZ 2101 (Lada 1200) v Sovjetski zvezi, še danes izredno priljubljene Lade Karavan in Rive (V Rusiji so jih lani prodali več kot 200 000) in so dobile EURO III 1,5 ali 1,6 motor, so bile pogoste tudi pri nas, so izdelane na njegovi osnovi. Proizvodnja je predvidena še za vsaj 5 let, če povpraševanje ne bo popustilo pa tudi več, omenja se tudi 10 let.
Zadnja oblikovna prenova Fiata 124 je LADA RIVA (VAZ 2107) iz leta 1982.
Slika

Seat 124 je že omenjen, prihajal je iz Španije. Premier iz Indije, Murat 124 iz Turčije, izdeloval ga je Tofas. Mislim, da na temo Fiata 124 še ni bilo nič o:

Pirin- Fiat

Tale je iz Bulgarije. Izdelovali so ga od 1967 do 1971.
Slika


KIA 124

Tale je iz Koreje. KIA 124. Izdelovali so jo med leti 1970-1975
Slika



ŠE MALO ZGODOVINE

Strela in Aero, Chevrolet iz Bulgarije 1927-1931
Slika



Moskvič iz Bulgarije, razni modeli od 1967-1990
Slika

BULGARRENAULT
Renault iz Bulgarije od leta 1968-1970: 1773 vozil so tudi izvozili.
Slika

V bivšem Vzhodnem bloku so štancali marsikaj, veliko je nam skoraj popolnoma neznanega in v angleščini ni dosti materiala.

Bom se enkrat usedel in naredil posebno sran za prevozna sredstva izza železne zavese. Se najde marsikaj zanimivega. Mogoče še to: Liaz z znakom Škoda :shock:

Slika

Objavljeno: Sr maj 21, 2008 6:58 pm
Napisal/-a martin_krpan
Prenovljeni Peugeot 206 za brazilski trg, ki je prevzel nos in ime svojega naslednika, ima sicer svojo temo. A mislim da je prav, da ga prikažemo tudi tukaj.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Motorja 1,4 in 1,6 flexfuel. Zgornji različici prideta na trg avgusta, limuzina pa oktobra.

Objavljeno: Sr maj 21, 2008 7:52 pm
Napisal/-a podgurc
P.S. Ali še kdo poleg Joia in mene spremlja to temo?

Ja jst jo redno berem, pa tud za vse ostale strani sem si enkrat cajt uzeu pa jih pregledu. :clapclap

Objavljeno: Sr maj 21, 2008 8:36 pm
Napisal/-a Eazy-O
Seveda spremljamo, samo da najdeš kaj novega je pa drugo... :)

Objavljeno: So maj 24, 2008 10:53 pm
Napisal/-a Ivan36
Itak da spremljam samo ni časa kaj poiskat in gor dat :D pač Otroci in Služba hehe.

Objavljeno: Ne maj 25, 2008 6:01 pm
Napisal/-a podgurc
Danes prvič vidu mazdino "fiesto" mazdo 121
Slika

Objavljeno: To maj 27, 2008 8:59 am
Napisal/-a Joie de vivre!
Še ena variacija na temo capiva je brazilska chevrolet captiva sport, ki prihaja iz mehiške tovarne in torej ustreza saturnu VUE vključno s 3,6 V6:

Slika

Torej razvojna pot: GMDAT Chevrolet Captiva > Opel Antara > Saturn VUE > Chevrolet Captiva Sport...

Objavljeno: To maj 27, 2008 12:05 pm
Napisal/-a Voith
Slika
Dodge Omni

Slika
Plymouth Horizon

Objavljeno: Pe maj 30, 2008 5:26 pm
Napisal/-a martin_krpan
Grande Punto Abarth je prišel tudi v Južno Ameriko. Se bo pa tam avto imenoval enostavno Punto Turbo, izgubil bo značke z škorpijonom, dobil pa dodatni par vrat. Motor je enak - turbo s 155 KM.

Slika
Slika
Slika

Objavljeno: Pe maj 30, 2008 6:23 pm
Napisal/-a darwin
Temo redno spremljam in berem in včasih me s kakšnim dvojčkom prav presenetite. Pohvala vsem, ki vanjo prispevate material!

Podgurc, skoraj 100% sem, da je bila mazda 121 že predstavljena ;)

Objavljeno: Pe maj 30, 2008 6:41 pm
Napisal/-a podgurc
darwin je napisal/-a:Temo redno spremljam in berem in včasih me s kakšnim dvojčkom prav presenetite. Pohvala vsem, ki vanjo prispevate material!

Podgurc, skoraj 100% sem, da je bila mazda 121 že predstavljena ;)

Se tud men zdi da je že bla not ampak sej škodt ne mora ;)

Objavljeno: Sr jun 04, 2008 4:25 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Vauxhall Insignia:

Slika
Slika

Objavljeno: Pe jun 06, 2008 5:46 pm
Napisal/-a martin_krpan
martin_krpan na strani 28 je napisal/-a:Ford Fiesta limuzina, built-for-India:
Known earlier by its codename B376, the Fiesta uses Ford’s ‘shared technology approach’, which is a more sophisticated way of saying platform sharing. The B376 shares common bits and pieces with the European Fiesta (B256) on which it is based, but this model is unique for India and doesn’t exist anywhere else in the world yet.

Slika Slika


Ford India je preuredil Fiesto. Sprednji del je precej spremenjen, odbijač sledi novim tovarniškim smernicam, avto pa na splošno izgleda precej bolj športno. Čeprav je meni mogoče stara verzija bolj všeč.

Slika
Slika

The current fiesta though a handsome looking car is a bit boring and bland to look at. The pleasant styling appeals everyone but doesnt bring out ‘ohh’ and ‘aah’ from the on-lookers. Ford Motor Company, India has unveiled the new facelifted Fiesta which changes all that and more.

The front fascia is completely changed now. The new grille is placed lower and is shorter along with huge trapezoidal air dams and black inserts, give the front a very aggressive look . The new twin-pod headlamps with a circular arc kink just like the Palio looks great and changes the front end character from the earlier ‘plain jane’ and boring to sporty. The new round fog lamps are placed high up in the bumper, right below the headlights further enhance the frontal look.

The interiors have been revamped too with a new instrument cluster and the top of the line SXI model gets soft leather seats and mahogany wood central console as standard.

The 1.4 Duratec engine has been discontinued with the 1.6 Duratec and the 1.4 Duratorq being the only engine options now. Ford has also remapped the 1.6 litre engine and claims similar fuel efficiency as the discontinued 1.4 litre petrol. There is still no sign of the 1.6 litre Diesel that we have been hearing for sometime now.

Safety has been given through once over too with the top end SXI’s having twin-front air bags, ABS, EBD and inertia reel seat belts as standard.

There’s an all new sports model 1.6 S too. with a subtle body kit and tweaked suspension which is tuned to give more feedback to the sportly inclined. The sports model also features fatter and lower 195/55 R15 rubber, chrome tipped exhaust, a rear spoiler and 15 inch alloys.


Tovarna bo naknadno objavila še dodatne fotografije.

Objavljeno: Pe jun 06, 2008 8:01 pm
Napisal/-a oorosh
Najbrž je že bila omenjena v temi, ampak vseeno- Honda Passport, "kopija" nam dobro znane Opel Frontere. Prejšnji teden sem videl eno, ki se vozi po Ljubljani z CD tablicami. Sem kar malo :shock: , ko sem videl napis Honda na avtu.

Slika