Stran 1 od 3

ČIP TUNING

Objavljeno: Ne mar 09, 2003 3:23 pm
Napisal/-a clio (proton_freak)
Kupim čip za R clio 1.2 ve kdo kje ga dobit?

Re: ČIP TUNING

Objavljeno: Ne mar 09, 2003 4:01 pm
Napisal/-a monster_d
clio je napisal/-a:Kupim čip za R clio 1.2 ve kdo kje ga dobit?


Naz na tvojem mestu nebi menjaval cipa!!! Za tistih 5KM pa da bos dal 70k????
Razen rabljeni, to pa pomoje nebos nikjer dobil!!
Sicer pa ce hoces vseeno cip, je znana Meteor Tunig firma, ki se bavi z cipi vprasaj jih pa je!

Njihova cifra : METEOR - TUNING tel. 07-3378-620 031-519-587
tu se mas link http://www.meteor-tuning.si/index.html

Lp monster_d

Re: ČIP TUNING

Objavljeno: Ne mar 09, 2003 4:30 pm
Napisal/-a cresh
clio je napisal/-a:Kupim čip za R clio 1.2 ve kdo kje ga dobit?


pejt h Senici u Beričevo uprašat

Re: ČIP TUNING

Objavljeno: Ne mar 09, 2003 5:40 pm
Napisal/-a ---
SAFRANE je napisal/-a:[
ej na tvojem mestu nebi šel delat chip-tuninga.

namreč: chip-tuning je res samo za kratko razdobje lahko fajn--pol je pa ku****!
moraš namreč vedt da se pri chip-tuningu samo mikrochip zamenja, vse ostalo pa ostane isto.
torej: dobiš sicer kar 30 KM več, samo zraven pa ni nič na toliko več moči optimirano--(npr. dovod olja,ki bi ga sigurno potem mogli povečati itd.itd.itd.)



rajš dej mal več keša (npr. za kompresor al pa turbo-polnilnik, skratka da narediš ornk tuning, kjer ti vse tudi optimirajo) in maš vsaj ornk narejen pa še delal ti bo!

lp
johny 8)



vcasih pa res bedarije klatis :wink: pa brez zamere. 30Km s cipom v cliotu 1.2?? to je mozno v kakem avtu s turbino ne pa v obicnem no. o tem je blo ze tolko povedano....

mal vec denarja za turbo ali kompresor?? kak dolgo mislis da bi zdrzali bati v cliotu z turbino? ne dolgo ane? torej bi si mogo omislit kovane bate. cena? nea vprasaj. za koliko mislis da bi se povecal pritisk na npr. ojnicne lezaje? kako dolgo bi glava zdrzala tak tlak? za kolko bi mogo povecat izgorevalni prostor?..........itd. in potem mislis da masina nebi bla prej hin??? prosim pomisli malo :wink:

lp. pa brez zamere

Objavljeno: Ne mar 09, 2003 6:05 pm
Napisal/-a ---
ja no mi je ze zal da sem sploh kaj napisal. ker se ne mislim kregat bom zdaj tiho ceprav bi ti mel precej za povedat :wink:

Re: ČIP TUNING

Objavljeno: Ne mar 09, 2003 6:20 pm
Napisal/-a eFFe
SAFRANE je napisal/-a:ej na tvojem mestu nebi šel delat chip-tuninga.

namreč: chip-tuning je res samo za kratko razdobje lahko fajn--pol je pa ku****!
moraš namreč vedt da se pri chip-tuningu samo mikrochip zamenja, vse ostalo pa ostane isto.
torej: dobiš sicer kar 30 KM več, samo zraven pa ni nič na toliko več moči optimirano--(npr. dovod olja,ki bi ga sigurno potem mogli povečati itd.itd.itd.)
tko da res ej --pozab na to


Neposredno si impliciral, da bo dobil 30 konjev v doticnem primeru. Mogoce ti tezave ne dela znanje, ampak izrazanje. Repliciral pa si vseeno napacno, ne glede na vzroke.

ker chip tuning je dejansko tud CHEEP tuning


Res? Zanimivo...

cheep [či:p]
1. n čivkanje, cviljenje;
2. vi čivkati, cviliti


Civkajoci tuning. :shock:

Malo smeha mora biti... :D

lp

Re: ČIP TUNING

Objavljeno: Ne mar 09, 2003 6:42 pm
Napisal/-a clio (proton_freak)
clio je napisal/-a:Kupim čip za R clio 1.2 ve kdo kje ga dobit?

No saj zato pa sem vprašal da vidim kake dobre in slabe lasnosti!

Objavljeno: Ne mar 09, 2003 6:45 pm
Napisal/-a monster_d
No saj sem ti zgoraj dal www naslov pa cifro pa poklic pa se pozanimaj!

Objavljeno: Ne mar 09, 2003 7:20 pm
Napisal/-a kdk
Podatki veljajo za Clio 1,2 16V 1149ccm
Cena chip tuninga 549,00 EURO
_____________ Serijsko________ Po optimiranju__________ Razlika
moč___________ 75KM ___________ 83KM_______________ +8KM
navor______105Nm/3500o/min_____125Nm/3500o/min____ +20Nm
max hitr.______170 km/h__________177 km/h___________+7 km/h

Potem pa presodi če se splača.
Podatki po http://www.reinert-tuning.de

Objavljeno: Ne mar 09, 2003 7:57 pm
Napisal/-a ferrarist
ajej...folk,men tolk paše brat poste od safranea...
se da nasmejat od srca :D
+30 HP???te prosim... :oops:
zaribu passat???še slabše :D :-P :D :-P :D :P :P :P
ma ne mi s takimi,no... :oops: :oops:
moj stari ima audi a8 2.5 tdi,180 HP,chiptuning na cca 225 HP...pa dela auto ze 3 leta...zaribu passat sigurno ni zarad chiptuninga...in kar se tiče preteranja motorja...ce ma auto npr.170 HP,je SIGURNO narjen da prenese cca 250 HP!!!
ajde...
LP,ferrarist

Objavljeno: Ne mar 09, 2003 8:58 pm
Napisal/-a Mihc
hmm ce je passat zaribu je blo pomoje kej drugega razlog za to al ... preslabo olje po chip tuningu masina postane bolj vroca in potem rabi tudi temu ustrezno olje ... cca 5-60 pa ne bo zaribu ... ce das pa klasiko za cca 500sit /l notr pa ni cudn da zariba

kar se pa tice lezajev pa podobno . je pa tako da sicer je res da se zivljenska doba malo skrajsa samo moras racunat da majo pri preracunu teh masin upostevan varnostni faktor saj 1.5 ce ne 2 tako da je teoreticno masina zmozna zdrzati 2x toliko konjickov .... je pa res da saj pri dizlih upazam da nobeden ne pomisli zamenat intercoolerja ... po chip tuningu .... kar je cundo .. hmmm kar jep a druga tema ....

kar se pa tice cip tunat tako majhno kubaturo pa ne vidim smisla v temu ... 1.2 je itak sesalec in se to 1.2 so masine delane za sirokopotrosno in so slabse kvalitete kot mašine večje kobature .... primer ... le kdaj je slo kej narobe pri mashini od le barona k ma kubaturo 4.0l pa 100km :)

Objavljeno: Ne mar 09, 2003 9:20 pm
Napisal/-a Josephe
Ne ve, no, men se zdi čist logično da bi firma ( kera kol ) že serijsko dala ta čip not če ne bi dolgoročno nč škodu. Sam je pa tut tko k eni pravjo da je enmu mašina zaribala drugmu pa dela avto že 5 let brez problema- je že tko da ga un premau tiši k ga ma pet let sej mašina dela u trenutkih tud z 110% moči kar pa šigurn ni dobr. glede unga k je pisu da je vse 1.5- 2 krat močnej kolkr bi blo treba, sej je res sam je treba računat da je to mišleno takrat ko je vse še novo in še ni urtujenosti materjala.

Tko saj jst mislm, sej loh da se motm.

Objavljeno: Ne mar 09, 2003 9:32 pm
Napisal/-a ferrarist
pri chiptuningu naj bi se šlo za optimalizacijo vžiga in zmesi...to da potem več konjev.
praktično bi reku da potem izgoreva zmes dost lepše,tud izpuh je po chiptuningu bol čist,ker je mešanica ˝idealna˝...sam s5 ne vem,zakaj firme že original ne dajo končne moči...mogoče zarad utekanja...booo
sam npr.pr dizlu(C jumper 2,5 TDI)ti po nekej kilometrih tud ˝odprejo˝ pumpo,tko da gre več nafte v motor.mešanica postane bolj ˝idealna˝,zato je s5 tukej več moči...

Objavljeno: Ne mar 09, 2003 10:55 pm
Napisal/-a Sale
Glede tega za kaj firme serijsko ne optimirajo čipov na največjo moč - gre predvsem za to, da firme dajo ven vedno avto narejen na osnovi kompromisov (udobje, športnost, zanesljivost,...) in to za več trgov po celem svetu kjer so tud podnebja različna. No tok o tem.

Prav tako pa je v tej debati malce pretirano poudarjen strah pred chip tunnigom kar se vzdržljivosti materijala tiče. Ne smete pretiravat, ker tak bav bav pa to tud ni. Sej ne rečem, da ne more it kaj narobe ampak definitivno pa ni mašina z optimiranim eprom-om zdej kar tempirana bomba. Če je zadeva strokovno narejena ni preveč rizična. Chip tuning bo pač vedno popularen :wink: . O efektih smo pa že tok predebatiral na drugih mestih.

Objavljeno: Po mar 10, 2003 6:33 am
Napisal/-a X-Hair
Seveda imajo masine se veliko rezerve. Poznam decka ko ima chip tuning na Passatu 1.8T in je na valerjih pokazal 200km. :shock: . Jih je naredil ze 60.000, baje datrenutno se ni problema. Pomoje lih ne vem kolk spara, ne. Namrec sem bil pri njemu in ga vprasal kako je kaj s tem, poraba, navor, kvarljivost. Je letel tudi ze 250 iz morja po AC. Je pa res da nekdo ne ve kaj je to turbina. Mrzlo gaaasaa pa ko se tisi nekateri kar ugasnejo. :shock: :shock: . Meni je kolega rekel ( sam sem bolj proti kot za chiptuning ) ko dela na VW servisu da je vse odivsno od voznika. In pomoje je to to. Sicer pa vse v mejah normale. 1.8T na 180km, mislim da ne bi smel biti problem, lepo kvalitetno olje in je. Nekateri sparajo pri najbolj neumnih stvareh. Da bom jaz dal za en liter olja 4 jurje, SI TI ZMESAN. Potem pa tista za 500 sit varianta ja :D . UUU se en decek je. Samo da je Audi. Ga je spet en kolega ustopal ko je sel iz LJ. Po stevcu jih ima 160.170 tisoc. Kdaj je bil menjan ne vem. Brez problema. Je pa res da se vozi zelo na izi. Ker ima itak veliko navora. Cez 5 jurjev jih vidi tisti avto samo na avtocesti, vsaj tako je podejal.

Kaj pa vem, malo me je prijelo da pa bi. 8)

Objavljeno: Po mar 10, 2003 6:49 am
Napisal/-a cresh
jah mene tut neki prjemle d bi, en kolega ma u lancia-i delti chip zamenan tko da ma 200 KM, in nobenih problemov, leti pa kot hudič. Jst sm reku d bom najbrš šu ke h Senici uprašat, k itak najprej probam, pa še valarje ma tko da ti prc pokaže al se ti splača al ne. Glede okvar je pa najbrž tko, eni majo srečo eni pa ne, sej tko je isto k avto kupeš, enim ddela super, eni ga majo pa skuz na servisu

Objavljeno: Po mar 10, 2003 7:23 am
Napisal/-a RegY
poraba se vrjetno pri tem chip-tuningu poveča za en mal, ane?

Objavljeno: Po mar 10, 2003 8:08 am
Napisal/-a life4rave
Hja dejansko pravijo, da se ti zmanjsa, ker pride zmes bolj optimizirana in s tem rabis tud manj gasa za isto hitorst, ce zaprav vsak ve, da si na dal cipa notr, da bi ga sparal, kar pomeni da mogoce popapca mal vec :)
Samo cip tuning je res samo za turbace, ker pri navadnih masinah so razlike tolk majhne, da se pol res po glavi tolces zakaj si zmetal tolk denarja.
Glede kvarjenja masin je pa tko, no vsaj tko mi je reku serviser na renaultu, ko sem ga vprasal kako je z masino, ce bi delal tuning na meganu 1.4 16V 95hp.
Masina se dejansko naj ne bi kvarila, ker se samo malo bolj optimalno nastimana, kvari se le, ce ti ob tuningu dvigne se blokado!, kar pa dostikrat naredijo! in ce ti teras masino cez dovoljene obrate (kot je bilo tovarnisko zracunano) pa tud lahko pricakujes, da glih ne bo brcala tolk casa kot si bos zelel...


Lp

Objavljeno: Po mar 10, 2003 8:25 am
Napisal/-a RegY
torej je potem priporočljivo vgradit un obratomer z lučko in ga nastavit na tiste obrate, da sveti na original blokadi, ker drgač njet gud...

drgač pa lahko rečeš, da tud blokado pustijo isto, če nimajo čipov že kr tam sprogramiranih v naprej (v večini firm priklopijo original čip/računalnik na eprom in potem "preprogramirajo" delovanje motorja), pa bodo menda že upoštevali to skromno željo :D

upam, da se nisem kje kaj zmotil... to samo napišem kar sem že prej prebral, če sem se pa kje zmotil, pa prosim za popravek!

LP!

Objavljeno: Po mar 10, 2003 8:56 am
Napisal/-a life4rave
ja sej to te itak vprasajo, ce hoces tud blokado dvignit! tko da ti tako skromno zeljo itak upostevajo, samo baje pride ciptuning najbolj do izraza, ce ti se blokado mal dvignejo, samo sej ves kaksna je zadeva :)