Stran 1 od 8
golf III VR6, GTi
Objavljeno: Po mar 31, 2003 12:34 pm
Napisal/-a kapadimul
Moj kolega bi rad kupil enega izmed teh avtomobilov, pa ga zanima kaj je pri posameznem avtu + in kaj -. Čimveč podatkov bi brosil.(poraba, vzdrževanje,...)
Objavljeno: Po mar 31, 2003 1:46 pm
Napisal/-a Nejko
Zanimiva stvar pri obeh je ta, da so to avtomobli stari deset in več let, imajo športne motorje in kdorkoli jih je imel jih verjetni ni vozil počasi, ker se takšnega avtomobila za to nima. Tako da nakum močno odsvetujem, saj so vsi izjemno zgonjeni. Prijatelju je kaj kmalu po nakupo počila glava motorja (vr6)... popravilo ni bilo pocei (natančne cifre nimam). Je pa še nekaj poleg ne ravno nizke porave je potrebno računati tudi na porabo olja in izjemno drago registracijo.
LP
Objavljeno: Po mar 31, 2003 1:50 pm
Napisal/-a kapadimul
Saj to sem mu tudi jaz povedal. Mogoče si bo pa spremislil, ko mu bom pokazal čimveč takih odgovorov.
Objavljeno: Po mar 31, 2003 1:50 pm
Napisal/-a ssokec
priporočam rajši nakup kakšnega navitega japonca (Honda), ker z njihovimi motorji tudi pri 150000 km ni večjih problemov, VR6-ka pa je glede motorjev na slabem glasu, za GTI-ja pa ne vem.
Objavljeno: Po mar 31, 2003 2:08 pm
Napisal/-a kobreti
Na teh avtomobilih zelo radi menjalniki poknejo,ker so skoraj enaki ,ko v navadnih golfih!!
To informacijo sem dobil od enga mehanika,ki jih je kr nekaj že poravljal!!
Je pa tud res ,da so ti avti fajn zgonjeni!!

Objavljeno: Po mar 31, 2003 3:03 pm
Napisal/-a monster_d
Jap res je v danasnjih casih malo problem dobiti dobrega ker so ze vsi stari in zmantrani!!
Samo ce naletis na dobrega pol pa si taglavni!!!
Stvarce nenormalno gredo!
S porabo pa je tako da bos pod 10l zelo tesko prisel!
TAko pac je ce imas dovjo stvarc moras zanjo pac vec placat!
Objavljeno: Po mar 31, 2003 5:10 pm
Napisal/-a macrom
zivjo.jz mam ibizo 2.0 16 V GTi 150KM baje masina k pr golfu.je letnik 96 sam ma po stevcu 84.000...sam to pomoje ni realnih..mogoc pa le-upajmo!!avtek mi dela k singerca...trkam(po lesu seveda

olja ne zre tko k pravjo...poraba...ja racunalnik mi je kazu tud ze 6.0 l sam sm vozu pa u peti pa skor nc obratov.v glavn ni take hude porabe...povprecna nekje med 9-10 l s tem da ne avta ne sparam.tko da jes sm zadovoln zaenkrat...k se bojo zacel problemi...se pa vidmo na avtosejmu

.
Objavljeno: Po mar 31, 2003 5:48 pm
Napisal/-a gerchy
ssokec je napisal/-a:priporočam rajši nakup kakšnega navitega japonca (Honda), ker z njihovimi motorji tudi pri 150000 km ni večjih problemov, VR6-ka pa je glede motorjev na slabem glasu, za GTI-ja pa ne vem.
Si pa malce mimo vsekal, kajneda? VR6 motorji so tezavni po 300.000 km in vec (pa se to ob nepravilnem vzdrzevanju, ob pametni uporabi tudi vec) in so definitivno vzdrzljivejsi od japonskih, sploh hondinih, ze zaradi konstrukcije same, vecje kubikaze, vecjega navora ter seveda vecje moci, ki s precej lazjim delom poganja skoraj 1400kg tezko vozilo. Vsa prednost nakupa honde je nizji strosek pri registraciji, rezervni deli (sploh karoserijski) pa so obupno drazji ter tezje dobavljivi. Ce se dotaknemo varnosti, honda nima najbrz niti 1000 kg, taksni letniki (in novejsi) kot VR6 pa niti zracnih vrec, niti bocnih ojacitev, niti samozategovalnikov varnostnih pasov ...Poleg tega, ima hondim motor piclih 150Nm navora pri 5500 vrtljajih in povsem logicno je, da je vozilo potrebno priganjati, kar posledicno pripomore k hitrejsi obrabi vitalnih delov motorja. Na drugi strani ima motor VR6 nekje 220 Nm navora pod 3000 vrtljaji, to pa omogoca lagodnejso in udobnejso voznjo, daljso zivljenjsko dobo ter vsecno lenarjenje s prestavno rocico. (podatki so informativni in si pridruzujem pravico do rahlih sprememb).
S tem seveda ne priporocam nakupa VR6 motorja (ali vozila podobnih lastnosti), ker naceloma res drzi, kot ne zapisal nejko, da taksen avtomobil nihce ne kupi, da bi vozil po omejitvah, zatorej pamet v roke, sploh ce je to nakup prvega avtomobila, kajti ze sami stroski nujnega vzdrzevanja so precej visoki (vecji, sirsi zavorni diski, zavorne obloge, drazje in kvalitetnejse olje, (6 litrov namesto obicajnih 4), pogonska veriga namesto jermenov (menja se pri 300.000km), izpusni lonci, sirse pnevmatike, deli podvozje (vilice, stabilizatorji, vzmeti) - vse to je znatno drazje kot pri opbicajnih, zacetnih modelih iste serije)
Pa ugoden nakup!
Objavljeno: Po mar 31, 2003 6:49 pm
Napisal/-a D.J.
Tolk nesmisla o japoncih pa že dolgo nisem slišal!!

Objavljeno: Po mar 31, 2003 7:27 pm
Napisal/-a zoranwagen
Sam sem mel VR6-slabo ohranjeno, ki mi je povzročala veliko stroškov in preglavic. Ampak, kljub vsemu VR6-makina! Obstajo avti z boljšimi pospeški, končno, lego...ampak šestak je pač šestak. Kdor je mel priliko vozit 6 zy ve o čem govorim!
Za take vrste avtov je pač potrebna velika ljubezen!
Objavljeno: Po mar 31, 2003 9:04 pm
Napisal/-a +Gambit+
D.J. je napisal/-a:Tolk nesmisla o japoncih pa že dolgo nisem slišal!!

Men se pa zdi, da ma gerchy point.Sej ni nic 'sklepu', vse je podprto z dejstvi...
P.S. Se pa strinjam, da imajo Honde (v SLO) velik daljso zivlj. dobo kot VR6-ke...

Objavljeno: To apr 01, 2003 5:36 pm
Napisal/-a D.J.
OK, bom še jst napisu svoje:
Kot prvo, kako za vraga greš lahko primerjat 2.8 motor z 1.6 ??
...in so definitivno vzdrzljivejsi od japonskih, sploh hondinih, ze zaradi konstrukcije same, vecje kubikaze, vecjega navora ter seveda vecje moci, ki s precej lazjim delom poganja skoraj 1400kg tezko vozilo.
Povsod si mimo vsekal. Honde oz. vsi japonci veljajo za najbolj vzdržljive avtomobile. Če bi vsaj malo spremljal zadnjih par let je bila dolgo časa na vrhu najbolj nepokvarljivih avtomobilov Toyota Corolla (zdej se mi zdi da je Focus), v luksuznem razredu pa Lexus, kar je, kot verjetno (oz. bi moral) veš, luksuzni del tovarne Toyota. Tvoje nabijanje o konstrukciji ne bi niti komentiral (btw, poznaš VTi?), večja kubikaža (em, kaj si s tem sploh povedal? da morš plačat 100k več za registracijo??), da ima pa večjo moč si pa sploh zgrešu. Povej mi kok konjev ma VR6 na liter prostornine in kok VTi??
Poleg tega, ima hondim motor piclih 150Nm navora pri 5500 vrtljajih in povsem logicno je, da je vozilo potrebno priganjati, kar posledicno pripomore k hitrejsi obrabi vitalnih delov motorja. Na drugi strani ima motor VR6 nekje 220 Nm navora pod 3000 vrtljaji, to pa omogoca lagodnejso in udobnejso voznjo, daljso zivljenjsko dobo ter vsecno lenarjenje s prestavno rocico. (podatki so informativni in si pridruzujem pravico do rahlih sprememb).
Hmm, navor. In kaj če ima 150Nm/5500 ?? In NE vozilo NI TREBA priganjati!!! Nižji navor samo pomeni lenost motorja v nižjih vrtljajih, kar pa v mestni vožnji ni pomembno; če pa hočeš dirkalno vožnjo potem pa ja je treba priganjati avto, ampak dvomim da imaš dirkaške občutke v VR6ki pri 3000 obratov

Jap, ti si kar pridržuj pravice do sprememb, lol.
BTW, nej dam še podatek o porabi. Za VTije pravijo lastniki da se da porabo spravt tud pod 9 litrov. Za VR6 tega še nisem slišal. Poleg tega je tehnologija VTi daleč pred temle VR6.
Je dovolj nazorno? Stojim za svojimi izjavami in če komu še ni kej jasno nej vpraša.
Objavljeno: To apr 01, 2003 5:51 pm
Napisal/-a gerchy
D.J. dragi pristas japoncev.
na kratko:
- ce si ti dodobra pogledamo teste, bi videli, da je na prvem mestu med sportnimi vozili PORSCHE. Toyota gor ali dol. Pokvarljivost posameznih delov na 1000 prodanih vozil ni podatek, ki bi prical o zanesljivosti motorja samega, se manj pa o cenah in zahtevnosti vzdrzevanja
- zdrava kmecka logika pove, (ali pa obcutek, ce si kdaj sedel za volan avtomobila, ki ima vec kot 1600 kubikov), da vecja prostornina pripomore k lazjemu poganjanju (tezjega) vozila in lahkotnejsi voznji. In nekaterim je pac vsec, da pri prehitevanju ni potrebno posegati po prestavni rocici in lahko to opravijo z 4. ali celo 5. prestavo, ne da bi pri tem ogrozali varnost drugih.
- honda s 160KM v cetrti prestavi pri 70km/h pospesuje tako slabo, kot isti hondin motor z 90 KM. Sele ko doseze visje obrate, se razzivi in pokaze "zobe". Ampak, ce smo spet pri kmecki logiki, motor ki se velikokrat vrti tudi do 8000 in vec obr. nikakor ne more biti vzdrzljivejsi od nizkoturaznega motorja. (dober, a skrajen primer - tovornjak)
- In kaj hoces povedat glede porabe? Da je logicno, da motor z litrom vec gibne prostornine porabi 3-4 litre vec / 100km?
- VTi je cudez tehnike, razvit z namenom boljsega izkoristka motorjev z notranim izgorevanjem, VR6 pa je preskusen, star atmosferski agregat s komaj po 2 ventiloma na valj in bolj ko ne "trotl" ziher tehnologijo. Vsake oci imajo svojega malarja, ampak pretiravat pa ni potrebno, saj ce se ozremo po nasih cestah, kjer mrgoli starih in utrujenih vozil, precej hitro opazimo, kje se pojavljajo razni modri oblacki dima, kjer tesnila spuscajo kot za stavo, kjer na servisih menjujejo celotne motorje (pa naj bo to zaradi dotrajanosti bodisi zaradi nepravilnega vzdrzevanja / uporabe), medtem ko bi lahko za dolocene modele trdili, da so neunicljivi. KLjub temu, da se njihova moc in tehonologija ne moreta primerjati s tehnologijo vzhajajocega sonca, pa jih ne gre podcenjevati.
Peace ;][/quote]
Objavljeno: To apr 01, 2003 6:12 pm
Napisal/-a D.J.
VR6 za moje pojme ni športno vozilo, vsaj ne v rangu Poršeja. Jst sm govoru za par let nazaj, ker zdele VR6ka nima kej za praskat.
Pokvarljivost posameznih delov na 1000 prodanih vozil ni podatek, ki bi prical o zanesljivosti motorja samega, se manj pa o cenah in zahtevnosti vzdrzevanja
Kaj pa je potem? Osebno mnenje nekoga/opazovanje nekega osebka?
In nekaterim je pac vsec, da pri prehitevanju ni potrebno posegati po prestavni rocici in lahko to opravijo z 4. ali celo 5. prestavo, ne da bi pri tem ogrozali varnost drugih.
Taki ne bodo kupili ne VR6 ne Honde.
In kaj hoces povedat glede porabe? Da je logicno, da motor z litrom vec gibne prostornine porabi 3-4 litre vec / 100km?
Jap točno to (če seveda ni dizl).
KLjub temu, da se njihova moc in tehonologija ne moreta primerjati s tehnologijo vzhajajocega sonca, pa jih ne gre podcenjevati.
Si že vse povedal, daleč od tega da bi podcenjeval, je pa daleč za japonci.
Objavljeno: To apr 01, 2003 6:12 pm
Napisal/-a D.J.
Aja, peace, peace

Objavljeno: To apr 01, 2003 6:19 pm
Napisal/-a Zok
mislim, d ma GERCHY kr prav. mislim pa tud, d so honde za norce, VR6 pa za obcasne norce...

in ce bi izbiral med hondo al pa golfu vr6, bi se moral hudo dolgo odlocati (CRXa bi imel zaradi oblike, golfa pa zaradi vsega ostalega...

)
aja, honda crx '91 160KS ma baje z normalno voznjo okrog 8 (OSEM!!!) litrov porabe!
Objavljeno: To apr 01, 2003 6:20 pm
Napisal/-a D.J.
Zok je napisal/-a:mislim, d ma GERCHY kr prav.
Em, bi mogoče utemeljil kaj in povedal še svoje mnenje? Ja mislim da ma ta pa ta prov nobenmu ne pomaga.
aja, honda crx '91 160KS ma baje z normalno voznjo okrog 8 (OSEM!!!) litrov porabe!
Zanimivo

Objavljeno: To apr 01, 2003 8:13 pm
Napisal/-a +Gambit+
Intermezzo : Ce mi se en omeni porabo, mu bom skril solsko torbo, al bom pa psa pelu da se mu poscije na gumo (odvisno od starosti).
Kdor kupuje take avte, se ne sme ozirat na porabo...
Objavljeno: To apr 01, 2003 8:33 pm
Napisal/-a Sale
Hmmm, tole je pa že prav zanimiv fenomen - vedno kadar nanese debata na Golfa VR6, kmalu sledi pregovarjanje med pristaši Hond in zagovorniki VW. Res zanimivo

.
No vi kar naprej
v miru debatirajte; sem hotel samo to povedat, ker je res neverjeten pojav

. Če bi imel malenkost več časa bi vam objavil linke do vsaj treh skoraj identičnih debat

.
Aha, sem skor pozabu - potem sem pa jaz res en srečko, ker imam japonca obenem je pa še šest cilindrc. Two in one! Hec

.
Objavljeno: Sr apr 02, 2003 7:25 am
Napisal/-a Mihc
ah sej ni spet tok hudo si pravjo pac zgoneni pa tako naprej sej teoreticno nej bi masina lepo delala se bolje pri visjih obratih ce pa je gonjena hladna je pa druga zgodva al pa da ni blo menjave olja ...
pomoje je tko oba mobela sta dokaj dobra nakupa ce si pripravljen met se ene 200.000 sit za to da zrihtas masino ... pac seveda ko jo pa zrihtas mas pa zival .....
z zrihtas mashino sem mislu v smislu da zadevo vn vzames zamenas dihtnge, termostat, senzorje, batne obročke preveris lezaje itd....