Stran 1 od 1
TRANSPORTER
Objavljeno: Če jun 02, 2005 5:40 pm
Napisal/-a škoda
A kdo pedena kakšnega transporterja. Folk če mate slike na kompu od kakšnega transportrja jih dejte gor ker bi zlo rd vidu. Zaželeno je tudi od multivana.
Objavljeno: Če jun 02, 2005 6:01 pm
Napisal/-a tonix
ja katerega? T1, T2, T3, T4? Razlike so precejšnje

Objavljeno: Če jun 02, 2005 6:04 pm
Napisal/-a škoda
T3 pa T4.
Objavljeno: Če jun 02, 2005 6:24 pm
Napisal/-a Kaktus
Poglej si tole:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 069#464069
In pa ABT, Zender, RSL motorsport....
Objavljeno: Če jun 02, 2005 6:34 pm
Napisal/-a ahiM
Objavljeno: Če jun 02, 2005 7:25 pm
Napisal/-a splash
hudi kombiji!
Objavljeno: Če jun 02, 2005 9:03 pm
Napisal/-a škoda
Lepo se da te transporterje naspedenat. Pa še kjer luksuz so ta novi transporterji!!!
Ko bo dnar pa si bom nabavu enga ta novga transporterja!!!!
Objavljeno: Če jun 02, 2005 9:21 pm
Napisal/-a Spyker
Avto-Magazin special - Dostavniki (posebna priloga):
Obstajajo takšni, ki pravijo, da je Volkswagnov transporter v tem trenutku najboljši dostavnik. In verjetno njihove besede niso daleč od resnice. Nenazadnje to dokazuje z odlično kakovostjo, sodobnimi in zmogljivimi motorji, dobro ergonimijo in s številnimi bolj ali manj luksuznimi različicami, narejenimi na isti osvnovi. Prepoznali jih boste po imenih, kot so Shuttle, Caravelle, Multivan in California.
Toliko o samemu Transporterju iz AM-ja.
Uporablja ga tudi Policija

Objavljeno: So jun 04, 2005 6:38 pm
Napisal/-a škoda
Baje če v nabolj močnga dizla fuknš čip maš neki nad dveto konji moči. Mislm v ta novga transportarja.
Objavljeno: So jun 04, 2005 7:08 pm
Napisal/-a GOX
sej najmočnejši dizl ma 174KM kar tud ni mau
Objavljeno: So jun 04, 2005 7:38 pm
Napisal/-a Kaktus
Že pri T4 s 150 konji si lahko dal čip na 205KM.
Je pa tko, definitivno je transporter razred zase kar se tiče kombija.
Lega na cesti je fenomenalna, erognomija... - vse je dodelano do potankosti.
Smo imeli doma T4 (je tudi slika v debati do katere sem dal link) in kar nas je razočaralo je bilo, da je pri 42.000 prevoženih km šel sprednji desni ležaj, pri 68.000 km LMM (sicer znano za vse VAG TDI-je), šel je tudi katalizator.
Sedaj imamo opel Vivara (renault Trafic) in prva stvar je, da se lega na cesti nikakor ne more primerjati s transporterjevo...
Pa še pomemben dejavnik je, ki je bil odločilen pri nakupu - za enako oz. podono opremljenega transporterja kot imamo vivara bi morali odšteti krepkih 7 MIO, vivara pa smo dobili z vso opremo za 4,3 MIO.
Objavljeno: Ne jun 05, 2005 12:15 am
Napisal/-a GOX
jst bi tud reku da so tile transporterji dost precenjeni
Objavljeno: Ne jun 05, 2005 9:08 pm
Napisal/-a andrej777
Mi mamo Transporterja 2.5 103 KM synchro-ta. Avto je res zakon, lega na cesti z tršim podvozjem odlična. Škoda je samo to da ko smo ga kupili niso hoteli dati močnejšega motorja kot je ta. Po njihovih besedah je pol synchro preveč obremenjen in ne zdrži vse moči in teže. Drgač je milsu fotr vsaj 130KM (al kolk je) vzet.
Je pa čist mal "uštiman". Temne šipe, litke, metalik modra, rolbar, mal nižji (tovarniško).
Objavljeno: Ne jun 05, 2005 9:26 pm
Napisal/-a Spyker
andrej777 dej kšne slikce

Objavljeno: Ne jun 05, 2005 9:54 pm
Napisal/-a sablač
takle-ta je bil pa negdaj moj
pa stevc(slabsa slikca zal)
