Stran 1 od 1
zakaj navijat.....raj drugo duso
Objavljeno: Če jun 16, 2005 7:41 pm
Napisal/-a c4153
zakaj bi unicval masine ce je lazi dat v avto identicn motor z vec konji pa ziu bog ne pogrunta.sosed ma 205 gti 1.9 original 125 konjev pol je pa not prtegnu 1.9 mi 16 in ma skor 170 konjev.avto pr 240 se kr daje.original motor ma pa u rezervi.mene pa zanima ce gre u bravota jtd105 motor od mareje jtd2.4 in kva je treba vse menat.ce kdo ve bi ga prosu za info.veselo debato,ajde.evo se moj lepotec od spredaj
Objavljeno: Če jun 16, 2005 7:48 pm
Napisal/-a KREMENKO
No to je super ideja, sam če gre noter. Pa še zmer lahko pol tuning delaš.

Re: zakaj navijat.....raj drugo duso
Objavljeno: Če jun 16, 2005 7:48 pm
Napisal/-a Dariooo
c4153 je napisal/-a:zakaj bi unicval masine ce je lazi dat v avto identicn motor z vec konji pa ziu bog ne pogrunta.sosed ma 205 gti 1.9 original 125 konjev pol je pa not prtegnu 1.9 mi 16 in ma skor 170 konjev.avto pr 240 se kr daje.original motor ma pa u rezervi.mene pa zanima ce gre u bravota jtd105 motor od mareje jtd2.4 in kva je treba vse menat.ce kdo ve bi ga prosu za info.veselo debato,ajde.evo se moj lepotec od spredaj
torej...205-ka 1.9 ima 130 konjev....
mi16 pa ima 160 konjev max.......
in ce je on dal motor od mi16 not ti povem da niti dlaka ni podobna od teh dveh motorjev in se na 100km vidi razlika se posebej v glavi (8V proti 16V), ter ce je pustil injection je menjalin drug.Tako da se od dalec opazi da je motor razlicen.pa se ce ima injection je pod haubo vse natrpano 100 na uro. edina varjanta bi bla dat v 1.6 gti-ja motor od 1.9 gti-ja s 130konji......pridobis 25 konjev in razlike v motorjih ne, razen ki ima 1.9 na karterju ko nek distancni obroc 2-3cm debel ampak to opazis samo ce te motorje poznas, tako da nebi noben opazu....
ma mareo pa nimam pojma, menjat pa verjetno je treba kr velik stvari
LP
Objavljeno: Če jun 16, 2005 7:54 pm
Napisal/-a c4153
en navadn sofer alpa bedaki v modrem pa na teh nc ne vejo drgac ma pa kolektor ful velk.pa ni to zej point gre se da pase not pa da avto gre ko......
Objavljeno: Če jun 16, 2005 7:55 pm
Napisal/-a Dariooo
KREMENKO je napisal/-a:No to je super ideja, sam če gre noter. Pa še zmer lahko pol tuning delaš.

gre gre not...preverjeno in sprobano

Objavljeno: Če jun 16, 2005 8:01 pm
Napisal/-a c4153
glede fiata. kako je z nosilci menjalnikom oz. kok je motor drugac pa kako je z racunalnikom pa poraba in razlika u pospeskih.prosm za odg.hvala
Objavljeno: Če jun 16, 2005 8:14 pm
Napisal/-a sanny
no pa da ne odpiram nove teme...imam fiesto xr2i 1.6 8V 76kw pa me zanima če v tole fiesto paše motor od RS1600 turbo...pa če treba kaj pojačat al je ista pri XR in RS...kr razlika je za 25 konjev sam da je turbo mašina pa tolko lepše piska pa še na 800 kg se pozna unih 25 konjev
Objavljeno: Če jun 16, 2005 8:16 pm
Napisal/-a Dariooo
c4153 je napisal/-a:en navadn sofer alpa bedaki v modrem pa na teh nc ne vejo drgac ma pa kolektor ful velk.pa ni to zej point gre se da pase not pa da avto gre ko......
hmm...na tehnicnem mi je cudno da tega ne opazijo ker je karter 2x vecji, saj to ko gleda zglobe bi mogu videt...ne vem no
eh...to da gre ko....ja....pa vem

160 hrckov pod haubo za 800kg more it ne?
ale
Objavljeno: Če jun 16, 2005 8:23 pm
Napisal/-a shalej
da še js ne odpiram nove teme.
mene zanima ce bi sla brez problemov v roverja 214 (99 letnik) mašina od 216 al pa 200 VI. bi menjalnik lahk ostal isti pa hladilni sistem?