Stran 1 od 1

Nakup novega avta & poraba goriva hladnega motorja ...

Objavljeno: Po apr 14, 2003 8:33 pm
Napisal/-a noway
Oj!

Odlocam se o nakupu novega avta. Pa me zanima nekaj zadev, prav tako bi pa bil vesel kakrsnega koli komentarja glede seznama, ki sledi.
Najprej, kaj me zanima: poraba goriva je vecja, ko je avto hladen... koliko priblizno vecja, ce gre za normalno voznjo oz. ce ima mogoce kdo kaksne konkretne podatke/izkusnje za svoj avto. Je ta razlika v porabi goriva vecja pri bencinarjih ali pri dizlih?
Ker imam sam konkretno tak primer, da kaksnih 10-15 krat na dan "premaknem" avto po 5 km, avto toliko da se zagreje (se dizli res dlje casa grejejo kot bencinarji?), skoraj mestna voznja, avtobusne veze so tako zeeeeelo slabe, da avtobus ne pride v postev, enkrat na dva tedna pa imam relacijo cca. 100km v eno in enako:) v drugo smer (pa se en kup nenapovedanih vozenj, tako da letno naredim okoli 17K km), me zanima, kaksen avto predlagate... nimam ravno neke potrebe po kaksnem velikem prostoru (beri prtljazniku), trenutno je limita tam nekje 2.8mio SIT, vsaj nekaj opreme bi rad imel (med drugim klimo), po AC se ne bi rad vozil max 130km/h, za avte kaksne korejske ipd. izdelave pa nisem ravno navdusen... se to: avto bo pri "hisi" najverjetneje tam okoli 6 let.. sam se trenutno najbolj nagibam k naslednjim dizlom (glede na teh 6 let, racunam, da bo dizel bolj ekonomicen ... razen, ce me ne bo kdo od vas sokiral glede porabe hladne masine)
- VW Polo 1.4TDI
- Peugeuot 206 1.4HDI
- Renault Clio 1.5 dCI

... vsi so v priblizno tem rangu, 206 ze ima skoraj vsak:(, v Cliotu me po mal daljsi voznji zacne bolet koleno (hmm.. vibracije?), za Polota sem pa na tem forumu prebral ze kar nekaj slabih novic.. hmm.. Kaj se torej najbolj splaca? Oz. kaksna je najboljsa alternativa? ... Kaksne so alternative?

Vnaprej hvala za odgovor.. ce ze ne boste komentirali izbire, mi pa informacija o porabi pride zeeeeelo prav...

lp,
B

Objavljeno: Po apr 14, 2003 9:03 pm
Napisal/-a X-Hair
Pomoje veliko ti ne bom pomagal, namrec nima nobenih izkusenj s temi avtomobili, se manj pa z dizli.

Dizli se pocasneje segrejejo. Se pravi za to tvoje flikanje diezel ne pride v postev. Na leto naredis 17k kilometrov, kar je se en razlog da ne bos z dizlom veliko profitiral. Ce imas dizla naredis na leto 50 tisoc kilometrov.

... vsi so v priblizno tem rangu, 206 ze ima skoraj vsak:(, v Cliotu me po mal daljsi voznji zacne bolet koleno (hmm.. vibracije?), za Polota sem pa na tem forumu prebral ze kar nekaj slabih novic


Hhmmmm...pri vseh nekaj ne stima. :D More bit ravno nov, ali je lahko star recimo 2-3 leta. Se tudi izplaca ker ravno cena pade. [/quote]

Objavljeno: Po apr 14, 2003 9:06 pm
Napisal/-a misty
Ne kupvat dizla za kratke fure. Strup za mašino.

O porabi hladnega motorja ne bi komentirau, ker ne vem nč druzga kot to, de se ji ne moreš izognt (večji porabi namreč) ;)
Kolk pa ker hladen žge boš pa težko dobu podatke. po moje

Objavljeno: Po apr 14, 2003 9:07 pm
Napisal/-a ssokec
Poglej malo tudi sestrično od Polota, Seat Ibizo, samo nevem če obstaja tudi 1.4TDI, drugače pa mislim da je cenejša od polota z enako opremo, poglej tudi če dobiš kje kakšno salonsko ozirama testno vozilo ponavadi imajo max 5000 km so pa cenejši približno 500.000 sit od novih. Veliko sreče pri izbiri :D

Objavljeno: Po apr 14, 2003 9:19 pm
Napisal/-a kdk
Za primerjavo pri porabi :
focus 1,6 bencin - povprečna letna poraba ( večina mestne vožnje 8,5 L/100 )
test 1 rezervoar v zimskih razmerah ( so bile res ekstremne razmere ) 11,25 l/100km
več v debati http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... lna+poraba

Objavljeno: Po apr 14, 2003 9:27 pm
Napisal/-a noway
Hmm...
malo sem primerjal podatke za porabo pri mestni voznji.. od prodajalca seveda:)... in sem preracunal, da ce bi naj tisti podatki drzali... in taksna cena bencina kot je sedaj... bi naj denarno razliko dobil povrnjeno po cca 27.000 km... primerjal sem pa ta dva:
- VW Polo 1.4 75KM bencin
- VW Polo 1.4 TDI 75KM

Razlika v ceni je 220K SIT... in baje naj bi bili servisni intervali pri dizlu vecji... ne vem pa ce to pomeni tudi nizjo ceno za servise, v globalu gledano, ker ce vec placas, je potem verjetno priblizno isto...

Zakaj nov?:)... hmm..
Testni avto sem enkrat (2000) ze kupil... pri "znani" AV Vrtac (na temo o pripombah raje nisem pisal, ker bi pisal cel roman)... zdaj zaenkrat sem gledal, ce imajo testne 1.4TDI, pa nisem nikjer zasledil... skoraj samo 1.9SDI in 1.2 bencinar...
Ibiza.... ker sem gledal pretezno dizle.. in ker pri Ibizi ni moznosti 1.4TDI, cenovno ni bila ugodna.. hmm.. bom zdaj se enkrat pregledal, kako je s cenami pri bencinarjih...

Zakaj bi bile kratke razdalje strup za dizel? Zaradi porabe ali zaradi obrabe motorja??

Objavljeno: Po apr 14, 2003 9:30 pm
Napisal/-a misty
mah sej kratke razdalje so strup tud za bencinarje...
lep primer zato je polo (da ne bo kdo reku: tud sam ga vozm)

Objavljeno: Po apr 14, 2003 10:40 pm
Napisal/-a Byrkus
Kaj pa Citroën C3 1.4 HDi? Isti motor kot Peugeot 206, ampak ni tako pogost na cestah.