Stran 1 od 1
Objavljeno: To avg 02, 2005 12:15 am
Napisal/-a _YUGO-GVX_
slovenska birokracija
maš prav, če maš tüv res ne vidim pomena v tem da bi oni za 10k sit to prepisalo na njihov list...brezveze...
jebiga...saj vsi vemo kje smo še mi od evrope...
Objavljeno: To avg 02, 2005 2:20 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Ja v nemčiji majo to en velik drgač urejeno kot mi.povrh usega mu naši prometniki glede predelanega vozila ne morejo nič ker je on (predvidevam) nemški državljan in je njegovo vozilo registrirano v nemčiji.
Pr nas tew pa jebejo če maš že gor sam podalšk prvega odbijača, da o kakih šp. fedrih ne govorimo.
LP!
Objavljeno: To avg 02, 2005 6:37 am
Napisal/-a Rjuhar
Mislim,da ste o tem malo brcnli v temo. Ne zelite si nemskega sistema homologacij, raje verjemite, da je ta nas sistem SUPER. V Nemciji so pred nedavnim celo izdali uredbo, da TüV ne sme bit fotokopija temvec le original. Tam pregled traja 45-60 minut, ko ponavadi 2 oglednika hodita okoli avta in pregledata res vse. Res - ne si zelet njihovega sistema. Policaj te ustavi z Akrapovicem, ki je namenjen za na dirkalisca, mas dve varianti - snames in ti odpeljejo samo auspuh, ali pa ti na tvoje stroske odpeljejo motor na tehnicno bazo in po zasoljeni ceni to storijo tam. Motor moras seveda v vsakem primeru nalozit na prikolico in odpeljat. In podobne cvetke.
Objavljeno: To avg 02, 2005 7:11 am
Napisal/-a DJ Dry Visage
ja to je normalno. Nekega davnega leta 19xx je bil podpisan ŠVICARSKI SPORAZUM po katerem ima vozilo pravico se voziti po cestah druge države tudi če tehnično ne ustreza zakonodaji te druge države. Glavno je da je tehnično brezhibno vozilo po zakonu države v kateri je registrirano. (velja samo za države ki so podpisale sporazum)
Zato se lahko pr nas vozijo pozimi Italjani z letnimi gumami pa jim nimajo kapsi kej praskat, zato se lahk pr nas nemci vozijo z vlečnimi kljukami pa jim nima kaps kej praskat in zato se lahk tud vozijo pr nas brez vpisa homologacije za predelave (dost je sam TUV kokr v Nemčiji)
Objavljeno: To avg 02, 2005 7:15 am
Napisal/-a Mumbley
DJ Dry Visage je napisal/-a:ja to je normalno. Nekega davnega leta 19xx je bil podpisan ŠVICARSKI SPORAZUM po katerem ima vozilo pravico se voziti po cestah druge države tudi če tehnično ne ustreza zakonodaji te druge države. Glavno je da je tehnično brezhibno vozilo po zakonu države v kateri je registrirano. (velja samo za države ki so podpisale sporazum)
Zato se lahko pr nas vozijo pozimi Italjani z letnimi gumami pa jim nimajo kapsi kej praskat, zato se lahk pr nas nemci vozijo z vlečnimi kljukami pa jim nima kaps kej praskat in zato se lahk tud vozijo pr nas brez vpisa homologacije za predelave (dost je sam TUV kokr v Nemčiji)
To pomeni, da lahko gremo v Hrvaško brez vlečne vrvi ter v Avstrijo brez varnostnega telovnika in nam ne morejo nič, kljub temu da so nekateri že plačali kazni zaradi tega ali pa jih niso hoteli spustiti čez mejo?
Objavljeno: To avg 02, 2005 7:22 am
Napisal/-a Jurchi
Rjuhar je napisal/-a:Mislim,da ste o tem malo brcnli v temo. Ne zelite si nemskega sistema homologacij, raje verjemite, da je ta nas sistem SUPER. V Nemciji so pred nedavnim celo izdali uredbo, da TüV ne sme bit fotokopija temvec le original. Tam pregled traja 45-60 minut, ko ponavadi 2 oglednika hodita okoli avta in pregledata res vse. Res - ne si zelet njihovega sistema. Policaj te ustavi z Akrapovicem, ki je namenjen za na dirkalisca, mas dve varianti - snames in ti odpeljejo samo auspuh, ali pa ti na tvoje stroske odpeljejo motor na tehnicno bazo in po zasoljeni ceni to storijo tam. Motor moras seveda v vsakem primeru nalozit na prikolico in odpeljat. In podobne cvetke.
to je vse čist res......sem enkrat že spremljal potek testa tehnične ustreznosti vozila v Nemčiji.Sam je pa fora v Nemčiji drugačna in sicer je tko, da ti npr. lahko na avto nabašeš traktorske gume, če le te prenesejo vse ustreznostne teste...feltna jim lahko gleda ven iz karoserije medtem ko mora bit tekalna površina gume pod blatnikom (zato dajejo 215 gume na 9 J feltne z 0 ET-ja :P )....anyway testi so hudi (vse od obtežitve avtomobila in vožnje v krogu, do simuliranja grbin, vzdržljivosti plastičnih dodatkov na pritisk itd.)
Ampak ko pa enkrat tvoj avto uspešno pride skozi test pa je tvoje vozilo dobi TÜV certifikat, ki je sam po sebi dokazilo, da je vozilo v vseh pogledih brezhibno...........samo zato se mi zdi absurdno, da pri nas zahtevajo papirje, ki dejansko predstavljajo opravljen test za tvoj tip avtomobila in na podlagi teh papirjev opravijo še ene kvazi teste (ki to sploh niso) in ti potem tist kar že itak piše v TÜV-u prepišejo v homologacijski kartonček in te ucurijo za par, če ne par deset tisočakov.
Tko da odgovor na tvoje vprašanje Borut007 je, pri nas žal Tüv ni dovolj, razen če ma organ dober dan......drugače pa šteje le tist kar maš vpisan v homologacijskem kartončku.
Objavljeno: To avg 02, 2005 8:04 am
Napisal/-a dobek
DJ Dry Visage je napisal/-a:ja to je normalno. Nekega davnega leta 19xx je bil podpisan ŠVICARSKI SPORAZUM po katerem ima vozilo pravico se voziti po cestah druge države tudi če tehnično ne ustreza zakonodaji te druge države. Glavno je da je tehnično brezhibno vozilo po zakonu države v kateri je registrirano. (velja samo za države ki so podpisale sporazum)
in je kje zavedeno, katere drzave so podpisale ta sporazum?
ni se dolgo nazaj, ko sem bil v avtriji prica, ko so fantje trgali s sip homologirane (v nemciji) zatemnitvene folije, ker niso ustrezale A predpisom
Objavljeno: To avg 02, 2005 8:13 am
Napisal/-a Mumbley
dobek je napisal/-a:DJ Dry Visage je napisal/-a:ja to je normalno. Nekega davnega leta 19xx je bil podpisan ŠVICARSKI SPORAZUM po katerem ima vozilo pravico se voziti po cestah druge države tudi če tehnično ne ustreza zakonodaji te druge države. Glavno je da je tehnično brezhibno vozilo po zakonu države v kateri je registrirano. (velja samo za države ki so podpisale sporazum)
in je kje zavedeno, katere drzave so podpisale ta sporazum?
ni se dolgo nazaj, ko sem bil v avtriji prica, ko so fantje trgali s sip homologirane (v nemciji) zatemnitvene folije, ker niso ustrezale A predpisom
Očitno Avstrija in Hrvaška niso podpisale tega, če lahko zahtevajo dodatno obvezno opremo kot je vlečna vrv in varnostni telovnik?!
Objavljeno: To avg 02, 2005 11:24 am
Napisal/-a dobek
fantje, eno je tehnicna izpravnost vozila, drugo pa obvezna oprema
Objavljeno: To avg 02, 2005 11:43 am
Napisal/-a DognerDJ
Jurchi je napisal/-a:......TÜV certifikat, ki je sam po sebi dokazilo, da je vozilo v vseh pogledih brezhibno...........samo zato se mi zdi absurdno, da pri nas zahtevajo papirje, ki dejansko predstavljajo opravljen test za tvoj tip avtomobila in na podlagi teh papirjev opravijo še ene kvazi teste (ki to sploh niso) in ti potem tist kar že itak piše v TÜV-u prepišejo v homologacijski kartonček in te ucurijo za par, če ne par deset tisočakov.....
TÜV certifikat ne garantira strokovne vgradnje ! Kaj ti pomeni certifikat za spojlerje , če jih imaš potem s selotejpom gor zalimane ?