Stran 1 od 3

Dizlom gre slabše

Objavljeno: Pe apr 08, 2005 7:49 pm
Napisal/-a For
Ta naslov je bil zadnjič v prilogi NA KOLESIH.(DELO)
Novinarji so računali, kaj se bolj splača Dizelski ali bencinski motor.

Čustva in nasvete prijateljev so pustili ob strani. Upoštevali so še servisne stroške, razliko v ceni, porabi goriva in stroške obvezne registracije avtomobila.

Računali so razliko po.................................TREH LETIH--45000km in po...PETIH LETIH--75000km
Golf
-----1.4FSI(66kW)
-----1.9TDI(66kW)stroški so večji za.............. 254.343sit.............................207.553sit

-----1.6FSI(85kW)
-----1.9TDI(85kW)stroški so manjši za............. 99.110sit............................221.634sit

-----2.0FSI(110kW)
-----2.0TDI(103kW) stroški so večji za ............103.051sit..potem manjši za......53.703sit

Megane
-----1.4,16V(72kW)
-----1.5dCi-(60kW) stroški so manjši za................5.594sit.............................169.205sit

-----1.6,16V(83kW)
-----1.5 dCi (74kW) stroški so večji za................38.785sit....potem manjši.......147.688sit

-----2.0,16V(99kW)
-----1.9 dCi (88kW) stroški so večji za................88.337sit....potem manjši........66.401sit

Astra
-----1.4 16V (66kW)
-----1.7CDTI(59kW) stroški so večji za .............171.878sit...............................69.625sit

-----1.8 16V (92kW)
-----1.7CDTI(74kW) stroški so manjši za..............30.270sit..............................277.754sit

-----2.0T (125kW)
-----19CDTI(110kW) stroški so manjši za..............265.459sit............................420967sit

Peugeot 307
-----1.4,16V(65kW)
-----1.4 HDI(50kW) stroški so manjši za...............150.115sit............................248.620sit

-----1.6 16V(80kW)
-----1.6 HDI(80kW)stroški so VEČJI za.............321.684sit...........................182.940sit

-----2.0 16V(100kW)
-----2.0 HDI(100kW) stroški so večji za...............379.435sit...........................235.858sit

Focus
-----1.6i.......(74kW)
-----1.6TDCI(66kW) stroški so večji za ...............102.992sit potem manjši.............7.898sit

-----1.6 Ti....(85kW)
-----1.6TDCI(80kW) stroški so večji za................89.091sit potem manjši..............50.161sit

-----2.0i.......(107kW)
-----2.0TDCI(100kW) stroški so večji za..............83.658sit potem manjši..............71.820sit

Stilo
-----1.4 16V(65kW)
-----19 JTD (59kW) stroški so večji za.................212.177sit..........................157.058sit

-----1.6 16V(76kW)
-----1.9 JTD(85kW) stroški so večji za.................441.490sit.........................412.321sit

-----1.8 16V.............(98kW)
-----1.9 multijet 16V(103kW) stroški so večji za...164.434sit..........................129.189sit

Corolla
-----1.4 WT-i (71kW)
-----1.4 D-4D(66kW) stroški so večji za ..............157.768sit..............................56.896sit

-----1.6 WT-i (81kW)
-----1.4 D-4D(66kW) stroški so manjši za.................134.620sit.........................307.877sit

-----1.6WT-i (81kW)
-----2.0 D4-D(85kW) stroški so večji za.................. 474.941sit.......................439.423sit.
C4
-----Zanimivo pri Citroenu, z istimi motorji kot pri 307 so stroški dizla pri vseh primerjavah večji, in to precej! po treh letih in po petih letih.

No ljubitelji dizlov, kakšne argumente imate še!?
Sodeč po tej raziskavi so razlike v stroških zelo različne.
Se mi zdi edino Astra z močnejšim motorjem vredna omembe, kar se tiče stroškov.
Nekaj ih je zelo izenačenih, večina(dizlov) pa po treh i petih leti, stroškovno manj ugodna

Lastniki dizlov največkrat znajo povedati to da se "poceni" vozijo, in to je pri večini edini razlog ki ga omenijo
Kaj pa zdaj, tukaj ni videti da ste ne vem kako profitirali!?
Kakšni so še argumenti za dizla; navor, ..... hmm.....kaj še? Jaz se ne morem spomnit.

Verjamem pa da je pri večjih avtomobilh slika drugačna!
Drugačna bo tudi ko se cene goriva spremenijo, to je pa tudi res.
Samo še zmeraj mi ni jasno zakaj se je prodaja dizlov tako povečala samo zato ker je poraba za en liter manjša!?

Objavljeno: Pe apr 08, 2005 7:50 pm
Napisal/-a For
Pa ne se kregat prosim, to ni moj namen....samo argumenti....ohranite mirno kri!

Objavljeno: Pe apr 08, 2005 7:53 pm
Napisal/-a INFINITI
Pri izbiri je zeloooooo pomembno koliko kilometrov in kakšen stil vožnje imaš. Se popolnoma strinjam s raziskavo, sem že večkrat videl nekaj podobnega. Recimo BMW X5 3.0 bencinc in 3.0 dizl. X5 dizl se splača takoj v štartu, pa še boljše se pelje zaradi navora pri tako težkem avtu. Majhni avteki ala lupo, polo itd pa morajo naprati nenormalno količino KM da bi se izkazali izplačljivi v dizlski verziji.

Objavljeno: Pe apr 08, 2005 7:54 pm
Napisal/-a D.J.
Tu se pokaže, da velja enako za golfa in avtombile v tej klasi...po 5 letih se večinoma šele splača :)

Objavljeno: Pe apr 08, 2005 8:02 pm
Napisal/-a Free Styler
Sicer, sem pristas sportive, vendar vseeno,...ko ga prodajas, lazje dobis VEC $$$,kot
za bencinarja,...istega letnika.

Objavljeno: Pe apr 08, 2005 8:05 pm
Napisal/-a DrMr
Jaz preverjeno 406 2.0i proti 2.2 HDi letno pri gorivu 900l in Partner 1.8i proti 2.0 Hdi letno 250l, vzdrževanje tu-tu!

Objavljeno: Pe apr 08, 2005 8:18 pm
Napisal/-a pilgrim
Free Styler je napisal/-a:Sicer, sem pristas sportive, vendar vseeno,...ko ga prodajas, lazje dobis VEC $$$,kot
za bencinarja,...istega letnika.
samo vedno manj, če se bo trend draženja dizelskega goriva nadaljeval in bo posledično temu zanimanje za dizle upadalo.

Objavljeno: Pe apr 08, 2005 8:20 pm
Napisal/-a Templar
Mi smo naredli z našim novim dizlom v 4 mesecih 15.000km kar pomeni da plan že prehitevamo za 8mesecev :lol: Oz če hočemo preverit moremo dat v garažo za eno leto al kaj???

To je samo dokaz da če hočeš dizla profitirat moreš delat najmanj 25.000km na leto ne pa to ko si folk kupuje dizl za 10.000 na leto! :roll:

Kar se tiče litra porabe v razliki. Prej smo vozli bencinsko Carismo s 100KM zdaj dizelsko z 102KM. Razlika v na roko računani porabi je točno 2 litra tako da bo treba dizel še malo podražat da bosta sploh skupaj prišla....

Objavljeno: Pe apr 08, 2005 8:21 pm
Napisal/-a DrMr
pilgrim je napisal/-a:
Free Styler je napisal/-a:Sicer, sem pristas sportive, vendar vseeno,...ko ga prodajas, lazje dobis VEC $$$,kot
za bencinarja,...istega letnika.
samo vedno manj, če se bo trend draženja dizelskega goriva nadaljeval in bo posledično temu zanimanje za dizle upadalo.


Cene nafte / bencin so samo finta slovenskega avtomobilskega lobija! Še malo pa nestalo

Objavljeno: Pe apr 08, 2005 8:25 pm
Napisal/-a Free Styler
Mah kaj bi se sikeru, se mal potrpmo ,Japoncki bodo ze kmal poslal kej novga pa se bomo na kej druzga fural okrog,... :P

Objavljeno: Pe apr 08, 2005 8:28 pm
Napisal/-a Voith
js se glede dizlov strinjam z clarkinsonom iz top geara :D

Objavljeno: Pe apr 08, 2005 8:31 pm
Napisal/-a For
Templar je napisal/-a:Kar se tiče litra porabe v razliki. Prej smo vozli bencinsko Carismo s 100KM zdaj dizelsko z 102KM. Razlika v na roko računani porabi je točno 2 litra tako da bo treba dizel še malo podražat da bosta sploh skupaj prišla....

To je samo poraba, novinarji so upoštevali še servisne stroške, razliko v ceni, porabi goriva in stroške obvezne registracije avtomobila.
Tko da je to precej zahtevno za izračunati, moraš ogromno podatkov preveriti in vse skupaj dati na papir, to ni kar tako. Ponavadi vsi pozabimo stroške vzdrževanja, registracije.....itd, "pomembno" je samo to, da malo kuri :? :?

Objavljeno: Pe apr 08, 2005 9:02 pm
Napisal/-a Čojko
feto je napisal/-a:
Templar je napisal/-a:Kar se tiče litra porabe v razliki. Prej smo vozli bencinsko Carismo s 100KM zdaj dizelsko z 102KM. Razlika v na roko računani porabi je točno 2 litra tako da bo treba dizel še malo podražat da bosta sploh skupaj prišla....

To je samo poraba, novinarji so upoštevali še servisne stroške, razliko v ceni, porabi goriva in stroške obvezne registracije avtomobila.
Tko da je to precej zahtevno za izračunati, moraš ogromno podatkov preveriti in vse skupaj dati na papir, to ni kar tako. Ponavadi vsi pozabimo stroške vzdrževanja, registracije.....itd, "pomembno" je samo to, da malo kuri :? :?


Ah, daj daj. Malo nakladaš. Kakšni zahtevni izračuni? Če obvladaš plus, minus, krat in deljeno takoj zračunaš.

Zmotno je mišljenje, da moraš delati XXX kilometrov letno, da se ti splača dizla. Ves štos je le v tem koliko več plačaš za isto opremljenega in cca. 20% šfohejšega dizla in to je to. Nekje je celo ista cena ali pa je 20% švohejši dizel celo cenejši od bencinarja. 20% pa zaradi "turbo" navora, da so zmogljivost avtomobilov primerljive.

Jaz imam take izračune, da v kolikor bi bila nabavna cena dizel/bencin ista, zavarovanje isto, vzdrževalni stroški isto bi lahko bila nafta 300 SIT/liter proti bencinu 200 SIT/liter, da bi oba porabila enako $$$ na prevoženi kilometer.

Lp Čojko

Objavljeno: Pe apr 08, 2005 9:09 pm
Napisal/-a kljukec
ja zakaj pa so stroški večji- zarad nabavne cene kokr jst vem
zdej sta dva razloga zakaj se kljub tem izračunom splača kupt dizla tud samo za 3 leta
ker ga lažje prodaš
ker ga dražje prodaš
pa se razlika izniči
lp

Objavljeno: Pe apr 08, 2005 9:18 pm
Napisal/-a Voith
pocas se bojo nehal lazje/drazje prodajat, ce bojo take informacije kot so tle zgori prsle do prevec ljudi.

Objavljeno: Pe apr 08, 2005 9:21 pm
Napisal/-a lisko
15kkm na leto pa dizel--?????? Pa to že vsak froc ve da se ne splača..... mislim novinarji pa taki..... jaz na leto nardim skor tok kot so oni vzeli za 5 let.... :shock: :roll:
Ok ampak pustmo to..... če je že kdo spraševal za argumente.... men so dizli všeč.... kot po porabi kot po zvoku kot po vožnji..... sem pač čuden.. moti koga? :P

Objavljeno: Pe apr 08, 2005 9:35 pm
Napisal/-a pele
Novinarji so delali primerjalni test po petih let ,ampak potem bi morali vključiti tudi rubriko- prodan pri petih letih. "Diselni " zgubijo manj v odstotkih in še lažje ga prodaš. Primerjali so avte s približno enakimi "konji", tukaj so spet "diselaši" v prednosti (boljši navor). Disel naj bo!!!

Objavljeno: Pe apr 08, 2005 9:36 pm
Napisal/-a For
Ah, daj daj. Malo nakladaš. Kakšni zahtevni izračuni? Če obvladaš plus, minus, krat in deljeno takoj zračunaš.

No, tukaj imaš priložnost pokazati kako je to enostavno.
Vzemi si "pet minut" časa in "takoj zračunaj", da vidimo kako ti to narediš, jaz bom pa preveril če si napisal ta prave podatke (seveda če napišeš vir)

Zmotno je mišljenje, da moraš delati XXX kilometrov letno, da se ti splača dizla. Ves štos je le v tem koliko več plačaš za isto opremljenega in cca. 20% šfohejšega dizla in to je to.

Pri teh izračunih ni nikjer omenjena opremljenost avtomobila, in pri tem sploh ni pomembna(cene so navedene za iste pakete opreme z različnimi motorji!!!)
Glede kilometrov je pa tko; več se voziš več prišparaš--logično, to je glavni argument dizlov!

Pa še to!
Ne podcenjuj delo novinarjev, ker vse kar veš o avtomobilih so ti oni posredovali, oni so tisti ki so povabljeni na predstavitve novih avtomobilov, oni so tisti ki ih testirajo in TEBI posredujejo informacije, oni so tisti ki imajo največ izkušnj z avtomobili. Vse kar veš so ti oni povedali, tako ali drugače!!!
Skoraj vse kar prebereš je njihovo delo!

Objavljeno: Pe apr 08, 2005 9:40 pm
Napisal/-a For
ampak potem bi morali vključiti tudi rubriko- prodan pri petih letih

Tudi te podatke so napisali!

Objavljeno: Pe apr 08, 2005 9:48 pm
Napisal/-a Quik
po moji strokovni oceni in po celodnevnem računanju sem prišel do zaklučka da gre vsem slabo tako bencinarjem kot dizelasom. ker je tole črno zlato čist predrago :D
res se vam da raziskovat kaj je boljs (telih tem je bilo ze ogromno pa niti v eni niste prisli do zaklucka) :P
tdi je se zmer zakon :D (pa ne me tepst zdj :pivo )