Stran 1 od 3

DeLorean: Nazaj v prihodnost

Objavljeno: Ne mar 27, 2005 10:07 pm
Napisal/-a Symon
Ste gledali film? Nekako mi ni bilo jasno kaj je to za en avto z nekakšnim logotipom GMC spredaj. In kar nek DeLorean. No iz firbca sem šel na net in ugotovil, da tisto i GMC ampak DMC in se imenuje DeLorean Motor Company. Po Inžinirju in ustanovitelju, ki je umrl nekaj dni nazaj:
http://obit.desmondfuneralhome.com/obit_display.cgi?id=198536&listing=Current
In njegov avto:
Slika
Slika
Slika
Ne vem no na nek čuden način mi je celo všeč tale avto. Najbrž bo to tut zaradi filma ampak vseeno. Vrata so pa sploh adijo pamet. Škoda, da ni več takih avtov (na tastarmu CRXu bi takšna vrata izgledala 1. klasa).

Objavljeno: Ne mar 27, 2005 10:12 pm
Napisal/-a M3
itaq je cel nek čuden, še ko gledaš filem imaš še tolko bolj čuden feeling o njem,
samo takoj bi ga imel, glede na to kakšna redkost more bit to.
pa kaj je to za eno podjetje? zgleda mi ful 6 članska ekipa ki je nekaj sčarala
u garaži :D :D :D :D

Objavljeno: Ne mar 27, 2005 10:16 pm
Napisal/-a Dugi7
Car tale Delorean. Kaj ga je že zj....l da je nehal izdelovat avte? Kolkr se jest spomnim so ga ta velke firme uničle a ne?

Objavljeno: Ne mar 27, 2005 10:40 pm
Napisal/-a Sportivo
Se mi zdi da je delorean prej delal pri gm-ju, pol je pa šel na svoje, pa so se nekaj tožli,...
Še njihova stran: http://www.delorean.com/

Objavljeno: Ne mar 27, 2005 10:48 pm
Napisal/-a W|zz
Kako je pa naslov filma...originalen? :oops:

Objavljeno: Ne mar 27, 2005 10:49 pm
Napisal/-a M3
W|zz je napisal/-a:Kako je pa naslov filma...originalen? :oops:


back to the future

pa mislim da jih je 3 al 4 clo.

Objavljeno: Ne mar 27, 2005 11:35 pm
Napisal/-a HajdukS
Moram vas razocarat ampak tale avto je bil totalno nezanesljiv in nikoli ni docakal slave...

Objavljeno: Ne mar 27, 2005 11:58 pm
Napisal/-a FireSTORM
lep je...kr mel bi ga, pa mi je vseeno kok je zanesliv ali nezanesliv

Objavljeno: Po mar 28, 2005 1:21 am
Napisal/-a AgitatoR
V filmu ga je 'prbil' pa je bil vesel ko je šou 140. Znimivo je da ima skalo v miljah in kilometrih. To je kultni avto iz '80, v Ameriki seveda. Jst sm mal dodatne opreme gor dal pa je pršu na 40K $. Eibach fedri pa to.

Objavljeno: Po mar 28, 2005 4:35 am
Napisal/-a pilgrim
da je to pravi avto?
sem mislil, da je nekaj takega kot batmobil, fake avto, narejen za film ;)

Objavljeno: Po mar 28, 2005 5:18 am
Napisal/-a kroskris
Men je ta zakon, dobro zgleda, malo spominja na starega scirocoja, drgač pa je cool 8) , če sem prav videl ma motor od zadaj,...V6, to pa že je mašinca ane.

PS

če kdo vek kje bi se dalo te filme ( back to the future 1, 2, 3, za 4 nisem ziher)
dobit, divx varianta, bi bil zelo vesel :wiihuu

Objavljeno: Po mar 28, 2005 5:23 am
Napisal/-a kroskris
no pa še to bi dodal, njegov "neuspeh" bi dalo kvečemu temu prepisati, da je s svojim dizajnom za tiste cajte v resnici prehiteval čas in ne samo v filmu :mrgreen:

Objavljeno: Po mar 28, 2005 9:38 am
Napisal/-a sebaveh
Pozdravljeni
Ta avto se imenuje DeLorean DMC-12, in ga je ustvaril nekdanji vice-president General Motorsa, John Zachary DeLorean. Začel ga je dizajnirati okol leta '75, v sodelovanju z znanim italjanskim oblikovalcem Guigarotom (ki je oblikoval tudi Sciroccota, Maseratije, Lotusa....) Ko je končno zbral še ves dnar skupaj, je naredil tovarno na Severnem-Irskem, v kraju Dunnmurry-> 10km južno od Belfasta. Zaposlenih je blo okol 2000 ljudi, začeli pa so proizvodnjo leta '81. Tovarna je bila tisti čas ena najbodernejših, transportni vozički na zračnih blazinah in podobno... Avto je bil narejen predvsem za ameriški trg. Oznaka DMC-12 predstavlja ceno $12000, po kateri bi se naj avto prvotno prodajal, ampak je bla končna cena večja. Delali so jih do konca leta 1982, in tiste tazadnje so označili kot letnik '83. Naredili so okoli 6000 - 8000.
Razlika med letniki:
'81 - imajo dve vzdolžni liniji na pokrovu prtljažnika in loputo za tankanje med šipo in pokrovom
'82 - so brez teh dveh linij (ker je jeklo pokalo) in brez lopute (torej si moral cel kuferan odpret za tankanje) čep za tank je ponovem brez ključance. Odstranijo uro v notranjosti, in dajo noter tak radio, ki jo že ima
'83 - v sprednji desni kot pokrova nalepijo DeLorean logotip.
Avto je v osnovi zgrajen iz šasije v obliki dveh črk Y torej ima močan osrednji nosilec. spredaj ima 51 l rezervoar, hladilnik in 400 l prtljažnik; zadaj pa motor, nameščen za zadnjo os. Karoserija je skoraj v celoti iz steklenih vlaken , zunanji paneli - vrata, blatniki, pokrova motorja in prtljažnika in razne letvice, pa so iz rostfrei jekla SS-304. Zato ni noben od teh avtov bil niti pobarvan ali kitan. Vrata so napeta z po enim teleskopom, in t.i. kirogenično vzvojno palico, ki je držala vrata odprta za 20 cm, če nebi blo teleskopov. Za odpiranje ni treba nobene sile- samo potegneš kljuko in same skočijo gor. Ker pa so oblikovana v obliki trapeza, se odpira le mali del šipe. Sprednji in zadnji odbijač pa sta iz elastične poliuretanske mase. Dolg je okol 4,3 m, visok 1,2 in širok 2 metra. Motor je PRV-6 model, sestavljen iz delov Peugeota, Renaulta in Volvota. Je V-6, 132 KM, 2,45 ccm, ena odmična gred v vsaki vrsti, K-Jetronic vbrizg, katalizator, lambda sonda. Poraba pa 10,4 litra. Najvišja hitrost je 200 km/h, ampak takrat so bli taki predpisi, da so lahko imeli na števcu največ 85 mph. Pozneje so naredili take ki imajo območje do 300 km/h. Armaturka je precej vredi nareta - poleg ima še merilce za pritisk olja, pa napetost elektrike. Delali so 2 verziji: za evropski (km/h) in ameriški (mph) trg. Notranjost je iz usnja, sive ali črne barve, za tisti čas z vso opremo: alu felne, klima, centralno zaklepanje, pomične šipe in ogledala, odpiranje prtljažnika in pokrova motorja od znotraj, in če bi takrat imeli razvite še airbage, bi še tiste dali not. Zavore so vse 4 na disk, z ročno vred (ročna je na levi strani). Menjalnik je ali 5 st ročni ali 3 st avtomatik (isti ko Renault 30 tl).
Eno kar je blo res nezanesljivo je bila elektrika. Imeli so neke probleme glede ventilatorjev, pa stikala za luči, pa okol zaklepanja, in škatle za varovalke.. Takrat so vgrajevali komponente od angleškega Lucasa, nato so jih zamenjali z Boschem.
Danes je še v Teksaku skladišče rezervnih delov, pa še nekaj delavnic za njih.
V tem času proizvodnje so enemu dali twin turbo predelavo, tri pa so pozlatili z pravim 24 karatnim zlatom. En vem da je v muzeju, drugi je v neki teksaški banki, za tretjega pa nevem na pamet. Nemci majo ful dobro stran za to: www.delorean.de

Objavljeno: Po mar 28, 2005 11:05 am
Napisal/-a HajdukS
Hvala lenivec.... jst sm bral izkusnje lastnikov in noben ni povedal nic lepega o avtu (v usa ljudje ne lazejo sami sebi...), se mi zdi da je mel res hude tezave z elektriko poleg tega je bil totalen poslovni neuspeh saj je bil precej drazji od corvette in ni bil prodajan v USA v evropi pa itak ni mel prihodnosti (od 8000 avtov so do leta '82 uspeli prodati priblizno pol avtomobilov, pol ih je osatlo neprodanih), tako da je to avto, ki je unicil deloreana (ta se ej zacel ukvarjat z preprodajo kokaina) :D.

Aja pa to je prakticno angleski produkt saj so ga proizvajali na severnem irskem....
(to je bil ubistvu nateg Deloreana, da je dobil od angleske vlade 80 miljonov funtov, ki je hotla zaposlit folk v tej regiji in ni bil lih nek sanjski projekt za sanjski avto)

Objavljeno: Po mar 28, 2005 11:29 am
Napisal/-a Symon
Pa še nekaj uradnih podatkov:
The DeLorean sparks the imagination like a classic vision of things to come. New materials, new technology and traditional values master-fully joined in a showcase of contemporary engineering. Its precisely counterbalanced gull-wing doors rise on a cryogenically preset torsion bars and need only 14 inches of side clearance. The softly brushed stainless steel exterior cannot fade or chip. Even the sporty rear louvers have been carefully designed to minimize aerodynam-ic drag, while they reduce window glare. Because you simply cannot create a masterpiece with
arbitrary lines...

tako da je to avto, ki je unicil deloreana

Saj je bil edini model. :P :lol:
Sam šel pa res ni nikamor. Vsaj takole, ko sem gledal števec ima do 85 MPH. Pa si izračunajte koliko je to.

Aja pa Back to the future so bili trije deli. Vsaj kolikor jaz vem. Se vrtijo ob petkih na POP TV. Pol so bile pa še risanke.

Objavljeno: Po mar 28, 2005 11:34 am
Napisal/-a HajdukS
hmmm... ze iz tega sestavka je razvidno da je bil vec al manj nateg...

The softly brushed stainless steel exterior cannot fade or chip.

Even the sporty rear louvers have been carefully designed to minimize aerodynam-ic drag, while they reduce window glare

LOL :lol: :lol: :lol:

p.s ( Kdo je pa reku da ni bil edini avto ki ga je proizvajal? :roll: )

Objavljeno: Po mar 28, 2005 11:50 am
Napisal/-a darwin
Hud člank, sebaveh.
Nek sm slišou, da se je avto po filmu začel veliko bolje prodajati, kot pred njim.

Objavljeno: Po mar 28, 2005 12:54 pm
Napisal/-a Voith
HajdukS je napisal/-a:hmmm... ze iz tega sestavka je razvidno da je bil vec al manj nateg...

The softly brushed stainless steel exterior cannot fade or chip.

LOL :lol: :lol: :lol:



em, nebos verjeu ampak to da se ti avto ne more olusct oz. zbledet, je zelo pozitivna lastnost.

Objavljeno: Po mar 28, 2005 12:55 pm
Napisal/-a AgitatoR
Zakaj pa mislš da niso v filmu mel F Testarose.