Stran 1 od 1

Avto cuka.......grrrrrrr!

Objavljeno: Ne mar 23, 2003 12:16 pm
Napisal/-a Need_Power
Kaj naj naredim? Avto (Golf IV 1.4 16V) cuka ko vozim npr. konstantno 50 km/h v 3. prestavi al pa npr, pri 70 km/h v 4. prestavi. No sicer se to dogaja pri vseh hitrostih pod 100 km/h. Ko pa ga npr. pohodim do konca pa ni cukanja (al pa se ne čuti). Avto se pa brez problema zvrti do konca, tak da zgleda da ga nič ne duši. Par mehanikov mi je reklo da se bi dalo to napako odpravit, če bi dal avto na tester. Je to res? Enen mi je pa celo reko da je možno da je crkno luftmassmesser (LMM). Zdaj pa nevem, jaz sem mislil da ima to samo dizel oz. turbo motorji. Če ma kdo še kako idejo kaj bi lahko bilo oz. kako to rešit.
Aja pa pojavilo se je še isti dan ko sem menjal olje, če ima to mogoče kako vezo.

TNX za pomoč


Ajde

Objavljeno: Ne mar 23, 2003 2:48 pm
Napisal/-a *bojci*
Olje pomoje nima veze s tem :roll:
Kaj si mogoče zračni filter tudi menjal, takrat bi lahko mel težave zaradi vstopa zraka...hm
Lahko pa ma kaj elektronika vmes, ker tak vse nadzira.. idi na pregled elektronike. :wink:

Objavljeno: Ne mar 23, 2003 3:17 pm
Napisal/-a lisko
Si poštudiro na svečke?Foter je svečke menju na avdijo pa je pol tko cuko da je blo brezveze!Je pa ena cevka pri luftimixerju ki je lahk preribana al pa je dol padla pol avto ponavad tudi cuka ker vleče topli zrak!

Re: Avto cuka.......grrrrrrr!

Objavljeno: Ne mar 23, 2003 3:53 pm
Napisal/-a goldi
[quote="Need_Power"]Kaj naj naredim? Avto (Golf IV 1.4 16V) cuka ko vozim npr. konstantno 50 km/h v 3. prestavi al pa npr, pri 70 km/h v 4. prestavi. No sicer se to dogaja pri vseh hitrostih pod 100 km/h. Ko pa ga npr. pohodim do konca pa ni cukanja (al pa se ne čuti). Avto se pa brez problema zvrti do konca, tak da zgleda da ga nič ne duši. Par mehanikov mi je reklo da se bi dalo to napako odpravit, če bi dal avto na tester. Je to res? Enen mi je pa celo reko da je možno da je crkno luftmassmesser (LMM). Zdaj pa nevem, jaz sem mislil da ima to samo dizel oz. turbo motorji. Če ma kdo še kako idejo kaj bi lahko bilo oz. kako to rešit.
Aja pa pojavilo se je še isti dan ko sem menjal olje, če ima to mogoče kako vezo.

Pri meni se je dogajalo isto :evil: (mercedes C280)
Mehanik mi je zamenjal ta LMM in sedaj dela brez kakršnih problemov
Je pa ta zadeva kar draga.Pri nas bi me prišlo 88k,jest sem si ga zrihtal iz nemčije
za 60k.

Objavljeno: Ne mar 23, 2003 4:55 pm
Napisal/-a Need_Power
Svečk nisem menjaval, ampak sma pa eno ven odšravfala, pa sma videla da ima svečka 3 pere (nevem točno kak se reče), jaz pa sem imel zravn svečke na dve peri. Zato potem nisma svečk nič menjavala ampak sma samo tisto nazaj zašravfala. A je mogoče da zaradi tega cuka?
Bom pa peljal na pregled elektronike ja, pa naj mi nanovo naložijo tovarniške nastavitve, pa bomo vidli če bo potem kaj boljše.

TNX za odgovore

Ajde

Objavljeno: Po mar 24, 2003 1:26 am
Napisal/-a lisko
Mal kable na svečkah preglej mogoč si kaj zmrdu pa zdej prebija al pa je že prej prebijal pa si zdej premaknu pa je začelo na maso prebijat.

Objavljeno: Po mar 24, 2003 12:37 pm
Napisal/-a RegY
jaz sem isti problem imel na roverju:

vse sem dal skoz; od nastavljanja ventilov, do nevem česa vse (na pooblaščenem servisu) potem pa sem peljal k enemu domačemu mehaniku, pa mi ga je sporihtal.... menjal sklopko, filtre..... v glavnem dokaj veliko popravilo; in med drugim tud odklopil elektriko; od takrat dalje nisem imel nobenih problemov s tem avtom več

p.s.: tudi jaz sem imel 1,4 16v mašino :D

probaj doma odklopit za kake 6 ur akomulator... mogoče je to... če pa še kr nebo gud, pa probaj it menjat vse filtre

druga ne more bit, če je problem isti, ko hočeš konstantno hitrost držat pa avto cuka...

Objavljeno: Po mar 24, 2003 12:49 pm
Napisal/-a grehc
Hočeš reči, da so notr svečke z tremi mostički prej so ble pa z dvema. Sem slišal tudi za te problme, je, ker te svečke niso najboljše za vsak avto. Upaj, da ni luftmesser, ker to ponavadi veliko stane.

Objavljeno: Po mar 24, 2003 5:10 pm
Napisal/-a keylone
lahko je napaka na elektricni pumpi ali oviran dotok goriva.lahko je kondenzator slab oziroma prebija.

Objavljeno: Po mar 24, 2003 9:28 pm
Napisal/-a Need_Power
grehc je napisal/-a:Hočeš reči, da so notr svečke z tremi mostički prej so ble pa z dvema. Sem slišal tudi za te problme, je, ker te svečke niso najboljše za vsak avto. Upaj, da ni luftmesser, ker to ponavadi veliko stane.


Ne, not so bile svečke s tremi mostički, jaz pa sem kupo svečke na dva mostička in ko sem vido da so not s tremi mostički, sem jih kr pustil not. Še vedno so not stare svečke. Pomoje kaj elektronika j**e, ker se je kr naenkrat pojavilo.
upam res da ni LMM.
Bom pa res poskusil odklopit akku, bomo vidli če bo kaj pomagalo, če ne pa na tester, tam bo pomoje že pokazalo kaj je narobe.

Hvala vsem za pomoč

Ajde

Objavljeno: To mar 25, 2003 11:44 am
Napisal/-a RedBaron
JAz sem mel probelm na polotu 1.0 50 KM z prostim tekom (je tudi včasih mal cuknil), pa ja bil kriv zapacan potenciometer na dušilni loputi (to je baje pogost problem 1.0, 1.4 16V in 1.6 75KM mašin)

Na servisu so tvar razdrli in očistili potenciometer, zdaj menda laufa BP (je bil včerej na servisu, jaz pa sem ta teden v MB).

Aja, zrihtali so zastonj!!


Mogoče je tudi pri tebi krivo to.

Objavljeno: Če mar 27, 2003 10:31 pm
Napisal/-a SmirnoF
zapacanost elektronskega vbrizga torej šob bi bila lahko tudi ena izmed moznosti...vsekakor pa tester