Stran 1 od 2
Preprosto vprašanje - preprost odgovor ?
Objavljeno: Če jul 28, 2005 7:07 pm
Napisal/-a bel
Najprej bi seveda pohvlalil vaš forum
Ker sem dokaj nov glede avtov pa imam nekaj začetniških vprašanj.
1.Kolesa pri avtomobilu: katera dimenzija koles je najboljša gledano na najboljše pospeške,končno hitrost,lega,porabo,obrabo,...?ali je odvisno od posameznega avtomobila kakšne ima serijska kolesa?ali...
2.Lita platišča prednosti,slabosti?
3.Kaj se pridobi,izgubi z nižanjem avtomobila?
Re: Preprosto vprašanje - preprost odgovor ?
Objavljeno: Če jul 28, 2005 7:13 pm
Napisal/-a perko84
bel je napisal/-a:Najprej bi seveda pohvlalil vaš forum
Ker sem dokaj nov glede avtov pa imam nekaj začetniških vprašanj.
1.Kolesa pri avtomobilu: katera dimenzija koles je najboljša gledano na najboljše pospeške,končno hitrost,lega,porabo,obrabo,...?ali je odvisno od posameznega avtomobila kakšne ima serijska kolesa?ali...
2.Lita platišča prednosti,slabosti?
3.Kaj se pridobi,izgubi z nižanjem avtomobila?
1.manjše oz. ožje gume pomenijo boljše pospeške, manjšo porabo, posledično pa slabšo lego na cesti, in končno hitrost (se zveča)
2. Lita platišča, kolikor jst vem pripomorejo predvsem k izgledu avtomobila, so pa težja od navadnih kovinskih platišč, zato je pospeševanje z le-temi za spoznanje slabše. Izjema so platišča iz ostalih materialov.
3. Nižanje: če avto znižaš s kompletnim podvozjem (amortizerji, fedri, blažilci), se lega na cesti neprimerno izboljša, če avto znižaš samo s fedri se lega bistveno ne izboljša, pridobiš pa na guncanju in neudobni vožnji čez najmanjše kamenčke in napake v cesti, ter seveda z bolj športni izgled avta. Prav tako je z nizkim avtom skoraj nemogoče avto parkirati na kakšen višji pločnik ali kaj drugega.
Pomoje da sm še dost spustu, pa me naj ostali dopolnijo

Objavljeno: Če jul 28, 2005 7:14 pm
Napisal/-a FireSTORM
1. dimenzija primerna za najmanšo obrabo?
maš lahko gumo 500 ali pa 50 bo poraba še vedno ista če guma ne bo dobro nacentrirana
dimenzija čim bol široka in čim bol taka da se lepi na cesto
seveda je odvisno od posameznega avta, ne moreš na avto ki je prej mel 155 gume dat gor 295
2. lita platišča, d0h...aluminij...lažje so pa še lepše zgledajo
3. nižanje oz zamenjava podvozja z športnim, nižji in lepši izgled avta, bolša lega
Objavljeno: Če jul 28, 2005 7:15 pm
Napisal/-a RedBull™
priporočil bi ti da si za začetek malce uporabiš iskanje,ter prebereš stare teme in kar te bo še potem zanimalo,vpraši...ker je blo že precej o tem povedanega,samo poišči malo.
Objavljeno: Če jul 28, 2005 7:18 pm
Napisal/-a perko84
FireSTORM je napisal/-a:1. dimenzija primerna za najmanšo obrabo?
maš lahko gumo 500 ali pa 50 bo poraba še vedno ista če guma ne bo dobro nacentrirana
dimenzija čim bol široka in čim bol taka da se lepi na cesto
seveda je odvisno od posameznega avta, ne moreš na avto ki je prej mel 155 gume dat gor 295
2. lita platišča, d0h...aluminij...lažje so pa še lepše zgledajo
3. nižanje oz zamenjava podvozja z športnim, nižji in lepši izgled avta, bolša lega
lita platišča zihr niso lažja. Načeloma kot material je aluminij lažji vendar so platišča(lita) tosti bolj zapolnjena in so zato v primerjavi z serijskimi kovinskimi platišči rahlo težja.
Pa poraba bo z ožjo gumo logično malo manjša, saj je tudi trenje manjše

Objavljeno: Če jul 28, 2005 7:22 pm
Napisal/-a FireSTORM
ja...sem se zmotil
se opravičujem
sam z ožjo gumo nebo boljši pospešek
razlog si že sam napisal
manjšo trenje
Objavljeno: Če jul 28, 2005 7:33 pm
Napisal/-a FireSTORM
ja potem se lahko učinki stylinga najprej izenačijo z rahlim tuningom in kasneje z močno pridobitvijo z močnim tuningom

Objavljeno: Če jul 28, 2005 8:12 pm
Napisal/-a ANJCI
Vsekakor je najboljša dimenzija koles tista, katero predpiše proizvajalec vozila.Itak imaš v homologacijskem kartonu vpisanih par dimenzij....Proizvajalci pnevmatik svetujejo pri normalnem - beri brez original športnega podvozja - vozilu da je najboljša vožnja - beri udobnost, poraba itd ...ena dimenzija večja od originala.Primer da imaš 195/65r15 naj bi bila najboljša zamenjava 205/55r16 ...
Alu platišča imajo kar nekaj prednosti... aluminij ni samo lepotni okrasek kot temu pravite ampak je pomemben faktor pri bremzah

aluminij odlično in hitreje odvaja toploto bremz od normalnih jeklenih platišč.Res da je alu felten par vrst - navaden aluminij feltna, kovana alu feltna ( AUDI,VW,MB itd prva vgradnja ) , valčkan ali vlečen aluminij - to so eno, dvo ali trodelna platišča katera so tudi najdražja ampak njihov namen je odvajanje toplote ...in na koncu še izgled vozila ...
Z znižanjem avta pridobiš lego na cestišču , zgubiš pa udobje med vožnjo ...
Seveda če kupiš dobre fedre in ne samo toliko da avto zgleda dobr...

Objavljeno: Če jul 28, 2005 8:17 pm
Napisal/-a bel
kako pa je z zavornimi diski če daš 1 colo ali 2 večja kolesa?
Objavljeno: Če jul 28, 2005 8:48 pm
Napisal/-a FireSTORM
saj če daš večjo feltno moreš dat potem manjšo gumo da ti sploh not paše v blatnik
nič se ne spremeni glede bremzanja
bremze se menjajo ko maš nek hud tuning
Objavljeno: Če jul 28, 2005 9:28 pm
Napisal/-a diablo_
bel
Priporocam, da najprej poves kater avto imas in kaj imas v mislih delat z njim. Tako bo nase svetovanje veliko lazje

Re: Preprosto vprašanje - preprost odgovor ?
Objavljeno: Pe jul 29, 2005 1:51 pm
Napisal/-a DognerDJ
bel je napisal/-a:Najprej bi seveda pohvlalil vaš forum
Ker sem dokaj nov glede avtov pa imam nekaj začetniških vprašanj.
1.Kolesa pri avtomobilu: katera dimenzija koles je najboljša gledano na najboljše pospeške,končno hitrost,lega,porabo,obrabo,...?ali je odvisno od posameznega avtomobila kakšne ima serijska kolesa?ali...
2.Lita platišča prednosti,slabosti?
3.Kaj se pridobi,izgubi z nižanjem avtomobila?

Re: Preprosto vprašanje - preprost odgovor ?
Objavljeno: Pe jul 29, 2005 2:11 pm
Napisal/-a Pirček
DognerDJ je napisal/-a:bel je napisal/-a:Najprej bi seveda pohvlalil vaš forum
Ker sem dokaj nov glede avtov pa imam nekaj začetniških vprašanj.
1.Kolesa pri avtomobilu: katera dimenzija koles je najboljša gledano na najboljše pospeške,končno hitrost,lega,porabo,obrabo,...?ali je odvisno od posameznega avtomobila kakšne ima serijska kolesa?ali...
2.Lita platišča prednosti,slabosti?
3.Kaj se pridobi,izgubi z nižanjem avtomobila?

off topic: no, to pa je komentar, oz. pomoč
on topic:sej so ti že zgoraj dovolj povedali!
:P
Objavljeno: Pe jul 29, 2005 2:20 pm
Napisal/-a bel
npr. da imaš kolesa za 2 coli večje od serijskih in se ti ena od teh gum predere in moreš zamenjat z rezervno ki je za 2 coli manjša od ostalih kaj naredit takrat?
Objavljeno: Pe jul 29, 2005 2:31 pm
Napisal/-a Slide
bel je napisal/-a:npr. da imaš kolesa za 2 coli večje od serijskih in se ti ena od teh gum predere in moreš zamenjat z rezervno ki je za 2 coli manjša od ostalih kaj naredit takrat?
Enkrat so ti že povedali da obseg originalnega kolesa ni nič manjši kot 2coli večjega ki bi ga rad napopal na avto. Če je feltna 2 coli večja, je pa guma toliko nižja, da je obseg celotnega kolesa enak. Malo bolj beri poste pa bo.
Objavljeno: Pe jul 29, 2005 6:40 pm
Napisal/-a CockroaC
15" alu je siher lažja od 15" jeklenega edino če vzameš nekek čungalunga alu felne.Samo problem je v tem ker nihce (razne enih par talentov) ne da gor istega platišča ampak vsaj kako colo al pa dve večjega tukaj pa se že situacija spremeni.
Re: Preprosto vprašanje - preprost odgovor ?
Objavljeno: So jul 30, 2005 8:52 am
Napisal/-a DognerDJ
P406 je napisal/-a:DognerDJ je napisal/-a:bel je napisal/-a:Najprej bi seveda pohvlalil vaš forum
Ker sem dokaj nov glede avtov pa imam nekaj začetniških vprašanj.
1.Kolesa pri avtomobilu: katera dimenzija koles je najboljša gledano na najboljše pospeške,končno hitrost,lega,porabo,obrabo,...?ali je odvisno od posameznega avtomobila kakšne ima serijska kolesa?ali...
2.Lita platišča prednosti,slabosti?
3.Kaj se pridobi,izgubi z nižanjem avtomobila?

off topic: no, to pa je komentar, oz. pomoč
on topic:sej so ti že zgoraj dovolj povedali!
:P
offtopic: vse je že bilo milijonkrat napisano , poleg tega pa je še naslov neprimeren !
Objavljeno: So jul 30, 2005 5:51 pm
Napisal/-a FireSTORM
bel je napisal/-a:npr. da imaš kolesa za 2 coli večje od serijskih in se ti ena od teh gum predere in moreš zamenjat z rezervno ki je za 2 coli manjša od ostalih kaj naredit takrat?
še vedno ne štekaš
poglej maš naprimer 15 col felne in logično na njej 15 col gume z robom visokim naprimer 10cm
in rob gume ti seže do konca blatnika
potem daš gor 17 col felne in logično tudi 17 col gume, zdaj pa če imaš dovol logike bo guma morala imeti manjši rob kot 10cm ali ne?
ker če bo enak ali večji kam boš potem gumo dal? v pritljažnik?
obseg kolesa se nebo drastično povečal ali zmanjšal če daš večje feltne gor
tako da ni problema z rezervo(sicer je pa rezerva samo do servisa in potem nazaj tista guma gor)
P.S: glede na to kaka vprašanja postavlaš bi ti dal 12 let...pojdi raje igrat nfsu

Objavljeno: Ne jul 31, 2005 12:13 am
Napisal/-a Voith
cist odvisno je od tega, zakaj avto rabis.
ce rabis res dobro lego na cesti in nezmoznost parkiranja na mnogo placih, pol dej nizat in trsat podvozje, gor vrz ene 17" feltne z ustrezno sirokimi gumami.
tle mors vedt se to, da se to "splaca" delat na avtomobilu k ma neko zaledje in je masina res sposobna spravt skupi tok moci, da ti bo ta extra grip prisel prav. sicer je res da gre to tut v prid stylingu, sam vseen js nebi zrtvoval vseh mogocih parkingov samo na racun izgleda. ce je se pod pokrovom kksn venom, pol bi se pa ze nekak odreku parkplacom
ce hoces pa samo, da avto malenkost lepse zgleda in, da bos se zmer lahk na plocnik zapelu 15kmh brez hujsih posledic, pol pa pust colazo in podvozje isto, pa sam kksne lepe feltne nabav in bos gor lahk dal se obstojece gume.