Stran 1 od 2
Fornasari Cars - nekaj novega iz Italije.
Objavljeno: Po jul 18, 2005 9:38 am
Napisal/-a fornasari
V italijanski Vicenzi nastaja 2vratni 5sedežni terenec RR 450 (450 KM) ali RR 600 (600 KM). Že 450 ima dirkaške zmogljivosti, npr. 4 s do 100, 280 kmh končna hitrost... Kupec lahko naroči povsem svojega RRa, saj ustrežejo skoraj vsem željam
glede barv in opreme. Če vas lovi mafija, lahko naročite oklepnega RR. Seveda ima RR
4kolesni pogon, menjalnik je lahko 4st. avtomatski ali 6st. ročni. Za RR 450 morate
plačati najmanj 130 tisoč evrov, kar je cena Cayenna turbo. Izdelujejo tudi tekmovalnega RR. Jaz imam doma le en prospekt.
Lahko pa kupite tudi razne ročne ure, obeske za ključe, nakit itd. z znakom Fornasari. Jaz
Objavljeno: Po jul 18, 2005 9:48 am
Napisal/-a svadreb
Dej kako fotko prpopej.
Objavljeno: Po jul 18, 2005 10:35 am
Napisal/-a Mumbley
Objavljeno: Po jul 18, 2005 11:33 am
Napisal/-a Nixxon
Ne vem, oblika me ne prepriča preveč. Kot en koncept, star ene 10 let. Številke so pa impresivne.
Objavljeno: Po jul 18, 2005 12:28 pm
Napisal/-a APN
oblika mi ne diši ravno , čeprav bi ga sprejel kot darilo

Objavljeno: Po jul 18, 2005 1:05 pm
Napisal/-a splash
ziher je ful huda zadeva tole, sam men tud design ni ql.
se bo treba mal bolj pozanimat.
Objavljeno: To jul 19, 2005 8:01 am
Napisal/-a Voith
Objavljeno: To jul 19, 2005 8:07 am
Napisal/-a Voith
ce bi nanesl na to da bi si lahko izbiral redke SUV-e, bi si izbral tole:
DMITRI Parfjenov T-98 Kombat

Objavljeno: To jul 19, 2005 11:05 am
Napisal/-a Nixxon
U mater. Jest bi mel pa Lamborghini Cheetah.
Objavljeno: To jul 19, 2005 11:11 am
Napisal/-a Mick Jerry
Okej sej v redu, sej letijo teli Fornasariji, samo v čem je point da narediš terenca(ki to u bistvu ni) in ga pol natunas na besnih 600 konjev. najbrž se res pelje bolš ko en Golf, ampak a ne bi blo bolje da nardijo supešportnika?
Objavljeno: Sr jul 20, 2005 1:59 am
Napisal/-a Voith
supersportnik pokadi na paris dakar. tole ma pa kr dobre možnosti za zmago recimo.
Objavljeno: To sep 26, 2006 2:05 pm
Napisal/-a RR600
Zdaj je strani še več slik. Poglejte na:
http://www.fornasaricars.com
Objavljeno: To sep 26, 2006 9:48 pm
Napisal/-a Sierrator
Saj možno, da je avto dober, ampak a je komu čisto slučajno tudi lep?
Objavljeno: To sep 26, 2006 10:11 pm
Napisal/-a esem
ker gornje slike razen zadnje ne delajo, lepim tri slike in nekaj texta
Esem je prevedel, kar Autoblog.it je napisal/-a:Partiamo dalla storia del marchio: Fornasari nasce ufficialmente nel 1999 con la creazione della società fondata da Giuseppe Fornasari insieme ad un gruppo di amici sostenitori. Začnimo z zgodovino znamke: Fornasari je uradno nastal z ustanovitvijo družbe, ki jo je ustanovil Giuseppe Fornasari skupaj z nekaj prijatelji/podporniki.
La RR600 è il nuovo modello SUV della Fornasari, caratterizzato dal nuovo motore LS2 Chevrolet 6,0 litri 8 cilindri a V, da una meccanica migliorata, da rapporti del cambio più corti e da una miglior gestione della potenza. RR600 je nov Fornasarijev SUV z motorjem LS2 Chevrolet 6,0 l 8 cilindrov na V. Motor je izboljšan, avto ima krajša prestavna razmerja, ima tudi izboljšan prenos (morda upravljanje - op. Esem) moči.
Per quanto concerne gli allestimenti, massimo spazio alla personalizzazione, l'utilizzo dei materiali più raffinati viene infatti visto direttamente con il cliente. Glede notranjosti je izbor materialov povsem podrejen željam kupca.
La linea si distingue nettamente da quella della RR450 sia per l'anteriore sia per fiancate e posteriore e viene proposta con due varianti di frontale; una più classica a 4 fari e l'altra di indole sportiva a 2 fari; ovviamente la carrozzeria è in fibra di carbonio e kevlar, mentre il telaio è composto da un traliccio di tubi al cromomolibdeno. Oblika se precej razlikuje od RR450, na voljo pa sta dve varianti sprednjega dela: bolj klasična s 4 žarometi in bolj športna z dvema. Karoserija je seveda iz ogljikovih vlaken in kevlarja, školjka (šasija? - op. Esem) je sestavljena iz krommolibdenovih cevi.
Queste caratteristiche rendono la RR600 un'auto senza rivali, nel suo settore, a livello prestazionale; capace di 280 km/h di velocità massima e di uno scatto in accelerazione da 0 a 100 km/h in soli 4 secondi. Zaradi teh lastnosti je RR600 glede performans avto brez tekmecev v svojem razredu - najvišja hitrost je 280 km/h, od 0 do 100 km/h pa pospeši v 4 s.
L'auto, che pesa 1700 kg e viene proposta al pubblico con due livelli di potenza del motore: 500 o 600 Cv, mentre il cambio è manuale a 6 rapporti o automatico a 4 rapporti. Auto tehta 1700 kg, moč je lahko 500 ali 600 KM, medtem ko je menjalnik ročni s 6 prestavami ali automatski s 4 prestavami.

Objavljeno: Sr sep 27, 2006 8:08 am
Napisal/-a Eazy-O
Ej sam tole pa zgleda kot da bi se Ferrari spravil delat konkurenco Cayennu.

Objavljeno: Sr sep 27, 2006 8:51 am
Napisal/-a TUNING_BOY
Eazy-O je napisal/-a:Ej sam tole pa zgleda kot da bi se Ferrari spravil delat konkurenco Cayennu.

Tud men se je tko zazdelo pri sprednjemu odbijaču!

Objavljeno: Sr sep 27, 2006 3:33 pm
Napisal/-a _YUGO-GVX_
več nas je
samo tiste luči (tudi ostalo samo to še najbolj) mi nikakor ne potegnejo...saj drugače verjamem da je stroj, oblika pa mi ni glih ne vem kaj
Objavljeno: To apr 03, 2007 12:20 pm
Napisal/-a RR600
Objavljeno: To apr 03, 2007 2:02 pm
Napisal/-a Nasty
V nedeljo je bilo to na VOX-u. Auto, motor und sport ob 17 uri.
Objavljeno: To apr 03, 2007 2:23 pm
Napisal/-a Zed
Če me spomin ne vara je bil enkrat en rumen pod temo kupovanje avtomobilov (zrihtani avtomobili),.....
....se mi zdi
