Stran 1 od 1

Kam strešni kovček?

Objavljeno: Pe mar 11, 2005 7:59 am
Napisal/-a Smileon
Zdravo!

Če se je mogoče kdo kdaj ukvarjal s tem in ima kakšen nasvet.
Kam je najbolje zmontirat strešni kovček, ki je krajši od strehe?
Čimbolj naprej? Nazaj? Tako da gleda spredaj čez šipo ali ne???
Seveda tako da bo vse skupaj najbolj optimalno. (veter, upor, zvok)

Hvala za nasvete!
Smiley

Objavljeno: Pe mar 11, 2005 8:01 am
Napisal/-a Tomaz40
Po mojem skromnem in popolnoma neprofesionalnem mnenju, je najbolš da ga namonitraš tko, da gre zrak čim lepše mimo vetrobrankega stekla in pol poteka še čez krsto na strehi.

Čisto naprej sigurno ne, ker ti uniči aerodinamiko.

Re: Kam strešni kovček?

Objavljeno: Pe mar 11, 2005 8:41 am
Napisal/-a Xsara vts
Smileon je napisal/-a:Kam je najbolje zmontirat strešni kovček, ki je krajši od strehe?
Čimbolj naprej? Nazaj? Tako da gleda spredaj čez šipo ali ne???
Seveda tako da bo vse skupaj najbolj optimalno. (veter, upor, zvok)


Kovček se seveda montira na prečne nosilce - prečke, ti pa imajo s strani proizvajalca avtomobila in/ali nosilcev točno določeno pozicijo, kje morajo biti. Običajno je med dvema prečkama razdalja cca 70 cm. Naprej/nazaj lahko prečke premikaš samo pri karavanih, ki imajo vzdolžne prečke - sani ali railing in pa pri kakšnem starejšem vozilu, ki ima na strehi rob (katrca, yugo, R5, golf I ipd.).
Druga omejitev pa je ta, da moraš kovček glede na prečke montirati simetrično - se pravi da kovček gleda spredaj preko sprednje prečke približno enako kot zadaj. Možna so recimo odstopanja za kakih 10-15 cm, saj proizvajalci kovčkov predvidijo več lukenj za montažo, seveda je to tudi tako zaradi enakomernejše razporeditve obremenitve kovčka.
Če imaš avto brez zadka poskušaj kovček montirati čim bolj nazaj, predvsem zaradi tega, ker se kratki kovčki večinoma odpirajo zadaj in je potem nalaganje lažje. Seveda pa je pri avtomobilih velikokrat na strehi radijska antena, potem pa se kovček montira tako, da se nekako izogneš anteni, saj si na poti želiš tudi slišati tudi kakšne novice. (vem da se bo javil kdo, ki bo rekel pa saj imam MP3 !!!)
Kar se tiče vetra oz neprijetnega zvoka - s tem se pač moraš sprijazniti.Tudi upor je večji in s tem posledično višja poraba goriva.
Je že tako, če je v prtljazniku premalo prostora potem je kovček zelo dobra pomoč in je treba pač nekaj minusev vzeti v zakup.

Upam, da sem ti le nekako pomagala z mojm odgovorom.

LP Daisy

Objavljeno: Pe mar 11, 2005 3:02 pm
Napisal/-a lisko
Ma kdo podatek do kok kmh so testirani? do 130 al se motim?

Objavljeno: Ne mar 13, 2005 11:47 am
Napisal/-a Klemenka
jest sem se peljal že tudi 180 km/h

Objavljeno: Ne mar 13, 2005 12:50 pm
Napisal/-a lisko
[quote="Klemenka"]jest sem se peljal že tudi 180 km/h[/quote

Jaz pa poznam enga ki je tud pelu tok...... sam sam enkrat..... pol mu ga je pa pri 140-150 utrgal iz strehe..... ampak ne prav kovček ampak so tečaji na kovčku popustli....ga odprlo in utrgal..... kaj morš zrak dela svoje pri hitrosti.
Kok pa piše u navodilih? Ne kok je keri pelu..... do kok je testiran me zanima.]

Objavljeno: Po mar 14, 2005 5:23 pm
Napisal/-a sim
Heh...odvisno je od proizvajalca kolkr jst vem..drgač pa mislm da je pri večini mn kot 130, ne me pa za besedo držat...

Objavljeno: Po mar 14, 2005 5:27 pm
Napisal/-a Quik
sam morte upostevat se moc vetra
pri 150 brez vetra alpa pri 150 pri burji zna bit razlika :D

Objavljeno: Po mar 14, 2005 5:29 pm
Napisal/-a FireSTORM
Tomaz40 je napisal/-a:Čisto naprej sigurno ne, ker ti uniči aerodinamiko.


vse kar daš na streho ti malo zjebe aerodinamiko
če pa maš ti neki švoh avtek ki nima vsaj 150KM ti aerodinamika pri hitrosti dosti ne pomaga, razen poraba je mogoče za 0,01l/100km manjša

Objavljeno: Po mar 14, 2005 5:49 pm
Napisal/-a marsal_tito
Od kere firme pa se splača kupit kovček? A je lako tudi "noname"? Jest bi rad tistega bolj kvadratastega ne dolgo trugo.