Stran 1 od 1
Da nebi zaribal
Objavljeno: Ne apr 06, 2003 5:26 pm
Napisal/-a Josephe
Pozdrav,
No k je bil uzuni mrz pa sm mau razmišlu pa pršu do ene dokaj uporabne ideje. No ideja je pa taka.
Ko avto tišimo ( 100% gas ) se bati znajo kar pošteno segret in ko se segrejejo preveč avto zariba ( sm vidu že na kr precej avtih ). No zdej bi pa rečmo dal eno ceu not u karter z šobami podobnimi unim, ki ti špricajo vodo po vetrobranskem steklu, sam da bi ble temperaturno mnogo bolj obstojne, recimo da bi ble kovinske. Pod pedalom za gas še eno stikalo, podobno kot je pri pedalu za bremzo, ki bi ti uklučilo posebno el. pumpo, ki bi špricala olje naravnost v bate in jih pri tem hladila.
To mislm da še nism vidu pr nobemu avtu, in bi bil zelo hvaležen, če bi mi lahko kdo kaj svetoval, oziroma opozoril zakaj to nebi bilo dobro, kje bi znalo škodovat.
Poleg tega pa bi seveda še ogradil v karter še eno cev ki bi vodila, do pumpe, ta pa do hladilnika, tako da bi bilo olje tudi termastatizirano.
Za kakršen koli predlog se iskreno zahvaljujem.
Objavljeno: Ne apr 06, 2003 5:53 pm
Napisal/-a .::GTR::.
sam kolkr jest vem ko ga gonš se olje tut segreje k dost, tko da bi blo pomoje nesmiselno

nevem... lahk da se motm
any other suggestios?

Objavljeno: Ne apr 06, 2003 8:01 pm
Napisal/-a Need_Power
Po mojem mnenju ni problem v tem, da olje nebi 'špricalo' pa pravem delu bata, ampak v tem da se pri teranju olje full segreje (130+ stopinj celzija) in izgubi 'viskoznost' oz. mazalno sposobnost. Zato pa vgrajujejo nekateri hladilnike olja, da se olje ne segreje preveč in da je mazanje vedno dovolj učinkovito.
Za vse kar sem napisal ne garantiram da 100% drži.
Ajde
Objavljeno: Ne apr 06, 2003 8:35 pm
Napisal/-a Josephe
sam sej bi pol zravn namuntiru še hlajenje olja tam na ca. 70. C, tko da temp olja v karterju bi bla termostatizirana ( upam da sm prov napisu ).
To bi blo narejen tako.
V karter bi dov temp. senzor in ga naštelel na 70 C , ko tem naraste čez to vrednost, bi se prižgala el pumpa zunaj karterja, ki bi gnala olje po cevi do oljnega hladilnika( bil bi ločen od vodnega ) , ko bi tem olja padla pod 70 C bi se pumpa izklopla.
Kaj pa mnenja sedaj.

Objavljeno: Ne apr 06, 2003 8:44 pm
Napisal/-a ule
Ok če prov razumem ne bi šlo olje čez hladilnik pod 70 C, nad 70 C pa bi šlo skozi hladilnik?
Objavljeno: Ne apr 06, 2003 8:47 pm
Napisal/-a Josephe
prov si razumeu
Objavljeno: Ne apr 06, 2003 8:48 pm
Napisal/-a .::GTR::.
pomoje bi mogu naštimat na mal manj kot pa 70 stopinj, ker poj je brezveze, ne bi ti nič hladil sj je tm nek delovna temperatura motorja. pa tut če bi pomoje naredu te šobe da bi brizgale v bate olje s temp približno... 20 stopinj (tolk ohlajeno) ti neb nič kj prov preveč ohladil, to so pa spet materiali. to je samo moje mnenje

lahko bi pa probov na kašni stari mašini pa bi vidu rezultate

[/i]
Objavljeno: Ne apr 06, 2003 8:56 pm
Napisal/-a mark-shark
Pomoje je pravi odgovar o povišanju pritiska v olju in bi s tem dosegu ist učinek, na dost bolj enostaven način.
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... ht=pritisk
Hladilnik za ole ima pa vsak mal boljši moped

Objavljeno: Ne apr 06, 2003 9:18 pm
Napisal/-a Josephe
no sej bi se dal temp termostata, ki bi sprožil pumpo za hlajenje olja poljubno štelat.
Pa a mogoče kdo ve kolk je bat vroč k rečmo tišiš na avtocesti podn, men se zdi da je okol 300 C nism pa sigurn.
Zdej pa tud če šprica olje z temp 100 C ga hladi. Saj tko mislm.
Objavljeno: Ne apr 06, 2003 11:14 pm
Napisal/-a lisko
Mislim da bi sam hladilnik olja bil dovolj.Ker na ojnici so kao pritrjen protiuži za bat, ki pa delujeo tudo ko mazanje saj pri vsakem vrtljaju brizgne olje od njih po batih(enak učinek kot pa da bi vzel žlico pa jo vrtel u posodi vode)Tko da mazanje batov in cilindrov je zagotovljeno.sam stroške pa čas bi te koštalo to kar si reku:))Motor pa zariba če se olje pregreje(speni) in nima več mazalnega učinka.Se prav en mali hladilnik pa preračunat da bo olje imelo enako temparaturo kot pa je delovno temparatura motorja.Ker večje temp. sprembe bi slabo vplivale na motor(rečmo zamisli si steklo: ga ogreješ pol pa gor vliješ mrzlo al pa hladnješo tekočino ko pa je temp. stekla; bo poknilo)Se prav olje more imet enako temp. kot pa motor oziroma deli, ki ga mažejo.
Objavljeno: Po apr 07, 2003 5:20 am
Napisal/-a ule
Če bi dal pumpo ki bi se vklopila nad 70 C bi moral paziti na nivo olja v motorju. Torej bi ga moral naliti še kakšno litro več. Pomoje je boljše če daš samo oljni hladilnik in mu priskrbiš dovolj veliko količino zraka za hlajenje pa bi mogla stvar štimat.
Objavljeno: Po apr 07, 2003 6:29 am
Napisal/-a din
Golf 2 TD ima tako poštiman blok, da mu od spodaj brizga dodatno olje v spodnji del bata. Drugače pa bati dobivajo olje preko jnice, kot je že en napisal. Vsi hladilni sistemi, tako tudi oljni hladilni sistem ima termostat

Objavljeno: Po apr 07, 2003 6:16 pm
Napisal/-a Josephe
pol mislte da ni potrebno delat unga k bi šprical gor po batih.
A mi lahko nekdo bol natančno razloži kako majo turbo avti narjeno hlajenje olja, na kolk C je termostatiziran pa kako majo narjen da olje poganja do hladilnika.