Stran 1 od 2

Darsovi zaslužki

Objavljeno: Po avg 01, 2005 1:35 pm
Napisal/-a nebivedu
Takšni prometni kolapsi na avtocestah imajo vsaj eno prednost - z njimi se v blagajnah Družbe za avtoceste RS (Dars) zberejo precej večje količine denarja kot običajno. Na Darsu podatkov o dnevih zaslužkih ne želijo razkriti, saj gre za poslovno skrivnost družbe. "Ali bi vam Petrol ali Mercator povedala, koliko prometa imajo v posameznih prodajalni oziroma črpalki?" je ob tovrstnih pogovorih najljubše retorično vprašanje Pedje Ašanina Goleta, direktorja za komuniciranje in strateški marketing na Darsu. Drugi razlog, zakaj tako skrbno skrivajo podatke o pobranih cestninah, je varnost.

Z razkritjem teh podatkov bi lahko po mnenju darsovcev znatno poslabšali varnostne razmere pri ravnanju s pobrano cestnino in prevozu pobrane cestnine (na primer s podatki o dnevnem prometu posameznih cestninskih postaj, o načinu varovanja in prevoza denarja...) "Javno podjetje za vzdrževanje avtocest, ki je pred začetkom lanskega leta skrbelo za pobiranje cestnin, je doživelo kar nekaj napadov na cestninske postaje in na sedež skupne blagajne, ki je bil takrat na Griču pri Ljubljani," opozarja Ašanin Gole.

O količini pobranega denarja je mogoče sklepati po prometu na avtocestah. "Najmanj prometa po avtocestah je od januarja do marca, nato se začne krivulja prometa dvigovati, največ ga je v poletnih mesecih, pri čemer je najbolj prometen prav julij," trdi Ašanin Gole.

Čeprav imamo v Sloveniji dva cestninska sistem, zaprtega in odprtega, pri čemer je za drugega značilno, da se vozniki poskušajo izogniti cestninskim postajam, pa so podatki o prometu na posameznih cestninskih postajah zelo zgovorni. Med njimi je daleč na prvem mestu postaja Ljubljana zahod, ki jo je lani vsak dan v obe smeri povprečno prevozilo 38.774 vozil. V letošnjem prvem polletju se je to povprečje povečalo na malo več kot 39.000 vozil. Seveda pa takšna statistična povprečja ne povedo ničesar o vsakodnevnih nihanjih. Tako je pred dvema tednoma, ko je bila precejšnja gneča, v petek čez cestninsko postajo v obe smeri potovalo 61.819 vozil, v soboto 57.512 in v nedeljo 48.498. Ta konec tedna pa je bil promet še bolj zgoščen.

Druge cestninske postaje so precej manj obremenjene, saj je bila lani na drugem mestu cestninska postaja Torovo s povprečnim dnevnim prometom 19.000 vozil, tretja pa Vransko (povprečni dnevni promet 18.000 vozil). Najmanj obremenjeni sta cestninski postaji Razdrto in Senožeče.


Me prov zanima kolikšni so zaslužki, če je šlo 61819 vozil skozi cestnino in če je povprečje 500sit za cestnino so povlekl u enem dnevu 32 milionov tolarjev čistega? in to na eni cesti od lj proti morju.

Objavljeno: Po avg 01, 2005 1:50 pm
Napisal/-a X-Hair
Ne ne ne ne mi tega pisat no, ker bom spet slabe volje, ko bodo zacel nakladat kolk pa stane to pa una flikca pa tist predor pa bla bla bla...brezveze :?

Objavljeno: Po avg 01, 2005 1:53 pm
Napisal/-a Tomaz40
Sej to je čist logično, da se obračajo veliki denarji. Ampak morš upoštevat še stroške grajenja, vzdrževanja, stroške plač zaposlenih na DARS-u, pa še cel kup drugih stroškov.

Pa upoštevat morš tut, da so takšni prihodki samo par dni na leto, drugač gre pa precej manj vozil čez cestninsko postajo.

Objavljeno: Po avg 01, 2005 2:57 pm
Napisal/-a PiLLLe
Mastne pare padajo darsu v zep a avtoceste so se zmer v kurcu. Rupa do rupe, slabo vzdrzevane ograje plus zapacano vozisce pa se in se in se bi se najdl....

Drgac pa za razmislek nemcija z vsemi tistimi avtobani ma nevem kolk stroskov letno ( tm so cifre v miljardah) pa jim use en zgliha met use urejeno na cest ter ob njej.

Objavljeno: Po avg 01, 2005 3:17 pm
Napisal/-a Zzooommm
:evil:

Objavljeno: Po avg 01, 2005 3:20 pm
Napisal/-a splash
jah j**** ga tako je.

in nč drugače ne bo. :?

Objavljeno: Po avg 01, 2005 3:49 pm
Napisal/-a diablo_
DARS je gnil ravno zato, ker akumulirajo denar kot kamela vodo, kvaliteta cest in vzdrzevanja je pa v podnu glede na denar, ki ga imajo na voljo :roll:

Objavljeno: Po avg 01, 2005 4:08 pm
Napisal/-a Shebo
Žal je tako, da tukaj lahko debatiramo o tem 100 strani in žal ne bomo nič spremenil...

Objavljeno: To avg 02, 2005 8:22 am
Napisal/-a Mumbley
Že če jim na ABC tablicah ne puščamo več kot je dnevna potreba, smo že nekaj naredili saj jih tako več ne kreditiramo.

Objavljeno: To avg 02, 2005 9:11 am
Napisal/-a Templar
PiLLLe je napisal/-a:Drgac pa za razmislek nemcija z vsemi tistimi avtobani ma nevem kolk stroskov letno ( tm so cifre v miljardah) pa jim use en zgliha met use urejeno na cest ter ob njej.


Pozabljaš da v Nemčiji s plačevanjem davkov vzdržuje 1 kilometer avtoceste bistveno več ljudi kot pri nas(enkrat sem bral da v Nemčiji vzdržuje/plačuje 100km avtoceste bistveno več ljudi natačne številke ne vem za žalost, in to z večjimi prispevki)

Ceste pa pri nas in pri njih vdržuje na najnižjem nivoju slabo plačana delovna sila iz vzhoda in jugovzhoda. Razlika je samo v tem da se pri njih gradi malo drugače in bolj ziher, ne kot pri nas ko ugotovijo ko je cesta gotova da recimo voda ne dteka ali pa da je slabo utrjena in vleče cesto.

Objavljeno: To avg 02, 2005 10:26 am
Napisal/-a AgitatoR
Če mislijo da bom dal 4 jurje za prazno kartico ABC so pa tut nori.
Bi lahko vsaj 2 jurja gor blo.

Objavljeno: To avg 02, 2005 11:14 am
Napisal/-a RegY
fantje in dekleta

jaz imam podatek od nekoga, ki je videl kaj se dela in lahko povem, da se na eni cestninski postaji (konjice) obrne v poletnih mesecih od 7-15mio sit na VIKEND (pet,sob,ned) - povdarjam... samo na eni cestninski

kam pa gre ta denar pa mi ni znano, ker AC je rahlo hribovita

Objavljeno: To avg 02, 2005 12:11 pm
Napisal/-a DognerDJ
RegY je napisal/-a:fantje in dekleta

jaz imam podatek od nekoga, ki je videl kaj se dela in lahko povem, da se na eni cestninski postaji (konjice) obrne v poletnih mesecih od 7-15mio sit na VIKEND (pet,sob,ned) - povdarjam... samo na eni cestninski

kam pa gre ta denar pa mi ni znano, ker AC je rahlo hribovita


Za odplačevanje kreditov , zavarovanja , plače , davki , vzdrževanja cest in okolice , košenje trave , vzdrževanje cestnega parka , ....

Če nimate vpogled v njihovo poslovanje bodite raje tiho. Vsak vidi kolko se zasluži , noben pa ne ve , kakšne stroške imajo v podjetju !

Objavljeno: To avg 02, 2005 1:02 pm
Napisal/-a PiLLLe
PA stari ti ves da se na konc najdejo cifre v miljardah? Sj kok pa ma dars zaposlenih? 10k ljudi? ja itk ce jih ma jih ma jurija max od tega jih je 900 fizikalcov k sluzjo po 100k mesecno ostalo pa sedi v klimatiziranih pisarnah se cohajo za j***a pa stejejo miljoncke kasirajo pa mesecno 600k+ place. Lepo to mi se pa vozmo po makedamu :)

Objavljeno: To avg 02, 2005 1:13 pm
Napisal/-a DognerDJ
Prvo mi daj številke vpogled , pol se lahko menimo . Ta debata "na pamet" nima smisla.

Dober kolega je med vodilnimi v podjetju , ki gradijo avtoceste , tako da vem , kakšni stroški so pri gradnji le teh !

Objavljeno: Sr avg 03, 2005 7:59 am
Napisal/-a Mumbley
Problem ni v tem koliko denarja damo za ceste, ampak v tem da ta denar država prerazporedi da pokriva luknje v proračunu namesto na cestah.

Objavljeno: Sr avg 03, 2005 8:35 am
Napisal/-a frcac
Če mene vprašaš živa svinjarija. Če se ne bi vsak da na poti v službo in nazaj izognil cestninski postaji bi me to letno prišlo skoraj 400 tisočakov... poberejo svoj del ko registriraš avto, ko plačaš v cestni sklad, ko ga zavaruješ, ga natankaš, ko greš na kosilo, poješ sendvič in popiješ kavo, kupiš nove gate, kupiš parcelo, zgradiš hišo, jo opremiš, ko dobiš plačo...

Pizduni obračajo milijarde, pol jih izgine, ko pa se kljub temu sredi zime zapelješ po avtocesti da boš ja hitreje kot po magistralki, ta zgodaj zjutraj tudi pod razno ni niti splužena, počasi ružiš 40 do cestninske, potem pa to sramoto še plačaš...

Nisem rekel da morajo zaposleni izgubiti službe, ampak če bi nadomestili vse tiste ki tako zavzeto in napeto talajo vstopne listke z avtomati (kar se je začelo dogajati) bi od čistih operativcev na cestinskih postajah prihranili kar ohoholala denarja in tako prišparali še kakšno milijardo... ki bi izginila neznano kam, država bi pa pol revčkom spet dala subvencijo da bo kakšen kilometer avtoceste zgrajen hitreje...

Bravo naši.

Lp, Sašo

Objavljeno: Sr avg 03, 2005 9:13 am
Napisal/-a nebivedu
Leta 1999 ko so na mojem domačem računalniku delal prerez avtoceste od ivančne gorice do biča, je stalo 100m avtoceste 193 milionov tolarjev. Na domačem računalniku je pa moja boljša polovica delala, ker je bil domači boljši za delo z avtocadom, kot pa vsi službeni v cestnem podjetju skupaj.

Objavljeno: So avg 13, 2005 8:51 am
Napisal/-a subi92
Da ne odpiram nove tem samo primerjava:

MARIBOR - KOPER - predvidena cestnina okrog 2300SIT

ZADAR - KARLOVAC - 78kun - 2490 SIT

Hm meni se zdi da je dolžina kar nekoliko večja.

Objavljeno: So avg 13, 2005 11:04 am
Napisal/-a AgitatoR
Pa ni take razlike veš. Sm šem mal vhttp://route3.tiscover.com/route/names05.asp?moduleId=&lang=en
prevert pa pri nas sploh še ni avtoceste not, razlika je največ par 10 kilometrov