Stran 1 od 1

Problem Peugeot 406 1.6i

Objavljeno: Sr apr 09, 2003 2:10 pm
Napisal/-a Klemem
Ali kdo ve zakaj avto med vožnjo cuka v prostem teku pa se zaganja.

Re: Problem Peugeot 406 1.6i

Objavljeno: Sr apr 09, 2003 8:33 pm
Napisal/-a pugi405
Klemem je napisal/-a:Ali kdo ve zakaj avto med vožnjo cuka v prostem teku pa se zaganja.

Glede na to da mam tut jaz Peugeota, sicer 405 z istim (8V) motorjem, ti pravim, da to večinoma delajo VSI Peugeoti. Izjeme niso niti 406. Pri meni nihajo motorni obrati pri hladnem motorju, potem so enkrat prenizki, drugič previsoki :x :x . Za popizdit. Moral bi jih držat na RPM850, jih pa drži na pribl 990. To je še cool in sem happy če je tko. Na servisu ne bodo ugotovili NIČ. To ti povem že sedaj. Obstaja pa varianta, da ti menjajo potenciometer za 28k. Pa ni nujno, da bo napaka odpravljena. Tester ni nujno, da bo pokazal kake napake pri delovanju. Pri meni cukanja načeloma ni opaziti, nihanje obratov pa je lahko posledica crknjenega motorčka prostega teka. (stepper motor). Poskusi zamenjat motorček, oz očisti ga. Koliko ima tvoj motor prevoženih in pa še povej kateri tip motorja je. Je mogoče XU5M3Z? Oz. XU5xxx whatever. XU9 tipi motorjev mislim, da niso meli teh problemov. Večinoma se to pojavlja pri 1.6 motorjih.

Objavljeno: Če apr 10, 2003 8:50 am
Napisal/-a Klemem
Hvala prevoženih ima 115000km letnik 1996. Ali bi bila lahko kriva lambda sonda. Med vožnjo se mi včasih prižge rumena lučka (napaka na motorju) v križišču pa včasih crkne.

Objavljeno: Če apr 10, 2003 10:21 am
Napisal/-a renato
Ne boste verjel, jest mam tud P 307SW 2,0 100KW 7/02 s podobnimi težavami. Avto v prostem teku, enako pred semaforji nenehno potresava, da mi gre že pošteno na živce. V avtohiši-vič zatrjujejo da je to normalno za to mašino pravtako njihov računalnik ne pokaže nič. V teh devetih mesecih kolikor ga imam so mi že zamenjali regulacijski ventil, dušilno loputo na koncu še računalnik in sicer zaradi utripanja oranžne lučke(motor) na displayu pa je pisalo antipolution foult,ter catalitic converter foult, avto paje ob cukanju šol največ 40 na uro. ker se bliža konec garancije že pripravljam dopis na peugeot slovenija.

Objavljeno: Če apr 10, 2003 5:30 pm
Napisal/-a pugi405
Ne it v AH nikol več, ker so CIGANI!!! :x . Mene so zaj***l. tako, da sem moral plačat vgradnjo dela, ki sploh ni bil kriv za napako, zamenjavo pa so mi svetovali sami. Nikoli, ampak res NIKOLI ne pustite lopovom iz AH Vič, da vas naženejo iz delavnice, kot so mene med popravilom avta. :x ! Pri mojem Pugu, ko sem prišel na servis prek testerja niso odkrili ničesar. Tip mi je še rekel, da je mogoče kriva lambda in da bi morali preveriti. Pi***da vam mat********a, sem si mislil, zakaj pa niste tega ugotavljali medtem ko sem se jaz moral potikati po LJ 3 ure!!!!?!?!? Meni ne gori nobena kontrolka za napako avto pa trese. Sedaj sem ventil menjal sam in je še kolko tolko cool. Zanjga sem dal 8k SIT. Pri meni je katalizator dober, lambda tudi. (ugotovitev drugega testerja) avto pa ima cca. 160k km. Gre ko urca. Mogoče bi mi lahko bil fouš tut kak voznik novega Puga :P, ko pa stojim pred semaforjem pa :roll: :roll: . Tisti, ki vam Pugi trese, resetirajte comp. (odklopi akumulator za cca. 15 min. in potem priklopi nazaj.) S tem se računalnik zopet dela po defaultu in gre v "relearning mode". Renato, dejmo sestavit peticijo. Jst se prvi podpišem.

Re: Problem Peugeot 406 1.6i

Objavljeno: Če apr 10, 2003 11:24 pm
Napisal/-a klemen
Klemem je napisal/-a:Ali kdo ve zakaj avto med vožnjo cuka v prostem teku pa se zaganja.


Mogoče regulator prostega teka ? Jaz sem ga menjal na svojem P406 ( mam pa 1.8 16 V motor ). Baje pri 1.8 motorjih rado gre. So mi ga nekaj tednov po prvi menjavi zamenjali še enkrat. Od takrat je ok. Cena je pa cca 30kSIT ( material ) + 1kSIT menjava. Imel sem pa enake težave kot ti.

Za začetek pomaga čiščenje le tega ampak za zelo malo časa.

Kar se tiče pa avtohiše Vič pa raje ne bi :evil:

p.s. : Sem bil skoraj prepričan da 1.6 motorjev v 406-ki v SLO ni ampak sem se zgleda motil :)

Objavljeno: Pe apr 11, 2003 2:13 pm
Napisal/-a Klemem
Hvala za vse odgovore. Povedati vam moram če vam avto cuka med vožnjo je zagotovo kriva lambda sonda. Zamenjajte jo ali pa jo odklopite. Če pa se v prostem teku zaganja je pa kriv koračni motor.

Imam pa še eno vprašanje ali kdo ve zakaj je začel motor na Audiju A4 1.9 tdi laufati glasneje (ropota) ? Ima prevoženih 300000km , ne pije olja, ne kadi in ima normalno moč, dročniki niso. Olju smo že dolili razne adetive in ni nič bolje.

Objavljeno: Ne apr 13, 2003 9:04 pm
Napisal/-a klemen
Klemem je napisal/-a:Povedati vam moram če vam avto cuka med vožnjo je zagotovo kriva lambda sonda.


ali pa podtlak v rezervoarju za bencin ali pa ... :)

Objavljeno: Ne apr 13, 2003 9:26 pm
Napisal/-a pugi405
klemen je napisal/-a:
Klemem je napisal/-a:Povedati vam moram če vam avto cuka med vožnjo je zagotovo kriva lambda sonda.


ali pa podtlak v rezervoarju za bencin ali pa ... :)


klemen je napisal/-a:
Klemem je napisal/-a:Povedati vam moram če vam avto cuka med vožnjo je zagotovo kriva lambda sonda.


ali pa podtlak v rezervoarju za bencin ali pa ... :)


Ali pa še drugih sto stvari. :lol: Aja.. Skoraj pozabil povedat. V petek sem resetiral ECU in očistil koračni motorček. Mislim, da se je situacija popravila. Ne pribija več obratov in jih ne ovzema naglo. Jao kolk svinarije je blo za spucat. :-P
Kako bo z obrati bom še poročal.