Stran 1 od 2

Kolk kulk kej zdržijo TURBINE oz. kolk se kvarjo?

Objavljeno: Po jul 11, 2005 2:58 pm
Napisal/-a maniac
oj,
mene pa zanima
kakšne so kej vaše izkušnje oz. koliko ljudi poznate, ki bi imeli probleme s TURBINAMI na serijskih avtih ala tdi, hdi, dci,... al pa npr. 1.8T,...?

če so crknale pr kolko kilometrih so šle in kolk je stalo popravilo?

me je full strah kupvat turbača, ker je lahko na hitr velik stroškov, pa zanima koliko je moj strah upravičen. :roll: :?:

pa kolk ma kakšen turbač največ prevoženih z isto (prvo) turbino?

hvala

lp

Objavljeno: Po jul 11, 2005 3:10 pm
Napisal/-a Krneki
Različno, odvisno od vzdrževanja turbine
Tam nekje nad 120.000km lahko že kaj pričakuješ, čeprav je meni šla na 60.000km!

Je pa res da pri tem 1.8t motorju je kar nekaj delov ki jih npr. v navadnem bencinarju 1.8 ni.

Objavljeno: Po jul 11, 2005 3:11 pm
Napisal/-a Shebo
Za začetek ti lahko povem le, da je dolžina delovanja turbine odvisna od same vožnje in načina ravnanja z avtomobilom/motorjem. Če narediš dolgo vožnjo, pri kateri turbina dolgo časa deluje (avtocesta), potem moraš preden avto ugasneš, avto pustiti nekaj minut, da se turbina sama ohladi. Če tega ne počneš, se življenjska doba zmanjšuje. Turbina ti lahko crkne pri 100k km (avtomagazinov supertest audi a4 2.5 tdi avant), in tudi kasneje - veliko kasneje. Dokler ti crkne v garanciji se nimaš česa bat, problem nastane če ti izven garancije. Cene so pa od cca. 250k SIT naprej.
Če ima kdo več izkušenj me naj dopolni ali pa tudi popravi.

Objavljeno: Po jul 11, 2005 3:23 pm
Napisal/-a maniac
to, glede ravnanja z turbino mi je jasno, zanimajo me konkretne izkušnje.

včeraj naš Pežo 406 HDI kr naenkrat naš avto ni šel več nikamor, do max 3000 vrtljajev in sem se ustrašu, da bi lahko bla turbina, pa hvalabogu ni bla-je bil nek ventil.

tko, za vozit so glede na porabo zakon razni Turbo dizli, ampak bi lahk kupu kvečjemu kazga za 1.5 mio, pa majo že povečini tam cca 130.000 (+neznano številno realnih kilometrov), pa kak audi 1.8t mi diši, sam kaj če se lahk tko naserješ da boli.

zato me zanima kolko jih nekje crkne, zataji,... in kdaj ter kolko to stane.
(za našga pežoja cca 300.000)

lp

Objavljeno: Po jul 11, 2005 3:47 pm
Napisal/-a danny
Žal so turbine postale pri dizlih že potrošni material....

Tako da pričakuj, da crkne... Sicer, če misliš avto met 5 let se ta strošek kr nekako skrije....

Drgač pa pri cenah nafte...

kupovanje rablenga avta suxx.... sem jaz v istem položaju.....

Objavljeno: Po jul 11, 2005 4:07 pm
Napisal/-a maniac
nažalost si ne znam predstavljati, da bi mel avto 5 let.
najdlje do sedaj je blo cca 10 mesecev, pol so se pa začeli preveliki problemi ali pa je kej druzga vmes pršlo (nesreča, naveliču sem se,...).

tko, da računam, da bi naslednjega mel cca 3 leta.

in po tej računici, če računaš 300 jurjev škode z turbino, ob višjih cenah turbodizlov in višji ceni nafte, me ceneje pride v tem obdobju konkurenčen bencinc.

lp

Objavljeno: Po jul 11, 2005 4:11 pm
Napisal/-a Furious_G
jst sm tud ravno pred nakupom rabljenega jtd-ja (vsi majo okol 130k km). bi pa sam prašu, če se na testni vožnji da kako ugotovit a je turbina še dobra, a je že skor na konc življenjske dobe... a so kaki znaki, ki predhodno že nakazujejo okvaro? predvidevam, da so tega ne da vidt, sam vseeno pa rajš prašam prej...

Objavljeno: Po jul 11, 2005 4:33 pm
Napisal/-a Drocky
eh to je čist odvisn. moj stric ma firmo pa uvaža rablene aute in mu je glih zadnč crknala turbina na mondeu 02 letnik 130hp, 130.000 realnih km. turbina je pršla 700evrov, pooblaščen servis mu je zaračuno 6h dela(nevem kulk ga je to pršlo), pol so pa ugotovil, še da je zvil ojnico na prvem cilindru kr je olje porinal v njega.no pol je avto začeu moj fotr šraufat in zej je že skor 2 tedna avto prnas razdrt kr je enostavno blo treba mašino dat vn in narazn.tak da če crkne je skor bolš prodat kr čene sam živce zgublaš :roll:

Objavljeno: Po jul 11, 2005 4:42 pm
Napisal/-a Skull23
Tisti ki pravite da turbina crkne, mi lahko prosim razložite kako lahko crkne turbina? To ni žarnica, da kr crkne. Mora bit nek precej tehten razlog da "crkne". Prosim razlošte mi to. btw.: moja ima 330.000 km in dela kot nova.

Objavljeno: Po jul 11, 2005 4:47 pm
Napisal/-a RedBull™
če kupujete rabljenega TDI ne kupite tistga kjer je avto dolgo pri miru stal. Glede turbine je pa tko,lahko dobi preveč lufta,vroče olje lahko uniči lopatice,al pa notr zarustajo lamelce pa tud nimaš kaj narest.

Objavljeno: Po jul 11, 2005 4:48 pm
Napisal/-a AgitatoR
Poznam avto - Clio 1.9 Dti s prevoženimi 280K kilometri in turbina dela brez problema.

Objavljeno: Po jul 11, 2005 4:53 pm
Napisal/-a Salieri
Moraš vedet delat z turbino pa bo držala še pa još....

Je pa tako da če kupiš rabljen avto, nikoli ne veš kaj je delal lastnik avtomobila pred teboj, tako da je kupovanje veliki riziko. Tu je dosti lažje če poznaš prejšnega lastnika.

Naš mondeo ima sedaj preko 120.000 tisoč pa dela turbo brez problema. Je foter onokrat spaševal pri Šerbineku pa so rekli, da so do sedaj na novem modelu mondea menjali samo eno turbino.

Lp BoŠko

Objavljeno: Po jul 11, 2005 5:00 pm
Napisal/-a STENTOR
stanje na števcu je trenutno 245kkm in dela zaenkrat vredu.

Objavljeno: Po jul 11, 2005 6:43 pm
Napisal/-a Slide
Skull23 je napisal/-a:Tisti ki pravite da turbina crkne, mi lahko prosim razložite kako lahko crkne turbina? To ni žarnica, da kr crkne. Mora bit nek precej tehten razlog da "crkne". Prosim razlošte mi to. btw.: moja ima 330.000 km in dela kot nova.


Po domače lahko zariba...ni pa nujno...kot sam vidiš ;)

Objavljeno: Po jul 11, 2005 6:54 pm
Napisal/-a Skull23
Slide je napisal/-a:
Skull23 je napisal/-a:Tisti ki pravite da turbina crkne, mi lahko prosim razložite kako lahko crkne turbina? To ni žarnica, da kr crkne. Mora bit nek precej tehten razlog da "crkne". Prosim razlošte mi to. btw.: moja ima 330.000 km in dela kot nova.


Po domače lahko zariba...ni pa nujno...kot sam vidiš ;)


Točno so sem hotel slišat. Zakaj pa zariba? Zaradi lastnika?

Objavljeno: Po jul 11, 2005 8:08 pm
Napisal/-a Slide
Skull23 je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:
Skull23 je napisal/-a:Tisti ki pravite da turbina crkne, mi lahko prosim razložite kako lahko crkne turbina? To ni žarnica, da kr crkne. Mora bit nek precej tehten razlog da "crkne". Prosim razlošte mi to. btw.: moja ima 330.000 km in dela kot nova.


Po domače lahko zariba...ni pa nujno...kot sam vidiš ;)


Točno so sem hotel slišat. Zakaj pa zariba? Zaradi lastnika?


Verjetno nepravilna uporaba precej pripomore k temu...mrzlotiščanje.press, hudotiščanjeintakojšnjeugašanje.press, nabijanjevobratetikpredugašanjem.press :lol:
Načeloma pa lahko turbina preživi avto...

Objavljeno: Po jul 11, 2005 8:20 pm
Napisal/-a Skull23
Dobro olje, tapravo olje, redne menjave, čimmanj tiščanja mrzlega motorja, počakat 30 na mestu preden ugasneš motor in ti lahko zdrži ohoho...

Objavljeno: Po jul 11, 2005 8:26 pm
Napisal/-a {Grega}

Objavljeno: Po jul 11, 2005 8:43 pm
Napisal/-a GOX
naš bivši A4 je meu okol 350k km pa turbine nismo menal, trenutno pa mondeo ki ga še mamo ma okol 240k km pa tud še dela pa še volvo okol 160k km pa tud še nismo menal, tko da ne vidm razloga da bi crkavala pr 130k km.

Objavljeno: To jul 12, 2005 2:01 pm
Napisal/-a maniac
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
turbino ne zavrti, pravjo na servisu, da bo treba menjat!
pa to ni res pr 120kkm lepe vožnje, 1.lastnik je kolega od fotra-v glavnem daljše ture lepo na izzy, fotr pa v glavnem zdle 10kkm mestne vožnje z kr nekaj relacijami.

aja avto pa pežo 406 2.0 hdi 110km 2001l., če kdo slučajno ve, kdo renovira, prenavlja turbine al pa za kakšno cenejšo varjatno kot preko pooblaščenega servisa, bi bil inf. zelo vesel.

lp