Stran 1 od 2

Prosim, a mi razložite?

Objavljeno: Sr jun 08, 2005 7:54 pm
Napisal/-a pugi405
Obrnil sem forum že 2X okoli, pa mi še zdej ni jasno kaj pomeni, da so amortizerji dvostranski :shock: - (Monroe Reflex)
Bi bil hvaležen za razlago. Danes sem slišal, da naj bi bili taki zelo trdi :shock: :shock: ......

Objavljeno: Sr jun 08, 2005 7:56 pm
Napisal/-a Eddis
Jst bi tud dodal se eno vprasanjce: Kaj pomeni ce avto ima dvojne diske spredaj in zadaj, kako to deluje?

Objavljeno: Sr jun 08, 2005 8:03 pm
Napisal/-a Pro2Type
Ja kuker jaz vem so to mal boljši amortizerji, ki so polnjeni z oljem tako kot vsi amoritzerji, zraven majo pa še cca 35 bar plina, tako da uravnava trdoto samega amortizerja, in so zelo priporočljivi za znižane avtomobile, in so nekoliko bolj trdi!

Cena pa je tudi temu primerna. Za moj avto CITROEN AX je cena komada 13.000 sit!

Objavljeno: Sr jun 08, 2005 8:06 pm
Napisal/-a Mate
Eddis je napisal/-a:Jst bi tud dodal se eno vprasanjce: Kaj pomeni ce avto ima dvojne diske spredaj in zadaj, kako to deluje?


dvojni disk pomeni, da ploscice disk zagrabjo iz obeh strani - leve in desne, disk pa ni poln,ampak ima na sredini reze za zrak za boljse hlajenje. Moj golf IV ma spredaj dvojne, zadaj pa enojne.

Objavljeno: Sr jun 08, 2005 8:33 pm
Napisal/-a Drocky
Mate je napisal/-a:
Eddis je napisal/-a:Jst bi tud dodal se eno vprasanjce: Kaj pomeni ce avto ima dvojne diske spredaj in zadaj, kako to deluje?


dvojni disk pomeni, da ploscice disk zagrabjo iz obeh strani - leve in desne, disk pa ni poln,ampak ima na sredini reze za zrak za boljse hlajenje. Moj golf IV ma spredaj dvojne, zadaj pa enojne.

pol so to t.i. prisilno hlajene zavore????? :oops:

Objavljeno: Sr jun 08, 2005 8:39 pm
Napisal/-a pugi405
Pa še eno vprašanje: Cena, ki jo imajo Monroe Reflex... 13k. Govorim za P405 zadnji amort..... je to cena pri Olef s.p. na komad al par? :oops: :oops: :oops: :oops:

Objavljeno: Sr jun 08, 2005 8:45 pm
Napisal/-a black
za info.
Za tipota monroe reflex se bli 54k sit

Objavljeno: Sr jun 08, 2005 9:13 pm
Napisal/-a Mustang_Girl
Za Monroe povprašaj na Parmovi pri Dolinarju. Se da velik zment, v zameno za kakšno rundo pijače ti da šef dober popust. :lol:

Objavljeno: Sr jun 08, 2005 10:37 pm
Napisal/-a fiat gt
Js sem imel to moznost pa sem montiral to na bivsega tipota 2.0 16v...use 4 nove amortizerje monrooe reflex in so bomba..ampak vsaj za tipota so bili dragi,imam pa to sreco ker ima bratranec trgovino z avtodeli..in sem dobil bolj poceni so pa vrhunski

Objavljeno: Sr jun 08, 2005 11:23 pm
Napisal/-a VET
Mate je napisal/-a: dvojni disk pomeni, da ploscice disk zagrabjo iz obeh strani - leve in desne -------

a pol obstajajo tud diski, k jih ploščice zagrabjo sam iz ene strani ?

Objavljeno: Če jun 09, 2005 5:29 am
Napisal/-a Dekletce
Dvostranski amortizerji, tukaj gre predvsem za to da prijemajo v obe smeri, namreč ko recimo zapelješ čez "jamo" ne prime samo na eno stran, pač pa na spodnjo in zgornjo stran blaži. Namreč boljše blaženje..
Pri dvojnih diskih, pa bi rekla defenitivno gre za boljšo varnost pri samem avtomobilu.

Objavljeno: Če jun 09, 2005 6:22 am
Napisal/-a Miholl
Gen|uS je napisal/-a:
Mate je napisal/-a:
Eddis je napisal/-a:Jst bi tud dodal se eno vprasanjce: Kaj pomeni ce avto ima dvojne diske spredaj in zadaj, kako to deluje?


dvojni disk pomeni, da ploscice disk zagrabjo iz obeh strani - leve in desne, disk pa ni poln,ampak ima na sredini reze za zrak za boljse hlajenje. Moj golf IV ma spredaj dvojne, zadaj pa enojne.

pol so to t.i. prisilno hlajene zavore????? :oops:


Ja t "dvojni diski" k majo luft na sred so prisilno hlajeni da.

To da pa na disk prtiska ploščica sam z ene strani pa pomen da k bremzaš jih sam z ene strani skp tišči, zato se tut ploščice pr teh sistemih na eni strani bol obrabijo kot na drugi

Objavljeno: Če jun 09, 2005 6:45 am
Napisal/-a nebivedu
No jst mam od včeraj amortizerje od kayabe - stane komad 16.600 sit, ampak so polnjeni samo s plinom - so pa tudi dvostranski, tko da blažijo res dobr.

Objavljeno: Če jun 09, 2005 7:27 am
Napisal/-a Mate
Gelde diskov se tole: kljub temu, da so moji potem menda prisilno hlajeni je tega hlajenja se vedno premal za kaksno bolj sportno voznjo - na mobikrogu so bili diski po treh krogih ze posteno vroci, po stirih pa so ze smrdeli. (en krog pa traja priblizno 1.20 - 1.30 minute)

Glede telih amortizerjev mi pa nekaj ni jasno. A niso potem vsi amortizerji dvostranski. Ze iz samega principa delovanja...batek z luknico in olje ki se pocasi pretaka v eno in drugo stran. Pri montazi svojih amortizerjev (od Amortizerja) sem se malo igral z enim... in bremza v obe smeri.

Objavljeno: Če jun 09, 2005 7:35 am
Napisal/-a Asterix
Na tem forumu je pisalo, da monroe reflex amortizer ob voznji cez luknjo zrak ven spusti, ker navadni pocasneje reagirajo, tale pa hitreje.

Objavljeno: Če jun 09, 2005 7:50 am
Napisal/-a JohnyR
Bom jst oboje razložil.


Dvostranski amortizer je tisti, ki ima različno močno blaženje ko ga stiska od takrat ko gre narazen. To pomeni, da je amortizer lažje raztegniti kot pa stisniti. Priporočen je za spuščene avte zato ker tak amortizer do neke mere pomaga vzmeti. Uporaba je še posebej priporočljiva pri avtih ki imajo torzije, ker se le ta ob prestavljanju (spuščanju avta) ne otrdi.

Vsi amortizerji so polnjeni z oljem. Razlika med plinskimi in navadnimi je v tem, da imajo plinski to olje pod pritiskom, ki ga ustvarijo z plinom. Seveda je potem tudi plin v amortizerju stisljiv, kar očitno poboljša lastnosti amortizerja.



Dvojni diski = ventilirani diski.

To da se tudi taki diski pregrejejo pa ni nič čudnega, še posebi ko se voziš po Mobikrogu. Ponavadi je problem v dovodu zraka in slabih platiščih.

Primer Clio '96 z 15" OZ Superlagera platiščim nima nikakršnega problema z pregrevanjem bremz, ker že samo platišče poskrbi da se odvečna toplota odvede kakor treba.
Isti avto z jeklenimi 13" platišči kaj hitro izgubi zaviralno moč zaradi pregrevanja bremz.

Problem pri pojemanju bremz, je tudi olje ki pri visokih temperaturah zavre. Pri tem se sprosti plin, ki je pa zelo dobro slisljiv, posledično pa pedal postane mehak oz. pade v prazno.


O.K. Dost sm pisal :D , če je še kej nejasno, pa kr vprašite.

Objavljeno: Če jun 09, 2005 7:53 am
Napisal/-a JohnyR
Še to:

Monroe Reflex je amortizer, ki ima progreziven način delovanja. Ob manjših obremenitvah je trd (vožnja čez ovinke), v primeru ko pa pride do večje obremenitve (jama) pa amortizer "popusti" in postane mehkejši tako da lahko obesa pobere neravnino.

Objavljeno: Če jun 09, 2005 8:15 am
Napisal/-a nebivedu
Jst sm včeri kupu Kayaba EXCEL-G twin tube in so plinski - zadeva res dobr dela.

Objavljeno: Če jun 09, 2005 8:21 am
Napisal/-a JohnyR
nebivedu je napisal/-a:Jst sm včeri kupu Kayaba EXCEL-G twin tube in so plinski - zadeva res dobr dela.

Slika

http://www.kyb.co.jp/shock/products/330000.html


Tam ko piše multi lip oil seal, to pomeni da je v amortizerju olje.

Objavljeno: Če jun 09, 2005 8:31 am
Napisal/-a nebivedu
Jap poleg olja pa še N2 plin(nitrous). Pa ni tak - za terenca pride oblika mal drugačn - tu ene dodatke ma, ker je za večje obremenitve.
Tale bo taprav - gledat moraš twin tube.
Slika