Tlak v gumah je predvsem odvisen od avta, nejgove teže, razporejenosti teže spredaj zadaj.
Največja napaka je, da ne pomislimo na to ali imamo segrete gume ali ne. Namreč že po pičlih 5 km, se vam zrak v pnevmatikah začne toliko segrevati, da se začne tudi redčiti, raztezati. Zato manometer pokaže na segreti gumi več pritiska kot na hladni. Najbolje je, če imate blizu pumpo ali pa prijaznega vulkanizerja, da se enkrat zjutraj odpeljete direktno tja in preverite koliko vam kaže.
Glede dimenzij gum se jaz ne bi toliko obremenjeval in se ne strinjam s tem, da je treba bolj niskopresečno gumo veliko bolj napumpat.
FastFury upam, da res nimaš Rapidex, k to je pa že res staro... zarad 2.4 bara ti je ne bo nič razneslo, niti na robniku ne. Če bi rekel, da boš probal najprej z 3.5 pa potem vn spuščal zrak, pol bi bla kriza. :P
U bistvu je lih po teoriji ta cifra 0.3 bara nekje taprava. Torej v toplo gumo, v bolj naložen avto, preden greš na dolgo pot, pri nizkih temperaturah pozimi, vedno se priporoča 0,3 bara več kot je napisano tovarniško. Men moje zgledajo skoz premal napumpane, pa sem že 10 x stestiru, pa ma prov napumpan. K sem pa probu not več nafilat je pa bil zame osebno bedn filing. Eni itak pretiravajo k dajo gor kakšne 205/45/16 pa pol misljo, da bo ful super, če da not 3 bare, k zdej je pa to šport guma in on vozi sportski in je to ta najbol, a ne. To je vse skupi bedarija. Tko, k je en že napisu, pol se u bistvu vozš po ful manjši površini in sam po sredin gume. Za največ oprijema ti pa poskrbijo glih ramena, k so pa pr preveč nafilani gumi pol praktično skoz v zraku. Ampak to ne bo pr 2.4 bara, tko da nč sekirat. Vulkanizer ponavad pove pameten nasvet. Je pa narobe, da se še voziš s temi slabimi gumami, če veš da so za zamenat. Pa še odzadi jih maš, k ti lah avto zapleše in maš 0% šanse, da ga ujameš. Raj mal razmisl, kje boš ene bolš gume za odzadi dubu. To je moj nasvet.