Stran 1 od 2
Tuning Vs Styling
Objavljeno: Po maj 30, 2005 10:28 am
Napisal/-a YOC
Ker imamo avtomobilisti zelo različne okuse me zanima sledeče
Kaj bi imeli raje:
1. v über natuniran avto - stock look
(torej avto, ki je izredno zmogljiv in je na videz popolnoma serijski)
2. V über stajliran avto - nič pod haubo
(torej avto, ki je na videz popolnoma športen, ekskluziven,... in ima vsaj 200HP premalo)
Vem da bi večina imela najraje oboje ampak to tretjo možnost v tem primeru izključujem.
Sam sem za Stock look - pa zmaja pod haubo
lp
YOC

Objavljeno: Po maj 30, 2005 10:40 am
Napisal/-a Slide
Hvala enako...moč, moč in šele nazadnje moč

, ne pa da ga še spojlerji štopajo, ko gre že brez njih premal

Objavljeno: Po maj 30, 2005 10:46 am
Napisal/-a Turbobitch
Najprej je važn da dela, pol da je stroj pol pa da zgleda.
Objavljeno: Po maj 30, 2005 10:50 am
Napisal/-a DaDek
moč
Objavljeno: Po maj 30, 2005 11:52 am
Napisal/-a WRC555
Vsakega malo

Objavljeno: Po maj 30, 2005 11:57 am
Napisal/-a rok46
WRC555 je napisal/-a:Vsakega malo

jst sm tud kle

drgač pa moč na prvem mestu...
LP
Objavljeno: Po maj 30, 2005 11:58 am
Napisal/-a Speedfighter
Glede na naše ceste in zakone je moč bore malo uporabna, tko sm bolj za styling

Objavljeno: Po maj 30, 2005 12:09 pm
Napisal/-a M3
če natunan do konca potem vsaj da ima ene alu feltne nižanje in temnenje, vsaj to
če pa je stylan pa vsaj malenkost več hp, glih da ni 75KM

vsaj okoli 150 HP.
eno al drugo skrajnost pa nebi mogel imet, vsaj malenkost še v drugo da gre.
Objavljeno: Po maj 30, 2005 12:12 pm
Napisal/-a eclipse_R
jst bi mel oboje.. sicer na različnih avtih (če je že tak vprašanje). Drgač pa kuko je lohk avto natuniran do konca, če je na zunaj popolnoma stock? Usaj feltne, gume, znižano podvozje, večje diske pa more met.. če že hoče prežvet dodatno moč
Jst osebno bi meu en avto ala moja micra, k bi na zunej zgledala čist stock ja, pač spuščena ipd. pa da bi mela über hudo mašino.. Pol pa da bi vidu poglede na kkšnih poršejih ala pa kej k bi jih sprašu

(seveda bi blo tut za varnost voznika bolj poskrbljeno kokr je v stock avtu..)
lp
Objavljeno: Po maj 30, 2005 12:21 pm
Napisal/-a nebivedu
eclipse_R je napisal/-a:jst bi mel oboje.. sicer na različnih avtih (če je že tak vprašanje). Drgač pa kuko je lohk avto natuniran do konca, če je na zunaj popolnoma stock? Usaj feltne, gume, znižano podvozje, večje diske pa more met.. če že hoče prežvet dodatno moč
Jst osebno bi meu en avto ala moja micra, k bi na zunej zgledala čist stock ja, pač spuščena ipd. pa da bi mela über hudo mašino.. Pol pa da bi vidu poglede na kkšnih poršejih ala pa kej k bi jih sprašu

(seveda bi blo tut za varnost voznika bolj poskrbljeno kokr je v stock avtu..)
lp
Večji bolj zračni diski lih niso styling, pa nižji in trši amortizerji tut ne, ker to je osnova da lahko potem predeluješ mašino(orenk mislim najmanj 30% več moči, ostalo je itak...) - torej je to tuning.
Objavljeno: Po maj 30, 2005 12:26 pm
Napisal/-a Fullback
mešanica obojega je najlepše...feltne, fedri in muska...to je men najbolj pomembno...
Objavljeno: Po maj 30, 2005 12:42 pm
Napisal/-a darkdog24
Sem za styling.Recimo 1 primer.
Mamo 2 Cliota eden je 2.0 RS mašina k svija anbita, zunaj pa tak obični Clio, drugi pa je isti model cliota z maxi bodykitom in mašina 1.4 ali 1.2 ni važno.
Zakaj zato, ker prvi auto v Sloveniji nemoreš niti 40% njegovih zmogljivosti izkoristiti kaj pa da bi uporabu 100% tistga čemu je mašina namenjena (policaji te zjebeja na vsakem koraku, zakonodaja, preveč prometa na cesti itd...) medtem ko pa drugi auto lahko izkoristiš do maximuma pa še lepši je za videt.Kamorkoli greš se folk obrača za atbo, te na parkirišču ustavi in te kej vpraša itd.. pelat se pa moraš po pravilih v obeh primerih.
Zato js nerazumem zakaj si nekdo v SLO kupi recimo lamborgini diablo?Verjetno zaradi imiga ima se može se, ker pri nas se tukaj tudi če bi lahk se pelu hiter nemoreš zaradi same konstreukcije ceste itd.. Ceste so do kurca.
Objavljeno: Po maj 30, 2005 1:21 pm
Napisal/-a cossy
darkdog24 je napisal/-a:Sem za styling.Recimo 1 primer.
Mamo 2 Cliota eden je 2.0 RS mašina k svija anbita, zunaj pa tak obični Clio, drugi pa je isti model cliota z maxi bodykitom in mašina 1.4 ali 1.2 ni važno.
Zakaj zato, ker prvi auto v Sloveniji nemoreš niti 40% njegovih zmogljivosti izkoristiti kaj pa da bi uporabu 100% tistga čemu je mašina namenjena (policaji te zjebeja na vsakem koraku, zakonodaja, preveč prometa na cesti itd...) medtem ko pa drugi auto lahko izkoristiš do maximuma pa še lepši je za videt.Kamorkoli greš se folk obrača za atbo, te na parkirišču ustavi in te kej vpraša itd.. pelat se pa moraš po pravilih v obeh primerih.
Zato js nerazumem zakaj si nekdo v SLO kupi recimo lamborgini diablo?Verjetno zaradi imiga ima se može se, ker pri nas se tukaj tudi če bi lahk se pelu hiter nemoreš zaradi same konstreukcije ceste itd.. Ceste so do kurca.
podpis pod tole čeprav je pa malo močnejša mašina tud dobrodošla sam uprašanje je tuning ali stayling jaz sem za stayling
Objavljeno: Po maj 30, 2005 2:29 pm
Napisal/-a Slide
darkdog24 je napisal/-a:Sem za styling.Recimo 1 primer.
Mamo 2 Cliota eden je 2.0 RS mašina k svija anbita, zunaj pa tak obični Clio, drugi pa je isti model cliota z maxi bodykitom in mašina 1.4 ali 1.2 ni važno.
Zakaj zato, ker prvi auto v Sloveniji nemoreš niti 40% njegovih zmogljivosti izkoristiti kaj pa da bi uporabu 100% tistga čemu je mašina namenjena (policaji te zjebeja na vsakem koraku, zakonodaja, preveč prometa na cesti itd...) medtem ko pa drugi auto lahko izkoristiš do maximuma pa še lepši je za videt.Kamorkoli greš se folk obrača za atbo, te na parkirišču ustavi in te kej vpraša itd.. pelat se pa moraš po pravilih v obeh primerih.
Zato js nerazumem zakaj si nekdo v SLO kupi recimo lamborgini diablo?Verjetno zaradi imiga ima se može se, ker pri nas se tukaj tudi če bi lahk se pelu hiter nemoreš zaradi same konstreukcije ceste itd.. Ceste so do kurca.
Ok, je en point tukaj v tvojem postu...ampak...
...a se vi vozite samo po Dunajski ob 3 popoldne...sej obstajajo konci cest, kjer policaji nikoli ne stojijo, kjer prometa ni, ti pa do obisti poznaš vsak košček ceste...in tam, tam se da avto izkoristit...zelo, za 100% izkoriščanje maš pa mobikrog.
To je čisto stvar okusa, se strinjaš?

Objavljeno: Po maj 30, 2005 2:41 pm
Napisal/-a blue tornado
darkdog24 je napisal/-a:Sem za styling.Recimo 1 primer.
Mamo 2 Cliota eden je 2.0 RS mašina k svija anbita, zunaj pa tak obični Clio, drugi pa je isti model cliota z maxi bodykitom in mašina 1.4 ali 1.2 ni važno.
Zakaj zato, ker prvi auto v Sloveniji nemoreš niti 40% njegovih zmogljivosti izkoristiti kaj pa da bi uporabu 100% tistga čemu je mašina namenjena (policaji te zjebeja na vsakem koraku, zakonodaja, preveč prometa na cesti itd...) medtem ko pa drugi auto lahko izkoristiš do maximuma pa še lepši je za videt.Kamorkoli greš se folk obrača za atbo, te na parkirišču ustavi in te kej vpraša itd.. pelat se pa moraš po pravilih v obeh primerih.
Zato js nerazumem zakaj si nekdo v SLO kupi recimo lamborgini diablo?Verjetno zaradi imiga ima se može se, ker pri nas se tukaj tudi če bi lahk se pelu hiter nemoreš zaradi same konstreukcije ceste itd.. Ceste so do kurca.
Tu se podpisem!!Res,da mora avto imet pospeske,ampak to takrat,ko jih rabis,recimo prehitevanje,za to je pa ze 75 km cist dovolj....brez klime :P Drugac je pa na mojem prejsnjem cliotu prevladoval bolj styling,na tem novem pa..... :P

:P Se se bom odlocil!!

Objavljeno: Po maj 30, 2005 3:01 pm
Napisal/-a iKst
darkdog24 je napisal/-a:Sem za styling.Recimo 1 primer.
Mamo 2 Cliota eden je 2.0 RS mašina k svija anbita, zunaj pa tak obični Clio, drugi pa je isti model cliota z maxi bodykitom in mašina 1.4 ali 1.2 ni važno.
Zakaj zato, ker prvi auto v Sloveniji nemoreš niti 40% njegovih zmogljivosti izkoristiti kaj pa da bi uporabu 100% tistga čemu je mašina namenjena (policaji te zjebeja na vsakem koraku, zakonodaja, preveč prometa na cesti itd...) medtem ko pa drugi auto lahko izkoristiš do maximuma pa še lepši je za videt.Kamorkoli greš se folk obrača za atbo, te na parkirišču ustavi in te kej vpraša itd.. pelat se pa moraš po pravilih v obeh primerih.
Zato js nerazumem zakaj si nekdo v SLO kupi recimo lamborgini diablo?Verjetno zaradi imiga ima se može se, ker pri nas se tukaj tudi če bi lahk se pelu hiter nemoreš zaradi same konstreukcije ceste itd.. Ceste so do kurca.
To, da ne morš izkoristit konjev sploh ni res. Tistih bogih 170 konjev od cliota lahko prav pošteno razmigaš na cesti, brez da bi koga ogrožal. Poleg tega so razna mobikrog srečanja postala zelo pogosta, in če te veseli vožnja lahko skoraj vsak teden konje izkoristiš tudi legalno.
Poleg tega je močnejši avto veliko bolj udoben za vozit. Na avtocesti ni treba gledat 2km naprej in nazaj, lahko veliko bolj sproščeno voziš. Pa ko greš prehitevat koga ni treba 10 minut ostati na nasprotnem pasu.
Policaji te pa pomoje prej opazijo v cliotu 1.2 s spojlerji in hudimi feltnami kot pa v malo močnejšem serijskem ali zmerno predelanem avtu.
Uglavnem. Jaz raje izberem tuning. Pa ne samo tuning motorja, predvsem podvozje, zavore, weight reduction... Nimam pa nič proti stylingu, če je zadeva narejena primerno. Moj bmw bo izključno driftmobil pa mam vseen gor bodykit, ki je izključno zarad šminke gor

Motijo me pa razni alu wingi na drugače serijskih avtomobilih, pa ledice pa neonke itd.
Objavljeno: Po maj 30, 2005 3:18 pm
Napisal/-a FireSTORM
styling u iber + stock mlinček pod havbo = riž

Objavljeno: Po maj 30, 2005 3:46 pm
Napisal/-a darkdog24
Res je kar pravte obstaja prostor kjer svoj auto izkoristiš do maximuma, samo se je potrebno vprašati kolikokrat na leto pa greš na mobikrog v enem letu? V enmu letu greš max. ene 5x če greš pa še to sm preveč reku, kaj pa ostalih 360 dni? Tu pa clio iz mojega primera z maxibody kitom izkoristi vseh 365 dni v letu ker je motor narejen da se pelješ normalno brez obremenitev,brez divjanja itd.Potegne 130 in to je dost. 130 z 2.0 in 130 z 1.2 je ista vožnja.hitrost je ista, kar se pa tiče udobja, si pa lastnik maxibody cliota ziher vpikne ene športne usnjene zice in se boljš pelje ko un v 2.0 RS-u.
Sam sem delal diplomsko nalogo iz prometnih nesreč in sedaj po tolkem času vem kaj ti prinese hitrost,Ko vidiš nekatere slike se človk malo zamisli.100% dokazano je da če dva štartata z istega mesta in gresta v kraj B, bo tisti ki bo divjal in mel moč pod pokrovom prišu ene 10-15 min prej od tistega ki bo pelu po pravilih. kolikokrat med vožnjo pa je bil na nitki do crasha pa nebi pisal o tem. Za 15 minut prej na cilj js ne riskiram svoje dragoceno življenje. Rajš pridem eno ureo pzneje, vmes še grem kej pojest popit kot pa da me prijatli obiskujejo na pokopališču.
Ne obsojam nobenga ki imajo makine in stroje ampak js za sebe vem, da nebom metu denarja za nek hud iber auto, če ga ne izkoristim niti pol od tega kar mi daje.
to je isto kot pri telefonih.Ko si telefon kupujemo vsi gledamo da je ja čimveč funkcij gor.Čim več tem bolje je, na koncu pa od teh 100 funkcij uporabljamo ene 4 max.Telefon pa preplačamo 3x več kot pa unga ko je mel 15 funkcij.
Mal si poglejte telefone pa se vprašite ali izkoriščate svoj telefon do maximuma skratka vse kar vam nudi.
Objavljeno: Po maj 30, 2005 3:50 pm
Napisal/-a WILLIAMSCAR
MOČ
Objavljeno: Po maj 30, 2005 4:03 pm
Napisal/-a Andy
Jaz sem bolj za izgled...drugače je pa fajn met vsaj okol 100 KM da lahko še sploh prehitevaš
