Stran 1 od 1

avtomatik

Objavljeno: Ne jun 16, 2002 3:52 pm
Napisal/-a playa
razmisljam o nakupu Calibre automatic, pa me zanima vase mnenje o avtomatikih, predvsem kako se obnese pri mal bolj sportni voznji (do kolk obratov se ga lohka sprav, pri vkljucenem Sport nacinu) ... ?

Re: avtomatik

Objavljeno: Ne jun 16, 2002 4:41 pm
Napisal/-a ToniTic
Moja izkušnja z avtomatiki je, da pokurijo več bencina in slabše grejo kot enak avto z ročnim menjalnikom.
Zavrti pa se verjetno do blokade.?

Re: Re: avtomatik

Objavljeno: Po jun 17, 2002 8:13 am
Napisal/-a enarf
ToniTic pravi:
Moja izkušnja z avtomatiki je, da pokurijo več bencina in slabše grejo kot enak avto z ročnim menjalnikom.
Zavrti pa se verjetno do blokade.?


Moja izkušnja pa pravi, da se avtomatik pa če tut ma ne vem kok športen način ne bo zavrteu niti blizu blokade. Blokada je par 100 obratov za območjem največje moči pri večini avtomobilov...

Re: avtomatik

Objavljeno: Po jun 17, 2002 1:04 pm
Napisal/-a bambi
Moja izkusnja je pa taksna:

prve dneve pri avtomatiku pogresas rocno menjavanje, potem pa se navadis in se ti zdi super, sploh, če imas to smolo in stojis v kaksni koloni.
Trenutno imam spet vozilo z ročnim menjalnikom in želim v bližnji prihodnosti zamenjati za vozilo z avtomatskim menjalnikom.

Je fajn stvarca!!!! :)

Re: avtomatik

Objavljeno: Po jun 17, 2002 5:24 pm
Napisal/-a ToniTic
Jaz sem vozil BMW 520 z avtomatskim menjalnikom z možnostjo ročnega prestavljanja in ta se je zavrtel do blokade, potem pa sam prestavil tudi če si ga mel na ročnem načinu. Je pa res, da nimaš takega občutka, ko prideš do blokade kot pri ročnem menjalniku, ko ti elektronika prekinja vžig pač koliko časa hočeš. Avtomatik je takoj prestavil v višjo in ga nisi mogu "držat na blokadi" (razen v prostem teku).
Ne vem pa, kako je to narjeno pri Oplu.

Re: avtomatik

Objavljeno: Po jun 17, 2002 5:27 pm
Napisal/-a ToniTic
Še nekaj:
moje mnenje je, da je avtomatik za voznike, ki vozijo ker pač morajo in ne z užitkom. Pa za lene, ki se jim ne ljubi prestavljat. Pa za mojo mamo, ki nikoli ne bo povsem obvladala sklopke.

Re: Re: avtomatik

Objavljeno: Po jun 17, 2002 5:37 pm
Napisal/-a G-4S
Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.

Re: avtomatik

Objavljeno: Po jun 17, 2002 6:29 pm
Napisal/-a grist
jz mam isto avtomatika in ti neki svetujem ce avto nima cez 200 konjev ga ne vzet drugace pa je voznja veliko lepsa in prijetnejsa nasploh cez mesto

Re: avtomatik

Objavljeno: Ne jun 23, 2002 3:49 pm
Napisal/-a frisco
Jest sm vozu automatika (Chevy malibu 3.3) u Ameriki (sej drugih tam sploh ni) in men je full špon zadeva. V mescu dni mi je tko v kri pršu, da sm doma koj pozabu kuplungo stisnt. Dirkat se res ni dal z njim, pa še blokado je meu zlo nizk.

Ko bom menu auto bom pa gledu če bom lohk kakšnga kje dobu. Mal se sicr skrbi zarad menjalnika ker ne vem kolk zdrži, ampak pravjo da več kot ročni. A je to res?

LP

Re: avtomatik

Objavljeno: Sr dec 25, 2002 10:48 pm
Napisal/-a MaFiA__
Samo jz vam powem avtomatik je res dobr ker se navor bols izkorist se posebi pr avdijih samo ce pa hocs dirkat je pa bols menjalnik in bl zanimiv je menjalnik jz mislm da je avtomatik za une ka ne znajo uporablat sklopke !




L.P

Re: avtomatik

Objavljeno: Pe dec 27, 2002 8:30 pm
Napisal/-a Diesel
Če nisi blizu penzije ne kupuj avtomatika.
Zasuče se cca sto obratov pred blokado,tud pri steptronicu al pa multitronico pri načinu da sam prestavlaš tud če pozabiš šaltat sam šalta pred blokado.Do blokade ga lahko stisneš samo na štangasu,pa še ta je praviloma zarad varnosti na 4000 obratih (pri benc.)

Re: avtomatik

Objavljeno: Pe dec 27, 2002 10:31 pm
Napisal/-a Malcolm
Alfa 147 selespeed...... Sanje... smrk pa ni moja...

Re: avtomatik

Objavljeno: So dec 28, 2002 11:32 am
Napisal/-a BiMMER
moj fotr ima BMW 528iA step-tronic, avtomatik in je zadeva zelo OK!
Najprej ti je mal dolgčas ker nimaš kej z levo nogo in desno roko delat, pol k se pa navadiš je pa super!
Pri našem lahko prestavljaš tudi sam (step-tronic) torej za + naprej in za - nazaj! Če avto prestavlja sam je to odvisno od količine dodanega gasa! Če pelješ počasi avto prestavi že pri 2000RPM, če dodaš ful gasa prestavi pa okoli blokade!
Še nekaj mi je ful dobr: Ko daš gas do konca je čisto na podnu še ena tipka, ko ko pohodiš tolko, da se dotakneš tudi une tipke avto avtomatsko presavi prestavo nižje! Sistem je namenjen za prehitevanje!

Re: Re: Re: avtomatik

Objavljeno: So dec 28, 2002 3:14 pm
Napisal/-a Diesel
SAFRANE pravi:
Diesel pravi:
Če nisi blizu penzije ne kupuj avtomatika.
Zasuče se cca sto obratov pred blokado,tud pri steptronicu al pa multitronico pri načinu da sam prestavlaš tud če pozabiš šaltat sam šalta pred blokado.Do blokade ga lahko stisneš samo na štangasu,pa še ta je praviloma zarad varnosti na 4000 obratih (pri benc.)



ja.....a morš mar avto vrtet do blokade al kaj?
super to ti bo ziiiiih fuuuul dolg zdržal pa dobr delal kr tako naprej:-))
lp


Prvič; Nisem reko da morš avto vrtet do blokade,jaz sem samo odgovoril na vprašanje do kolko se vrtijo avtomatiki in ali jih lahko ¨stisneš¨ do blokade. Drugič;Če se vključuješ v pogovor preberi vse kar je folk napisal in se pol delaj pametnega.

Re: avtomatik

Objavljeno: So dec 28, 2002 5:01 pm
Napisal/-a Racing
dj safrane mal se zresn, pa ne bit tko naduvan pa met takih butastih pripomb, k nm bodo debato skinl zarad tebe.

Re: Re: Re: avtomatik

Objavljeno: So dec 28, 2002 11:09 pm
Napisal/-a RedBaron
<<ja.....a morš mar avto vrtet do blokade al kaj?
<<super to ti bo ziiiiih fuuuul dolg zdržal pa dobr delal kr tako <<naprej:-))

SAFRANE:

za to pa so blokade, da avto čim dlje zdrži, predstavljaj si, kaj bi blo, če ne bi blo blokad!

Pri VAG je blokada točno na začetku rdečega polja, sploh ne moreš pritišat na rdeče polje!

OK, tole ne drži čist 100%, jaz mam polota, 1,0 50KM in ta ma zelo nežno blokado, ko se kazalec dotakne oznake 6000, začne avto trokirat in prav čutiš, da neha vlečt ampak se vrti na 6000 (v prvi in drugi gre malo čez).

fotrov golf 1.8 90KM, pa ma bolj grobo blokado in sicer tud točno na začetku rdečega polja pri 6200 rpm, tu pa ne moreš prit na rdeče polje, ker ko prideš do blokade mašina zabremza!!


Ampak mislim, da pa bolj športni avti (kake honde) pa majo blokado recimo 500 rpm v rdečem polju.

AJA, pa da ne bo kdo mislu, da jaz non-stop tiščim do blokade, večinom prestavljam pri 3000 rpm, pri prehitevanjih pa seveda stisnem do konca (tik pred blokado šaltam, če še nisem mimo), seveda sem pa že pritiščal do blokade.
Pa tud zelo pazim, da je mašina segreta preden jo stisnem!!!