Stran 1 od 1
Katera Škoda Favorit porabi več (starejši ali novejši letn.)
Objavljeno: So maj 07, 2005 5:33 pm
Napisal/-a pkucler
Pozdravljeni
Odločil sem se da malo povprašam po porabi škod. Gre se za to katera škoda favorit porabi več od letnik 90 do 95 obstajajo. Letnik 91 in 92 sta stari model in od 93 dalje novejši letnik. Ta avto je zelo podoben vsem tem letnikom tako da ne vem če je sploh kakšna bistvena razlika med letniki.
Če vam tem ni všeč jo bom zbrisal
Hvala
Objavljeno: So maj 07, 2005 5:42 pm
Napisal/-a phoebus
Katera serija je, najlažje ugotoviš po notranjih kljukah- stare imajo take čudne kljuke, medtem ko imajo novejše klasične; take, kot jih ima večina avtov.
Drugače imam izkušnje z letnik 91. Mašina glasna, avto slabo vleče, poraba pa glede na to kaj da od sebe in da je 1.3 mačina zelo zelo velika. Ne spomnem se iz glave kolk; vem samo, da je blo veliko in tudi s kolegi smo se zajebavali da ima škodilak samo dve stanji frgazarja; 0 in 1

Objavljeno: So maj 07, 2005 5:50 pm
Napisal/-a phoebus
Evo še nekaj več o škodi, kar lepo napisano...na kratko- če še nisi kupil ti raje ne bi priporočil, razen mogoče zadnjo serijo kjer naj bi vsaj približno uredili stvari.
http://carsearch.yahoo.co.uk/b/a/cr_122 ... 54123.html
Objavljeno: So maj 07, 2005 11:35 pm
Napisal/-a Voith
kako pa zgledajo stare kluke na skodickah?
Objavljeno: So maj 07, 2005 11:46 pm
Napisal/-a AgitatoR
Fora je da so v drugi polovici leta 93 vn ruklni polepšan model. Armaturka je ista sam da je črna. Oblazinjenje vrat je podobno (boljše) kot v Golfu II. Pokrov rezervarja je drug, zunanje kluke so druge, maska je druga, Prednji odbijač ma spojler spodaj, ... To so sam vidne spremembe, ker sprememb je blo čez 400. Fora je v tem da sta pred 'prenovo' obstajala dva motorja. 135 in 136. Razlika je malenkostna, 3Kw, če se ne motim. Ko so avto prenovil so gor na 136 dal tut katalizator 135 pa nehal delat.
Moja bivša 136 letnik 90 res ni mela nevem kakšne končne (140 km/h) sam pospeški so bili pa specjalni, glede na motor seveda. Sem peljal kar nekaj drugih Favoritk in Formanov pa proti moji res niso šli nikamor. Poraba je pozimi do 11 litrov poleti pa pod 8.5 nisem spravil. Če ti je avto všeč oz. ti ni grd in da dobiš zelo ohranjenega za okoli 150K mislim da nimaš kaj razmišljat. Vzdrževnje je praktično zastonj. Dele za tabo mečejo (tko k jst) ,... In za ta denar se prav lepo pelješ. Če so amortizerji ok in je nasploh ohranjen avto.
Objavljeno: Ne maj 08, 2005 10:58 am
Napisal/-a pkucler
Samotar je napisal/-a:Fora je da so v drugi polovici leta 93 vn ruklni polepšan model. Armaturka je ista sam da je črna. Oblazinjenje vrat je podobno (boljše) kot v Golfu II. Pokrov rezervarja je drug, zunanje kluke so druge, maska je druga, Prednji odbijač ma spojler spodaj, ... To so sam vidne spremembe, ker sprememb je blo čez 400. Fora je v tem da sta pred 'prenovo' obstajala dva motorja. 135 in 136. Razlika je malenkostna, 3Kw, če se ne motim. Ko so avto prenovil so gor na 136 dal tut katalizator 135 pa nehal delat.
Moja bivša 136 letnik 90 res ni mela nevem kakšne končne (140 km/h) sam pospeški so bili pa specjalni, glede na motor seveda. Sem peljal kar nekaj drugih Favoritk in Formanov pa proti moji res niso šli nikamor. Poraba je pozimi do 11 litrov poleti pa pod 8.5 nisem spravil. Če ti je avto všeč oz. ti ni grd in da dobiš zelo ohranjenega za okoli 150K mislim da nimaš kaj razmišljat. Vzdrževnje je praktično zastonj. Dele za tabo mečejo (tko k jst) ,... In za ta denar se prav lepo pelješ. Če so amortizerji ok in je nasploh ohranjen avto.
Hvala lepa za tak lep odgovor
Objavljeno: Po maj 09, 2005 12:04 pm
Napisal/-a AgitatoR
Še kdaj.
