Stran 1 od 1

Problem!

Objavljeno: Sr apr 16, 2003 7:54 pm
Napisal/-a brezveze
Ocetov Tipo ze nekaj casa ko je hladen in ga vzge, dela samo na tri cilindre. Vendar ne vedno. Sprva je blo tak da ga ko ga je vzgal so delali trije cilindri. Po 5. sekundah pa se jim je pridruzil še ta zadnji. Zanje case pa vedno vec casa rabi da delajo vsi.
Prosim ne mi takoj rect da naj gre na servis! Prvo bi rad vasa mnenja slisal, pa se bom pol odlocil za servis! Ja pa vsi kabli in svecke ter rotorcek in razdelilna kapa so bli menjani pred kratkim! :?

Objavljeno: Sr apr 16, 2003 8:16 pm
Napisal/-a din
kompresija se je že kaj merila :? :?:

Objavljeno: Sr apr 16, 2003 8:25 pm
Napisal/-a kdk
Slabo kaže , vsaj če gledam na izkušnje od Berlingota ( adijo ventil ) , ni pa nujno da je to vzrok. Prva akcija - poglej kaj je Din napisal.

Objavljeno: Sr apr 16, 2003 8:26 pm
Napisal/-a brezveze
Ah, kje pa! Avto se pelje proti 200000km.! Foter je taki butec, da mu ni para. :P "Ata saj ni resno misljeno!" On ga tak dolgo nebo dal peljat na popravilo dokler mu bati na haubi ven ne pokukajo oz. mu ne crkne. Bi bla pametna generalka a ne?
How much?

Objavljeno: Po apr 21, 2003 12:19 pm
Napisal/-a Matjaz
Kje se pa izmeri kompresijo in koko?

Objavljeno: Po apr 21, 2003 8:46 pm
Napisal/-a CAPRI BOY
prvo poglej svečke,nato kable ni nujno če so novi da so dobri ,zmeri prevodnost ali upornost :?: ali ima avto fergaser ali vbrizg? velikokrat je kriv fergaser posebno ko je hladneje :wink:

Objavljeno: Po apr 21, 2003 9:15 pm
Napisal/-a kdk
Elektronsko testiranje motorja opravljajo tudi na centrih AMZS. Sicer ne vem več koliko sem plačal ( 10let nazaj ) ampak ni bilo pretirano. Izpiše pa ti vse važne parametre motorja . Pokliči pa vprašaj.

Objavljeno: Sr apr 23, 2003 3:58 pm
Napisal/-a bravura
Ena varianta je tudi brizgalna šoba, če je seveda ima :wink:

Objavljeno: Sr apr 23, 2003 6:20 pm
Napisal/-a Johnny
Svečke, razdelilna kapa vžiga...