Stran 1 od 1

aquatune

Objavljeno: Ne apr 17, 2005 4:08 pm
Napisal/-a stealth
a kdo kaj bolj pozna http://aquatune.com/ ?
resno razmišljam o nakupu, če zadeva fukncionira. Sem pa tudi videl da se na bolhi prodaja ena mecka s320 s tem sistemom.
Zanima me če je kdo to že vgradil in kako se obnese?

Lp
M.

Objavljeno: Ne apr 17, 2005 5:10 pm
Napisal/-a yurchek
kok pa to stane....pa če prosm en razlož kako zadeva deluje

Objavljeno: Ne apr 17, 2005 5:39 pm
Napisal/-a Slide
Hmm...vem da se uporablja water injection pri fejst tunanih turbinskih motorjih, za zniževanje temperature(vbrizgne zelo zelo razpršeno vodo v valj)...zarad tega lahko motor laufa še pod nekoliko večjim tlakom, ampak tole ni to...da bi zaradi same vode dobil konje se mi zdi nateg...
O omenjenem water injectionu bi iKst morda kej več vedu?

Objavljeno: Ne apr 17, 2005 11:03 pm
Napisal/-a Voith
dobi vec konjev, ni nateg. to so uporablal ze v ww2 za zvisanje moci pri avionih.

deluje pa tko da ko voda pride v cilinder in ko mesanca poci, se voda upari, in se razsiri, od tuki vec moci, ker zveca kompresijo, ma pa ta zadeva tud kot rezultat cistejsi izpuh, in kristalno ciste bate, cilindre in kolektor, ko to razstavis.

fora je pa v tem da ce mas low quality sistem, ti lahko vbrizgava prevec vode, in s tem skodi batom, ki jih podvrze prevelikem temperaturnem stresu, in lahko naredi veliko skodo ce sprica se po tem ko se motor ustav.

ce se odlocas za to, kup res top of the line, ker tiste resitve z bakrenimi cevkami pa neki so bl tko. skoda masine za tist pomoje.

Water injection was evaluated scientifically in the 1930’s by H. Ricardo who demonstrated that one can basically double the power output of an engine using water/methanol.

http://www.snowperformance.net/



drgac pa :
7/2/05
234 MPH! 911 Porsche uses Boost Cooler® to set World Record! :twisted:

Objavljeno: Po apr 18, 2005 8:23 pm
Napisal/-a stealth
a pa je res mozno da je tut poraba manjsa ... ok pustmo debate o zračnih filtrih in nižjo porabo...ker tukaj se govori o 25% in več???

Objavljeno: Po apr 18, 2005 8:33 pm
Napisal/-a torstorm
pa tudi motor mora biti tako grajen da zdrži take pritiske.Močnejši ležaji,kovani bati,material bloka odporen na korozijo,.....

Objavljeno: Po apr 18, 2005 8:37 pm
Napisal/-a DrMr
Voda se pod določenimi pogoji: visoki pritisk, temperatura ,... razgradi (upari) v vodik (bum) in kisik (ššš), pri hitrem komprimiranju (visoki vrtljajaji sodobnih motorjev), pa ni cajta za le-to.... do zdaj se v naši tehniki dolgoročno ni obneslo...

Objavljeno: Po apr 18, 2005 8:39 pm
Napisal/-a torstorm
koliko sem zasledil se uporablja samo za drage.

Objavljeno: To apr 19, 2005 12:40 am
Napisal/-a Voith
svetovni hitrostni rekord? :idea:

tisto da morajo bit bati kovani in nerjaveci ni res.

kaj dela pravilno vbrizgovanje vode in metanola, je razlozen na dost web straneh v potankosti, tko da nekak se mi zdi da so te komentarji prblizn tko kot ce bi komentiral na temo o tem zakaj vesoljska kapsula nemore na mars.

pac nekateri so vodn ainspric dejansko prakticiral, in mislm da so oni pravi naslov za vprasanja v zvezi s tem. mi tle lahk komentiramo kokr se komu zdi, oz tko kot pac clovek komentira stvari ki so mu tuje.

men se zdi zadeva fajn, in si jo bom narocu se letos po vsej verjetnosti, dau jo bom pa na N/A masino, pol bom pa porocu iz prve roke ;)

drzte pesti da mi nebojo bati zrjavel pa da mi nebo ojnic drobil :D