Stran 1 od 1

Diski malo drugače...

Objavljeno: Sr mar 23, 2005 1:55 pm
Napisal/-a HORSE
Lahko kaj takšnega pričakujemo tudi v avtomobilski industriji?

Slika

Res je, da potem menjava koles ni več tako enostavna, samo funkcionalnost pa je pomojem precej višja kot pri sedajšnem sistemu...

Objavljeno: Sr mar 23, 2005 2:07 pm
Napisal/-a G0lden
:shock: :shock:

Kako pa potem menjaš felntne če je kolikor vidim vse gor nabito...pomojem je to AMERICAN CHOPPER finta...

Objavljeno: Sr mar 23, 2005 2:32 pm
Napisal/-a Rjuhar
sej to kupis diske nove pa feltno dobis na gesenk zraven. Sam je pa rocica veliko vecja, tako da so obremenitve na vilice veliko vecje...

Objavljeno: Sr mar 23, 2005 2:37 pm
Napisal/-a Gricko
zgleda ful :?
ampak funkcionalnost oz učinek je pa sigurno bolši, bolša kontrola.....
tudi sile na feltno so manjše, sigurno pripomore k večji vzdržljivosti materjala..
na vilce pa verjetno slabše vpliva

samo še enkrat, zgleda - FUJ!
pa še bolj ranljivo je ( pločniki...)

Objavljeno: Sr mar 23, 2005 2:38 pm
Napisal/-a M3
nima to nič veze z choperji. to se je začelo uvajat v motoristično sceno
ker so precej boljše take bremze kot tiste prej klasične. zaradi večje
površine. v avtomobilski industriji pa bomo zelo težko videli kej takega,
težko se bo kdo lotu takega projekta in zmetal dnar u to, sej
vemo u kakšnem stanju je avtomobiliska industrija.

Objavljeno: Sr mar 23, 2005 3:15 pm
Napisal/-a lisko
Ja oki no...... predstavljajte si da bi avto mel kolesa med vilcami? Kam bi pa klešče uprl na zunanji strani kole? nemogoče...... pa obračačš kak hočeš..... Poleg tega more bit disk vsak mal zaščiten.....ne pa da bi pozim pol vsak kamenček prletu u njega.....

Objavljeno: Sr mar 23, 2005 3:37 pm
Napisal/-a malakas 5
neki takega sem u bolonji na motoršowu vidu na enem hornetu....strupeno je zgledalo.....

Objavljeno: Sr mar 23, 2005 3:41 pm
Napisal/-a HORSE
lisko je napisal/-a:Ja oki no...... predstavljajte si da bi avto mel kolesa med vilcami? Kam bi pa klešče uprl na zunanji strani kole? nemogoče...... pa obračačš kak hočeš..... Poleg tega more bit disk vsak mal zaščiten.....ne pa da bi pozim pol vsak kamenček prletu u njega.....


Sej ne bi bil zunaj... Lahko bi bilo kot "izrastki" na notranji strani felten (na površini po katerih hrčki laufajo :twisted: ), čeljusti pa bi bile vpete na roko...

Kako bi bilo to konstruktersko izpeljano in kakšna bi bila funkcionalnost le-tega sistema, je pa druga zgodba...

Objavljeno: Sr mar 23, 2005 3:44 pm
Napisal/-a M3
pri avto so zelo večje sile pri zaviranju kot pri 100 kilskem motorju.
tako da mislim da tega na autih ne bomo vidli.

Objavljeno: Sr mar 23, 2005 4:38 pm
Napisal/-a Mick Jerry
Tole se že na motorjih ni pokazalo kot najboljša rešitev, tko da na avtih pomoje tega ne bo. Veliki problemi bi bli že pri konstruiranju najbrž.

Objavljeno: Sr mar 23, 2005 7:58 pm
Napisal/-a KREMENKO
Pa tud cenovno ne bo šel noben vlagat dnarja v to. Bo en naredu, se zapufu, ostali bodo pa pol z ful majnšimi stroški to prekopiral. mislim da ne :ne

Objavljeno: Sr mar 23, 2005 8:18 pm
Napisal/-a Skubi
Drugace to nebi bila tako slaba resitev, sicer ni prirocna, ampk je precej bolj ucinkovito zaviranje ce mene prasate.

Je pa se tko kot je rekel KREMENKO kdo pa bo ulagu?!

Objavljeno: Pe apr 01, 2005 11:44 pm
Napisal/-a M3
v zadnjem avto-magazinu imate prilogo letne gume in čisto zadaj
je predstavljen ta sistem na avtomobilskem kolesu, po sliki sodeč zgleda
kr prepričlivo. če ima kdo naj skenira in sem not hiti.

Objavljeno: So apr 02, 2005 12:14 pm
Napisal/-a mihakrapez
Ta sistem je razvilo italiansko podjetje braking nekje na polovici 90it.
zadevo tudi serijsko vgrajujejo v motocikle znamke buell.

Drugace pa se zadeva ne obnese najbolje (bolj za oci kot kaj drugega)

Lp

Objavljeno: So apr 02, 2005 1:21 pm
Napisal/-a Voith
in zakaj bi te bremze velik bolje bremzale kot klasicne?? :ue sploh na avtu ??

ce das na avto ene ogromne sportne diske in celjusti, je popolnoma isti falus ce se le ti drzijo feltne al pa tko kot se zdj. sam da je prva varianta 20x bol zakomplicirana.

ne tega pr avtih nebomo vidl, ker ce bi, bi bla menjava gume precej otezena, pa tud zakaj bi to sploh na avte deval, ce nima nobenga smisla, razn tega da zakomplicira vseskp.

Objavljeno: So apr 02, 2005 1:38 pm
Napisal/-a M3
a lahko kdo pliz skenira uno sliko da jo lahko malo pokomentiramo?

Objavljeno: To apr 05, 2005 12:01 pm
Napisal/-a mihakrapez
zakaj bi kompliciral ce ni treba.

Lepo kupis ap-racing iz enega kosa rezkane celjusti 6 batne pa 295-320 gus disk pa en hud glavni cilinder za zadevo odstejes cca3000euro in se zadeva mal man kot po tasprednjih gumah pele.

Ce bi bili te diski na feltni res tolk hudi bi sigurno to za kaksne dirke uporabljal.
Sicer imajo pa itak vsi avti ze vec ali manj 17 ali vec col feltne gor tako, da lahko tudi 400 diske not dobis.
lp

Objavljeno: To apr 05, 2005 12:28 pm
Napisal/-a INFINITI
Voith je napisal/-a:in zakaj bi te bremze velik bolje bremzale kot klasicne??

Zato ker ustavljajo kolo na zunanjem robu, kjer je potrebna dosti manjša sila za zaviranje kolesa, hkrati pa se takšni diski dosti boljše hladijo in praktično ni fadinga - velika površina na prepihu.

Objavljeno: To apr 05, 2005 1:04 pm
Napisal/-a CupraR
V avto indsutriji je prihodnost itak v elektro bremzah, se pravi nema više hidravlike, katero bo spet elektronka nadomestila(pa bo spet crkaval :lol: ) . Je blo na DSF-u kr neki cajta nazaj (2003 se mi zdi) en prispevk, so probaval na Golfu in recimo z takimi nehidravličnimi bremzami, ki jih uravnava elektronka so pršli na 30m zavorne poti od 100-0 kmh. Se pravi cca 8-10 m manj kot z serijskimi zavorami.

Objavljeno: To apr 05, 2005 1:30 pm
Napisal/-a Slide
CupraR je napisal/-a:V avto indsutriji je prihodnost itak v elektro bremzah, se pravi nema više hidravlike, katero bo spet elektronka nadomestila(pa bo spet crkaval :lol: ) . Je blo na DSF-u kr neki cajta nazaj (2003 se mi zdi) en prispevk, so probaval na Golfu in recimo z takimi nehidravličnimi bremzami, ki jih uravnava elektronka so pršli na 30m zavorne poti od 100-0 kmh. Se pravi cca 8-10 m manj kot z serijskimi zavorami.


Seveda, na idealni podlagi in s prirejenimi gumami ;)