Stran 1 od 1
Dvotaktniki v avtih!!!
Objavljeno: Pe jun 24, 2005 2:40 pm
Napisal/-a swifthead
Mene pa zanima če ma kdo kšn filmcek k so avti predelani na 2taktni motor!!!
Skoda da je ta motor zaradi porabe in onesnazevanja izlocen saj je res zelo sporten po zasnovi in predstavlite si da naredijo V12 6.0L dvotaktnik in ga dajo v Lamborghinija, kwa bi to delal!!!
Mislm nevem zakva pr čolnih je lohka (tut taki k majo 8,1L V8 Mercruiser, kr poglejte si izvenkrmne) kako ne gre v avte, pa majo že tehnologijo vbrizga in nevemkva vse na izpuhu!!
Firma ORBITAL iz Avstralije je celo naredila prototipe k se obnesejo!!!
Dobre lastnosti: velika specifična moč (u izi čez 100KM/L prostornine), poceni izdelava, trpežnost, manj vrtečih delov (ni ventilov in odmičnih gredi), izredno lahek (manj delov...), lahko vzdrzevanje, nekomplicirana popravila, miren tek (še enkrat več delovnih taktov) torej se 4valjnik obnaša kot V8.....ful stvari v glavnem ZA
Slbe lastnosti: hrupnost (dons majo že take dušilce), poraba (bla včasih huda zdj pa EFI in poraba olja le 1L na 500KM -ne pozabte mešance namreč) in onesnaževanje (so tut že zrihtal z katalizatorji in EFI vbrizgom)...
V glavnem lohka bi ga mel saj za Športne avte k zato je idealen in teh je najmanj.. LP
Objavljeno: Pe jun 24, 2005 6:16 pm
Napisal/-a Mick Jerry
Tut serijski avti so blili že dvotaktni in sicer Trabant(2 cilindra), pa DKW 1000S(4 cilindri, okol leta '55 se mi zdi

ops: ).
Osnaževanje ostaja problem, ker izgoreno olje težko dobro prečistiš.
Aja pa 4 valjnik se ne more nikol obnašat kot V8, ker je "ritem" vžiga precej drugačen. V8 nima toliko tresljajev ker so bolj na gosto razporejeni vžigi itd.
Objavljeno: Pe jun 24, 2005 6:47 pm
Napisal/-a albin
swifthead je napisu prednost : trpežnost, miren tek, lahko vzdrzevanje
Men se zdi da to ni tak
če pogledas 2 taktna motorna kolesa pa 4 taktna je velika razlika.
lahko vzdrzevanje: pogostejši servisi
miren tek: niti pod razno, dvotaktnik vleče pod obrati in zlo neenakomerno, tud prosti tek ni tak miren kot pr 4 taktnem
trpežnost: to pa še najman, življenjska doba 4 taktnega motorja je občutno daljša kot 2 taktnega
Objavljeno: Pe jun 24, 2005 6:53 pm
Napisal/-a Mick Jerry
Še mal dodam kar je začel albin: 2taktnik ima preveč "grdo" krivuljo. Najprej ni nič, potem v visokih obratih ponori. To velja za navite stroje. Zato jih je težko vozt, navora nimajo preveč, izkoristek je razmeroma slab. Treba je pazt na mešanco, drugač hitr ribne...
Sej so jih že mel za dirkat, že v 60tih, pa pol spet v 80tih in 90tih v seriji Moto grand Prix, vsi poznamo 500ccm in njihove legende. Sej jih majo še zmeri v nižjih klasah.
Objavljeno: Pe jun 24, 2005 7:04 pm
Napisal/-a alanq4
Mick Jerry je napisal/-a: V8 nima toliko tresljajev ker so bolj na gosto razporejeni vžigi itd.
Ne bo držalo da ima v8 bolj na gosto razporejene vžige.
Štiritaktni motor da iskro na vsaki drugi obrat glavne gredi (se pravi pri osemvaljniku dve iskri v enem obratu ker je 8 cilindrov)
Dvotaktni motor da iskro na vsak obrat glavne gredi (se pravi isto dve iskri v enem obratu pr tirih cilindrih)
Drugače so pa bile tudi ford fieste orbital z dvotaktnim motorjem.
Jaz se ne bi branil kakega 2.0 štirivaljnika z štirimi dellorto vplinjači in kakimi 300KM pri vsaj 12000 rpm.
Si predstavljate tuning potencial, brušenje kanalov večje šobe za gorivo skoraj tako kot da bi moped friziral

Objavljeno: Pe jun 24, 2005 7:30 pm
Napisal/-a zlabon
se kr strinjam z albinom...
še jaz ko bom sedaj motor kupoval (125) bom verjetno na 4-t gledu. kljub manjši moči.
sam se pa velik lepše furajo, dost cenej te pride vzdrževanje, bencin... 4-t ne crkavajo kr tko....
Objavljeno: Pe jun 24, 2005 8:02 pm
Napisal/-a maniac
to je res, amapak filling ko nažgeš v obrate 2takterja je pa nekaj posebnega!!!
(govorim o motorjih)
aja, pa varburg je bil tud 2 takter!
lp
Objavljeno: Pe jun 24, 2005 8:07 pm
Napisal/-a zlabon
ja ubistvu je res, sam maš pa več dela z šaltanjem, medtem ko je 4-t dobr prožen čez cel območje vrtljajev in se vsaj men dost lepš fura....
Objavljeno: Pe jun 24, 2005 8:27 pm
Napisal/-a kljukec
ja kar se tiče izven krmnih motorjev - 2t bodo baje zarad normativov nehal delat do 2007
Objavljeno: Pe jun 24, 2005 8:33 pm
Napisal/-a Maxx
Meni je tud všeč zvok nad 12k obrati sam 4t imajo tud hud zvok(športni motorji)
Objavljeno: Pe jun 24, 2005 8:51 pm
Napisal/-a McFly
Sam 125 pa nikoli 4taktne!!
Sej ne rečem, čim je enkrat kubikaža od 250 gor, pol nej bo 4 taktna, sam pr 125 pa...če že imaš dovolj denarja za nakup 125 (najbolj precenjen razred (v mislih mam aprilio rs)), boš pa je še dal toliko noter da bo ves čas gladko laufala in 125 je narjena zato da je 2taktna
oprostite za offtopic, pa uoam da me razumete

ops:
Objavljeno: Pe jun 24, 2005 8:55 pm
Napisal/-a zlabon
ma sej še nevem točn. ciljal sem na 4-t enduro, če se bom pa za 2-t odloču mam pa že DT125 ogledano
ups, offtopic, pardon me :P
Objavljeno: Po jun 27, 2005 11:38 am
Napisal/-a swifthead
Ja tocn tko kt sm reku: 4valjni dvotaktnik ima tako pogoste delovne taktne kot stiritaktn V8!!!to sm preveru v knjigah pa cist jasn je!!!pa ne primerjat enovaljnike in zvok k pomojm ksn V6 3.0 dvotaktnik bi imeu tok ubijalski zvok!!!! mislm to dt v lahk avto bi sekal!!
Par primerov sportnikov v razlicnih klasah:
1. Honda Civic 2T (2.0L 4inline , 300km)
2.BMW M3 ( 3.6L V6 450km)
3.Dodge Viper ( 8.0L V10 650KM)
si predstavlate zvok in ostalo sploh!!!!Lp
Objavljeno: Po jun 27, 2005 11:44 am
Napisal/-a Slide
Ti pa imaš domišlijo
Poraba liter na 500km je zate mal? Poraba bencina ki je glih enkrat večja kot pri štiritaktnikih je tudi poceni vzdrževanje? Ne ga srat no

In to, da ima pri vsaj malo večji moči o katerih sanjaš ti grozno krivuljo moči in navora, poleg tega pa vsaj pri motorjih zahteva generalno popravilo vsaj vsake 20k km...ne bo šlo
P.S M3 pa V6...odlično

Objavljeno: Po jun 27, 2005 12:34 pm
Napisal/-a darky
Hm...kje naj začnem.
Recimo, da sta edini prednosti 2T motorja večja specifična moč in predvsem preprostejša zasnova (kar za sabo potegne manjše dimenzije in manjšo maso). Vse ostalo pa so samo minusi.
Onesnažujejo do te mere, da postajajo celo prepovedani. Tudi vsi možni katalizatorji bolj malo pomagajo, glede na to, da je v izpuhu zajetna količina olja. Izkoristek je občutno slabši kakor pri 4T motorju (pa še ta nima nevemkako dobrega). Delovnih takotv je 2x toliko in poraba goriva ravno tako, moči pa ni 2x več. Zaradi same zasnove ima velike tažave s polnjenjem in praznjenjem valja. Ali ne uspe iztisniti ven izpušne pline, ali pa poleg njih meče v izpuh sorazmeroma veliko količino goriva skupaj z izpušnimi plini.
Minusov je toliko, da jih lahko naštevamo cel dan.
Mimogrede...2T spet zaradi zasnove skoraj nič ne pripomore k zaustavljanju vozila ko odvzamemo plin. Posledično bi dokaj hitro uničili zavore, ker bi to bil edini način zaviranja. Podobno kakor z rotacijskim motorjem.