Stran 1 od 2

Težave z zavorami (diski) - tresenje

Objavljeno: Sr apr 02, 2003 7:09 pm
Napisal/-a xman
Pri 85 000 km sem se odločil da bom menjal disk ploščice čeprav le to še ni bilo nujno potrebno. Poleg menjave ploščic (vgradil sem lucasove ploščice) sem se odločil, da bom dal malo postružit / poravnat tudi diske (disk obroče). Sedaj ko sem vse skupaj sestavil mi ob zaviranju pedal zavore »poskakuje«; ravno tako se trese tudi cel avto in zaviranje ni najbolj efektivno. Diski pa se ob zaviranju močno segrevajo (precej se segrejejo tudi platišča). Ploščice katere sem vgradil so popolnoma nove in diski so bili vsaj na pogled in otip postruženi zelo kvalitetno gladko in ravno. V čem je po vašem problem? Ali je močno segrevanje ob zaviranju zelo škodljivo za ležaje v kolesih (topljenje maziva)?

Objavljeno: Sr apr 02, 2003 7:59 pm
Napisal/-a din
Da se ti diski ob zaviranju zelo segrevajo, boš teško opazo. Prej bi rekel, da ti nekaj šteka (blokira). A si sam delal, ali so ti na servisu to delali :?: Pa disk je še dovolj širok

Objavljeno: Sr apr 02, 2003 8:10 pm
Napisal/-a kdk
Glede segrevanja je največija nevarnost , da ti zavre zavorno olje- nastopi zavorni pedal do dna in zaviranje 0 (doživel na lastnem avtomobilu ) - vzrok je bil zablokiran zavorni cilinder. poraba ploščice pa skoraj do železa. V hudih primerih pa lahko tudi zakališ disk, ali pa ti l celo poči , sploh če je preveč postružen.
Glede tresenja - če disk ni bil postružen popolnoma pravokotno na pesto , potem navidezno niha in ploščice "plavajo", in pri zaviranju trese.

Objavljeno: Sr apr 02, 2003 8:10 pm
Napisal/-a xman
Ne nič mi ne šteka ker se avto "v leru" po ravnini zelo dolgo pelje. Ne niso mi delali na servisu. Diske mi je stružil en kolega, ploščice pa sem menjal sam. Zakaj bi težko opazil pretirano segrevanje? Če se platišča že ob noramlni vožnji segrejejo to sigurno ni normalno.

Objavljeno: Sr apr 02, 2003 8:13 pm
Napisal/-a xman
"kdk" najbrž da so diski res nepravilno postruženi. A se disk ploščice tut lahko pregrejejo / zažgejo (postanjeo neuporabne)?

Objavljeno: Sr apr 02, 2003 8:20 pm
Napisal/-a kdk
Če hočeš vedeti ali ti kaj blokira , bo treba avto dvigniti , 1x malo močneje pritisni zavoro,pusti v prostem teku , potem pa preizkusi če lahko lepo obrneš kolo. Ker je teža avtomobila velika , med vožnjo ne boš opazil delnega blokiranja. Tudi če ti trese in so diski neenakomerni , se ti pri normalni vožnji platišče ne bi smelo greti, spoh pa ne zato , ker neravni disk malo bolj odmakne ploščice , kot pa je normalno.
Če so po pregretju ploščice neuporabne pa bo moral povedati kakšen mehanik. Moje so bile v prej opisanem primeru tako ali tako zanič ( obrabljene ).

Objavljeno: Sr apr 02, 2003 8:22 pm
Napisal/-a kdk
Pozabil sem vprašati - se ti pregrevata obe kolesi enako ali pa je razlika očitna ?

Objavljeno: Sr apr 02, 2003 8:34 pm
Napisal/-a .::GTR::.
ko zamenjaš ploščice ne smeš prvih 200 km naglo bremzat, lahk jh uničš. jest mam tut lucasove ploščice pa sm zlo zadovoljen, sam da sm jest menov še diske (brembo).

Objavljeno: Sr apr 02, 2003 9:09 pm
Napisal/-a xman
justyGTR - kje sii to zasledil? Kako pa naj bi se ploščice ob naglem zaviranju uničile?

kdk - oba diska se segrevata približno enako. Saj če nič ne zaviram (npr pri vožnji v klanec) se diska nič ne segrevata.

Objavljeno: Sr apr 02, 2003 9:20 pm
Napisal/-a .::GTR::.
ja to mi je reku un mehanik k mi jh je gor vrgu (reku mi je zato ker sm ga prašov :) ) ja sj ma lucas notr u škatlci zravn ploščic še tak zelen katončk kao opozorilo. ja un tip mi je reku če bi zdej (takrat ko mi jh je gor dau) šu na korenskga (mejni prehod, strma ovinkasta cesta) da bi vse skp skuru. ploščice se morjo kao ''ulaufat''.

Objavljeno: Sr apr 02, 2003 10:50 pm
Napisal/-a CAPRI BOY
justyGTR ima čist prov karkoli menjaš na zavorah je treba udelati to ti tudi piše na navodilah od delov kadar diske stružiš je treba vse zmerit z merilno urico :wink: struženje diskov je samo kratkoročna rešitev to je moje mnenje 8)

Objavljeno: Sr apr 02, 2003 11:28 pm
Napisal/-a Jesus
kolk priblizno pa pridejo zavorne ploscisce(spredaj)? k smo glih pri temu :wink:

Objavljeno: Sr apr 02, 2003 11:37 pm
Napisal/-a kr3mn1
model raje poglej ce si pravilno vse skup vrgel, ker najveckrat se takole homemade obnova bremz rezultira v tem da ze tako premajhno znanje pozabi se na to da je treba nalezne povrsine ocistit in se prepricat da vse skupaj ko je zmontirano res pravilno lezi tam kjer mora. da so pa struzeni diski pa samo prica da se rad igras z zivljenjem. bom dal fotke na forum, ker sva pred dvema dnevoma s kolegom naredila test. stare diske sva postruzila, jih zmontirala na fiat uno turbo in gasa. eden od diskov tud prvih 5 minut ni prestal, merilna urica pa je pokazala 2 milimetra hoda. dobesedno se je zvil kot da bi bila namontirana rezina mortadele. so pa bili hlajeni diski znamke brembo. samo se pol milimetra pod min. debelino so bili. ze prej sem govoril da nisi zdrav ce prisparas jurja na racun varnosti zdej bom pa vsakega ki mi bo prisel cez pot raje posvaril:"pazi kaj delas, ne varcuj na napacnem koncu". a pri zenskah tud s kondomu sparate? 1 dan v mesecu se pravi 1 proti trideset pa ce mam samo vsako drugo ga gor je to 1 proti 60 ?

jao.

lp, kr3mn1

Objavljeno: Če apr 03, 2003 7:15 am
Napisal/-a din
Ob menjavi ploščic je treba zato bit pozoren na zaviranje, ker se morajo ploščice prilagodit na površino diska, da se vležejo. Dokler se pa ne vležejo pa je zavorni učinek manjši, posledično če si takoj enako hiter (divji), moraš še bol tiščat na pedal zavore, pride do večjega pregrevanja diska - ploščic.......

Pa se ti je to pojavlo takoj ob prvem zaviranju, ali komaj čez čas :?:
Ostalo je že v gornjem postu vse lepo povedal. Pa komaj zdaj sem opazo tvoj nik justyGTR - če je to tvoja živalca, potem ti pa res ne bi bilo treba šparat pri diskih.

Objavljeno: Če apr 03, 2003 8:03 am
Napisal/-a Hanzi
xman je napisal/-a:"kdk" najbrž da so diski res nepravilno postruženi. A se disk ploščice tut lahko pregrejejo / zažgejo (postanjeo neuporabne)?


Jaz pri astri na 70kkm menjal ploščice ker sem jih pregrel-zakalil. Pri 150 na polno bremzal do 0 vmes pa nekajkrat zapeljal v nekaj cm vode. (izvod iz ljubljanske obvoznice) Ker so mi bremze tresle če sem zaviral pri 120+ malo bolj dolgo in skoraj nič preijele sem rekel da s tem se pa ni za hecat. sem posumil na zvite diske pa niso bili. Pri Hribarju na Viču mi je zamenjal ploščice in potem je bilo vse kot je treba.
Tud ploščice lahko prekuriš :oops: :roll:

Objavljeno: Če apr 03, 2003 8:25 am
Napisal/-a *bojci*
xman je napisal/-a: A se disk ploščice tut lahko pregrejejo / zažgejo (postanjeo neuporabne)?


Nisem sledil postu..nič hudega. :wink:
To misliš na zavorne ploščice, ne?
Sem enkrat gnal avto po bregovih do kolega, pa pune vmes bremzal in ko sem prišel do skoraj do njega, sem opazil (po 15 min dirkanja), da mi bremze ne lovijo tak dobro. Pridem tja, se ustavim, pa se iz obeh ploščic tak kadi in smrdi!!!
To definitivno ni zdravo za ploščice. Aja, mel sem lucasove ploščice.

Glede novih ploščic pa se morajo res uležt, se prilagodit disku

Jesus je napisal/-a:kolk priblizno pa pridejo zavorne ploscisce(spredaj)? k smo glih pri temu


Lucasove pridejo tam nekje ca. 5k za komplet spredaj. Za mojega so prišle 4,5k. Ti pa maš BMW-ja ne? Verjetno so mal dražje. Pa lucasove so kar dobre. :wink:

kdk je napisal/-a:Glede segrevanja je največija nevarnost , da ti zavre zavorno olje- nastopi zavorni pedal do dna in zaviranje 0 (doživel na lastnem avtomobilu ) - vzrok je bil zablokiran zavorni cilinder. poraba ploščice pa skoraj do železa.


Se je mojemu fotru isto zgodilo. Samo pr njemu je takrat dihtunga popustila, pa je prišel pesek zraven in zablokiral zavorni bat.

din je napisal/-a:Da se ti diski ob zaviranju zelo segrevajo, boš teško opazo. Prej bi rekel, da ti nekaj šteka (blokira).


Ne, veš kaj....res se težko opazi, ampak, ko je že hudo, ti ne bremza tak kot bi moral, šteka glih ne. Ja, pa smrdi ogabno, po zažganem...

Objavljeno: Če apr 03, 2003 9:28 am
Napisal/-a [YuGo]
hmm pri 85.000 si šel diske stružit...se mi zdi, da bi blo bolj pametno, da bi samo ploščice menjal, če pa diski bli zanič, pol pa je treba zamenjat. Z zavorami se ni za igrat, pač moje skromno mnenje...očitno si pa ti tvoje diske s struženjem bolj uničil, kot pa naredil kaj koristnega...

lp

Objavljeno: Če apr 03, 2003 11:34 am
Napisal/-a gerchy
Hm, nisem prebral celotne debate, ampak se mi zdi pametno, da ce imas nove disk ploscice, zamenjas tudi diske. Cena ni pretirano visoka, varnost pa je le na prvem mestu ...

Objavljeno: Če apr 03, 2003 1:05 pm
Napisal/-a Hanzi
Diski po mojem mnenju bp zdržijo dvoje ploščič vsaj kar se robu tiče. :roll: Ko pa jih daš brusit pa moraš itak pazit da jih ne stanjšaš preko dovoljene meje :?

Objavljeno: Po apr 07, 2003 4:28 pm
Napisal/-a keylone
lahko si prvec postruzil diske pa je oprijem ploscic toliko bol trsi.pregrevanje:ce ti pregreva kot pravis potem pricakuj da bo treba lezaj menjat.drgac lahko probas zamenjat z drugimi ploscicami odvisno ksn avto imas ce imas italjanskega potem bojo lucasove prave kr so priporocene za it.modele.kar pa ni 100%vzrok.probaj pedal naregulirat lahko da je dubil luft.pa si probal kolo na mestu vrteti da ti slucajno zavore ne drsijo pa da ti jih pregreva