Stran 1 od 1

WTF! Kva je zdej to?!!!

Objavljeno: Ne mar 27, 2005 11:49 pm
Napisal/-a Golden eye
Gledam nekaj po mašini in opazim tole. A je to noramlen? :shock: glej slike:
Pa čemu sploh služi ta zadeva??

Slika

Slika

Slika

Slika

Objavljeno: Ne mar 27, 2005 11:54 pm
Napisal/-a FireSTORM
za pozimi gre od tu zraven topel zrak, če je zunaj slučajno premrzlo ali nekaj v tem stilu...
naj kdo drug več pove

Objavljeno: Po mar 28, 2005 12:15 am
Napisal/-a super98
To je iberlauf. Zatlač tist notr pa pust pri miru.

Objavljeno: Po mar 28, 2005 12:24 am
Napisal/-a Golden eye
super98 je napisal/-a:To je iberlauf. Zatlač tist notr pa pust pri miru.


in čemu služi??

Objavljeno: Po mar 28, 2005 12:27 am
Napisal/-a PIKI
Golden eye je napisal/-a:
super98 je napisal/-a:To je iberlauf. Zatlač tist notr pa pust pri miru.


in čemu služi??


vraca visek mtornega olja oz. motorno oj ki prie v ses, kolektor nazaj v masino!!

pust na mir!!!!

Objavljeno: Po mar 28, 2005 12:45 am
Napisal/-a TITan
PIKI je napisal/-a:vraca visek mtornega olja oz. motorno oj ki prie v ses, kolektor nazaj v masino!!


Upam da se hecaš?

EDIT: Služi za to da gre zrak s malenkost olja iz okoli odmične nazaj v zajem zraka (pri tebi za filter se mi zdi), da ne gre kr v ozračje, ker bi bilo vse mastno.

Objavljeno: Po mar 28, 2005 12:48 am
Napisal/-a FireSTORM
TITan je napisal/-a:
PIKI je napisal/-a:vraca visek mtornega olja oz. motorno oj ki prie v ses, kolektor nazaj v masino!!


Upam da se hecaš?

EDIT: Služi za to da gre zrak s malenkost olja iz okoli odmične nazaj v zajem zraka (pri tebi za filter se mi zdi), da ne gre kr v ozračje, ker bi bilo vse mastno.


to je men tut blo čudno, zakaj bi olje "peljal" nazaj za zračni filter :noro

Objavljeno: Po mar 28, 2005 2:45 am
Napisal/-a Voith
to je filter odduska, oz iberlaufa.

iberlauf je pa reciklaza bencina in olja, dela pa tako, da vsi plini,(zrak+gorivo+oljne pare) ki jih v motorju batni obrocki spustijo v karter, grejo porem skozi ta filter nazaj v sesalni sistem in v ponovno izgorevanje, namesto da bi sli vn iz masine in v zgubo. ze pri novem motorju je normalno da tle vn mal teh par piha, ce je pa motor oz batni obrocki cist v pi... pol pa ko pohods gas tle vn modro/sivo zapiha.


naceloma tko k so ti ze drugi rekl: pust pr mer.

Objavljeno: Po mar 28, 2005 2:54 am
Napisal/-a VET
Lahko je samo filter iberlaufa da ustavlja kapljice olja ... lahko pa je not tud membrana ki zapre iberlauf med pospeševanjem ... BMW uporablja tak sistem 8)

Objavljeno: Po mar 28, 2005 10:13 am
Napisal/-a Golden eye
sem avto užgal da je laufala mašina pol sem pa ta "iberlauf" odmaknu tko da je blo mal zraka je pa avto crknu???!! :? Men se zdi da bi to mogl bit bolj noter zaliman! :?:

Objavljeno: Po mar 28, 2005 2:05 pm
Napisal/-a Zzooommm
Js sm pa dons en pokrovček odšraufu, ker nism vedu, zakaj bi ga rabu, sam mi je pol olje po celi mašini razšpricalo, pa sm ga dal raj nazaj :oops:

Brez zamere, mal sm dobre volje :lol:

Objavljeno: Po mar 28, 2005 2:22 pm
Napisal/-a hermand
To ti je oddušek motorja, ki je priklopljen na blok motorja. Če ne bi motor imel tega oddušnika, bi se ti ustvarjal tlak v karterju, in bi ti olje tiščalo na vseh semeringih ven. To pa izenačueje tlak v motorju.

Objavljeno: Po mar 28, 2005 4:37 pm
Napisal/-a smajli
če nekaj deluje, ne popravljaj :roll:

Objavljeno: Po mar 28, 2005 8:14 pm
Napisal/-a Golden eye
sej problem je to k neki ne dal praw!
V prosem teku mi motor niha: iz okol 800 do 1500 obr/min. To dela sam včasih ampak vseeno je moteče. Včasih mi celo crkne k sklopko prtisnem? Morem en ventil zamenat za štandgas!

Objavljeno: Po mar 28, 2005 8:22 pm
Napisal/-a monster_d
mogoce mas cev zamaseno.
Sam nevem v cem je fora da ti crkne ko sklopko pritisnes

Objavljeno: Po mar 28, 2005 8:57 pm
Napisal/-a Golden eye
zato k mi motor niha. in ko spklopko prtinem spet začne nihat in vvčasih pol zaniha da kr crne??

Objavljeno: To jun 07, 2005 2:55 pm
Napisal/-a super98
Ok spet odpiram staro temo ampak...

Sm imel isti primer ne GTIju...motor se je non-stop zaganjal. Fora je v tisti gumici pod ventilom za iberlauf...

Slika

Ta gumica mora pridet čist na tesno notr v pokrov ventilov. Iz zgornje slike je razvidno da imaš to gumico (dihtungo) uničeno in jo je potrebno zamenjat. Stane 1200 sit in jo not nabiješ, potem se pa motor takoj neha zaganjat...