Dizlom gre slabše
Objavljeno: Pe apr 08, 2005 7:49 pm
Ta naslov je bil zadnjič v prilogi NA KOLESIH.(DELO)
Novinarji so računali, kaj se bolj splača Dizelski ali bencinski motor.
Čustva in nasvete prijateljev so pustili ob strani. Upoštevali so še servisne stroške, razliko v ceni, porabi goriva in stroške obvezne registracije avtomobila.
Računali so razliko po.................................TREH LETIH--45000km in po...PETIH LETIH--75000km
Golf
-----1.4FSI(66kW)
-----1.9TDI(66kW)stroški so večji za.............. 254.343sit.............................207.553sit
-----1.6FSI(85kW)
-----1.9TDI(85kW)stroški so manjši za............. 99.110sit............................221.634sit
-----2.0FSI(110kW)
-----2.0TDI(103kW) stroški so večji za ............103.051sit..potem manjši za......53.703sit
Megane
-----1.4,16V(72kW)
-----1.5dCi-(60kW) stroški so manjši za................5.594sit.............................169.205sit
-----1.6,16V(83kW)
-----1.5 dCi (74kW) stroški so večji za................38.785sit....potem manjši.......147.688sit
-----2.0,16V(99kW)
-----1.9 dCi (88kW) stroški so večji za................88.337sit....potem manjši........66.401sit
Astra
-----1.4 16V (66kW)
-----1.7CDTI(59kW) stroški so večji za .............171.878sit...............................69.625sit
-----1.8 16V (92kW)
-----1.7CDTI(74kW) stroški so manjši za..............30.270sit..............................277.754sit
-----2.0T (125kW)
-----19CDTI(110kW) stroški so manjši za..............265.459sit............................420967sit
Peugeot 307
-----1.4,16V(65kW)
-----1.4 HDI(50kW) stroški so manjši za...............150.115sit............................248.620sit
-----1.6 16V(80kW)
-----1.6 HDI(80kW)stroški so VEČJI za.............321.684sit...........................182.940sit
-----2.0 16V(100kW)
-----2.0 HDI(100kW) stroški so večji za...............379.435sit...........................235.858sit
Focus
-----1.6i.......(74kW)
-----1.6TDCI(66kW) stroški so večji za ...............102.992sit potem manjši.............7.898sit
-----1.6 Ti....(85kW)
-----1.6TDCI(80kW) stroški so večji za................89.091sit potem manjši..............50.161sit
-----2.0i.......(107kW)
-----2.0TDCI(100kW) stroški so večji za..............83.658sit potem manjši..............71.820sit
Stilo
-----1.4 16V(65kW)
-----19 JTD (59kW) stroški so večji za.................212.177sit..........................157.058sit
-----1.6 16V(76kW)
-----1.9 JTD(85kW) stroški so večji za.................441.490sit.........................412.321sit
-----1.8 16V.............(98kW)
-----1.9 multijet 16V(103kW) stroški so večji za...164.434sit..........................129.189sit
Corolla
-----1.4 WT-i (71kW)
-----1.4 D-4D(66kW) stroški so večji za ..............157.768sit..............................56.896sit
-----1.6 WT-i (81kW)
-----1.4 D-4D(66kW) stroški so manjši za.................134.620sit.........................307.877sit
-----1.6WT-i (81kW)
-----2.0 D4-D(85kW) stroški so večji za.................. 474.941sit.......................439.423sit.
C4
-----Zanimivo pri Citroenu, z istimi motorji kot pri 307 so stroški dizla pri vseh primerjavah večji, in to precej! po treh letih in po petih letih.
No ljubitelji dizlov, kakšne argumente imate še!?
Sodeč po tej raziskavi so razlike v stroških zelo različne.
Se mi zdi edino Astra z močnejšim motorjem vredna omembe, kar se tiče stroškov.
Nekaj ih je zelo izenačenih, večina(dizlov) pa po treh i petih leti, stroškovno manj ugodna
Lastniki dizlov največkrat znajo povedati to da se "poceni" vozijo, in to je pri večini edini razlog ki ga omenijo
Kaj pa zdaj, tukaj ni videti da ste ne vem kako profitirali!?
Kakšni so še argumenti za dizla; navor, ..... hmm.....kaj še? Jaz se ne morem spomnit.
Verjamem pa da je pri večjih avtomobilh slika drugačna!
Drugačna bo tudi ko se cene goriva spremenijo, to je pa tudi res.
Samo še zmeraj mi ni jasno zakaj se je prodaja dizlov tako povečala samo zato ker je poraba za en liter manjša!?
Novinarji so računali, kaj se bolj splača Dizelski ali bencinski motor.
Čustva in nasvete prijateljev so pustili ob strani. Upoštevali so še servisne stroške, razliko v ceni, porabi goriva in stroške obvezne registracije avtomobila.
Računali so razliko po.................................TREH LETIH--45000km in po...PETIH LETIH--75000km
Golf
-----1.4FSI(66kW)
-----1.9TDI(66kW)stroški so večji za.............. 254.343sit.............................207.553sit
-----1.6FSI(85kW)
-----1.9TDI(85kW)stroški so manjši za............. 99.110sit............................221.634sit
-----2.0FSI(110kW)
-----2.0TDI(103kW) stroški so večji za ............103.051sit..potem manjši za......53.703sit
Megane
-----1.4,16V(72kW)
-----1.5dCi-(60kW) stroški so manjši za................5.594sit.............................169.205sit
-----1.6,16V(83kW)
-----1.5 dCi (74kW) stroški so večji za................38.785sit....potem manjši.......147.688sit
-----2.0,16V(99kW)
-----1.9 dCi (88kW) stroški so večji za................88.337sit....potem manjši........66.401sit
Astra
-----1.4 16V (66kW)
-----1.7CDTI(59kW) stroški so večji za .............171.878sit...............................69.625sit
-----1.8 16V (92kW)
-----1.7CDTI(74kW) stroški so manjši za..............30.270sit..............................277.754sit
-----2.0T (125kW)
-----19CDTI(110kW) stroški so manjši za..............265.459sit............................420967sit
Peugeot 307
-----1.4,16V(65kW)
-----1.4 HDI(50kW) stroški so manjši za...............150.115sit............................248.620sit
-----1.6 16V(80kW)
-----1.6 HDI(80kW)stroški so VEČJI za.............321.684sit...........................182.940sit
-----2.0 16V(100kW)
-----2.0 HDI(100kW) stroški so večji za...............379.435sit...........................235.858sit
Focus
-----1.6i.......(74kW)
-----1.6TDCI(66kW) stroški so večji za ...............102.992sit potem manjši.............7.898sit
-----1.6 Ti....(85kW)
-----1.6TDCI(80kW) stroški so večji za................89.091sit potem manjši..............50.161sit
-----2.0i.......(107kW)
-----2.0TDCI(100kW) stroški so večji za..............83.658sit potem manjši..............71.820sit
Stilo
-----1.4 16V(65kW)
-----19 JTD (59kW) stroški so večji za.................212.177sit..........................157.058sit
-----1.6 16V(76kW)
-----1.9 JTD(85kW) stroški so večji za.................441.490sit.........................412.321sit
-----1.8 16V.............(98kW)
-----1.9 multijet 16V(103kW) stroški so večji za...164.434sit..........................129.189sit
Corolla
-----1.4 WT-i (71kW)
-----1.4 D-4D(66kW) stroški so večji za ..............157.768sit..............................56.896sit
-----1.6 WT-i (81kW)
-----1.4 D-4D(66kW) stroški so manjši za.................134.620sit.........................307.877sit
-----1.6WT-i (81kW)
-----2.0 D4-D(85kW) stroški so večji za.................. 474.941sit.......................439.423sit.
C4
-----Zanimivo pri Citroenu, z istimi motorji kot pri 307 so stroški dizla pri vseh primerjavah večji, in to precej! po treh letih in po petih letih.
No ljubitelji dizlov, kakšne argumente imate še!?
Sodeč po tej raziskavi so razlike v stroških zelo različne.
Se mi zdi edino Astra z močnejšim motorjem vredna omembe, kar se tiče stroškov.
Nekaj ih je zelo izenačenih, večina(dizlov) pa po treh i petih leti, stroškovno manj ugodna
Lastniki dizlov največkrat znajo povedati to da se "poceni" vozijo, in to je pri večini edini razlog ki ga omenijo
Kaj pa zdaj, tukaj ni videti da ste ne vem kako profitirali!?
Kakšni so še argumenti za dizla; navor, ..... hmm.....kaj še? Jaz se ne morem spomnit.
Verjamem pa da je pri večjih avtomobilh slika drugačna!
Drugačna bo tudi ko se cene goriva spremenijo, to je pa tudi res.
Samo še zmeraj mi ni jasno zakaj se je prodaja dizlov tako povečala samo zato ker je poraba za en liter manjša!?