Stran 1 od 2

Glede športnih filtrov in filtriranja (ne ni ena tistih tem)

Objavljeno: Če mar 10, 2005 9:54 pm
Napisal/-a INFINITI
mms://media.tenmagazines.com/49.asf

In sam lahko tudi povem da odkar je gor KN je olje popolnnoma črno in usrano (bolj kot ponavadi).

Objavljeno: Če mar 10, 2005 10:21 pm
Napisal/-a Nejko87
zanimiwo, ne razumem pa kako je lahko twoje olje zaradi filtra črno in usrano (bolj kot ponavadi) saj olje s filtrom nima nikakaršne zweze.
sj kolkor js wem.
lp

Objavljeno: Če mar 10, 2005 10:24 pm
Napisal/-a INFINITI
Nejko87 je napisal/-a:zanimiwo, ne razumem pa kako je lahko twoje olje zaradi filtra črno in usrano (bolj kot ponavadi) saj olje s filtrom nima nikakaršne zweze.
sj kolkor js wem.
lp


:lol: Kako ne? -svinjarija skozi filter gre z zrakom direktno v motor in olje - drugače sploh nebi mel filtre a razumeš?

Objavljeno: Če mar 10, 2005 10:33 pm
Napisal/-a vajdo
Nejko87 je napisal/-a:zanimiwo, ne razumem pa kako je lahko twoje olje zaradi filtra črno in usrano (bolj kot ponavadi) saj olje s filtrom nima nikakaršne zweze.
sj kolkor js wem.
lp


Tud jz tko pravim.

Drgač pa športni filter prepusti več praha, o tem gre v tem muvi-ju. Kokrkol, moj bo še naprej muuuukal.

Objavljeno: Če mar 10, 2005 10:38 pm
Napisal/-a INFINITI
:jao:

Objavljeno: Če mar 10, 2005 10:47 pm
Napisal/-a DiF0r
in kaj zaj toti muti :lol: saj pa v tem je fora da majo športni filtri večjo prepustnost .. itaq logično da več svinjarije skozi spusti... :roll:

Objavljeno: Če mar 10, 2005 10:56 pm
Napisal/-a W|zz
AMPAK :!:
Če ste opazil, je pri njihovem True Flow filtru una mašin bl glasna kot pri prvih dveh. To pomen da dost težji sesa, kar pomen da poleg manj umazanije pride not tut dost manj zraka. To pa valda ni naš cilj ;)

Objavljeno: Če mar 10, 2005 10:58 pm
Napisal/-a Nejko87
am... umazan zrak se zmeša z benzom, skozi sesalni/na kanal mimo ventila ustopi u izgorewalni prostor. kjer izgori. izstopijo pa skozi ispušni kanal, am... u čem je tle fora? olja mislem?

Objavljeno: Če mar 10, 2005 11:01 pm
Napisal/-a RedBull™
nekateri nimajo pojma kako deluje motor...Infiniti ne boš jim prišel do dna

Objavljeno: Če mar 10, 2005 11:07 pm
Napisal/-a Nejko87
ok, zdj pa tkole. naj edn razloži kje se olje meša z umazanim zrakom?
Slika

Objavljeno: Če mar 10, 2005 11:09 pm
Napisal/-a INFINITI
šmeks je napisal/-a:nekateri nimajo pojma kako deluje motor...Infiniti ne boš jim prišel do dna


Jup stari moj, sm že ugotovu da nekateri hodjo na ta forum brez osnovnega znanja :roll:

-Nejko a ti sploh veš kje kroži olje po motorju? -Evo ti en link o delovanju motorja; razloženo je tako da bi celo v vrtcu lahko razumeli: http://auto.howstuffworks.com/engine.htm

Objavljeno: Če mar 10, 2005 11:12 pm
Napisal/-a Nejko87
če to leti name, te prosim da mi razložiš magar u parih stawkih kako je zaradi zračnega filtra olje postalo bolj umazano.

Objavljeno: Če mar 10, 2005 11:23 pm
Napisal/-a Dariooo
kot je ze nekdo reku je to res ja...da ta filter ma precej slabso prepustnost zraka....to pomeni da namesto da pridobim KM jih zgubimo..

no dej razlozte kje je fora filter-olje......saj js sm tui menja da naj se nebi nikjer mesala zrak in olje oz prah in olje saj gre zrak primesan gorivu v izgorevalno komoro, od kod pa izstopi v izpusni sistem......medtem ko olje tu naj nebi imelo kaj delat ce ni motor star, batni obrocki zdelani...itd
LP

Objavljeno: Če mar 10, 2005 11:27 pm
Napisal/-a INFINITI
Jst se vsem opravičujem - šmeks ali kdo drug naj prosim zaklene/počisti temo, ker je ravnokar postala "ena tistih tem" :bonk

Objavljeno: Če mar 10, 2005 11:29 pm
Napisal/-a monster_d
Kaj vam te dela :?

Objavljeno: Če mar 10, 2005 11:53 pm
Napisal/-a Nejko87
pač mi nis mogu razložit, mi je pa lisko.
no tuki mate skoperan iz irca...

[23:39] <MoNsTaa> me zanima ce so ze taki pametni zakaj nene razlozi kak pa kaj
[23:39] <MoNsTaa> :D
[23:39] <MoNsTaa> zakaj bi se ze lahko mesala zadeva
[23:39] <Nejko> jao
[23:40] <Nejko> teoretično... po moje
[23:41] <Nejko> razn če bi teoretično svinjarija pršla mimo batnih obročkov, v kompresijskmu taktu, k skp stiska, če slučajn kj mim uide, sam to če pa tok ma pa awto zreu za generalno
[23:41] <MoNsTaa> heh
[23:41] <MoNsTaa> ce bi tak hudo se olje mazalo...
[23:41] <MoNsTaa> pol bi avto bil zrel za odpad :D
[23:44] * Cyb3rjaNI is now known as Cyb3r
[23:47] <_lisko_> če bi poznal mal fizike in kemije bi vedl da tole tud štima u praksi... kuč do vsega pa se imenuje granulacija
[23:47] <MoNsTaa> no dej razlozi :D
[23:48] <MoNsTaa> kje pride notr zadeva
[23:48] <MoNsTaa> pri ventilih?
[23:48] <_lisko_> nop
[23:48] <_lisko_> lej heh mal težk je razložit če ne poznaš osnov kemije
[23:48] <MoNsTaa> ti sam razlozi :D
[23:49] <_lisko_> lej zamisli si da je olje kot pesem..... kao kemijska struktura.... kao molekule ki se gibljejo
[23:49] <MoNsTaa> ok sej jasn je da bi nekako vec svinarije z sportnim filtrom pozrl motor ker ma sportn filter vecjo prepusnost
[23:49] <_lisko_> pesek ivn
[23:49] <MoNsTaa> sam kako ze v olje
[23:50] <MoNsTaa> in
[23:50] <_lisko_> pol pa si sito zamisli za zrak...... vendar hudo manjše zrnce peska
[23:50] <_lisko_> isto ivn
[23:50] <MoNsTaa> kje pa bi to naj notr prislo?
[23:51] <MoNsTaa> skoz batne obrocke?
[23:51] <_lisko_> in vsakič ko bat komprimira mešanico u valju..... se ta zrnca naberejo na na steno valja..... na mikroskopske pore u valju..... potem gre bat mimo..... vzadi špricne olje in ga lepo spere
[23:51] <MoNsTaa> po logiki bi blo mozno ce bi bli batni obrocki v pizdi
[23:51] <MoNsTaa> pri novih pa nekako ne najbolj
[23:52] <_lisko_> kapiraš foro? prašni delci majo dost bolj drobno strukturo ko pa olje....... olje uspejo obročki potegni za sabo..... tele prašne delca pa ne ker so tko majhni
[23:52] <MoNsTaa> sej ja
[23:52] <_lisko_> in to vedno znova in znova...... prosec se ponovi 16 tisoč krat u minuti pri 8k obratih.......
[23:52] <_lisko_> pol je pe že bolj možn a ne?
[23:52] <MoNsTaa> bat ma dva batna obrocka pa en kao oljna zapora
[23:52] <Nejko> o
[23:52] <Nejko> sorry nism slediu debati
[23:52] <MoNsTaa> torej bi mogli delci prit skozi dva obrocka
[23:53] <_lisko_> monsta lej fora ni obročkov pa batov itd
[23:53] <_lisko_> fora je u majhnosti teh delcev
[23:53] <MoNsTaa> sej ja
[23:53] <_lisko_> cilinder pod mikroskopom poglej...... kot da bi gledu alpe
[23:53] <MoNsTaa> sam da bi v olju vido pesek
[23:54] <MoNsTaa> ...
[23:54] <_lisko_> in u te doline se kamot nabere prah in mikroskopska vsranija..... ki pa olje zlahka spere
[23:54] <MoNsTaa> minimalno mozno sam jeba je kak je
[23:54] <Nejko> a lohk pol tole copy/paste na forum?
[23:54] <_lisko_> pa ne pesek...... tist je bil sam primer..... to so mikroskopski delci... ampak eden za drugim.....
[23:54] <_lisko_> lahk ja
[23:54] <Nejko> tnx

hwala lisko ;)

Objavljeno: Pe mar 11, 2005 12:01 am
Napisal/-a Nejko87
nadaljevanje...
infiniti: In sam lahko tudi povem da odkar je gor KN je olje popolnnoma črno in usrano (bolj kot ponavadi).

u redu ampak po mojem MNENJU je prepistnost mikroskopskih delcev ista...
a mam prow?

razlika se pozna samo v količini prepuščenih večjih delcev...
te pa niso tako mikroskopsko majhni da bi se prijeli na stene valja...
ali pač?

:!: samo nadaljujem debato, upam da ne bo kakšnih zamer, oz. direkt.. ne zajebavam te. rad bi pač kaj novega zvedu... saj za to pa je forum ane? da se nejasnosti razčistijo, pa da čim več ljudi poda svoje mnenje ki je lahko pravilno ali napačno :!:
lp

Objavljeno: Pe mar 11, 2005 12:29 am
Napisal/-a Voith
jao sam res.

kva je z vami folk? ciste osnove pa tkole :>

zrak s prahom pride v cilinder ki je podmazan z oljem. do tle vse jasn? upam.

no in pol se ustvarja kompresija in pol pok in gre vn cez izpuh.

zdj pa million dollar question goes: zakaj se mora filtre iz zelezne volne namastit?

zato ker se prah lepi na olje. pol pa ce dodas k temu lepljenju se ene 18 barov ali vec..

in pol ta olje spet veselo zacirkulira skoz oljni filter, ki pa ne filtrira tok mejhnih delcev, in zato prah ostane v olju, in rezultat je temnejsa barva olja, oz umazan olje.

prah ne gre mimo batnih obrockov, olje z prahom vred gre pa povsod mimo.

in propustnost filtrov za svinjarijo nikakor ni pr vseh ista. navadni papirnati so zgubani zato majo ogromno vec povrsine kot kksni sportni, zato si lahko tud prvoscjo manjse luknjice, sportni majo pa ful manjso povrsino in zato morjo met vecje luknje, in posledicno prepuscajo vecje delce smeti.

Objavljeno: Pe mar 11, 2005 12:30 am
Napisal/-a INFINITI
Nejko: Suma sumarum, količina svninjarije, tako večje kot manjše, ki gre skozi ta KN, ki je sloj bombažne gaze stisnjen skozi pletivo žic namazan z oljem, je VEČJA - to ti že logika pove, ko pogledaš znotraj tega filtra proti luči - skoraj vse se vidi čez. In če moje oko prosto vidi čez filter, kako je nivo filtracije lahko dober, ko gre za mikronsko velik prah. Zdej ok, nekaj tega sranja zadrži olje, ki je na filtru, zato ga je pa treba pucat. Ampak meni se je zdelo nekaj zanimivega kaj je tip reku v filmu, da je v večiji meri za večjo moč ob zamenjavi odgovoren sestalni sistem in ne filter sam. Mogoče je papirnati serijski filter malenkost manj prepusten (pa saj tako in tako ni treba da je ne vem koliko - nimam motorja ki se vrti na 9000 rpm, ali pa neko ubijalsko turbino gor) - ampak površina filtriranja je skoraj 2X večja kot pri KN konusnemu ki je sedaj gor(pa je maksimalno velik za ta avto). Večji napredek sem dobil skozi to da se zrak v mašino ne sesa več skozi luknjo debeline hrenovke, skozi resonator do škatle s filtrom, ampak gre direkt v konusni filtr (na njega je speljana debela cev ki dovaja svež zrak iz odbijača), ter naprej v motor. -To moje razmišljanje, pa je tip v posnetku še dodatno potrdil. Dejansko filter za performanse ne daje kaj več moči, zamenjava polovice serisjkega in restriktivnega dela sesalnega sistema z enostavnim konusnim filtrom da je večjo moč, zato pa so tisti ki so naredili velike luknje v škatlo in napeljali v njo cevi za zrak, pa mogoče še dali zamenski KN filter dosegli iste, če ne še boljše rezultate, ker je filter bolj zaščiten od vpliva vročega motorja. Eto, zdej se mi pa neda več naprej razpravljat. Če si inteligenten si razumel, če ne pa...kaj naj ti rečem - več sreče prihodnjič, ker sicer je res, da se lahkona forumu marsikaj novega naučiš, ampak takšna vprašanja (pa vidim da sta bila še vsaj dva ki jima ni bilo nič jasno) so isto kot da bi na faksu vprašal prfoksa naj ti pove koliko je 1+1. Raje malo pobrskaj po internetu - it is less imbarrasing

Objavljeno: Pe mar 11, 2005 12:40 am
Napisal/-a monster_d
Ni definirano da bos pri spornem filtru mel olje bolj crno kot pri serijskem...
Mislim da drzi nekako tisto kaj je lisko povedal.

Je pa dejavnik barve olja odvisen tudi od vrste olja in pa oljnega filtra.

lp