Stran 1 od 3

Rally varnostni dodatki

Objavljeno: Ne maj 08, 2005 11:40 am
Napisal/-a {Grega}
Zanima me, če je možno homologirati varnostno kletko (roll cage), ki jo imajo rally avtomobili?

Zanima me tudi če ve kdo kaj več o oblaganju notranje strani karoserije (blatniki) s svincem, da se poveča varnost? Se s tem kaj bistveno poveča varnost?

Objavljeno: Ne maj 08, 2005 11:57 am
Napisal/-a PiLLLe
Roll Cage ti bo moru nekdo narest ki je usposoblen za to da bos dubu paperje :)
Kar se pa svinca tice je pa to sam zarad obtezitve avta tako da je na gumi zadosten pristisk da se lep ceste :P :D

Objavljeno: Ne maj 08, 2005 11:59 am
Napisal/-a {Grega}
PiLLLe je napisal/-a:Kar se pa svinca tice je pa to sam zarad obtezitve avta tako da je na gumi zadosten pristisk da se lep ceste :P :D


OK, enkrat sem bral en članek, kako je baje neki punci to rešilo življenje ...

Objavljeno: Ne maj 08, 2005 12:08 pm
Napisal/-a _BiStRi_
Kar se svinca tiče, loh sam rečem, da NE.Pri rolbaru je pa tko,da košta okol 100-200k, odvisno za ker avto gre.Je opcija al ga švasat ali sestavljat.Pol pa tud pozabi,da boš še kdaj registriru avto,namreč ga je prepovedano imet v serijskemu avtomobilu....
Če se ti gre za varnost,morš pol dodat še gasilni aparat in sistem gašenja, izklop elektrike u avtu, dirkalne sedeže in pasove.....in še marsikej.O cenah pa nebi,ker ti nočm pokvarit lepega sončnega popoldneva :P :P :P

L.p Bistri...

Objavljeno: Ne maj 08, 2005 12:16 pm
Napisal/-a Voith
_BiStRi_ je napisal/-a:Kar se svinca tiče, loh sam rečem, da NE.Pri rolbaru je pa tko,da košta okol 100-200k, odvisno za ker avto gre.Je opcija al ga švasat ali sestavljat.Pol pa tud pozabi,da boš še kdaj registriru avto,namreč ga je prepovedano imet v serijskemu avtomobilu....
Če se ti gre za varnost,morš pol dodat še gasilni aparat in sistem gašenja, izklop elektrike u avtu, dirkalne sedeže in pasove.....in še marsikej.O cenah pa nebi,ker ti nočm pokvarit lepega sončnega popoldneva :P :P :P

L.p Bistri...


ni glih res tole. rollcage more bit narejen po pravilih ki veljajo za to, in nesme bit iz jeklenih cevi sesvasan, ampak mora bit iz valjanega aluminija. nemski RUF ki predeluje porscheje, v vse svoje predelane avte sofisticirano vgradijo not se rollcage in ga oblecejo v usnje in tko lepo zrihtajo da se vklopi v notranjost lepo.

drgac pa ce hoces ful varn avto H pasovi in rollcage je 90% vsega.

pa da se ga homologirat 1005 sam mors ulozit velik kesa pa volje v to.

Objavljeno: Ne maj 08, 2005 12:23 pm
Napisal/-a _BiStRi_
No kako pa če bit drugače??????

Avto, ki ima rolbar se lahko registrira samo kot rally vozilo oziroma avto prirejen za cestnohitrostne dirke!!!Drugo je tist,kar tovarniško dajejo notr,vsak avto ima ojačitve...čist ta prav rolbar je pa spet neki druzga!!!!

Predstavli si,da maš rolbar v avtu pa nabašeš enga 120km/h, ki nima rolbara...
:roll: :roll: :roll:

L.p Bistri...

Objavljeno: Ne maj 08, 2005 12:39 pm
Napisal/-a Voith
ma lahko registriras tak avto, sam profic ti more delat rollbar. moj sosolc je meu bmfo staro m3 in je meu not tko rollbar kot Hpasove in homologiran in registriran. tko da se da. sploh pa gre se za tvojo pasivno varnost, in nesmejo ti prepovedat tega. prepovedan je met nevarne doma spacane rollbare ki te pol pri nesreci se impejlajo po vsej verjetnosti

pa lih tko lahk uletis v kamion, al pa merdzota s pr 120 pa je se vseen oboje legalno.

Objavljeno: Ne maj 08, 2005 12:48 pm
Napisal/-a PiLLLe
Za registrerat rabs sam tuv :D njih pa nezanima a so to nozi na haubi al je to roll bar njim se gre sam za paperje :) sj a ni v slo en k je v jugice daju rollcage po 150k komplet z njegovim materialom? :) neki vem da je blo pisanga o tem na tem forumu :P :D

Objavljeno: Ne maj 08, 2005 12:50 pm
Napisal/-a _BiStRi_
PiLLLe je napisal/-a:Za registrerat rabs sam tuv :D njih pa nezanima a so to nozi na haubi al je to roll bar njim se gre sam za paperje :) sj a ni v slo en k je v jugice daju rollcage po 150k komplet z njegovim materialom? :) neki vem da je blo pisanga o tem na tem forumu :P :D


V Tomačevem v Ljubljani,Urbančič motorsport,sam cena pa ne vem kaka je čist točno...

L.p Bistri...

Objavljeno: Ne maj 08, 2005 1:37 pm
Napisal/-a Dariooo
_BiStRi_ je napisal/-a:No kako pa če bit drugače??????

Avto, ki ima rolbar se lahko registrira samo kot rally vozilo oziroma avto prirejen za cestnohitrostne dirke!!!Drugo je tist,kar tovarniško dajejo notr,vsak avto ima ojačitve...čist ta prav rolbar je pa spet neki druzga!!!!

Predstavli si,da maš rolbar v avtu pa nabašeš enga 120km/h, ki nima rolbara...
:roll: :roll: :roll:

L.p Bistri...

predstavljaj si ti pol da si v enem cliotu in se zabijes v enega dzipa al kak vecji kombi ki ima odspredaj tiste stange.....al pa da se zabijes v kamjon.....al kej podobnega?..pol si lahko predstavljas kaj bo s cliota....!!!!

Objavljeno: Ne maj 08, 2005 1:40 pm
Napisal/-a Dariooo
Voith je napisal/-a:
_BiStRi_ je napisal/-a:Kar se svinca tiče, loh sam rečem, da NE.Pri rolbaru je pa tko,da košta okol 100-200k, odvisno za ker avto gre.Je opcija al ga švasat ali sestavljat.Pol pa tud pozabi,da boš še kdaj registriru avto,namreč ga je prepovedano imet v serijskemu avtomobilu....
Če se ti gre za varnost,morš pol dodat še gasilni aparat in sistem gašenja, izklop elektrike u avtu, dirkalne sedeže in pasove.....in še marsikej.O cenah pa nebi,ker ti nočm pokvarit lepega sončnega popoldneva :P :P :P

L.p Bistri...


ni glih res tole. rollcage more bit narejen po pravilih ki veljajo za to, in nesme bit iz jeklenih cevi sesvasan, ampak mora bit iz valjanega aluminija. nemski RUF ki predeluje porscheje, v vse svoje predelane avte sofisticirano vgradijo not se rollcage in ga oblecejo v usnje in tko lepo zrihtajo da se vklopi v notranjost lepo.

drgac pa ce hoces ful varn avto H pasovi in rollcage je 90% vsega.

pa da se ga homologirat 1005 sam mors ulozit velik kesa pa volje v to.


valjanega alumija?...kaj pa ti bo alumij pomagal?...aluminij je presvoh.....to da ne smejo bit varjene cevi je res....morejo pa bit valjane jeklene cevi oz brezšivne cevi, ki so bolj trde in zdržijo večje obremenitve......
LP

Objavljeno: Ne maj 08, 2005 1:56 pm
Napisal/-a Voith
cevi rollcage-i so iz valjanega aluminija ;) smo mel iz wrc lance delte integrale rollcage v ficotu cabrio, sam nm jih je pol en posraufu pa spizdu.

drgac pa evo mercedeza je legalno met pa lej kam ga dobis ce mas kksno mejhno gajbo
Slika

evo se v golfiko:

SlikaSlika

Objavljeno: Ne maj 08, 2005 2:07 pm
Napisal/-a _BiStRi_
Mel ste lancio wrc :P :P :P :P :P :P :P :P

LOL, Veš kaj je WRC??? No,verjamem da ste mel kako grupo A, če maš pa še kje to lancio, sem pa potencialni kupec ;) ???

L.p Bistri...

Objavljeno: Ne maj 08, 2005 2:09 pm
Napisal/-a Voith
_BiStRi_ je napisal/-a:Mel ste lancio wrc :P :P :P :P :P :P :P :P

LOL, Veš kaj je WRC??? No,verjamem da ste mel kako grupo A, če maš pa še kje to lancio, sem pa potencialni kupec ;) ???

L.p Bistri...


wrc je world rally class, nismo mel lancie, mel smo sam original rollcage iz take lancie, in to v ficotu kabrio. stange so ble sam skrajsane tko da se je dal not prsraufat. ;)

pa k smo ze lih pr tem, tkole zgleda pa volvov SIPS(side impact protection system)
Slika

Objavljeno: Ne maj 08, 2005 2:41 pm
Napisal/-a {Grega}
A rally roll cage onemogoča sedenje na zadnjih sedežih? Imam v glavi, da gre ena prečna cev za prednjima sedežema?

Objavljeno: Ne maj 08, 2005 2:56 pm
Napisal/-a iKst
Odvisno kako je zadeva narjena, ampak ponavadi ja. Če hočeš da rollcage kaj pomaga pri valjanju in vzvojni čvrstosti karoserije je dobr če maš zadaj čim več prečnih povezav.

Sicer pa zakaj bi rabil zadnje sedeže v takem avtu, ki ima rollcage :) Če maš rollcage not potem je verjetno tudi drugače avto predelan do te mere da ni več uporaben na navadnih cestah. Vsaj za kakšne družinske izlete ne.

Objavljeno: Ne maj 08, 2005 3:31 pm
Napisal/-a _BiStRi_
rolbar je zadaj(če je pravilno narejen) postavljen kot črka X prečno pod kotom.Sepravi zadnji sedeži nimajo tam kaj iskat.

L.p Bistri...

Objavljeno: Ne maj 08, 2005 6:30 pm
Napisal/-a jakaracman
_BiStRi_ je napisal/-a:Kar se svinca tiče, loh sam rečem, da NE.Pri rolbaru je pa tko,da košta okol 100-200k, odvisno za ker avto gre.Je opcija al ga švasat ali sestavljat.Pol pa tud pozabi,da boš še kdaj registriru avto,namreč ga je prepovedano imet v serijskemu avtomobilu....
Če se ti gre za varnost,morš pol dodat še gasilni aparat in sistem gašenja, izklop elektrike u avtu, dirkalne sedeže in pasove.....in še marsikej.O cenah pa nebi,ker ti nočm pokvarit lepega sončnega popoldneva :P :P :P

L.p Bistri...

Ni prepovednbao v serijskemu avtu, nekateir serijski avti ga majo iz tovarnwe pa se jih da registrirat. Moras pa metr atest oz TUV, homologacijo ...

Objavljeno: Ne maj 08, 2005 6:33 pm
Napisal/-a jakaracman
Voith je napisal/-a:
_BiStRi_ je napisal/-a:Mel ste lancio wrc :P :P :P :P :P :P :P :P

LOL, Veš kaj je WRC??? No,verjamem da ste mel kako grupo A, če maš pa še kje to lancio, sem pa potencialni kupec ;) ???

L.p Bistri...


wrc je world rally class, nismo mel lancie, mel smo sam original rollcage iz take lancie, in to v ficotu kabrio. stange so ble sam skrajsane tko da se je dal not prsraufat. ;)

pa k smo ze lih pr tem, tkole zgleda pa volvov SIPS(side impact protection system)
Slika

WRC je World rally Car, Lancia pa takega avta nikoli ni imela (integralke so bile skupina A)... In kompelte kletke iz rally avta ne bi nikol noter v ficaka dobil ... Bi jo blo treb a99% predelat, pol je pa vseen tudi ce sam cevi kupis pa doma nardis ...

Objavljeno: Ne maj 08, 2005 7:12 pm
Napisal/-a Voith
bla je kletka iz lancie delte hf integrale verzije za reli, so pa te kletke povecini za vse avtomobile zlo slicne oblike, sam sirina kletke pa dolzina je pomembna. nasa kletka je bla pa na sredini po obeh dolzinah odrezana na mero in sesraufana spet skup, bla je pa v ficaku, ki so nam ga pol pru eni idioti hotl ukrst in ker jim ni uzgau so ga razbil, pol je pa nekdo cez noc ta predelan rollcage odsraufu vn in ukradu.

Slika

biu je pa ta rollcage skor isti kot tale(identicna konstrukcija):
Slika