Stran 1 od 3
Crashtest Logana
Objavljeno: To apr 19, 2005 5:08 pm
Napisal/-a metallic
Objavljeno: To apr 19, 2005 5:17 pm
Napisal/-a xdss
pa daj se kaksnen primerjalni test npr.getza(prib.cenovno ista)
Objavljeno: To apr 19, 2005 5:19 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Bi imel kar fajn pobutano glavo ja. Dejstvo je, da je varnostna celica ostala nedotaknjena, velika pomankljivost za varnost glave je to, da avto ni bil opremljen z zategovalniki varnostnih pasov, kar je gotovo močno vplivalo na rezultat.
Nemci niso omenili, da je avto sivo uvožen primerek iz Romunije, temveč so ga brutalno sesuli, najprej fizično, nato pa še z besedami. francosko-romunska j***a pač.
LP,
Joie
Objavljeno: To apr 19, 2005 5:22 pm
Napisal/-a metallic
xdss je napisal/-a:pa daj se kaksnen primerjalni test npr.getza(prib.cenovno ista)
www.euroncap.com 
Isti test.
Objavljeno: To apr 19, 2005 6:12 pm
Napisal/-a dobek
Joie de vivre! je napisal/-a:Nemci niso omenili, da je avto sivo uvožen primerek iz Romunije...
so - v prvem delu reportaze, ko so ga s salona odpeljali
je pa dejstvo, da jih vecina gre romunskih v promet (pravzaprav so nemci delali ogromno grauimporta iz hrvaske), ker so/bodo eu verzije 1000-2000€ drazje.
in kaj bo naredil skrti svaba (ja, tisti, ki je pred leti na jadranu po ksilu dal s flomastrom zarisano flaso radenske kelnerju nazaj v hladilnik, da mu jo spara za vecerjo)? pa ne samo on, ampak pravzaprav vsak, ki predvsem zarad denarja kupuje tak avto, samo da pac cimceneje skoz pride...
PS
mehanizem vrat bo pa pri obeh enak (tisti, ki je tako narjen, da se po tem kresu vec niso dala vrata odpret)
Objavljeno: To apr 19, 2005 6:14 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Imaš prav, vendar je mene vseeno zmotilo, da niso omenili, da bo EU verzija spremenjena.
LP,
Joie
Objavljeno: To apr 19, 2005 6:16 pm
Napisal/-a RegY
Objavljeno: To apr 19, 2005 6:28 pm
Napisal/-a Mojster Miha
Pričakovan rezultat za DACIO in porazen za RENAULT. Očitno je, da se z zvezdicami tega primerka RENAULT ne bo hvalil in bo na vse očitke odgovarjal češ “to je vendar DACIA” (pa čeprav na avtu lepo piše DACIA BY RENAULT).
Varnost je primerljiva s prejšnjo generacijo modela MEGANE, s to razliko, da se jim je nekaj hudo zalomilo pri glavah (posebno sovoznika) in stopalih voznika.
Povsem realno pričakujem, da bo RENAULT hitro ukrepal, in bo omenjene napake odpravil, kar je glede na njihove “mojstrovine” na področju varnosti “mala malica”. Ter seveda poslal na test novo “žrtev”.
Na kratko “to be continued”.
LP
Objavljeno: To apr 19, 2005 6:33 pm
Napisal/-a Turbobitch
Dej audi a6 ma tri zvezdice pa noben nič ne reče bebci. Ko bo jo to popravl boste vidl da bo dobu lepe točke. Pol pa prosm nič več debar o tem da je predrag in nevaren.
Objavljeno: To apr 19, 2005 6:35 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Točno tako. Nemški novinarji naj užijejo še par trenutkov naslade, Renault bo varnost definitivno izpopolnil.
LP,
Joie
Objavljeno: To apr 19, 2005 7:00 pm
Napisal/-a metallic
Mojster Miha je napisal/-a:Pričakovan rezultat za DACIO in porazen za RENAULT. Očitno je, da se z zvezdicami tega primerka RENAULT ne bo hvalil in bo na vse očitke odgovarjal češ “to je vendar DACIA” (pa čeprav na avtu lepo piše DACIA BY RENAULT).
Varnost je primerljiva s prejšnjo generacijo modela MEGANE, s to razliko, da se jim je nekaj hudo zalomilo pri glavah (posebno sovoznika) in stopalih voznika.
Povsem realno pričakujem, da bo RENAULT hitro ukrepal, in bo omenjene napake odpravil, kar je glede na njihove “mojstrovine” na področju varnosti “mala malica”. Ter seveda poslal na test novo “žrtev”.
Na kratko “to be continued”.
LP
A dacia za 1.2M (ne 1.5+) je zate renault? Dej bot raj tih. Tam kjer se pa bo prodajal kot renault pa še niso slišal za ncap, tako, da ni pene. Pa še najvarnejši bo.

Objavljeno: To apr 19, 2005 7:52 pm
Napisal/-a Mojster Miha
METALIC – sam se nauči brati - več kot očitno je, da te je razjezil tisti "porazen za RENAULT" kar se mi zdi glede na znana dejstva o poreklu avtomobila čisto primerno. Sicer pa nisem negativno pisal o RENAULT-u - ravno nasprotno - pohvlail sem njihove sicer odlične rezultate na področju varnosti ("mojstrovine").
Glede na "ton" tvojega pisanja bi te prosil, da se malce poduči o avtomobilizmu predvsem pa malce bolj objektivno razmišljaj o avtomobilizmu - sicer je res bolje, da si sam raje tiho - v prid strokovnosti tvojega pisanja.
Aktualna DACIA je RENAULT, ker jo na nekaterih tržiščih (kjer si namerava RENAULT utrditi tržni položaj) preprosto tržijo z imenom RENAULT LOGAN. Na razvitejših trgih je seveda DACIA (tudi pri nas). Iz čisto tržnih namenov in politike.
Tudi sicer je to RENAULT “od glave do pete” – od ideje, do končnega izdelka in vse kar spada vmes.
Upaš trditi nasprotno ? Dokaži z argumenti ! Vesel bom tvojih argumentiranih nasprotnih mnenj - da DACIA ni RENAULT.
LP
Objavljeno: To apr 19, 2005 8:13 pm
Napisal/-a metallic
Avto je razvil renault ja. In od kdaj zna renault delat čudeže? Zdej, ko imajo vsi 5* (od 3M navzgor), more met tut dacia za 5k evrov 5*?
Ja fak, pol nej dajo not pa še leder, V6, automatik, navigacijo, 10kkm kabla za vse mogoče in nemogoče gizmote in naj zadevo prodajajo za 6k evrov. Nebi blo slabo ah...

Pomoje da razvoj varnosti kar nekaj stane, poleg tega, nimajo v romuniji tako kvalitetnega jekla, kot ga imajo v franciji&co (baje).
PS, "vse" vem o renaultu in o njegovih znamkah. In kot sem že milijardokrat napisal,
AVTO NI NAMENJEN EVROPSKEMU TRGU, AMPAK NERAZVITIM TRGOM!!
pomoje bo tole kr eden izmed varnejših avtomobilov v iranu, romuniji, kolumbiji, rusiji,...
Mislm, ne vem kaj bi rad povedal. Audi '98 ma 3*, 147 ma 3*, al pa ena NOVA kia--> v ameriki 2 al 3 zvezdice pa imajo precej manj zahtevne teste... a je kdo kej pizdu, da so to j***a. Pa niso malce dražja vozila to a?
Da ne boš mislil, da se renaultovcem ni dal, or whatever, twingo je '92, pa je dobu 3*. Če bi lahko naredl varn avto, bi ga naredl. Tako so mel pa XXX omejitev, pa je ratal kar je.
Pa brez zamere.
Objavljeno: To apr 19, 2005 8:31 pm
Napisal/-a Mojster Miha
LOGAN je naprodaj na EU tržišlih. Glede na to je v primernem času pričakovati izboljšano vrnost.
LP.
Objavljeno: To apr 19, 2005 8:37 pm
Napisal/-a Voith
metallic je napisal/-a:ameriki 2 al 3 zvezdice pa imajo precej manj zahtevne teste...
metalik ne butej no. manjz zahteven test z vecjo hitrostjo? mal se pozanimej pru pol pa kolbasej prosim.
pa kva se vsi tok spravlajo na to dacijo omfg a ni jasno da je pac kancek modernejsa dacia, in to zanjo sploh ni slabo. to da je pocen tud ne, ce je pa se kokrtok avto pa sploh zakon. men osebno je grda k p*****a sam ok, si bo ze nasla simpatizerje.
pa tud teli crashtesti so vsiskp ena buca. to je sam reklama. dejstvo je da prave nesrece ne jebejo kok zvezdic ma avto. kr pejte stet zvezdice od tega najnovejsega crasha z 6 smrtnimi zrtvami.
sm pa lih ucer gledu 2 rally kompilacije crashev. kasni airbagi pa neko sranje, v avtu bo varnost zboljsana sele ko bo not rollcage, pa H pasovi, pa se takrat, ti lahk kej v glavo prileti skoz sipo, in te ubije.
te zvezdice so sama propaganda, noben avto se ne zaleti v tako sterilnih pogojih kot so na teh ncap testih, zato nehite ze stem.
varnostne zvezdice bi blo treba dajat voznikom ne pa avtom.
Objavljeno: To apr 19, 2005 8:39 pm
Napisal/-a kochar
Hmm, Audi s 3 zvezdicami še vedno poje male avte z 3 zvezdicami.. primerjave so možne le med avti v istem razredu
Kar pa se Dacie tiče.. valda ni varen kot ostali Renaulti, ampak glede na ceno in na to za katere trge je namenjen, se mi crash test ne zdi slab

Objavljeno: To apr 19, 2005 8:47 pm
Napisal/-a metallic
Voith je napisal/-a:metallic je napisal/-a:ameriki 2 al 3 zvezdice pa imajo precej manj zahtevne teste...
metalik ne butej no. manjz zahteven test z vecjo hitrostjo? mal se pozanimej pru pol pa kolbasej prosim.
pa kva se vsi tok spravlajo na to dacijo omfg a ni jasno da je pac kancek modernejsa dacia, in to zanjo sploh ni slabo. to da je pocen tud ne, ce je pa se kokrtok avto pa sploh zakon. men osebno je grda k p*****a sam ok, si bo ze nasla simpatizerje.
pa tud teli crashtesti so vsiskp ena buca. to je sam reklama. dejstvo je da prave nesrece ne jebejo kok zvezdic ma avto. kr pejte stet zvezdice od tega najnovejsega crasha z 6 smrtnimi zrtvami.
sm pa lih ucer gledu 2 rally kompilacije crashev. kasni airbagi pa neko sranje, v avtu bo varnost zboljsana sele ko bo not rollcage, pa H pasovi, pa se takrat, ti lahk kej v glavo prileti skoz sipo, in te ubije.
te zvezdice so sama propaganda, noben avto se ne zaleti v tako sterilnih pogojih kot so na teh ncap testih, zato nehite ze stem.
varnostne zvezdice bi blo treba dajat voznikom ne pa avtom.
A zate je 35 milj več kot 64 km/h? Jah, toliko o tem...

Objavljeno: To apr 19, 2005 8:48 pm
Napisal/-a metallic
Mojster Miha je napisal/-a:LOGAN je naprodaj na EU tržišlih. Glede na to je v primernem času pričakovati izboljšano vrnost.
LP.
Sej men se zdi, da piše gor, da je auto uvožen iz hrvaške?
Kaj če bi najprej počakal ncap, da pove svoje, bomo pol pluval (čeprav nimam pojma zakaj ampak ok)
audi a3
Objavljeno: To apr 19, 2005 9:06 pm
Napisal/-a bvogri
Modeli res ste nepismeni, audi a3 je že na začetku dobil 4* tko da ne vem kje ste vi vidl vaših 3* je pa res da se ta nov ni kej dost bolš odrezu.
[url]http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=2&id2=30
Drgač ma pa tud nov audi A6 5*, tko da se tist nanaša na starga.
[/url]http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=4&id2=207
Aja pa še link za ta starga A6 k se ubistvu sploh ni bil tko slab, nikjer ni mel kriitčnih točk do 4* pa mu tud ni velik zmanjkal. Ne rečem da je pohvalen rezultat sam tud drugi niso zbral tistga leta dost več točk.
http://www.euroncap.com/content/safety_ ... 1=4&id2=48
Mogoče bi lahko kakšno rekl edin čez at novo bmw 5 (4*)
Objavljeno: To apr 19, 2005 10:34 pm
Napisal/-a Voith
metallic je napisal/-a:A zate je 35 milj več kot 64 km/h? Jah, toliko o tem...

us IIHS je napisal/-a:In the Institute's 40 mph offset test, 40 percent of the total width of each vehicle strikes a barrier on the driver side. The barrier's deformable face is made of aluminum honeycomb, which makes the forces in the test similar to those involved in a frontal offset crash between two vehicles of the same weight, each going just less than 40 mph. Test results can be compared only among vehicles of similar weight. Like full-width crash test results, the results of offset tests cannot be used to compare vehicle performance across weight classes.
euro NCAP je napisal/-a:4. Why have you chosen such a high front impact test speed?
By carrying out frontal impact tests at 64km/h (about 40 mph) we are simulating a car to car impact where both cars are travelling at about 55 km/h, a speed shown by accident studies to address a high proportion of fatal and severe injury accidents.
40mph=64kmh
55kmh=55kmh
64>55
kdo ma pol vecjo hitrost?