Stran 1 od 1
Nihanje obratov
Objavljeno: Sr apr 09, 2003 8:14 pm
Napisal/-a polo_16V
Našel sem par postov s podobnimi temami,ampak takega problema nisem zasledil.Mam polota in ko dam med vožnjo ven iz brzine,mi nihajo obrati od nekje 1800 do 2000.To se ne ustali,ampak niha in niha,dokler ne dam v brzino.Se komu svita,kaj bi bilo?

Objavljeno: Sr apr 09, 2003 8:23 pm
Napisal/-a Kr_eden
Meni je neki podobnega delalo na roverju 416, sam je sam enkrat alpa 2-krat to nardilo, pol pa na minimum. Pa še ne samo od sebe, si mogu malo gasa dat...
lp,
kr eden
Objavljeno: Sr apr 09, 2003 8:46 pm
Napisal/-a dmon
Tam nek pri masini je en tak ventil, ki ne vem tocno kaj dela, sam verjetno ni za brezveze tam.
No in ce ta ventil ni dobr, se pravi, zapacan al pa karkol, obrati lahko skacejo. Lahko tudi avto cuka, ker se ventil ne odpira tko kot bi se moral.
Druga varianta je da ti lambda sonda al kaj je ze tist v auspuhu malo nagaja in ti preko povratne povezave masini sporoca neki, kar pac ze sporoca in pol masina mal po svoje dela.
To so vecinoma Clio sindromi.
Drugac pa pravijo, da ce niha v rangu 200 obratov je kul, ko pa pride v rang 300 obratov, je pa mozno da se volan sname iz une palce na katero je nataknjen, ampak samo v primeru, ce ni visinsko nastavljiv za vec kot 17 cm.
Smrtno resno,
[D-mon]
Objavljeno: Sr apr 09, 2003 9:07 pm
Napisal/-a Sved
Demon ,a si nastel vse moje probleme k sem jih imu!
Pr men je biu isti problem, sam da so mi vse po vrst menjal. Poj je pa nekak blo! Se zdaj ne vedo kaj je narobe!
Objavljeno: Sr apr 09, 2003 10:17 pm
Napisal/-a Fiat Tipo
Men je to pri Tipotu delal sam tud kor sem avto sam vžgal. Čez nekaj časa mi že ni več držalo minimuma in avto mi je v vsakem križišču crknil. No uglavnem na koncu smo pogruntal da je crknu potenciometer ki je na motorju in od tam ni blo pravega signala kolk gasa mora držat. Uglavnem če ti koračni motorček ki drži minimum kar naprej trza in se ne umiri pol je to,vsaj pr men je blo!
Objavljeno: Sr apr 09, 2003 10:21 pm
Napisal/-a phoebus
Pr men so ble zice preperele in je blo podobno....samo je mel avto ze svojih 250k km...
Objavljeno: Če apr 10, 2003 1:10 pm
Napisal/-a patrick123
živjo en moj kolega je mel ist problem pri polutu sam da je bla loputa za zrak zapackana in tud ni bla prilagojena.

Objavljeno: Če apr 10, 2003 2:03 pm
Napisal/-a dobek
dmon je napisal/-a:Tam nek pri masini je en tak ventil, ki ne vem tocno kaj dela, sam verjetno ni za brezveze tam.
No in ce ta ventil ni dobr, se pravi, zapacan al pa karkol, obrati lahko skacejo. Lahko tudi avto cuka, ker se ventil ne odpira tko kot bi se moral.
ne ravno ventil...
el. regulator dovodnega zraka..ce gre loputa (lahko zariba ali kaj podbnega) ponavadi na mestu (standgas) ne zna regulirat, pa skacejo obrati. da bi se pa to dogajalo med menjavanjem, pa se nisem slisal....no ja, mozno je pa tako vse...
Objavljeno: Če apr 10, 2003 2:57 pm
Napisal/-a polo_16V
dobek je napisal/-a:dmon je napisal/-a:Tam nek pri masini je en tak ventil, ki ne vem tocno kaj dela, sam verjetno ni za brezveze tam.
No in ce ta ventil ni dobr, se pravi, zapacan al pa karkol, obrati lahko skacejo. Lahko tudi avto cuka, ker se ventil ne odpira tko kot bi se moral.
ne ravno ventil...
el. regulator dovodnega zraka..ce gre loputa (lahko zariba ali kaj podbnega) ponavadi na mestu (standgas) ne zna regulirat, pa skacejo obrati. da bi se pa to dogajalo med menjavanjem, pa se nisem slisal....no ja, mozno je pa tako vse...
Kolega,ki dela na servisu mi je dejal,da je 90% neka sonda od hladilne tekočine(vode).Bomo videli!Teh 10%pa je lahko še mnogo stvari

Objavljeno: Pe apr 11, 2003 9:20 am
Napisal/-a hermand
Napiš kakšen tip motorja, koliko kw in kateri letnik?
Objavljeno: Pe apr 11, 2003 10:10 am
Napisal/-a polo_16V
hermand je napisal/-a:Napiš kakšen tip motorja, koliko kw in kateri letnik?
Uf,za tip motorja nimam pri sebi.Polo pa je 6N,74kw 99letnik
Objavljeno: Pe apr 11, 2003 10:56 am
Napisal/-a gerchy
regulator prostega teka je pogosto vzrok za taksna nihanja ... Ocistiti ali zamenjati.
Objavljeno: Pe apr 11, 2003 8:08 pm
Napisal/-a hemingway
LAMBDA SONDA POMOJE

Objavljeno: So apr 12, 2003 6:51 pm
Napisal/-a polo_16V
Problem rešen

.Kriva je bila sonda od hladilne tekočine.Zamenjal sondo in dela ok!
Objavljeno: To apr 15, 2003 1:37 pm
Napisal/-a CEX
gerchy je napisal/-a:regulator prostega teka je pogosto vzrok za taksna nihanja ... Ocistiti ali zamenjati.
Jap mas prou,regulator prostega teka... Mel sem enak problem na Polotu 1,4 16v letnik 2001. Za popravilo placu 3k SIT in avto dela kot nov.
Objavljeno: To apr 15, 2003 1:37 pm
Napisal/-a CEX
gerchy je napisal/-a:regulator prostega teka je pogosto vzrok za taksna nihanja ... Ocistiti ali zamenjati.
Jap mas prou,regulator prostega teka... Mel sem enak problem na Polotu 1,4 16v letnik 2001. Za popravilo placu 3k SIT in avto dela kot nov.