Stran 1 od 1

nastavitev ventilov!

Objavljeno: To mar 11, 2003 9:15 pm
Napisal/-a Jesus
zanima me koliko prblizno racunajo serviserji da ti nastelajo ventile, pa nc druzga, ker slism ventile k se vozm, pa bi blo fajn mal odpret zadevo!

lp

Objavljeno: To mar 11, 2003 10:46 pm
Napisal/-a RegY
če so rač. vodeni, potem so meni na integli nekoč za roverja računali 8k... za one "stare" pa ne vem :D

Objavljeno: To mar 11, 2003 10:50 pm
Napisal/-a Jesus
stari so, to bo najbrz drazji kaj, ker jih je treba nastelat, pa odsraufat glavo pa tko,...

Objavljeno: To mar 11, 2003 10:57 pm
Napisal/-a shusuglao
Jesus je napisal/-a:stari so, to bo najbrz drazji kaj, ker jih je treba nastelat, pa odsraufat glavo pa tko,...


ne ni treba, samo tisti pokrov na glavi se dol sname. niti ni tako zakomplicirana zadeva, dela za priblizno 5 min.

Objavljeno: To mar 11, 2003 11:06 pm
Napisal/-a RegY
to je pametno delat če imaš liste, ki so jih včasih, ali pa še sedaj imajo samo pooblaščeni serviserji, al pa ful bogati mehaniki... ker je brez tega to hudič naštelavat

Objavljeno: To mar 11, 2003 11:11 pm
Napisal/-a bravura
samo kod opcija... mogoče slišiš da motor klenka.. pa je potrebno samo predvžig naštelat...

Objavljeno: To mar 11, 2003 11:15 pm
Napisal/-a CAPRI BOY
[quote="RegY"]to je pametno delat če imaš liste, :D
Listi stanejo v merkurju 1000 sit sam sem jih kupil 2meseca nazaj :-P ]

Objavljeno: Sr mar 12, 2003 10:03 am
Napisal/-a din
Merilni lističi so res malenkost. Za štelanje ventilov na tvoji Benđoli rabiš 10 ključ, novo tesnilo pokrova ventilov in imbus ključ (samo se ne spomnim več katere velikosti), da sučeš tisto ploščico za nastavljanje zračnosti ventilov na nihajni ročici in seveda nekaj volje do dela :P . Je pa drugače malo več dela kot 5 min, spet pa ni tako grozno dela, da bi ti morali pol mašine zaračunat :wink:

Objavljeno: Sr mar 12, 2003 6:31 pm
Napisal/-a gerchy
kolikor vem, se hidravlicno vodeni ventili prav nic ne nastavljajo. Ce se slisi ropot, je to zracnost drocnikov, premalo olja ali kaj podobnega ... ni tako?

Objavljeno: Sr mar 12, 2003 7:10 pm
Napisal/-a WhiteCell
ce jih slisis...cim preh stelat ! pa tut ce je 10k sit....
men je shodila masina zarad tega k mi je kao na vsake tok cajta malo rozljalo

Objavljeno: Sr mar 12, 2003 7:13 pm
Napisal/-a gerchy
a, sam yugich nima hidravlicno krmiljenih .. pri tovrstnih motorjih nimas kaj nastavljat ...

Objavljeno: Sr mar 12, 2003 7:23 pm
Napisal/-a Jesus
ja sej se bom res zapeljal do servisa, v kratkem!!!
kaj pa to, k mi nekateri pravijo, da so lahko obrabljeni sedezi ventilov :?:

Objavljeno: Sr mar 12, 2003 7:58 pm
Napisal/-a din
Saj nima hidravličnih ventilov :!:

Če bi bili obrabljeni sedeži ventilov, potem ne bi slišal klopotanja ventilov, ker se tem primeru zmanjša zračnost. Po mojih izkušnjah, se pri BMW jih (starejših - klasično krmiljenje ventilov), obrabljajo nihalke ventilov (klackalice), os nihalk ventilov in excentri na nihalkah ventilov (to je tisti del z katerim nastavljaš zračnost ventilov). Pa saj menta ne bo nič hujšega - samo naštelat ventile pa bo en čas mir :wink:

Objavljeno: Sr mar 12, 2003 9:58 pm
Napisal/-a monster_d
TechnoBoy je napisal/-a:ce jih slisis...cim preh stelat ! pa tut ce je 10k sit....
men je shodila masina zarad tega k mi je kao na vsake tok cajta malo rozljalo


A pri 45!!!
Kolk vem se samo pri 45 nastavljajo ventili, pri 55,60, 65 pa ne!!!

Objavljeno: Če mar 13, 2003 7:15 am
Napisal/-a din
Pri vseh Y se nastavljajo ventili, samo da pri 55, 60, 65, potrebuješ posebno orodje :wink:

Objavljeno: Če mar 13, 2003 7:16 am
Napisal/-a WhiteCell
tocno to ! pri 60 sm nastavljal

Objavljeno: Pe mar 14, 2003 11:32 am
Napisal/-a keylone
to je 5 min dela za nastavit ventile.no zaracunali ti bojo pa 8 do 10 juriju ali pa ce se bo kaksen najdu ti bo 5 juriju racunal