Stran 1 od 2

Ali lahko QMI poškoduje motor?

Objavljeno: So apr 30, 2005 4:52 am
Napisal/-a stealth
Na enemu forumu sem prebral da lahko QMI močno poškoduje določene dele motorja. Konkretno se je to naredilo na Ford Cosworthu Rs. Zadeva je sledeča: QMI kupljen, bi pa rad kako konkretno mnenje, če je to možno? 7.000 sit rajš vržem v smeti kot pa motor :cry:

Objavljeno: So apr 30, 2005 7:09 am
Napisal/-a AR_146
poznam 2 k ga uporabljata pa sta zadovoljna sam ga pa ne uporabljam

Objavljeno: So apr 30, 2005 8:11 am
Napisal/-a Voith
kaj tocno je pa zjebu na tem fordu?

Objavljeno: So apr 30, 2005 8:24 am
Napisal/-a zupi13
pri nas sma z očetom dala to zadevo v korejca (kia sephia) in je bla zadeva zelo pozitivna, manjša poraba goriva, olje je bilo na pogled manj "umazano", bolj miren tek motorja, s tem, da je avto bil bolj nov, okol 30 kkm...
v glavnem +++!

Objavljeno: So apr 30, 2005 8:28 am
Napisal/-a M3
jaz tudi samo to lahko rečem da sem zadovoljen uporabnik tega, eno leto je v mašini,
sicer starejši in samo pozitivno je vse skupaj. in (tok tok) nič narobe z mašino.
je pa blo tudi na tem forumu ena debata o tem da ti lahko uniči mašino, zdaj če
jo kdo zbrska si preberi.

Objavljeno: So apr 30, 2005 8:39 am
Napisal/-a M3

Objavljeno: So apr 30, 2005 8:45 am
Napisal/-a RedBull™
hmm jst osebno ne zaupam takim stvarem tko da jih ne uporabljam,lahko pa rečem da če boš to vlil v dokaj nov avto z malo prevoženimi km da lahko poskoduješ motor. kajti motor z veliko km ima na ležajih že neko toleranco zaradi obrabe le teh,nov pa veliko manjško in predstavljaj si da to uliješ v nov motor ter ti naredi še tam en teflonski sloj,in kaj posledično bo večje trenje tko da boš naredil samo škodo. upam da je dovolj razumljivo napisano

Objavljeno: So apr 30, 2005 8:49 am
Napisal/-a meganeman
Jst ga uporablam ze od 98 leta, pa mi se ni nobenga avta unicil, ceprav so rekli, da bi se naj taksni aditivi dodajali motorjem z vec kot 80.000 km, sm ga vlil ze tudi v nov avto, vendar tam se zadeva niti ni tako ucinkovito poznala kot pa ce to dodas v star motor. Problem je baje v tem, ker se lahko na ventilih nabere teflonski sloj, ob prekomerni uporabi, in ni vec taksne kompresije, zato ga je potrebno vlivati le na vsakih 80.000 km oziroma po priporocilih proizvajalca :)

Lp,

Objavljeno: So apr 30, 2005 3:14 pm
Napisal/-a Voith
šmeks je napisal/-a:hmm jst osebno ne zaupam takim stvarem tko da jih ne uporabljam,lahko pa rečem da če boš to vlil v dokaj nov avto z malo prevoženimi km da lahko poskoduješ motor. kajti motor z veliko km ima na ležajih že neko toleranco zaradi obrabe le teh,nov pa veliko manjško in predstavljaj si da to uliješ v nov motor ter ti naredi še tam en teflonski sloj,in kaj posledično bo večje trenje tko da boš naredil samo škodo. upam da je dovolj razumljivo napisano


ni take panike ;) te sloji teflona so na sub mikronskih postavkah, motor ma pa itak ze nov tak luft kokr ga more met da laufa. sam tm k je oljni sloj se se en sloj naredi, pa se to sam tm k je veliko trenje.

je pa itak tko k pr vseh takih zadevah, sta 2 campa in vsak camp trdi svoje.


js sm ga do zdj uporabu ze na par avtih in se je res ok obnesl. mozn da je komu kj unicl, sam men se je avto velik rajse vrteu ko je dobu to not.

Objavljeno: So apr 30, 2005 3:54 pm
Napisal/-a swiftrider
Jst uporablam to zadevo odkar mam avto, fotr odkar je QMI zasledil, mislm da okol 8let al pa se vec. Celi zlahti ga je priporocu, cist vsak je bil zadovoln. Prou ga je treba uporablat pa takoj ko ga das not se je treba odpelat za ene pol ure usaj, pa ne prevec gont takoj.

Objavljeno: So apr 30, 2005 7:22 pm
Napisal/-a VET
Tudi jest uporabljam že 15 let v bencinarjih, dizlih in Tdizlih. Prisegam na Slick50, ker sem enkrat vmes probal QMI pa nisem opazu pravega efekta ... škodu pa tud ni ...

... Slick50 prodaja AMZ v LJ, kjer so ga pred leti tud testiral v skoraj novem volvotu ... po nekaj 1000km z Slickom so izlili olje iz motorja ... in se eno uro vozil po LJ brez olja :shock: ... motor je vzdržu brez posledic ... meril so kompresijo, pline, itd. pred in po testu... vse je snemala TV SLO in pred leti je bla o tem tud kratka oddaja.

Objavljeno: Ne maj 01, 2005 12:44 am
Napisal/-a Nu-NRG
meganeman je napisal/-a:ceprav so rekli, da bi se naj taksni aditivi dodajali motorjem z vec kot 80.000 km/ zato ga je potrebno vlivati le na vsakih 80.000 km oziroma po priporocilih proizvajalca :)

Lp,

Sej nobenga nocm prepricevat ali pa kaj takega .. ampak tale mi je full huda ..

Dejte mal pomislit. Das 9.000 SIT al kolk ze .. zlijes notri .. v olje .. in potem cez 10.000 - 15.000 KM ven? In potem spet? Zakaj? Zato ker si dal sveze olje notri in ni vec tega "wonder podmazaca" .. ajde kupi novog. Drgac pa se neki .. Das za olje 10.000 SIT, 15.000 SIT .. ali pa vec, tako kot nekateri, potem pa cudezno gledas pri polni terjazi kako cagar za temepraturo ne doseze sredine .. pa kako mirno in tiho avto tece (razlika med Castrol TXT > Motul Synergy)

Se za info ..
Proton 5 litrov olja = cca 10.000 SIT (TDI motorji so skregani z njim)
Ford Formula-E 5 litrov olja = cca 14.000 SIT
Castrol RS, Selenia, Valvoline, Motul 4 litre olja = cca 17.000 SIT

Ce date za olje pod 10.000 SIT, dejte unih devet ali kolk tisoc sit raje poleg za olje pa kupit eno res dobro olje. Ne pa neke aditive notri vlivat kao opravicilo.

LP, Klemen

Objavljeno: Ne maj 01, 2005 12:46 am
Napisal/-a Nu-NRG
VET je napisal/-a:Tudi jest uporabljam že 15 let v bencinarjih, dizlih in Tdizlih. Prisegam na Slick50, ker sem enkrat vmes probal QMI pa nisem opazu pravega efekta ... škodu pa tud ni ...

... Slick50 prodaja AMZ v LJ, kjer so ga pred leti tud testiral v skoraj novem volvotu ... po nekaj 1000km z Slickom so izlili olje iz motorja ... in se eno uro vozil po LJ brez olja :shock: ... motor je vzdržu brez posledic ... meril so kompresijo, pline, itd. pred in po testu... vse je snemala TV SLO in pred leti je bla o tem tud kratka oddaja.

Potem pa so menjali vse mozne ojnice, pa lezaje na osi, pa kksno os so dali tudi brusit. Dej lari fari, sem videl kar nekaj motorjev kateri so ribnl. Predvsem so v vseh primerih najebale osi in lezaji. Olje med drugim nosi razne delce kateri se filtrirajo na filtru.
Pa ce sem se malo vulgaren: me prov zanima ce ga lahko kdo rine v suho picko .. mislm da ne .. :twisted: .. more bit podmazan ;)
LP, Klemen

PS: potem pa pride svizec pa vse skupaj licno zavije v folijo.

Objavljeno: Ne maj 01, 2005 1:09 am
Napisal/-a 1.8T
Ce uporabljate in kupujete poceni in zanic olje, potem bo vsaka taka stvar delovala skoraj magicno.

Kakor je ze zgoraj nekdo povedal, dajte noter dobro olje, pa bo. Dobremu olju ne smemo podirati strukture s taksnimi magicnimi spojinami, v njihovem razvju ze vedo, kako je treba olje narediti, da bo sluzilo svojemu namenu.

olje_ina_delta_super_plus_pa_magic_QMI_zraven.press

/jan

Objavljeno: Ne maj 01, 2005 2:55 am
Napisal/-a Nu-NRG
1.8T je napisal/-a:Ce uporabljate in kupujete poceni in zanic olje, potem bo vsaka taka stvar delovala skoraj magicno.

Kakor je ze zgoraj nekdo povedal, dajte noter dobro olje, pa bo. Dobremu olju ne smemo podirati strukture s taksnimi magicnimi spojinami, v njihovem razvju ze vedo, kako je treba olje narediti, da bo sluzilo svojemu namenu.

olje_ina_delta_super_plus_pa_magic_QMI_zraven.press

/jan

=I :bow :pivo hwala ker si na kratko napisal kar sem jaz na dolgo, sem bil ravno v elementu ;) hehehe

LP, Klemen

Objavljeno: Ne maj 01, 2005 3:03 am
Napisal/-a Voith
Nu-NRG je napisal/-a:
VET je napisal/-a:Tudi jest uporabljam že 15 let v bencinarjih, dizlih in Tdizlih. Prisegam na Slick50, ker sem enkrat vmes probal QMI pa nisem opazu pravega efekta ... škodu pa tud ni ...

... Slick50 prodaja AMZ v LJ, kjer so ga pred leti tud testiral v skoraj novem volvotu ... po nekaj 1000km z Slickom so izlili olje iz motorja ... in se eno uro vozil po LJ brez olja :shock: ... motor je vzdržu brez posledic ... meril so kompresijo, pline, itd. pred in po testu... vse je snemala TV SLO in pred leti je bla o tem tud kratka oddaja.

Potem pa so menjali vse mozne ojnice, pa lezaje na osi, pa kksno os so dali tudi brusit. Dej lari fari, sem videl kar nekaj motorjev kateri so ribnl. Predvsem so v vseh primerih najebale osi in lezaji. Olje med drugim nosi razne delce kateri se filtrirajo na filtru.
Pa ce sem se malo vulgaren: me prov zanima ce ga lahko kdo rine v suho picko .. mislm da ne .. :twisted: .. more bit podmazan ;)
LP, Klemen

PS: potem pa pride svizec pa vse skupaj licno zavije v folijo.


ne bluzi no. js sm podobn test osebno naredu pa nism nobenih ojnic menju pa nc.
probi z pa brez tako preizkusnjo narest pol pa povej kj, prej pa raj ne.

aja pa ce picko s ptfe namazes bos lahk rinu vec let pa nebo na suho, uzem doma ponvo pa poglej v cem je fora.

1.8t js sm tanku skos TXT not, pa k sm dau qmi zravn je bla obcutna razlika, tko da dej probi pol pa komentiri.

Objavljeno: Ne maj 01, 2005 3:16 am
Napisal/-a Nu-NRG
Voith je napisal/-a:
Nu-NRG je napisal/-a:
VET je napisal/-a:Tudi jest uporabljam že 15 let v bencinarjih, dizlih in Tdizlih. Prisegam na Slick50, ker sem enkrat vmes probal QMI pa nisem opazu pravega efekta ... škodu pa tud ni ...

... Slick50 prodaja AMZ v LJ, kjer so ga pred leti tud testiral v skoraj novem volvotu ... po nekaj 1000km z Slickom so izlili olje iz motorja ... in se eno uro vozil po LJ brez olja :shock: ... motor je vzdržu brez posledic ... meril so kompresijo, pline, itd. pred in po testu... vse je snemala TV SLO in pred leti je bla o tem tud kratka oddaja.

Potem pa so menjali vse mozne ojnice, pa lezaje na osi, pa kksno os so dali tudi brusit. Dej lari fari, sem videl kar nekaj motorjev kateri so ribnl. Predvsem so v vseh primerih najebale osi in lezaji. Olje med drugim nosi razne delce kateri se filtrirajo na filtru.
Pa ce sem se malo vulgaren: me prov zanima ce ga lahko kdo rine v suho picko .. mislm da ne .. :twisted: .. more bit podmazan ;)
LP, Klemen

PS: potem pa pride svizec pa vse skupaj licno zavije v folijo.


ne bluzi no. js sm podobn test osebno naredu pa nism nobenih ojnic menju pa nc.
probi z pa brez tako preizkusnjo narest pol pa povej kj, prej pa raj ne.

aja pa ce picko s ptfe namazes bos lahk rinu vec let pa nebo na suho, uzem doma ponvo pa poglej v cem je fora.

1.8t js sm tanku skos TXT not, pa k sm dau qmi zravn je bla obcutna razlika, tko da dej probi pol pa komentiri.

Seveda .. avti delajo brez olja .. dej ce je temu tako, potem pa ze zmenimo, da v tvojem avtu ven zlijemo olje in se gremo po Ljubljani vozit. Ene par krizisc pa enkrat do 150km/h. Kaj pravis? Zaupas toliko v te razne aditive pa kar ti recejo? Ce ja poklici, pa naredimo test pa se dokumentarec poleg.

LP, Klemen

Objavljeno: Ne maj 01, 2005 3:20 am
Napisal/-a Voith
upam ce upas stavt za 200.000sit da nebo nc narobe.


si za?

lahk se greva pa tud pink slips. upas?

pa tle se pocutm kot bi mi devicnik talu nasvete kako met dobr sex. nikol nebos vedu dokler nebos probu, verjames?

btw: iz krske vasi do visnje gore sm se prpelu prakticno brez olja, tko da sm za challenge any time anywhere, ti sam rec.

Objavljeno: Ne maj 01, 2005 8:03 am
Napisal/-a RedBull™
oh ja pa dajte mal nekateri logično razmislt (ko tumbate svoje) no jst sem svoj post že napisu pa ne odstopim od njega stojim za njim...

boš se okrog vozu brez olja samo s tisto rečjo notri...torej veš kako delujejo hidravlični dročniki.... (torej zdaj mi pa povej kako bodo delali brez olja če boš imel praktično nič olja v motorju) in kaj iz tega lahko sledi.....??pa veste da ima olje izmed ostalih lastnosti tudi hlajenje motorja...


tko da res ne vn hodit da upaš par krogov narediti okoli ljubljane brez olja ampak samo s tistim sranjem notri....

Objavljeno: Ne maj 01, 2005 8:08 am
Napisal/-a RedBull™
upam ce upas stavt za 200.000sit da nebo nc narobe.


a boš potem tistih 200k porabil za drug motor oz. za popravilo :EE :rofl