Omejitev hitrosti pri radarju na Golovcu
Objavljeno: Če mar 17, 2005 11:32 am
Torej dejmo končno razčistiti na koliko je omejena hitrost pri stacionarnem radarju na Golovcu.
Pred tunelom pred Golovcem stoji tabla 100 km/h. Vse lepo in prav.
Pred tunelom na Golovcu ( kjer je tudi radar ) pa stojijo le svetleče opozorilne table, ki pa niso veljavna prometna signalizacija, in jih torej ni treba upoštevati.
Tabla za omejitev hitrosti 80 km/h se pojavi šele na sredi tunela na stropu.
Potemtakem je omejitev mimo radarja 100 km/h, mene je pa včeri sliku na cca. 90 km/h.
EDIT:
Po treh straneh smo prišli do naslednjega:
Pred tunelom pred Golovcem stoji tabla 100 km/h. Vse lepo in prav.
Pred tunelom na Golovcu ( kjer je tudi radar ) pa stojijo le svetleče opozorilne table, ki pa niso veljavna prometna signalizacija, in jih torej ni treba upoštevati.
Tabla za omejitev hitrosti 80 km/h se pojavi šele na sredi tunela na stropu.
Potemtakem je omejitev mimo radarja 100 km/h, mene je pa včeri sliku na cca. 90 km/h.
EDIT:
Po treh straneh smo prišli do naslednjega:
Veljavna omejitev hitrosti na mestu merjenja stacionarnega merilnika
Na delu ceste, kjer hitrost meri stacionarni merilnik hitrosti, je veljavna omejitev hitrosti 100 km/h. Znak za omejitev hitrosti na 100 km/h stoji več kot 500 metrov pred točko meritve. Neposredno na mestu meritev stacionarnega merilnika hitrosti stoji znak spreminjajoče se vsebine, na katerem se občasno pojavi omejitev hitrosti 80 km/h. Gre zgolj za svetlobno opozorilno tablo, ki voznike opozarja, da se približujejo prometnemu znaku za omejitev hitrosti na 80 km/h, ki pa je postavljena v sredini predora zaradi razcepa cest za smer vzhod (Dolenjska) in zahod (Primorska, Gorenjska). Ta prometni znak pa stoji za stacionarnim radarjem, zato je veljavna omejitev hitrosti na točki merjenja stacionarnega radarja 100 km/h.
Obvestilna tabla za opozarjanje o izvajanju stacionarnih meritev hitrosti
Načelno stališče Policije glede opozarjanja z obvestilnimi tablami za meritve hitrosti je nespremenjeno. Postavitev opozorilnih tabel nikoli ni bila sporna. Upravljavci cest jih lahko v skladu z določili Pravilnika o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah ter na podlagi lastnih strokovnih ocen postavijo na mesto, kjer menijo, da bi bile učinkovite in koristne.
Ukrepanje zoper kršitve, pri katerih bo na enem posnetku več vozil in ne bo jasno, kdo je prekoračil hitrost
Kot verodostojne posnetke kršitev na podlagi katerih bo policija pričela postopke ugotavljanja odgovornosti, se bodo upoštevali zgolj tisti, ki bodo popolnoma, nedvoumno in jasno dokazovali kršitev konkretnega vozila. Vsi drugi posnetki bodo selekcionirani.